Dat ligt eraan....na het weekend kan ik meer zeggenquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:28 schreef mikoxx het volgende:
@ koningin: ik weet al wat jij dit weekend op een toastje gaat smeren..... haha!
zolang jullie niets horen is de situatie nog gelijk hoorquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:29 schreef mikoxx het volgende:
Angel, hoe is het nu met jou? Ik hoor niks meer.....
Heeft de HA je niets gezegd over wat je moet doen? Volgende week weer een test ofzo? Of om de zoveel dagen? Kan het niet zo zijn dat er door stress o.i.d. een menstruatie wordt overgeslagen?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:35 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
zolang jullie niets horen is de situatie nog gelijk hoor... nog niet ongesteld dus, maar ook nog geen positieve test.
![]()
vandaag dus al 2 weken overtijd, maar toch wel vreemd dat dat vage tweede streepje blijft en niet duidelijker wordt. laat dan helemaal geen streepje zien (zelfs de digitale cb, die zei van de week "niet zwanger" en toch staat er een tweede streepje)![]()
maar goed vanmorgen dus weer getest... en ja voel me nu ook even niet zo happy natuurlijk... heb vandaag in elk geval wel genoeg afleiding.... vertrek vanmiddag met mijn zussen en een nicht naar Eindhoven om naar concert van Guus Meeuwis te gaan, dus ga me daar maar even op focussen
Veel plezier bij Guus!!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:07 schreef Koningin het volgende:
Bji mijn miskraam moest ik ook 2 weken wachten voordat je weer mocht testen of ik wel of niet nog zwanger was. Ik had ook een 2e streepje, maar na 2 weken helemaal geen meer. Na die tijd kan de HCG helemaal verdwenen zijn. Dus het kan gewoon zijn dat je cyclus nu wat in de war is enzo.
Ik ga trouwens ook straks naar GUUS in Eindhoven
@Poppejans, Hij onderbreekt het concert om de wedstrijd te kijkenDus we kunnen allemaal in het PSV stadion voetbal kijken, Mijn oranje outfit ligt al klaar. Daarna gaat ie verder met zingen.
Ooh DAT is pas gaaf!!! Met zn alleen kijken in een stadion, wat leuk!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:07 schreef Koningin het volgende:
@Poppejans, Hij onderbreekt het concert om de wedstrijd te kijkenDus we kunnen allemaal in het PSV stadion voetbal kijken, Mijn oranje outfit ligt al klaar. Daarna gaat ie verder met zingen.
hihi ik weet het is offtopic... maar tussen het concert door wordt er ook Oranje gekeken hoor op groot schermquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:56 schreef Poppejans het volgende:
Nou lekker Angel.. wat vreselijk zeg, dat stomme afwachten.
Veel plezier bij het concert!, dat is wel grappige feestmuziek! ''gek'' dat het vanavond is ivm Oranje, ik zit voor de buis in oranje shirt hoor.
Ik heb ineens een puistenaanval op mn kin!
nou stress heb ik niet, maar goed wat ik niet weet kan mijn lichaam misschien wel voelen natuurlijk, de HA zegt inderdaad gewoon blijven testen, vooral vanwege dat vage tweede streepje. dat blijft vreemd namelijk, dat vind de HA dus ook.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:02 schreef Raissa het volgende:
[..]
Heeft de HA je niets gezegd over wat je moet doen? Volgende week weer een test ofzo? Of om de zoveel dagen? Kan het niet zo zijn dat er door stress o.i.d. een menstruatie wordt overgeslagen?
Het was echt harstikke tof!! Ik had nog nooit zoveel mensen bij elkaar gezien, allemaal in het oranje.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:25 schreef Again het volgende:
Hoe was het Koningin?
Wij hebben de wedstrijd IN Bern gekeken, was zoooooooo gaaf!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |