Hou toch op, er is geen bepaald gedrag te typeren voor het 'hetero' of 'homo' zijn. Wat maakt het nou uit hoe je je gedraagt, wees gewoon jezelf en wees er blij meequote:Op maandag 9 juni 2008 00:15 schreef samjustme het volgende:
[..]
Nog geen nieuwe week.
Nu wel officieel, maar ja zeg eerlijk ik was in het begin best we hetero.
Houd op jij ik bedoelde meer in de zin ik was niet nichterigquote:Op maandag 9 juni 2008 00:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hou toch op, er is geen bepaald gedrag te typeren voor het 'hetero' of 'homo' zijn. Wat maakt het nou uit hoe je je gedraagt, wees gewoon jezelf en wees er blij mee![]()
Vooruit, je was minder nichterig, happy?quote:Op maandag 9 juni 2008 00:22 schreef samjustme het volgende:
[..]
Houd op jij ik bedoelde meer in de zin ik was niet nichterig. EN wie zegt dat ik niet mezelf ben
. Het is menselijk om je te gedragen naar de omstandigheden.
Nu zit je eraan vastquote:
Ik weet niet in hoeverre je dit probeert jezelf wijs te maken hoor, maar uiteindelijk moet je toch beseffen dat je geen gelijk hebtquote:Op maandag 9 juni 2008 00:22 schreef samjustme het volgende:
[..]
Houd op jij ik bedoelde meer in de zin ik was niet nichterig. EN wie zegt dat ik niet mezelf ben
. Het is menselijk om je te gedragen naar de omstandigheden.
vind jij het nou zelf nog wel eerlijkquote:Op maandag 9 juni 2008 00:31 schreef Cahir het volgende:
Sam is hotero
Alanis is altijd mooi, dus zo ook deze!quote:
Waarom heeft iedereen wat tegen VMBO'ers en Mavisten?quote:Op zondag 8 juni 2008 19:55 schreef Cahir het volgende:
Trouwens, heeft Erik wat tegen VMBO'ers?
VMBO'ers kunnen dus best wel intelligent zijn. Niet dat ik wil zeggen dat ik intelligent ben, maar ik ben absoluut ook geen sjappie!quote:Op zondag 8 juni 2008 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, op die manier. Nou, om je vraag dan maar te beantwoorden, ik heb niks tegen VMBO'ers in het algemeen, maar de mensen die ik ken die VBMO deden/doen vind ik wel enorme sjappies en bimbo's en komen alles behalve slim over.
En dan kunnen het best allemaal hele aardige en liefdevolle mensen zijn, en de meederheid is dat vast ook, maar dat is nou eenmaal lekker niet het vooroordeel wat ik heb.
Sorrie, ik houd er mee op...quote:
Yes bijnaquote:Op maandag 9 juni 2008 00:23 schreef MisterO het volgende:
[..]
Vooruit, je was minder nichterig, happy?ik hou erover op
Ik ben je ook nog nooit tegen gekomen, toch?quote:
quote:
Het komt, zoals je vriend het als zei, best oppervlakkig over. En dat ben je nietquote:Op maandag 9 juni 2008 00:56 schreef samjustme het volgende:
[..]
Yes bijna.
Trouwens kan dit wel voor de beugel als gay.nl tekst
Om onnodige berichten eruit te filtere please houd hiermee rekening mee.
Onder 20 boven 30 please dont react.
Nederlands of Chinees hoef je ook niet te reageren bespaar je de moeite (ik reageer niet).
Welkom funkie people (en wat inhoud zou wel welkom zijn). Welkom medeteriaans.
Sluts hoeven ook niks op te sturen.
Ben je door stuur maar een berichtje.
Jouw gay.nl tekst?quote:Op maandag 9 juni 2008 00:56 schreef samjustme het volgende:
[..]
Yes bijna.
Trouwens kan dit wel voor de beugel als gay.nl tekst
Om onnodige berichten eruit te filtere please houd hiermee rekening mee.
Onder 20 boven 30 please dont react.
Nederlands of Chinees hoef je ook niet te reageren bespaar je de moeite (ik reageer niet).
Welkom funkie people (en wat inhoud zou wel welkom zijn). Welkom medeteriaans.
Sluts hoeven ook niks op te sturen.
Ben je door stuur maar een berichtje.
En ach ik bedoel wat meer kritischer zijn is best wel oke, ik heb toch met best wel wat rotzooi gedate.quote:Op maandag 9 juni 2008 00:57 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het komt, zoals je vriend het als zei, best oppervlakkig over. En dat ben je niettoch?
Trouwens, je maakt een nieuwe gay.nl! Je gaat er toch weer mee beginnen? Dit weekend heeft je ogen weer geopend hehehe! geef toequote:Op maandag 9 juni 2008 01:00 schreef samjustme het volgende:
[..]
En ach ik bedoel wat meer kritischer zijn is best wel oke, ik heb toch met best wel wat rotzooi gedate.
als ik JT erbij zet reagere nog minder mensenquote:Op maandag 9 juni 2008 00:58 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jouw gay.nl tekst?
Had meer iets over JT verwacht..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |