O? Viel toch wle mee?quote:Op zondag 8 juni 2008 20:55 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, maar het was wel weer klassiek ranzig.
allebeiquote:
Kreeg binnen vijf minuten het aanbod om gepepen te worden op de wc...quote:Op zondag 8 juni 2008 21:00 schreef Ang3l het volgende:
O? Viel toch wle mee?
Nou ja, behalve dan die heks Marc en zijn ex Raphael die beiden weer meenden hun shirt uit te moeten trekken ook al moeten ze dat met hun lijven echt niet doen. En mijn hubby René die het ook deed en ondanks da hij 't wel kan hbben het ook gewoon niet moet doen omdat het ordinair is.
O dat heb ik nou nooitquote:Op zondag 8 juni 2008 21:05 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Kreeg binnen vijf minuten het aanbod om gepepen te worden op de wc...
Jep. Beetje een vete meequote:Is Marc die ene met die makeup?
Raphael.quote:Meestal is het die lange dunne met donker haar die daar als eerste mee begint... ben z'n naam kwijt.
Wees blij!quote:
Nee, jongere jongen, tegen de 20 schat ik... ongeveer 1.90, donker haar, draagt altijd een half open shirt, is flinterdun en vaak gaat het shirt uit...quote:Raphael.
Ik, deze heeft een betere TT, meer posts en jij was geen TS.quote:
TT is idd beterquote:Op zondag 8 juni 2008 21:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik, deze heeft een betere TT, meer posts en jij was geen TS.
Wat een ongeloofelijke kutzin om te lezen.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
KutLudoSanders, ik wilde net geheimzinnig doen dat ik dat kon zien in de topichistory!
Euj, Ludo is lief hoor, die heeft me geholpen bij de vorige TTquote:Op zondag 8 juni 2008 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
KutLudoSanders, ik wilde net geheimzinnig doen dat ik dat kon zien in de topichistory!
sjeez... je lijkt zowaar volwassen te worden!quote:
Oja, nostalgie.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik, deze heeft een betere TT, meer posts en jij was geen TS.
'quote:Op zondag 8 juni 2008 21:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
sjeez... je lijkt zowaar volwassen te worden!
quote:
Ow ja, Teun, uit Tilburg.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:10 schreef PJORourke het volgende:
Nee, jongere jongen, tegen de 20 schat ik... ongeveer 1.90, donker haar, draagt altijd een half open shirt, is flinterdun en vaak gaat het shirt uit...
Ja die komt altijd overal. Met glas wijn in z'n hand en shirt open, ruikend naar cheap Axe.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:24 schreef petre86 het volgende:
[..]
Zijn de echte sissyboys door heel Brabant bekend ofzo?
Dat is 'm.quote:
Homo's en Axequote:Op zondag 8 juni 2008 21:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die komt altijd overal. Met glas wijn in z'n hand en shirt open, ruikend naar cheap Axe.
Ja, inderdaad, altijd dat glaasje wit.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:26 schreef Ang3l het volgende:
Ja die komt altijd overal. Met glas wijn in z'n hand en shirt open, ruikend naar cheap Axe.
Avond erikkiequote:
Niks mis met witte wijnquote:Op zondag 8 juni 2008 21:28 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, altijd dat glaasje wit.
Beetje nichterig op stap met zijn wijnglas alleen.quote:
Nou, wat ze daar schenken is echt niet alles...quote:
GMTAquote:
Eerst een biertje, dan wijn, dan frisquote:Op zondag 8 juni 2008 21:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beetje nichterig op stap met zijn wijnglas alleen.
Hoe later de avond hoe wateriger de wijn?quote:Op zondag 8 juni 2008 21:36 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nou, wat ze daar schenken is echt niet alles...
Gewoon Chateau Migraine.quote:
Proseccoquote:Op zondag 8 juni 2008 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, ik vergat sangria.
Verder; droge witte wijn, zoete witte wijn
.
you speak in riddles for mequote:Op zondag 8 juni 2008 21:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat was toch alleen in Kanaan op een bruiloft ?
Rosé voor op het terrasquote:Op zondag 8 juni 2008 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, ik vergat sangria.
Verder; droge witte wijn, zoete witte wijn
.
ja dat moet komende zomer dus DE trend gaan worden volgens de trendwatchersquote:Op zondag 8 juni 2008 21:41 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Prosecco, allen krijg ik daar altijd koppijn van.
En ingeblikt van de Aldi nog best te zuipen... sta je ook niet zo met die kurk te kloten.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:47 schreef Stroekie het volgende:
ja dat moet komende zomer dus DE trend gaan worden volgens de trendwatchers
Kurk is sowieso op zijn retour. Komende jaren zal er steeds meer wijn met schroefdop verkocht wordenquote:Op zondag 8 juni 2008 21:49 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En ingeblikt van de Aldi nog best te zuipen... sta je ook niet zo met die kurk te kloten.
In Zwitserland gebruiken ze geen kurk vanwege importheffingen. Alleen voor champagne dan. En dat is best prettig. En die stopverf-achtige kurken vind ik ook niks. Alles schroefdop.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:51 schreef Stroekie het volgende:
Kurk is sowieso op zijn retour. Komende jaren zal er steeds meer wijn met schroefdop verkocht worden
mag het ook die variant met kaneel zijn die winterapfel heet ?quote:
Of samengeplakte kurkkruimels. Steek je hem erin, valt ie uit elkaar.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga 'm missen, de kurk. Je ziet ze zelden ook nog maar echt van kurk, nu is het vaak kunststof oid.
of erger, hij breekt halverwege af bij het openenquote:Op zondag 8 juni 2008 21:55 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Of samengeplakte kurkkruimels. Steek je hem erin, valt ie uit elkaar.
Of je bent stukjes kurk uit je mond halen omdat je uiteindelijk grof geweld gebruikt en de fles met hamer en schroevendraaier te lijf gaat.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:56 schreef Stroekie het volgende:
of erger, hij breekt halverwege af bij het openen
Ik weet weer waarom ik niets met de hele gayscene te maken wil hebben.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:55 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, maar het was wel weer klassiek ranzig.
Soms gooi ik een stelling in de groep waar ik het niet per se mee eens ben, maar dan ben ik gewoon benieuwd naar de reacties van mensen, hoe zij daarover denken, zonder te laten weten hoe ik er op dat moment zelf over denk (om ze niet te beinvloeden). Soms verwoord ik mijn eigen stelling op een ongenuanceerde manier die voor meer reacties zal zorgen (denk ik) dan normaal. En soms speel ik advocaat van de duivel.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Dus je gaat eerst een beetje zitten uitlokken, om dan pas je echte standpunt in te nemen, of begrijp ik het nou verkeerd?
maar jij verkeerd dan ook in de grote luxe dat jij het jachtterrein niet meer hoeft te betreden omdat je in het bezit van van een Grote Liefdequote:Op zondag 8 juni 2008 22:05 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik weet weer waarom ik niets met de hele gayscene te maken wil hebben..
handig en practisch zijn pas die kartonnetjes met een inhoud van 2 tot 5 liter met een kraantjequote:Op zondag 8 juni 2008 22:06 schreef DennisMoore het volgende:
Schroefdop is beter en practischer, maar minder leuk.
Ik dacht dat mensen ook uitgingen, gewoon om het uitgaan, niet alleen om "te jagen".quote:Op zondag 8 juni 2008 22:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij verkeerd dan ook in de grote luxe dat jij het jachtterrein niet meer hoeft te betreden omdat je in het bezit van van een Grote Liefde
Ach ja, in New York was het een stuk beschaafder, wat ik gezien heb. Maar af en toe is het wel lachen.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:05 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ik weet weer waarom ik niets met de hele gayscene te maken wil hebben..
Jij kent de gay-scene?quote:Op zondag 8 juni 2008 22:10 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik dacht dat mensen ook uitgingen, gewoon om het uitgaan, niet alleen om "te jagen"..
Oeh dat klinkt inderdaad handig!quote:Op zondag 8 juni 2008 22:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
handig en practisch zijn pas die kartonnetjes met een inhoud van 2 tot 5 liter met een kraantje
Hier wordt daar alleen maar bulkwijn in verkocht, maar in Australia en Zuid Africa ook de gewoon goede wijnen voor dagelijkse consumptie
Idyllisch?quote:Op zondag 8 juni 2008 22:30 schreef petre86 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb er niet zo'n idyllisch gevoel bij..
Ik denk wel dat er (veel?) mensen zijn die de "jacht" niet bovenaan hebben staan, maar dat het vaak wel (onbewust) meespeelt. Ook als je al een partner hebt.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:30 schreef petre86 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb er niet zo'n idyllisch gevoel bij..
flirten is hoe dan ook leuk, omdat het een prettig effect heeft op je gevoel voor eigenwaarde als er positief op gereageerd wordt.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk wel dat er (veel?) mensen zijn die de "jacht" niet bovenaan hebben staan, maar dat het vaak wel (onbewust) meespeelt. Ook als je al een partner hebt.
En wie zegt dat dat in de gayscene niet is?quote:Op zondag 8 juni 2008 22:37 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Idyllisch?. Ik zie het als een Hel op Aarde, samen met voetboel.
Maar als mensen het hebben over uitgaan, dan doen ze alsof het iets is wat ze leuk vinden. Dat ze gaan voor de muziek, het kunnen dansen, etc..
Ieder z'n ding.quote:Muziek luister ik liever met m'n mp3-speler of in de auto, en dansen kan ik nietdus aan mij is het sowieso niet besteed.
.
zo te horen Pallaz doet niet onder voor exitquote:Op zondag 8 juni 2008 21:05 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Kreeg binnen vijf minuten het aanbod om gepepen te worden op de wc...
Is Marc die ene met die makeup?
Meestal is het die lange dunne met donker haar die daar als eerste mee begint... ben z'n naam kwijt.
bangerikquote:Op zondag 8 juni 2008 20:51 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nee. Als ik het zou doen zouden er allerlei PAINT topics uit de grond schieten in ONZ. Daarvoor heb ik teveel haters. Ik wil niet de boeken ingaan als Piovan of Alberto.
je kan deze gebruikenquote:Op zondag 8 juni 2008 22:54 schreef Cahir het volgende:
Zal wel eens keer een fake foto posten. Kijken hoe dat afloopt, best beniewd eigenlijk.
Geloof me je bent niet de enigequote:Op zondag 8 juni 2008 23:00 schreef PJORourke het volgende:
90% van de mensen zijn gewoon groepjes vrienden die samen wat gaan drinken. Net als in andere kroegen. En op een of andere manier trek ik de freaks aan, dus de rest is veilig.
Hondenvoer?quote:
Je bent wel kritisch op je fake identiteit.quote:Op zondag 8 juni 2008 23:04 schreef Cahir het volgende:
Wat een afrijselijke keuken. Doet me eerder aan ZarGon denkne.
My one and only love JTquote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 23:06 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Je bent wel kritisch op je fake identiteit.. Ik had voor jou met Google Afbeeldingen al gezocht op "irritant kutkind", maar dat leverde niets geschikts op.
Mja, en wat voor eentje zegquote:
edit: plaatje weggehaald vanwege klachten.quote:Op zondag 8 juni 2008 23:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
1 plaatje zegt ook meer dan 1000 woorden
slaap welquote:Op zondag 8 juni 2008 23:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, en wat voor eentje zeg
Ik ga dan ook maar slapen
quote:Op zondag 8 juni 2008 23:41 schreef Ang3l het volgende:
Ooooooooooooooooow wat een foute verspreking in So you think you can dance 1:
Presentatrice tegen kandidate naast oude man: How great to have your dad here with you!
Kandidate: He's not my dad, he's my fiancee.
Presentatrie: Oops, my bad....
quote:Op zondag 8 juni 2008 23:41 schreef Ang3l het volgende:
Ooooooooooooooooow wat een foute verspreking in So you think you can dance 1:
Presentatrice tegen kandidate naast oude man: How great to have your dad here with you!
Kandidate: He's not my dad, he's my fiancee.
Presentatrie: Oops, my bad....
ik doelde eigenlijk meer op dat plaatje dat je hier achter liet eerder deze dagquote:Op zondag 8 juni 2008 23:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil weer op vakantie!!![]()
Trouwens ik geef dit jaar nog 1 kans afgesproken met vriendin te sporten elke week samen en goed op alles letten en ja als geen JT vriendje dit jaar word ik heteroquote:
Dat snapte ikquote:Op zondag 8 juni 2008 23:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik doelde eigenlijk meer op dat plaatje dat je hier achter liet eerder deze dag
Nou nou ook al ie aan het huilen, ziet het kindje best wel schattig uit.quote:
Let wel op, je moet het allemaal zelf te doen. Dat je vriendin je meehelpt is goed, maar jij bent toch uiteindelijk de eindverantwoordelijke. Pak het goed aan, eet vooral gezond, niet te weinig en beweeg veel. Elke kans om te bewegen moet je aanpakkenquote:Op zondag 8 juni 2008 23:45 schreef samjustme het volgende:
[..]
Trouwens ik geef dit jaar nog 1 kans afgesproken met vriendin te sporten elke week samen en goed op alles letten en ja als geen JT vriendje dit jaar word ik hetero.
Ben je nog bijgekomen van je werk en nog getenisst vandaag?
maar daar zitten we hier helemaal niet op te wachtenquote:Op zondag 8 juni 2008 23:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat snapte ikMaar meer plaatjes ervan heb ik niet, wel van andere dingen
Zulke afspraken maak ik elk jaar en ik moet ze nog steeds nakomenquote:Op zondag 8 juni 2008 23:45 schreef samjustme het volgende:
[..]
Trouwens ik geef dit jaar nog 1 kans afgesproken met vriendin te sporten elke week samen en goed op alles letten en ja als geen JT vriendje dit jaar word ik hetero.
Ben je nog bijgekomen van je werk en nog getenisst vandaag?
Homos kijken heul geen voetbalquote:Op zondag 8 juni 2008 23:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
Let wel op, je moet het allemaal zelf te doen. Dat je vriendin je meehelpt is goed, maar jij bent toch uiteindelijk de eindverantwoordelijke. Pak het goed aan, eet vooral gezond, niet te weinig en beweeg veel. Elke kans om te bewegen moet je aanpakken![]()
En hetero worden, nee, dat ben jij helemaaaaaal niet![]()
Vandaag was ik thuis om 4:00 na mn werk, daarna geslapen tot 15:00, Roland Garros Finale gezien, gebarbecued en voetbal Duitsland - Polen gezienEn jij?
Mannen sexy & gewaagd #28quote:Op zondag 8 juni 2008 23:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar daar zitten we hier helemaal niet op te wachten![]()
quote:Op zondag 8 juni 2008 23:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
Let wel op, je moet het allemaal zelf te doen. Dat je vriendin je meehelpt is goed, maar jij bent toch uiteindelijk de eindverantwoordelijke. Pak het goed aan, eet vooral gezond, niet te weinig en beweeg veel. Elke kans om te bewegen moet je aanpakken![]()
Vandaag was ik thuis om 4:00 na mn werk, daarna geslapen tot 15:00, Roland Garros Finale gezien, gebarbecued en voetbal Duitsland - Polen gezienEn jij?
en Baley's voor de Vaarsquote:Op zondag 8 juni 2008 21:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Rosé voor op het terras
Rode wijn voor een avond thuis
Bier voor op stap
Cocktails in een lekkere bui
Als je niet wil kijken, heb je natuurlijk altijd een knopje op je afstandbedieningquote:Op zondag 8 juni 2008 23:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb al meer voetbal gekeken dan dat ik eigenlijk wilde. En morgen natuurlijk Nederland kijken bij opa en oma.
De hele dag geluierd, je kon ook gaan sportenquote:Op zondag 8 juni 2008 23:54 schreef samjustme het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag was ik in het begin best wel hetero.
Zaterdag met 3 vriendinnen uit eten geweest daarna naar een hetero barretje, vervolgens wouden ze tegen mij zin naar palace gesleept. Na 1 uur was ik het zat ben naar huis gegaan.
Vandaag een beetje tv zitten kijken en gamen, chronicels of riddick gezien en nog naar odyssey 5 gekeken (sf serie).
Zoefffquote:Op maandag 9 juni 2008 00:09 schreef Weemz het volgende:
Nou ja, dan maar even een redelijk snelle tvp.
Je hebt zelf ook je username oranje gemaakt ventjequote:
Nog geen nieuwe weekquote:Op maandag 9 juni 2008 00:08 schreef MisterO het volgende:
[..]
De hele dag geluierd, je kon ook gaan sporten
Je was een exclusieve oranjefan?quote:Op maandag 9 juni 2008 00:15 schreef Cahir het volgende:
Eerst was het nog exclusief.
Hou toch op, er is geen bepaald gedrag te typeren voor het 'hetero' of 'homo' zijn. Wat maakt het nou uit hoe je je gedraagt, wees gewoon jezelf en wees er blij meequote:Op maandag 9 juni 2008 00:15 schreef samjustme het volgende:
[..]
Nog geen nieuwe week.
Nu wel officieel, maar ja zeg eerlijk ik was in het begin best we hetero.
Houd op jij ik bedoelde meer in de zin ik was niet nichterigquote:Op maandag 9 juni 2008 00:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hou toch op, er is geen bepaald gedrag te typeren voor het 'hetero' of 'homo' zijn. Wat maakt het nou uit hoe je je gedraagt, wees gewoon jezelf en wees er blij mee![]()
Vooruit, je was minder nichterig, happy?quote:Op maandag 9 juni 2008 00:22 schreef samjustme het volgende:
[..]
Houd op jij ik bedoelde meer in de zin ik was niet nichterig. EN wie zegt dat ik niet mezelf ben
. Het is menselijk om je te gedragen naar de omstandigheden.
Nu zit je eraan vastquote:
Ik weet niet in hoeverre je dit probeert jezelf wijs te maken hoor, maar uiteindelijk moet je toch beseffen dat je geen gelijk hebtquote:Op maandag 9 juni 2008 00:22 schreef samjustme het volgende:
[..]
Houd op jij ik bedoelde meer in de zin ik was niet nichterig. EN wie zegt dat ik niet mezelf ben
. Het is menselijk om je te gedragen naar de omstandigheden.
vind jij het nou zelf nog wel eerlijkquote:Op maandag 9 juni 2008 00:31 schreef Cahir het volgende:
Sam is hotero
Alanis is altijd mooi, dus zo ook deze!quote:
Waarom heeft iedereen wat tegen VMBO'ers en Mavisten?quote:Op zondag 8 juni 2008 19:55 schreef Cahir het volgende:
Trouwens, heeft Erik wat tegen VMBO'ers?
VMBO'ers kunnen dus best wel intelligent zijn. Niet dat ik wil zeggen dat ik intelligent ben, maar ik ben absoluut ook geen sjappie!quote:Op zondag 8 juni 2008 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, op die manier. Nou, om je vraag dan maar te beantwoorden, ik heb niks tegen VMBO'ers in het algemeen, maar de mensen die ik ken die VBMO deden/doen vind ik wel enorme sjappies en bimbo's en komen alles behalve slim over.
En dan kunnen het best allemaal hele aardige en liefdevolle mensen zijn, en de meederheid is dat vast ook, maar dat is nou eenmaal lekker niet het vooroordeel wat ik heb.
Sorrie, ik houd er mee op...quote:
Yes bijnaquote:Op maandag 9 juni 2008 00:23 schreef MisterO het volgende:
[..]
Vooruit, je was minder nichterig, happy?ik hou erover op
Ik ben je ook nog nooit tegen gekomen, toch?quote:
quote:
Het komt, zoals je vriend het als zei, best oppervlakkig over. En dat ben je nietquote:Op maandag 9 juni 2008 00:56 schreef samjustme het volgende:
[..]
Yes bijna.
Trouwens kan dit wel voor de beugel als gay.nl tekst
Om onnodige berichten eruit te filtere please houd hiermee rekening mee.
Onder 20 boven 30 please dont react.
Nederlands of Chinees hoef je ook niet te reageren bespaar je de moeite (ik reageer niet).
Welkom funkie people (en wat inhoud zou wel welkom zijn). Welkom medeteriaans.
Sluts hoeven ook niks op te sturen.
Ben je door stuur maar een berichtje.
Jouw gay.nl tekst?quote:Op maandag 9 juni 2008 00:56 schreef samjustme het volgende:
[..]
Yes bijna.
Nederlands of Chinees hoef je ook niet te reageren bespaar je de moeite (ik reageer niet).
En ach ik bedoel wat meer kritischer zijn is best wel oke, ik heb toch met best wel wat rotzooi gedate.quote:Op maandag 9 juni 2008 00:57 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het komt, zoals je vriend het als zei, best oppervlakkig over. En dat ben je niettoch?
Trouwens, je maakt een nieuwe gay.nl! Je gaat er toch weer mee beginnen? Dit weekend heeft je ogen weer geopend hehehe! geef toequote:Op maandag 9 juni 2008 01:00 schreef samjustme het volgende:
[..]
En ach ik bedoel wat meer kritischer zijn is best wel oke, ik heb toch met best wel wat rotzooi gedate.
als ik JT erbij zet reagere nog minder mensenquote:Op maandag 9 juni 2008 00:58 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jouw gay.nl tekst?
Had meer iets over JT verwacht..
Prins op het witte paard komt niet vanzelf aanwaaien.quote:Op maandag 9 juni 2008 01:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Trouwens, je maakt een nieuwe gay.nl! Je gaat er toch weer mee beginnen? Dit weekend heeft je ogen weer geopend hehehe! geef toe
I wishquote:Op maandag 9 juni 2008 01:03 schreef Cahir het volgende:
Je komt zo over als een slet die de zoveelste date zoekt..
quote:Op maandag 9 juni 2008 01:06 schreef samjustme het volgende:
[..]
Prins op het witte paard komt niet vanzelf aanwaaien.
Ja duh denk je nou echt dat een paard + mens word vooruit geduwd door de wind? Tsjees was een fantasie heb jij zegquote:Op maandag 9 juni 2008 01:06 schreef samjustme het volgende:
[..]
Prins op het witte paard komt niet vanzelf aanwaaien.
indd. Ik zou niet echt gaan reageren hierop. Uiterlijk gefixeerd, geen diepgang en geen passies, zo lijkt het!quote:Op maandag 9 juni 2008 01:03 schreef Cahir het volgende:
Je komt zo over als een slet die de zoveelste date zoekt..
quote:Op maandag 9 juni 2008 00:56 schreef samjustme het volgende:
[..]
Yes bijna.
Ben je door stuur maar een berichtje![]()
Newsflash als ee ander homo je niks vindt qua uiterlijk gaat ie niet eens toenadering zoeken. Geldt niet alleen voor homo's bijna alle mannen zo. ALs je iemand qua uiterlijk niks vindt dan gebeurt er ook nooit wat.quote:Op maandag 9 juni 2008 01:10 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
indd. Ik zou niet echt gaan reageren hierop. Uiterlijk gefixeerd, geen diepgang en geen passies, zo lijkt het!
En je clienten gebakjes noemen is niet neerbuigend?quote:Op maandag 9 juni 2008 00:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
VMBO'ers kunnen dus best wel intelligent zijn. Niet dat ik wil zeggen dat ik intelligent ben, maar ik ben absoluut ook geen sjappie!
Ik vind het een beetje vervelend dat andere mensen altijd neerbuigend doen tegen mensen die minder capaciteiten hebben dan dat zij. We zijn toch allen mensen?
weet je dat je tussen de eerste en 2e wedstrijd genoeg tijd hebt om goede sex te hebbenquote:Op zondag 8 juni 2008 23:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb al meer voetbal gekeken dan dat ik eigenlijk wilde. En morgen natuurlijk Nederland kijken bij opa en oma.
Sam weet je R heeft zijn haar geknipt. hij is nu jouw type gewordenquote:Op maandag 9 juni 2008 01:08 schreef samjustme het volgende:
[..]
I wish.
@MisterO heb je trouwens nog pic van vrijdag, I know dat ik zei deleten maar misschien sta ik toch wel leuk op.
Kom eff op msn.
Nee, dat is een koosnaam. Net zo al Spetter, El frikandel, Utah, fems, Mijnheer, Schimmel, Nina (simone), Remcoot, Garos en ga zo maar door....quote:Op maandag 9 juni 2008 01:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En je clienten gebakjes noemen is niet neerbuigend?
Perfecte tekst!quote:Op maandag 9 juni 2008 00:56 schreef samjustme het volgende:
[..]
Yes bijna.
Gelukkig niet ALLE mannen anders was ik nu nog alleenquote:Op maandag 9 juni 2008 01:13 schreef samjustme het volgende:
[..]
Newsflash als ee ander homo je niks vindt qua uiterlijk gaat ie niet eens toenadering zoeken. Geldt niet alleen voor homo's bijna alle mannen zo. ALs je iemand qua uiterlijk niks vindt dan gebeurt er ook nooit wat.
Volgens mij zijn er indd ook andere mannen. (anders ben ik geen man, * denk*humz, dat is dan weer een discussiepunt )quote:Op maandag 9 juni 2008 01:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gelukkig niet ALLE mannen anders was ik nu nog alleen
Eigenlijk best knap dat hij ondanks allll die posts niks over zichzelf vertelt.quote:Op maandag 9 juni 2008 00:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vind jij het nou zelf nog wel eerlijk
vind je niet dat je zo onderhand ook eens wat zou moeten vertellen
Lief zijn is anders dan onnozel. Ik heb een tijdje gedacht dat het feit dat ik lief ben een nadeel voor mij was. Maar nu merk ik dat ik het ook al een voordeel kan zien en maak daar ook gewoon gebruik vanquote:Op maandag 9 juni 2008 01:24 schreef samjustme het volgende:
Net aangemaakt ga zo lekker slapen. Het is gewoon zo ben je te lief en onnozel dan maken mensen misbruik van en word je kut behadelt. Alleen mensen die het verdienen krijgen een nice me te zien de rest kan oprotten mijn filosofie.
Maar wat denk je dan precies te bereiken met een gay.nl profiel waarin je overkomt als een domme inhoudsloze troel?quote:Op maandag 9 juni 2008 01:24 schreef samjustme het volgende:
Net aangemaakt ga zo lekker slapen. Het is gewoon zo ben je te lief en onnozel dan maken mensen misbruik van en word je kut behadelt. Alleen mensen die het verdienen krijgen een nice me te zien de rest kan oprotten mijn filosofie.
Daar reageren mensen op die hij toch niet wil en dan kan hij zich goed voelen dat hij ze bot afwijst.quote:Op maandag 9 juni 2008 01:26 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Maar wat denk je dan precies te bereiken met een gay.nl profiel waarin je overkomt als een domme inhoudsloze troel?.
Ik verwacht op zijn minst 1 uur puddinbuksenquote:Op maandag 9 juni 2008 01:26 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Maar wat denk je dan precies te bereiken met een gay.nl profiel waarin je overkomt als een domme inhoudsloze troel?.
Het is een wonder eigenlijk dat mensen uberhaupt berichtjes opsturen.quote:Op maandag 9 juni 2008 01:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar reageren mensen op die hij toch niet wil en dan kan hij zich goed voelen dat hij ze bot afwijst.
Denk ik. Misschien.
Deceit is op zich een leuke jongenquote:
Teleurgesteld in de mensheid, gekleurd door het "wereldje" maar gelukkig is daarbuiten ook een wereld...quote:Op maandag 9 juni 2008 01:34 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het is een wonder eigenlijk dat mensen uberhaupt berichtjes opsturen.
Maar weet je wat het is ben je nice tegen iemand en laatste keer met een jongen had ik zelfs mijn jt filosofie losgelaten en dacht weet je wat misschien is hij leuk qua inhoud, kreeg ik een kut reactie back en ik ben sowieso veel minder naif dan een jaartje terug. Ik geloof bijna geen moer meer wat uit iemands mond komt, men zegt a maar doet b.
wie?quote:
Een fokker die ook in H postte al een lange tijd niet meer. Was wel grappige gozer.quote:
Ook gestopt na het grote nathan/zakje elkaar droogneuk incident?quote:Op maandag 9 juni 2008 01:41 schreef samjustme het volgende:
[..]
Een fokker die ook in H postte al een lange tijd niet meer. Was wel grappige gozer.
Maar waarom maak je dan een profiel? Hoop je dan stiekem dat toch die ene leuke gozer je een berichtje gaat sturen?quote:Op maandag 9 juni 2008 01:34 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het is een wonder eigenlijk dat mensen uberhaupt berichtjes opsturen.
Maar weet je wat het is ben je nice tegen iemand en laatste keer met een jongen had ik zelfs mijn jt filosofie losgelaten en dacht weet je wat misschien is hij leuk qua inhoud, kreeg ik een kut reactie back en ik ben sowieso veel minder naif dan een jaartje terug. Ik geloof bijna geen moer meer wat uit iemands mond komt, men zegt a maar doet b.
Eerder zelfs. Omg what happened ik krijg alleen maar berichten van mensen die seks willenquote:Op maandag 9 juni 2008 01:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ook gestopt na het grote nathan/zakje elkaar droogneuk incident?
Zo komt je profiel ook over!quote:Op maandag 9 juni 2008 01:46 schreef samjustme het volgende:
[..]
Eerder zelfs. Omg what happened ik krijg alleen maar berichten van mensen die seks willen.
Ook al ben ik vaak genoeg gekwetst hoop ik toch stiekem dat toch een juist iemand reageert.quote:Op maandag 9 juni 2008 01:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar waarom maak je dan een profiel? Hoop je dan stiekem dat toch die ene leuke gozer je een berichtje gaat sturen?
Owwww die jongen is echt te erg, die wenkbrauwen, dat shirtjequote:Op maandag 9 juni 2008 01:48 schreef hierissieweer het volgende:
http://www.gay.nl/cuteboy17
Dit is toch wel wat je zoekt Sam?
Neequote:Op maandag 9 juni 2008 01:48 schreef hierissieweer het volgende:
http://www.gay.nl/cuteboy17
Dit is toch wel wat je zoekt Sam?
Ik denk niet dat je huidige profiel daar mee gaat helpen...quote:Op maandag 9 juni 2008 01:49 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ook al ben ik vaak genoeg gekwetst hoop ik toch stiekem dat toch een juist iemand reageert.
quote:Op maandag 9 juni 2008 01:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
kunnen we onderhand gaan slapen, ik doe geen oog dicht met dat geklets hier
En en?quote:Op maandag 9 juni 2008 01:53 schreef samjustme het volgende:
Omg ik kreeg van een bijna 100% mijn type die Italiaans is en Indo
Funny!quote:Op maandag 9 juni 2008 02:08 schreef samjustme het volgende:
ik ben hem zat toch niet mijn type hehe
italian_is_hot: ehi hi...
ben je echt 78 jaar oud?
antwoord back ja ik ben mijn begrafenis al in het inplannen
hoezo sorry voor pm gekkerdquote:
geloof me als ik heb mensen meer dan genoeg kansen gegeven!quote:
Ik vind hem niet bij me passenquote:Op maandag 9 juni 2008 02:19 schreef wonderer het volgende:
En die italiaan kan na vijf minuten opbokken? Wat je een kans noemt.
Trouwens jij ben ook druk met het afwerken! Eerst TMM, nu Sam... Voor je het weet sta jij straks ook de beruchte droogneukscene te dansen (cairon ofzo)quote:
Neenee! dat was niet Cairon, maar Zakjequote:Op maandag 9 juni 2008 02:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Trouwens jij ben ook druk met het afwerken! Eerst TMM, nu Sam... Voor je het weet sta jij straks ook de beruchte droogneukscene te dansen (cairon ofzo)
I know, its called ironyquote:Op maandag 9 juni 2008 02:38 schreef MisterO het volgende:
[..]
