En voor degenen die zelfs geen pillen kunnen slikken zonder over hun nek te gaan zijn er ook zetpillen van verkrijgbaarquote:Op zondag 29 juni 2008 11:49 schreef k_i_m het volgende:
Ze heten Emesafene, en worden volgens mij ook tegen wagenziekte gebruikt. (en voor mensen die een chemokuur hebben gehad. )
Zoeken naar kwaaltjes heb ik ook gedaan, maar de moed op gegeven. Elk kwaaltje wat je kan verzinnen kan wel eens voorkomen bij een zwangerschap, dus daar werd ik helemaal gek van.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:14 schreef Poppejans het volgende:
Ik ben echt stierlijk vervelend geloof ik , zit op sites te zoeken naar herkenbaarheid van mn kwaaltjes (die ik mezelf echt niet aanpraat)![]()
Volgende week maandag is het 4 weken geleden dat de implanon eruit is gehaald, en mocht ik dan nog niet ongesteld zijn dan ga ik dat weekend maar effe een testje ertegen aan gooien, de kans is natuurlijk nihil dat ik zwanger ben want dan zou ik die allereerste week per toeval in de juiste week hebben gezeten van mijn cyclus en echt van 1x zwanger zijn geworden,dan zou ik zelfs de dag nog weten wanneer dat wasquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:03 schreef owlet het volgende:
Jammer Kersjes!
Poppejans, hoe doe je het eigenlijk met het bepalen van een eventuele NOD en/of testen? Wacht je tot je een keer ongesteld wordt en neem je dat als datum?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |