abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 juni 2008 @ 10:51:19 #226
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_59726267
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:04 schreef Poppejans het volgende:
Happy wat spannend! Dat je dat kan volhouden om te wachten!! Maar ik snap dat stukje zelfbescherming wel.
Ik duim nog steeds hoor

Ik hoef trouwens toch ook niet te testen mocht ik midden juli nog niet ongesteld zijn, van 1x in dezelfde week dat de Implanon is verwijderd kan ik toch niet zwanger zijn? Dan zitten er toch nog hormonen in je lichaam?
Weet iemand dat?

Sorry, ik ben echt slecht in wachten
Van de implanon weet ik het niet, maar met een mirena kan je bij wijze van spreken dezelfde avond na het verwijderen zwanger worden. Dus ja, het zou kunnen
Je krijgt dan wel bij de verloskundige een aantekening dat je nog hormonen van aticonceptie in je lichaam zou kunnen hebben gehad ten tijde van conceptie, maar daar doen ze verder niets mee.
(Wij waren gestopt met de pil, 1 ronde gewacht en toen was het meteen raak. Kreeg wel een aantekening "pil". Whatever)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_59738439
Ik heb gelezen dat er weer streepjes zijn Nieuwe zwangeren gefeliciteerd
Sorry, weet ff niet meer wie (heb via mijn mobiel af en toe eens op fok gekeken)*

Ben weer terug van vakantie... Mijn NOD is ergens rond de 5e/7e ofzo. Ik heb mijn eisprong niet echt gevoeld de afgelopen weken. Volgens mij was ie ergens op een dinsdag... nou ja we zien het wel.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_59745903
Lekkere vakantie gehad Vicky?
Ik duim weer voor je!
pi_59749310
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:20 schreef Poppejans het volgende:
Happy, heel veel plezier!! En nogmaals, wat spannend!!

Koningin ik vind het echt zoooo geweldig voor je! Voel je je trouwens ''anders'', of heb je nog geen zw symptomen gemerkt?
Ik voel weinig, ben wat licht in mijn hoofd met plotselinge bewegingen en volgens mij zitten mijn darmen in de weg, want die werken wel erg opvallend vreemd.

Vicky, vakantie is goed voor de bevruchting Ik kan het weten.
Op die van ons komt "Made in Tunesië" te staan
  zaterdag 28 juni 2008 @ 11:36:10 #230
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59749658
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 11:17 schreef Koningin het volgende:

[..]

Ik voel weinig, ben wat licht in mijn hoofd met plotselinge bewegingen en volgens mij zitten mijn darmen in de weg, want die werken wel erg opvallend vreemd.

Vicky, vakantie is goed voor de bevruchting Ik kan het weten.
Op die van ons komt "Made in Tunesië" te staan
Gaat Memmel binnenkort niet op vakantie naar Tunesie...
.... met gevoel voor drama....
pi_59750930
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 14:11 schreef Fruppel het volgende:
DC dank je wel voor de felicitatie! Hoop dat ik net zo'n mooie buik ga krijgen als jij!
haha! tuurlijk krijg je dat!
Als je vind dat tegenwoordig alles te snel gaat, moet je eens in de rij gaan staan bij het postkantoor....
pi_59751021
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:51 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

Van de implanon weet ik het niet, maar met een mirena kan je bij wijze van spreken dezelfde avond na het verwijderen zwanger worden. Dus ja, het zou kunnen
Je krijgt dan wel bij de verloskundige een aantekening dat je nog hormonen van aticonceptie in je lichaam zou kunnen hebben gehad ten tijde van conceptie, maar daar doen ze verder niets mee.
(Wij waren gestopt met de pil, 1 ronde gewacht en toen was het meteen raak. Kreeg wel een aantekening "pil". Whatever)
Zelfde met de implanon, je bent gelijk weer vruchtbaar als je die laat verwijderen.
Als je vind dat tegenwoordig alles te snel gaat, moet je eens in de rij gaan staan bij het postkantoor....
pi_59754301
Vicky, welkom terug! De foto's van Amber in fototopic zijn echt superlief ziet eruit als een heerlijke vakantie en ik zie de Efteling en Phantasialand, leuk!
En ik hoop natuurlijk dat je begin volgende maand een geweldige zw-test kan laten zien

Hmm zwanger worden op vakanties he? dan zou het hier in september moeten gebeuren, dan zouden we een Cuba baby krijgen haha
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 28 juni 2008 @ 15:35:47 #234
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59754383
Poppejans, ik zou haast een beetje voor je hopen dat je voor die tijd nog niet zwanger raakt. Op Cuba zijn en geen Cuba Libre kunnen drinken of sigaren kunnen roken zou zonde zijn

Voor je naam staat trouwens een mannetje, maar je bent toch wel een vrouwtje mag ik hopen?
.... met gevoel voor drama....
pi_59754470
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 15:35 schreef Kersjes het volgende:
Poppejans, ik zou haast een beetje voor je hopen dat je voor die tijd nog niet zwanger raakt. Op Cuba zijn en geen Cuba Libre kunnen drinken of sigaren kunnen roken zou zonde zijn

Voor je naam staat trouwens een mannetje, maar je bent toch wel een vrouwtje mag ik hopen?
Ik ben nu omgebouwd als het goed is.. edit: ja nu ben ik een vrouwtje zie ik haha, goed dat je het even zei!

Maar roken doe ik sowieso niet, en drinken al sinds dit jaar ook helemaal niet meer, ach en ik geef ook niet zoveel om drank.
Wat me wel erg jammer lijkt is dat ik zwanger zou zijn ten tijde van de reis en ik me kotsmisselijk voel, maarja dat heb ik er dan wel weer graag voor over hoor.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 28 juni 2008 @ 17:35:37 #236
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_59756497
Hallo dames! Ik heb even een vraagje: ik zit rond mijn nod (vorige x cyclus van 32, vandaag dag 30). Ik verlies wel wat bloed, maar niet heel veel (bij de vorige x wat het eigenlijk heel duidelijk...). Hoeveel bloedverlies kan je hebben bij een innesteling? Is dat echt heeeeel weinig of duurt dat toch zomaar een dagje...
Ik hoop natuurlijk op het laatste, maar heb er een zwaar hoofd in. Ben bang dat het toch weer een maandje wachten gaat worden.
pi_59761167
Koningin gefeliciteerd!!!
pi_59767880
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 15:41 schreef Poppejans het volgende:
Wat me wel erg jammer lijkt is dat ik zwanger zou zijn ten tijde van de reis en ik me kotsmisselijk voel, maarja dat heb ik er dan wel weer graag voor over hoor.
Ik was 8 weken zwanger op onze huwelijksreis. We hebben 3 weken door America getrokken.
Ik voelde me voortdurend doodmoe en stortte iedere avond al om 19 uur in. Dat was niet leuk Niet voor mij maar ook niet voor mijn echtgenoot natuurlijk.

en dat in zo'n reis
pi_59768638
quote:
Op zondag 29 juni 2008 10:00 schreef lily het volgende:

[..]

Ik was 8 weken zwanger op onze huwelijksreis. We hebben 3 weken door America getrokken.
Ik voelde me voortdurend doodmoe en stortte iedere avond al om 19 uur in. Dat was niet leuk Niet voor mij maar ook niet voor mijn echtgenoot natuurlijk.

en dat in zo'n reis
Dat is echt wel ontzettend balen zeg! En dat op zo'n dure zeer speciale reis, wel wat zonde.
Wij maken ook een rondreis, van 2 weken. Dus veel in een bus, nou ben ik sowieso al erg wagenziek..
Ach, eerst maar eens zwanger zien te raken, mocht het scenario nou uitkomen dan zie ik dat dan wel weer.
  zondag 29 juni 2008 @ 11:34:30 #240
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_59768946
Poppejans, ik ben meer dan de helft van de zwangerschap kotsmisselijk geweest. Na twee weken was ik een wandelend lijk (kon niks meer binnenhouden) en toen heb ik van de dokter pillen gekregen tegen de misselijkheid. Ik was binnen een dag al een ander mens. Dus mocht het zover komen, ga gelijk die pillen halen voor de zekerheid. Dan ben je waarschijnlijk alleen nog maar doodmoe, maar niet meer misselijk .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_59769129
quote:
Op zondag 29 juni 2008 11:34 schreef k_i_m het volgende:
Poppejans, ik ben meer dan de helft van de zwangerschap kotsmisselijk geweest. Na twee weken was ik een wandelend lijk (kon niks meer binnenhouden) en toen heb ik van de dokter pillen gekregen tegen de misselijkheid. Ik was binnen een dag al een ander mens. Dus mocht het zover komen, ga gelijk die pillen halen voor de zekerheid. Dan ben je waarschijnlijk alleen nog maar doodmoe, maar niet meer misselijk .
SUPERbedankt voor deze tip!! Daar was ik me al druk over aan het maken, of je eigenlijk dan wel pillen mag slikken en uberhaupt krijgt voorgeschreven.
Zowel mijn moeder als ik zijn erg(lees:MEGA) wagenziek, en zij heeft bij haar 2 zwangerschappen 9 maanden overgegeven en alleen maar ziek geweest.
Nou wil dat niet zeggen dat ik dat ook zal zijn, maar ben wel op mn hoede.
  zondag 29 juni 2008 @ 11:49:26 #242
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_59769183
Ze heten Emesafene, en worden volgens mij ook tegen wagenziekte gebruikt. (en voor mensen die een chemokuur hebben gehad . )
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_59779999
En ja hoor, vandaag weer ongesteld geworden! Had er gister toch weer een test tegenaan gegooid (mijn NOD dag), negatief. Jammer... Volgende ronde! En over 4/5 dagen bloed prikken in het ziekenhuis. Samenlevingstest schuif ik een maandje op, we gaan deze maand op vakantie. Misschien dat dat ook voor ons goed uitpakt .

En happyme, hoe is het nu met jou? Nog steeds geen echte duivels?!
pi_59780158
En Mikoxx, ik had bij mijn eerste zwangerschap een 'innestelingsbloeding'; een beetje roze afscheiding net na de eisprong.
  zondag 29 juni 2008 @ 22:19:20 #245
57497 happyme28
I'm so happy
pi_59781054
Nou zijn terug van een lekker lang weekend varen. Was echt heerlijk. Ik was wel bij vlagen misselijk, dus ik kreeg steeds meer hoop. Moest zelfs vannacht een emmer naast het bed. Maar de duivels zijn net gearriveerd bij thuiskomst (ik wilde net positief gaan posten dat ik nog steeds niet ongi was... zucht...).

Hij mag weer naar volgende maand dus mijn NOD kan naar 3 augustus (de dag dat we terug komen van vakantie, dus dan moet het dan maar gebeuren )

17 juli naar de gyn, dus kijken wat dat gaat brengen.

@Mikoxx; hopen dat het niet doorzet meid!

@Mammamia; balen joh dat ook bij jou de duivels er weer zijn. Duimen dat de vakantie ook voor ons wonderen doet
pi_59786467
Happy en Mammamia, wat jammer weer.
Happy, hopelijk kan de gyn je wat meer vertellen. Wel fijn dat je een leuk weekend hebt gehad!
pi_59786707
Happy en Mammamia wat ontzettend balen zeg!

Ik voel me echt heel raar, bij vlagen wat misselijk(lees dat er meerderen zijn die dat hebben gehad na Implanon verwijdering)en wat opboeren, en heb sinds 3 dagen hele droge ogen en zie wat waziger (draag lenzen)

Mijn lichaam is helemaal aan het bijkomen nu het geen hormomen meer krijgt, offe stiekem toch wat anders? Ik vind het nu toch wel moeilijk om niet stiekem een sprankje hoop te hebben..
pi_59787545
Happy en mammamia

Poppejans, spannend!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  maandag 30 juni 2008 @ 10:38:35 #249
57497 happyme28
I'm so happy
pi_59788396
Ik krijg een beetje het gevoel dat mijn lichaam me in de zeik aan het nemen is. Gisteravond dus weer bloed bij het afvegen, dus ik denk... nou daar is het dan...

En daarna weer helemaal niets. Ik heb een tampontest gedaan en daar zit wel bloed aan het puntje (ja bah, vies verhaal ik weet het...) maar verder ook niet.

Ik vind het niet leuk meer, dit maakt me hardstikke onzeker zo.... waarom niet gewoon een goede bloeding dan weet je tenminste hoe en wat...

Als het zo blijf, dan toch vanmiddag maar even een test halen, want dan weet ik het tenminste zeker.

Bah!

@Poppejans, logisch dat je toch een beetje hoop hebt hoor, maar probeer jezelf niet gek te maken (zegt zij die er ongeveer gek van wordt....)
pi_59788528
Happy, kan dit geen innestelingsbloeding zijn dan? Ik duim toch nog voor je hoor! Een piepklein beetje bloed geeft nog moed
Laat je dan verdorie echt ongesteld worden, dan weet je tenminste waar je aan toe bent, of helemaal niet ongesteld, dit moet echt irritant zijn!

Ja erg he, het is ZO moeilijk om mn hoofd een beetje koel te houden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')