Neenee! dat was niet Cairon, maar Zakje
Irony at its bestquote:
De jongen waar ik nu op aan 't jagen ben is ook al de hele maand onder de pannen als EK gek zijnde. En hij volgt ook Nederlands voetbal, erg Ajax-fan en heeft zelf gevoetbald....quote:Op zondag 8 juni 2008 23:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het kan erger: http://gay.nl/Ricky-Milkshakequote:Op maandag 9 juni 2008 01:50 schreef MisterO het volgende:
Owwww die jongen is echt te erg, die wenkbrauwen, dat shirtjeOh wacht ik klink nu oppervlakkig
Prosecco.quote:
Da's dan ook kwaliteit.quote:Op maandag 9 juni 2008 09:36 schreef Stroekie het volgende:
de Glenwood Chardonnay heeft hier geen sporen achter gelaten
Is ook van de meest gedreven wijnmakers die ik vorig jaar in Zuid Africa ontmoet hebquote:
Nederburg gaat er ook altijd wel inquote:Op maandag 9 juni 2008 09:55 schreef Stroekie het volgende:
Is ook van de meest gedreven wijnmakers die ik vorig jaar in Zuid Africa ontmoet heb
Hij durft ook gewoon te vertellen dat hij een bepaalde jaargang gewoon niet op de markt gebracht heeft omdat hij de kwaliteit niet goed genoeg vond
Inderdaad is Nederburg best wel te pruimen, maar in mijn ogen weer een massa produkt net als bv. Pullpit Rock waar in een hal meer dan 40 van die 1000 liter fermentatie tanks staan. Dat was geen wijnboer meer maar een fabriek.quote:Op maandag 9 juni 2008 09:57 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nederburg gaat er ook altijd wel in
Ken je Kanonskop? Darwinistisch geselecteerde druiven...
Bij Charmonix is in elk geval het mooiste terras met uitzicht over de valleiquote:Op maandag 9 juni 2008 10:09 schreef PJORourke het volgende:
Of de brandy van KWV, ook prima te zuipen. Maar een Nederburg Paarl is misschien massa, maar toch wel van de beter kwaliteit. En de wijngaard is prachtig...
Gezien... ik ben er al zo lang niet meer geweestquote:Op maandag 9 juni 2008 10:15 schreef Stroekie het volgende:
Bij Charmonix is in elk geval het mooiste terras met uitzicht over de vallei
http://foto.stroekie.com/2007/South%20Africa%20summer%202007/
oh, en ik heb je een PM gestuurd
Dat staat bij mij morgen op de planning... FUN!quote:Op maandag 9 juni 2008 10:16 schreef Jerruh het volgende:
ben weer druk bezig met studeren.... zucht...
Je hebt dan ook heel wat in te halen.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:16 schreef Jerruh het volgende:
goedemorgen!.
ben weer druk bezig met studeren.... zucht...
Nee daar waren we 5 jaar geledenquote:
Vandaag niet?quote:Op maandag 9 juni 2008 10:27 schreef hierissieweer het volgende:
Dat staat bij mij morgen op de planning... FUN!
Nee vandaag moet ik naar school, als ik tenminste mijn nest eens uitkom!quote:
hup luie donder, in de benenquote:Op maandag 9 juni 2008 10:39 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nee vandaag moet ik naar school, als ik tenminste mijn nest eens uitkom!
Ja maar ik heb geen zin...quote:
Internetten vanuit bed, het zou niet moeten kunnen.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:39 schreef hierissieweer het volgende:
Nee vandaag moet ik naar school, als ik tenminste mijn nest eens uitkom!
Das nou zo fijn met een laptoppie he! (komt eigenlijk omdat mijn bureau gewoon vol zooi ligt!)quote:Op maandag 9 juni 2008 10:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Internetten vanuit bed, het zou niet moeten kunnen.
Ik heb tegenwoordig een iPod Touch, dus ik ben ook schuldig...quote:Op maandag 9 juni 2008 10:46 schreef hierissieweer het volgende:
Das nou zo fijn met een laptoppie he! (komt eigenlijk omdat mijn bureau gewoon vol zooi ligt!)
quote:Op maandag 9 juni 2008 10:47 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig een iPod Touch, dus ik ben ook schuldig...
Oh, daarom moest jij naar NYC ?quote:Op maandag 9 juni 2008 10:47 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig een iPod Touch, dus ik ben ook schuldig...
Ik krijg het gewoon altijd erg koud door de aircoquote:
Onder andere. Maar ik wilde vooral weten of ze daar ook een Pallaz hadden.quote:
en die heb je natuurlijk niet gevonden,en nu moet je binnenkort terug voor vervolgonderzoek ?quote:Op maandag 9 juni 2008 11:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Onder andere. Maar ik wilde vooral weten of ze daar ook een Pallaz hadden.
Als ik het me goed herinner zit er wel een Pallaz, of iets met ongeveer die naam.. nog voor homo's ook.quote:Op maandag 9 juni 2008 12:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en die heb je natuurlijk niet gevonden,en nu moet je binnenkort terug voor vervolgonderzoek ?
en dan weer met lege koffer heen ?
Tuurlijk hebben ze die d'r, in de east village of zoquote:Op maandag 9 juni 2008 11:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Onder andere. Maar ik wilde vooral weten of ze daar ook een Pallaz hadden.
Jij hebt het door. Splash ben ik nog niet geweest, is iets voor de volgende keer.quote:Op maandag 9 juni 2008 12:03 schreef Stroekie het volgende:
en die heb je natuurlijk niet gevonden,en nu moet je binnenkort terug voor vervolgonderzoek ?
en dan weer met lege koffer heen ?
Ritz in Hell's Kitchen leek er nog het meeste op. Maar het publiek is wel iets beschaafder.quote:Op maandag 9 juni 2008 12:11 schreef Ang3l het volgende:
Tuurlijk hebben ze die d'r, in de east village of zo
Alsof je daar binnenkwamquote:Op maandag 9 juni 2008 12:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Helaas is de studio 54 dicht.
En is beschaafder dan een ander woord voor saaier of valt dat wel mee?quote:Op maandag 9 juni 2008 12:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ritz in Hell's Kitchen leek er nog het meeste op. Maar het publiek is wel iets beschaafder.
Saaier qua tent.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:01 schreef Ang3l het volgende:
En is beschaafder dan een ander woord voor saaier of valt dat wel mee?
Ik ga het niet openen als ik op school ben, maar het zal wel heel erg zijnquote:Op maandag 9 juni 2008 09:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het kan erger: http://gay.nl/Ricky-Milkshake
Gezellig hoor! vooral met hem lijkt me, toch?quote:Op maandag 9 juni 2008 08:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De jongen waar ik nu op aan 't jagen ben is ook al de hele maand onder de pannen als EK gek zijnde. En hij volgt ook Nederlands voetbal, erg Ajax-fan en heeft zelf gevoetbald....... ik vrees dat ik ook aan de voetbalgekte zal moeten geloven.
Het heeft iig kleding aan.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ga het niet openen als ik op school ben, maar het zal wel heel erg zijn![]()
het is wel suitable for work/schoolquote:Op maandag 9 juni 2008 13:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ga het niet openen als ik op school ben, maar het zal wel heel erg zijn![]()
In Duitsland?quote:Op maandag 9 juni 2008 13:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja uiteraard
2 jaar terug heb ik zelf op vakantie naar het wk zitten kijken.
ik was een week na de finale in Berlijn, maar daar waren toen nog heel veel dingen te zien die op het Weltmeister gebeuren wezenquote:
Okee, ja ik heb het ook op vakantie gevolg, in Turkijequote:
Ik moet werken.... zal me een leuk feestje worden... Ik gok dat er best veel radio's ineens zullen zwerven binnen het gebouw...quote:Op maandag 9 juni 2008 13:39 schreef MisterO het volgende:
Tijd voor een poll, ik verveel me![]()
Poll: Ik ga vanavond naar het Nederlands elftal kijken!Ja Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Misschien ook wel wat tv'squote:Op maandag 9 juni 2008 13:44 schreef Wexy het volgende:
[..]
Ik moet werken.... zal me een leuk feestje worden... Ik gok dat er best veel radio's ineens zullen zwerven binnen het gebouw...
ik wil de feestvreugde niet bederven maar we komen niet verder dan deze poulequote:Op maandag 9 juni 2008 13:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
Okee, ja ik heb het ook op vakantie gevolg, in TurkijeMet alle Nederlandse fans aan mn zijde
![]()
Vanavond wint Nederland btw.
ik wil vanaaf nog wel even de appie binnenwandelen na 20.30 uur en dan het personeel moeilijke dingen laten doen zoals vlees snijdenquote:Op maandag 9 juni 2008 13:44 schreef Wexy het volgende:
[..]
Ik moet werken.... zal me een leuk feestje worden... Ik gok dat er best veel radio's ineens zullen zwerven binnen het gebouw...
Jawel, gewoon positief denken en hopen op een goede uitslagquote:Op maandag 9 juni 2008 13:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik wil de feestvreugde niet bederven maar we komen niet verder dan deze poule
Oh jij bent gemeen! Zulke klanten helpen we bij ons altijd met een vriendelijke glimlach een diepe haat van binnen...quote:Op maandag 9 juni 2008 13:47 schreef Stroekie het volgende:
ik wil vanaaf nog wel even de appie binnenwandelen na 20.30 uur en dan het personeel moeilijke dingen laten doen zoals vlees snijden
Neee, hij bedoelt Silvester stALonequote:
Oh hij mag me best een massage of 2 gevenquote:Op maandag 9 juni 2008 14:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat moet jij met Rambo op één kamer?
Waarschijnlijk heb je daarna geen rug meer over.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:33 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh hij mag me best een massage of 2 geven
hahaha, nou, dan hou jij hem toch tegen als hij te ver gaat?quote:Op maandag 9 juni 2008 14:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je daarna geen rug meer over.
oepsiequote:Op maandag 9 juni 2008 14:33 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh hij mag me best een massage of 2 geven
Ja doei, ik ben toch niet in de kamer aanwezig?quote:Op maandag 9 juni 2008 14:36 schreef MisterO het volgende:
[..]
hahaha, nou, dan hou jij hem toch tegen als hij te ver gaat?
Wie heeft ooit gezegd dat ik alleen met hem in de kamer wasquote:Op maandag 9 juni 2008 14:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja doei, ik ben toch niet in de kamer aanwezig?
heeft te maken met toen het nog een Konmar exemplaar was en open was tot 22.00 uur en ik een stukje rosbief wenste maar niet meer geholpen werd om 21.30 uur omdat ze de snijmachines al schoongemaakt haddenquote:Op maandag 9 juni 2008 14:26 schreef Weemz het volgende:
[..]
Oh jij bent gemeen! Zulke klanten helpen we bij ons altijd met een vriendelijke glimlach een diepe haat van binnen...
Sam?quote:Op maandag 9 juni 2008 14:40 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wie heeft ooit gezegd dat ik alleen met hem in de kamer was
Nee, ik heb toen besloten gelijk m'n haar weer te laten kortwiekenquote:Op maandag 9 juni 2008 13:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En als ie open is, ga je dan weer naar huis?
Ja, als je er toch bent.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, ik heb toen besloten gelijk m'n haar weer te laten kortwieken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |