abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 juni 2008 @ 10:56:05 #251
57497 happyme28
I'm so happy
pi_59788847
Nou denk niet dat het innesteling is, want daar is het wel laat voor en wat er is, is bruin bloed/oud bloed.

Anyway, ga maar gewoon aan het werk en als het me eind van de dag niet bevalt, fiets ik even langs de kruitvat en dan zie ik wel.
pi_59789976
Happy, wat vreselijk onzeker weer.
Ik had trouwens 's morgens positief getest en toen had ik 's middags ook oud bloed bij het afvegen. Was ook gelijk weer in de stress, maar daar is het bij gebleven.

Hoop voor je dat het snel duidelijk wordt.
pi_59794092
En hoe is het nu bij MikoXX?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 30 juni 2008 @ 15:42:48 #254
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_59795605
Dag allemaal...
In de loop van dag 30 zijn de duivels toch in alle hevigheid langsgekomen.. helaas! Het was ook wel wat laat voor een innestelingsbloeding, maar het begon zo anders dan de vorige x. Jammer, op naar de volgende ronde!
Hoe is het inmiddels met happy? Kan me voorstellen dat zo'n dag werken vreselijk lang duurt....
  maandag 30 juni 2008 @ 16:53:24 #255
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_59797345
Koningin, ik had jou nog niet gefeliciteerd met je twee strepen!

En kersjes hier, wat leuk!!

Mikoxx, wat jammer zeg.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 30 juni 2008 @ 19:07:14 #256
57497 happyme28
I'm so happy
pi_59800202
Nou, het schiet hier niet echt op hoor, het wil niet loskomen, maar het lijkt toch wel op ongesteldheid, al heb ik alleen wat bloed met afvegen. Heb verder ook geen klachten meer (ook geen ongi klachten).

Ik hoop dat het de komende dagen nog wel doorzet en dan 2 weken aan andere dingen denken voor ik naar de gyn ga. Als het goed is zit ik dan net voor mijn eisprong, vraag me af of ze gaan kijken of er een ei zit.

Anyway, ben wel een beetje depri nu, maar hopen dat er door de vakantie niet zoveel 'druk' op zit en het dan toch spontaan lukt.
pi_59801861
He Happy wat BALEN, kan me voorstellen dat je je nu even depri voelt, hopelijk voel je je gauw weer wat vrolijker en maar op naar de volgende ronde, en dat de gyn iets voor je betekenen kan.
Enne lekker op vakantie gaan is natuurlijk altijd wel een oppepper!

Ik ben echt stierlijk vervelend geloof ik , zit op sites te zoeken naar herkenbaarheid van mn kwaaltjes (die ik mezelf echt niet aanpraat)
Wou dat het al volgende week was, dan heb ik zekerheid. Of dat ik gewoon eens ongesteld werd.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 30 juni 2008 @ 21:38:52 #258
100412 mefke79
komt goed!
pi_59804439
Ow happyme wat jammer! Het klinkt niet al te best, maar hou hoop hoor. En vraag inderdaad als je bij de gyn bent of ze een echo willen maken. Die inwendige echo's zijn echt niet het einde van de wereld.

Helaas moet ik me ook (weer) bij jullie melden. Heb afgelopen woensdag een curretage gehad, kindje was niet verder gegroeid dan 8 weken terwijl ik er toch echt 11 had moeten zijn. Jammer, maar helaas. Gelukkig heb ik maar een weekje op de curretage hoeven wachten. Nu is het dus wachten op een gewone menstruatie en dan mogen we weer proberen (dat mag eigenlijk al zodra je geen bloed meer verliest, maar ik wil het zelf liever even afwachten). Dus nog even geen nod enzo en nog even niet in het lijstje, maar wel tot snel (hoop ik). Enne, ik hoop dan ook in een geheel leeg topic te komen, goed?!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_59804639
Dan kom ik je over een poosje wel gezelschap houden Mefke!
Wat erg voor jullie dat het toch nog mis is gegaan, je wereld stort even in lijkt me
Toch klink je positief, hartstikke goed natuurlijk
Ik hoop voor je dat het snel raak is
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 30 juni 2008 @ 22:13:02 #260
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59805404
quote:
Op zondag 29 juni 2008 11:49 schreef k_i_m het volgende:
Ze heten Emesafene, en worden volgens mij ook tegen wagenziekte gebruikt. (en voor mensen die een chemokuur hebben gehad . )
En voor degenen die zelfs geen pillen kunnen slikken zonder over hun nek te gaan zijn er ook zetpillen van verkrijgbaar

Wat een teleurstelling voor de dames waarbij het niet gelukt is dit keer...
Op naar de volgende ronde!

Ik had vanmiddag ineens best veel slimey bloed, daarna niks meer...
Vreeeeemd, innesteling misschien?

Mefke, wat sneu....
Neem je tijd, maar hopelijk tot snel en dan maar weer snel maken dat je door mag stromen naar het volgende topic!
.... met gevoel voor drama....
  maandag 30 juni 2008 @ 22:15:53 #261
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59805478
Kersjes zijn jullie bezig voor een 2e kindje dat net zo leuk is als Devin?
  maandag 30 juni 2008 @ 22:18:03 #262
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59805533
Nee joh, deze wordt nog veel leuker
  maandag 30 juni 2008 @ 22:20:00 #263
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59805585
Oh wat leuk zeg! (Nu ga ik zelf alleen nog maar meer rammelen want Devin is bijna net zo oud als Linde dus... dus...dus... )
pi_59811692
quote:
Op maandag 30 juni 2008 20:14 schreef Poppejans het volgende:

Ik ben echt stierlijk vervelend geloof ik , zit op sites te zoeken naar herkenbaarheid van mn kwaaltjes (die ik mezelf echt niet aanpraat)
Zoeken naar kwaaltjes heb ik ook gedaan, maar de moed op gegeven. Elk kwaaltje wat je kan verzinnen kan wel eens voorkomen bij een zwangerschap, dus daar werd ik helemaal gek van. Want de meest normale klachten heb ik niet...

Mefke, wat jammer dat het is mis gegaan. Veel succes bij een nieuwe poging.

Happy, kop op! Denk maar aan de vakantie.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 08:52:42 #265
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59811772
Ik ben niet zwanger, het bloeden heeft doorgezet vannacht en nu heb ik ook nog eens buikpijn
  dinsdag 1 juli 2008 @ 09:29:36 #266
57497 happyme28
I'm so happy
pi_59812333
Balen Kersjes, zo word je dubbel gestraft.. .grrrr...

Mefke, had het al in het Z&G gezegd, maar onwijs jammer dat het is mis gegaan. Knap dat je zo positief bent! Hopen dat als je terug bent, je ook zo weer vertrokken bent.

Stiemie, hoemeer zielen hoe meer vreugd dus tot snel?
pi_59812418
Mefke, sterkte, wat verdrietig zeg... hopelijk ben je hier gauw weer verdwenen

Balen Kersjes, succes met de volgende ronde
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 1 juli 2008 @ 09:48:23 #268
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59812650
Ah Kersjes wat jammer zeg
En Mefke heel veel sterkte. Lijkt me niet niks om mee te maken

Nou Happy ik wacht nog heel even hoor Eerst even mijn opleiding afmaken. In december heb ik examen. En ik zie het niet zitten om vier dagen werken, een meisje van (bijna) een jaar, een opleiding en een zwangerschap te combineren Dan nog maar even flink doorrammelen
pi_59812953
Jammer Kersjes!

Poppejans, hoe doe je het eigenlijk met het bepalen van een eventuele NOD en/of testen? Wacht je tot je een keer ongesteld wordt en neem je dat als datum?
pi_59813732
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 10:03 schreef owlet het volgende:
Jammer Kersjes!

Poppejans, hoe doe je het eigenlijk met het bepalen van een eventuele NOD en/of testen? Wacht je tot je een keer ongesteld wordt en neem je dat als datum?
Volgende week maandag is het 4 weken geleden dat de implanon eruit is gehaald, en mocht ik dan nog niet ongesteld zijn dan ga ik dat weekend maar effe een testje ertegen aan gooien, de kans is natuurlijk nihil dat ik zwanger ben want dan zou ik die allereerste week per toeval in de juiste week hebben gezeten van mijn cyclus en echt van 1x zwanger zijn geworden,dan zou ik zelfs de dag nog weten wanneer dat was

Ben ik dan niet zwanger dan is het maar afwachten totdat die ongesteldheid wel komt, en zodra dat is weet ik niet zo goed wat ik dan als NOD aan moet houden, denk maar gewoon iets van 30 dagen ofzo na die laatste dag van ongesteldheid.
pi_59813739
balen Kersjes!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_59862865
Ik vind het allemaal heel spannend en leuk.
Over ongeveer 1 maand gaan de condooms hier in de prullenbak, (kan niet eerder ivm verbouwingen, verflucht en ander gemicalien) en dan zien we wel hoe of wat

Ik ga volgende week beginnen met foliumzuur... We zijn d'r klaar voor.
Veel over gepraat en lang gewacht (leeftijd, leefomstandigheden) maar nu is het dan zover.
Ik 24 en vriendje lief 27, willen papa en mama worden.

Iemand nog tips....
pi_59863045
Welkom Ymme, wat spannend! En leuk een leeftijdsgenoot, ik ben ook 24.
Tips heb ik eigenlijk niet haha, ik weet niet of je al daadwerkelijk foliumzuur in huis gehaald hebt, maar er is echt veel keuze daarin qua merk en multivitamines.
Ik slik ''Etos Mulit zwanger worden'' waar naast een hoge dosis foliumzuur ook vitamines enzo inzitten, en er zijn mensen die beweren dat het helpt om je cyclus korter te maken.

Hier bij mij nog geen ongesteldheid te bekenen
pi_59863154
Ik heb foliumzuur besteld, en als dat op is heb ik daarna nog davitamon vitamine voor zwangere vrouwen.

Spannend hoor, nog niet ongesteld geworden. Hopen dat het uit blijft

En is nou een fabeltje, of is het goed voor mannen om meer eieren te eten
pi_59863501
Meer eieren eten? haha daar heb ik nog nooit van gehoord, volgens mij echt heeeeele dikke onzin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')