Van de implanon weet ik het niet, maar met een mirena kan je bij wijze van spreken dezelfde avond na het verwijderen zwanger worden. Dus ja, het zou kunnenquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:04 schreef Poppejans het volgende:
Happy wat spannend! Dat je dat kan volhouden om te wachten!! Maar ik snap dat stukje zelfbescherming wel.
Ik duim nog steeds hoor![]()
Ik hoef trouwens toch ook niet te testen mocht ik midden juli nog niet ongesteld zijn, van 1x in dezelfde week dat de Implanon is verwijderd kan ik toch niet zwanger zijn? Dan zitten er toch nog hormonen in je lichaam?
Weet iemand dat?
Sorry, ik ben echt slecht in wachten
Ik voel weinig, ben wat licht in mijn hoofd met plotselinge bewegingen en volgens mij zitten mijn darmen in de weg, want die werken wel erg opvallend vreemd.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:20 schreef Poppejans het volgende:
Happy, heel veel plezier!! En nogmaals, wat spannend!!
Koningin ik vind het echt zoooo geweldig voor je! Voel je je trouwens ''anders'', of heb je nog geen zw symptomen gemerkt?
Gaat Memmel binnenkort niet op vakantie naar Tunesie...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:17 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik voel weinig, ben wat licht in mijn hoofd met plotselinge bewegingen en volgens mij zitten mijn darmen in de weg, want die werken wel erg opvallend vreemd.
Vicky, vakantie is goed voor de bevruchtingIk kan het weten.
Op die van ons komt "Made in Tunesië" te staan
haha! tuurlijk krijg je dat!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:11 schreef Fruppel het volgende:
DCdank je wel voor de felicitatie! Hoop dat ik net zo'n mooie buik ga krijgen als jij!
Zelfde met de implanon, je bent gelijk weer vruchtbaar als je die laat verwijderen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:51 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Van de implanon weet ik het niet, maar met een mirena kan je bij wijze van spreken dezelfde avond na het verwijderen zwanger worden. Dus ja, het zou kunnen
Je krijgt dan wel bij de verloskundige een aantekening dat je nog hormonen van aticonceptie in je lichaam zou kunnen hebben gehad ten tijde van conceptie, maar daar doen ze verder niets mee.
(Wij waren gestopt met de pil, 1 ronde gewacht en toen was het meteen raak. Kreeg wel een aantekening "pil". Whatever)
Ik ben nu omgebouwd als het goed is.. edit: ja nu ben ik een vrouwtje zie ik haha, goed dat je het even zei!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:35 schreef Kersjes het volgende:
Poppejans, ik zou haast een beetje voor je hopen dat je voor die tijd nog niet zwanger raakt. Op Cuba zijn en geen Cuba Libre kunnen drinken of sigaren kunnen roken zou zonde zijn![]()
Voor je naam staat trouwens een mannetje, maar je bent toch wel een vrouwtje mag ik hopen?
Ik was 8 weken zwanger op onze huwelijksreis. We hebben 3 weken door America getrokken.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:41 schreef Poppejans het volgende:
Wat me wel erg jammer lijkt is dat ik zwanger zou zijn ten tijde van de reis en ik me kotsmisselijk voel, maarja dat heb ik er dan wel weer graag voor over hoor.
Dat is echt wel ontzettend balen zeg!quote:Op zondag 29 juni 2008 10:00 schreef lily het volgende:
[..]
Ik was 8 weken zwanger op onze huwelijksreis. We hebben 3 weken door America getrokken.
Ik voelde me voortdurend doodmoe en stortte iedere avond al om 19 uur in. Dat was niet leukNiet voor mij maar ook niet voor mijn echtgenoot natuurlijk.
en dat in zo'n reis![]()
SUPERbedankt voor deze tip!! Daar was ik me al druk over aan het maken, of je eigenlijk dan wel pillen mag slikken en uberhaupt krijgt voorgeschreven.quote:Op zondag 29 juni 2008 11:34 schreef k_i_m het volgende:
Poppejans, ik ben meer dan de helft van de zwangerschap kotsmisselijk geweest. Na twee weken was ik een wandelend lijk (kon niks meer binnenhouden) en toen heb ik van de dokter pillen gekregen tegen de misselijkheid. Ik was binnen een dag al een ander mens. Dus mocht het zover komen, ga gelijk die pillen halen voor de zekerheid. Dan ben je waarschijnlijk alleen nog maar doodmoe, maar niet meer misselijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |