Ohhh.... heb je foto's van je met met dat klein prulletje op je arm? Jammer dat ze zo vlug al weer terug gaat..quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:27 schreef Ang3l het volgende:
Awwww.... de baby van m'n vriendin uit Australië is echt cuuuuute!
Morgen vertrekt ze echter weer naar down under....
Ze is al 2 weken hierquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ohhh.... heb je foto's van je met met dat klein prulletje op je arm? Jammer dat ze zo vlug al weer terug gaat..
2 weken maar?quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze is al 2 weken hierDie moeten ook maar gewoon vrij nemen van hun werk.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:31 schreef samjustme het volgende:
Wordt Cahir door TMM ontmaagd?
http://bp1.blogger.com/_F(...)oxo/s1600-h/Tim1.jpgquote:
Trouwens wat een lief koppie heeft ie. Baby dan.quote:
Liiiiieeeeef!quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
http://bp1.blogger.com/_F(...)oxo/s1600-h/Tim1.jpg
http://bp2.blogger.com/_F(...)+8-13-47+AM_0029.jpg
Die onderste
Neuh.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:56 schreef Bartjebart het volgende:
Oow god... gaan we baby's verheerlijken?
Nee, eentje maarquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:56 schreef Bartjebart het volgende:
Oow god... gaan we baby's verheerlijken?
Hahahaha ok...quote:
nou dat wordt dus dan nog een extra beste beentje voorzetten ?quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:11 schreef Ang3l het volgende:Serge komt naar m'n eindshow kijken de 28e
quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:08 schreef DR34M3R het volgende:
http://www.astro-online.nl/nl/astroonline?id=natal
Hoe liefquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
http://bp1.blogger.com/_F(...)oxo/s1600-h/Tim1.jpg
http://bp2.blogger.com/_F(...)+8-13-47+AM_0029.jpg
Die onderste
Er zit een typo in mijn geboorteplaatsquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:08 schreef DR34M3R het volgende:
Bij mij klopte het ook vrij aardig, op wat tegensprekende dingen na.quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]Dat klopt ook nog behoorlijk...
Weet je wat die gegevens in de rechterbovenhoek betekenen?
Ach, daar is al onderzoek naar gedaan. De truuc is dat bij horoscopen je brein alleen die dingen leest/oppikt die je vindt kloppen. De dingen die niet kloppen, daar lees je overheen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:08 schreef DR34M3R het volgende:
Wat een lieverd!quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:33 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aww. Lief toch?
Gaan we een meet doen dan?quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:38 schreef samjustme het volgende:
[..]
In vorig topic had ik iets vaags opgepikt over ontmaagding I dont know details.
Damn wat een verhaal...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:15 schreef hierissieweer het volgende:
GEBOORTEHOROSCOOP
pascal 23-02-1998 14:32 Netherlands Ede
[knip]
Ik lees het hele verhaal ook niet... ik zie alleen gelijk bovenaan staan 1998... dat lijkt me niet kloppen...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:55 schreef Cahir het volgende:
Je moet niet het hele verhaal lezen. Alleen jouW sterrenbeeld..
Als ik de verhalen zo hoor.....quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:56 schreef Cahir het volgende:
[..]
Jij hebt echt een verkeerd idee van een meeting he?
Leuk om te lezen, maar zoals LGE al zegt; Je pikt er alleen de dingen uit die op jou van toepassing zijn. Zo weet ik al dat ik enorm cru uit de bocht kan komen. En ja hoor, de boogschutter is erg recht door zee.quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:08 schreef DR34M3R het volgende:
Huh?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nee, maar dan wel weer zware metalen.
Nog steeds oke. Mijn corsa reed fijner, luxer ruime, gewoon beter. Maar dit is ook niet slecht hoor. Zo even kijken voor een stekkertje...quote:
Zonder Henin ook niks meer aan.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:41 schreef MisterO het volgende:
G'morgen! straks halve finale Roland Garros
Jawel joh, mijn heldin Sharapova is er nog steedsquote:
Dat gekreun...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:55 schreef MisterO het volgende:
Jawel joh, mijn heldin Sharapova is er nog steeds![]()
[ afbeelding ]
Maar vanmiddag Nadal - Djokovic, wordt wee toptennis
Zet je het geluid toch wat zachter? Als ik tennis kan ik ook niet stoppen met kreunen hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:57 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat gekreun...Ik vind die Nadal zo'n ongelofelijke cave man, doe mij maar Federer.
Waarom is het eigenlijk stok-oud?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Die grap is stok-oud.
Ach da's bullquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:04 schreef MisterO het volgende:
[..]
Zet je het geluid toch wat zachter? Als ik tennis kan ik ook niet stoppen met kreunen hoorlol
Alleen tijdens tennis?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:04 schreef MisterO het volgende:
[..]
Zet je het geluid toch wat zachter? Als ik tennis kan ik ook niet stoppen met kreunen hoorlol
[knip]
Als ik kreun kan ik harder slaan, echt waar! En nee ik ga geen filmpje plaatsen, daarvoor moet je zelf maar een keertje komen kijkenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach da's bullVroeger kreunde men nooit, maar na Monica Seles meent iedereen ineens te moeten kreunen, vooral de dames. Alsof het opwindender is om naar te kijken of zo
ben ik nu slecht en vunzig als ik wil weten of bovenstaande alleen tijdens je tennisen gebeurt ?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:33 schreef MisterO het volgende:
[..]
Als ik kreun kan ik harder slaan, echt waar! En nee ik ga geen filmpje plaatsen, daarvoor moet je zelf maar een keertje komen kijken
Ik vroeg het me ook af...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:34 schreef Stroekie het volgende:
ben ik nu slecht en vunzig als ik wil weten of bovenstaande alleen tijdens je tennisen gebeurt ?![]()
![]()
Ik ben nog van voor het kreun-tijdperk... dus dat kan ik prima.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:04 schreef MisterO het volgende:
Z'n spel is gewoon prachtig, mooiste tennis ooit... zo'n Roddick, dat vind ik nou niks: Amerikaanse arrogantie, geen stijl, alleen hard meppen en God zegen de greep dat het raak is.quote:Federer is zo saai om naar te kijken, het is gewoon niet leuk meer. Hij straalt niks uit en zn spel is wel mooi, maar eigenlijk te mooi, waardoor het mij niet meer zo boeit. Doe mij dan maar Safin, Hewitt of Roddick, echte powerhitters, just like me
Squashing, is dat weer zo'n hip sex-woord zoals trampling en zo?quote:
Whaha. Ja kom ik in mijn tennispakje wel even voor ballenjongen spelenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:33 schreef MisterO het volgende:
[..]
Als ik kreun kan ik harder slaan, echt waar! En nee ik ga geen filmpje plaatsen, daarvoor moet je zelf maar een keertje komen kijken
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Squashing, is dat weer zo'n hip sex-woord zoals trampling en zo?
Jou mening. Ik vind arrogante spelers juist leuker om te zien. Maar das in het echt meestal ook zoquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:42 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik ben nog van voor het kreun-tijdperk... dus dat kan ik prima.
[..]
Z'n spel is gewoon prachtig, mooiste tennis ooit... zo'n Roddick, dat vind ik nou niks: Amerikaanse arrogantie, geen stijl, alleen hard meppen en God zegen de greep dat het raak is.
Is goed, heb ik eindelijk een keer een ballenjongen voor mijzelfquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whaha. Ja kom ik in mijn tennispakje wel even voor ballenjongen spelen
Dat heeft niet toevallig te maken met mijn afwezigheid vandaag?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:23 schreef Ang3l het volgende:
"Heeeeere come the men in black" *doet dansje*
Ik ben vrolijk
Ik vind arrogantie alleen aantrekkelijk in de vorm van "terecht maar niet aangedikt en overdreven zelfvertrouwen". Helaas is de arrogantie vaak het gevolg van onzekerheid i.p.v. zekerheid en zelfvertrouwen of een totaal onterecht zelfvertrouwen en zelfbeeld. En de mensen die het zich wel kunnen verooloven dikken het meestal te erg aan zodat het eerder afstotelijk is dan aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jou mening. Ik vind arrogante spelers juist leuker om te zien. Maar das in het echt meestal ook zo
Alles.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat heeft niet toevallig te maken met mijn afwezigheid vandaag?
Ik zeg het ook verkeerd. Ik val op jongens die zelfverzekerd zijn en daardoor een tikje arrogantie met zich meestralen. Maar ik begrijp wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind arrogantie alleen aantrekkelijk in de vorm van "terecht maar niet aangedikt en overdreven zelfvertrouwen". Helaas is de arrogantie vaak het gevolg van onzekerheid i.p.v. zekerheid en zelfvertrouwen of een totaal onterecht zelfvertrouwen en zelfbeeld. En de mensen die het zich wel kunnen verooloven dikken het meestal te erg aan zodat het eerder afstotelijk is dan aantrekkelijk.
Kortom: meestal vind ik arrogantie helemaal niet leuk.
Ja precies. Mensen die zelfverzekerd zijn, die stralen dat uit, een zekere rust en zelfvertrouwen, wat ze meestal aantrekkelijker maakt. Mee eens. Net zoals je mooier wordt als je verliefd bent en daardoor ook vaak meer aandacht krijgt van mannen als je in een relatie zitquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik zeg het ook verkeerd. Ik val op jongens die zelfverzekerd zijn en daardoor een tikje arrogantie met zich meestralen. Maar ik begrijp wat je bedoelt.
Amerikanen kunnen zoiets alleen erg overdrijven. Het is een act, maar wel een irritante.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:00 schreef MisterO het volgende:
Ik zeg het ook verkeerd. Ik val op jongens die zelfverzekerd zijn en daardoor een tikje arrogantie met zich meestralen. Maar ik begrijp wat je bedoelt.
Volgens mij zit het zo: Als je je inspant heeft dit geestelijk effect, maar ook fysiek heeft het effecten. Als je een bal tijdens het tennissen slaat, gaat dit veelal uit van een oerkracht, een ongremde kracht. Cognitief zeggen je hersen, die verbaal zijn ingesteld, dat het deze kracht moet ondersteunen, effect bij te zetten. Je slaat dus en je maakt geluid. Dit is een teken van ongeremde kracht. Zou je dit niet doen, dan hou je, je niet alleen bezig met het spel, maar ook met de controle van je lichaamsdrang, dit brengt je uit concentratie.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:33 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik moest even googelen, maar weet nu wat het is been there, done thatquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
is dat weer zo'n hip sex-woord zoals trampling en zo?
Ieuww... too much infoquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:47 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik moest even googelen, maar weet nu wat het is been there, done that
Ik zet het er ook alleen maar neer, omdat ik wist dat jij zo zou reageren!quote:
en voor de dino's onder onsquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:47 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik moest even googelen, maar weet nu wat het is been there, done that
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:55 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik zet het er ook alleen maar neer, omdat ik wist dat jij zo zou reageren!
Net als die indianenseks in een wigwam...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:10 schreef Stroekie het volgende:
en voor de dino's onder ons
Het is al eens bij Mennu Buch te zien geweest
O god, dat kan ik me ook nog herinnerenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Net als die indianenseks in een wigwam...
maar dat was achteraf in scene gezet om de vriend weer terug te halen , en was nog gelukt ookquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O god, dat kan ik me ook nog herinneren
En qua homo's toen toch iets met een boerenknecht?
Jaquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:16 schreef Stroekie het volgende:
en dan weten jullie natuurlijk ook direct weer beelden voor de geest te halen als ik zeg witte bonen in tomatensaus
Dat kan ik me niet herinneren, maar ik kan het me wel voorstellen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:08 schreef Ang3l het volgende:
O god, dat kan ik me ook nog herinneren
En qua homo's toen toch iets met een boerenknecht?
ik zie de feeks er niet tussen staan ?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:54 schreef Ang3l het volgende:
Godsamme, vandaar dat mijn geld af en toe zoek is:
THEATER 2007/2008/2009
29-04-2007: The last 5 years, Parktheater Eindhoven
15-05-2007: Heksenjacht (The Crucible), Nationaal Toneel, Parktheater Eindhoven
17-06-2007: Jurgen Rayman, Parktheater, Eindhoven
01-09-2007: La fura dels baus, Parktheater, Eindhoven
24-09-2007: Sexual Perversity, Parktheater, Eindhoven
19-12-2007: Sleep, fuck & die, Plaza Futura, Eindhoven
20-12-2007: Les Liaisons Dangereus, Nationaal Theater, Parktheater Eindhoven
14-02-2008: Richard Groenendijks, Parkteater, Eindhoven
20-02-2008: Route 66, Parktheater, Eindhoven
29-02-2008: Big, Black & Beautiful, Speelhuis Helmond
24-03-2008: Hair, Parktheater Eindhoven
23-04-2008: Acda & De Munnik, Parktheater, Eindhoven
26-04-2008: La Traviata, Nationaal Reisopera, Parktheater Eindhoven
20-05-2008: Van oude mensen, de dingen die voorbij gaan, Parktheater Eindhoven
31-05-2008: Angels in America, Toneelgroep Amsterdam, Parktheater, Eindhoven
26-09-2008: Madame Butterfly, Parktheater, Eindhoven
21-10-2008: Rome & Juli's Posse, Parktheater, Eindhoven
24-10-2008: Hera, de Goddelijke Musical, Parktheater, Eindhoven
04-11-2008: Marc Marie Huijbregts, Parktheater, Eindhoven
06-11-2008: 5 jaar met jou (The last 5 years), Parktheater, Eindhoven
13-06-2009: Brigitte Kaandorp, Parktheater, Eindhoven
25-06-2009: Hotel Atlantico, Parktheater, Eindhoven
Heb ik niet gezien en niet besteld.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik zie de feeks er niet tussen staan ?
ik meende dat je een paar weken geleden hier vertelde dat je die heel graag nogmaals wilde zienquote:
Hoi Angel?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wilde iets zeggen, maar weer niet meer wat.
Hoe doen ze dat eik? Vertalen ze Shakespeare in het Nederlands?quote:
Ah, dat was het.quote:
Pardon!!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat eik? Vertalen ze Shakespeare in het Nederlands?
Ik hoop toch zeker wel dat ze met hun gore poten van de originele tekst van Shakespeare afblijvenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
Pardon!!
Je wilt toch niet zeggen dat je nu pas voor het aller aller eerst af vraagt hoe ze dat doen.
Je wilt toch niet zeggen dat je dacht dat al die duizenden shakespeare stukken die op de Nederlandse planken te zien waren allemaal in het Engels gespeeld waren.
Sorry voor mijn dramatische reactie, maar ten eerste hoort dat bij mij, en ten tweede raak je mijn theaterhart
Ja, maar DiCaprio is ook gewoon een stomme acteur.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:03 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik hoop toch zeker wel dat ze met hun gore poten van de originele tekst van Shakespeare afblijvenIk kan me niet voorstellen dat het mooi vertaald wordt.
Sorry, ik ben Brits opgevoed en kan al slecht tegen Amerikaanse opvoeringen - DiCaprio als Romeo gaat al door merg en been.
Ooit What's eating Gilbert Grape gezien?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar DiCaprio is ook gewoon een stomme acteur.
Nope, da's inderaad Total Eclipse.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh is dat die film met die mannenkus van DiCaprio? Want dat fragment heb ik wel eens gezien.
Daarin speelde hij toch Rimbaud?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Hm, niet dus, dat is schijnbaar Total Eclipse.
Oeh, tof!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:05 schreef Ang3l het volgende:
DR34M3R, je gaat niet alleen zijn de 28e
Heb al 8 kaartjes gekocht voor Groove Elements 4: Pirates, the Journey
Jij
Tante V
God
St Naisty
Mijn nichtje (Linda)
Vriendin van Linda (ken ik niet)
Meeltje
Serge ()
Moet ik nog extra mijn best gaan doen in de show ook1Ik baal wel dat ik 1 dans niet mee kan doen, als jungle-diertje (
) aangezien die te dicht op mijn jungle-dans van de dinsdaggroep zit
Haal ik niet met omkleden.
LOLquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:59 schreef wonderer het volgende:
Van die geboortehoroscoop klopt de bovenste helft trouwens exact en vanaf Venus slaat het nergens meer op
Met mij mee heen lijkt me niet echt handig aangezien ik er al 's middags moet zijn i.v.m. de generale repetitie en zoquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oeh, tof!Voor zover ik ze ken is het een leuke club, dat moet wel een geweldige avond gaan worden!
Nu alleen nog het vervoer regelen. Hoe laat moet jij er zijn? Kan ik met jou mee heen, of kan ik beter met God en de Sint (:P) meerijden?
Zeg, je gaat alle volwassen cursisten zien he, niet alleen mijquote:Idd jammer dt je die dans niet mee kunt doen.. krijgen wij nu korting?
*stuurt God een sms* (ik kon met jou wel mee terug toch?)quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met mij mee heen lijkt me niet echt handig aangezien ik er al 's middags moet zijn i.v.m. de generale repetitie en zo
ROFLquote:[..]
Zeg, je gaat alle volwassen cursisten zien he, niet alleen mijIk doe alleen de opening, een dans in het midden en het slot
Uuuuhm jaquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*stuurt God een sms* (ik kon met jou wel mee terug toch?)
True, truequote:[..]
ROFL
ja en? Die andere cursisten zijn toch om jouw pauzes op te vullen?
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uuuuhm jaMoet wel ff kijken hoe Dennis en Francois teruggaan. Als Serge met de auto van zijn pappie komt (o god, dit zegt al genoeg he?) dan rijden hij en Meel samen terug en kan de rest bij mij. Zo niet, dan wordt het heeeel krap. Maar jij kan sowieso mee vind ik
Dus die korting wordt geregeld?quote:[..]
True, true
Demo-dansers krijgen zelfs geen vrijkaartjes voor familie, laat staan korting voor vriendenquote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ooit What's eating Gilbert Grape gezien?
Kon het niet latenquote:He's so fat he wears a red shirt and all the kids go 'Hey! Kool-aid!' What would you do for a Klondike bar! I guess we know what's eating Gilbert Grape, now don't we?!
Dat weet ik toch.. ik plaag je maarquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Demo-dansers krijgen zelfs geen vrijkaartjes voor familie, laat staan korting voor vrienden
Hij plaagde vast ookquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wel aardig dat ie vrienden schreef
Hmmzzz. je lijkt me anders niet het type dat gauw bang gemaakt kan worden.quote:
Niet alleen verwijfde trekjes. Dat geldt voor heel veel manieren, zeker als het gaat om personen die je graag mag en / of tegen wie je op kijkt.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:24 schreef Cahir het volgende:
Je neemt als mens best snel verwijfde trekjes over van een ander. Onbewust, en irritant.
Oja, laatst werd mijn tandarst helemaal pissig omdat ik "zeg maar" als stopwoordje gebruikte. Want iedereen gebruikte dat ook op school en nu zit ik er ook mee opgescheeptquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Niet alleen verwijfde trekjes. Dat geldt voor heel veel manieren, zeker als het gaat om personen die je graag mag en / of tegen wie je op kijkt.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:32 schreef Cahir het volgende:
[..]
Oja, laatst werd mijn tandarst helemaal pissig omdat ik "zeg maar" als stopwoordje gebruikte. Want iedereen gebruikte dat ook op school en nu zit ik er ook mee opgescheept.
Ja ik ging er maar ook niet in.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Waarom moet je tandarts daar pissig over worden?
Een groot deel van onze afdeling had een tijd terug (met dank aan één collega) het stopwoordje "Egwoaaaaaar?" . Zo erg, dat zelfs mijn kindjes het gingen doen..
Met een hockey-"r"?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:32 schreef Cahir het volgende:
Oja, laatst werd mijn tandarst helemaal pissig omdat ik "zeg maar" als stopwoordje gebruikte.
Dan ken ik ook nog wel hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en voor de dino's onder ons
Het is al eens bij Mennu Buch te zien geweest
De hele metro of wat?quote:
Plattelandquote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:25 schreef hierissieweer het volgende:
Waarom kunnen mensen niet gewoon 80 rijden??? Zat de hele weg achter een of and stom wijf dat 60 rijd.
En dan ook niet de hint nemen als 5 auto's achter je seinen met groot licht en allerlij zijwaartse bewegingen maken om je duidelijk te maken dat het wel wat sneller kan. Plus dat stomme wijf rijd tot aan ede voor mij. Bij de stoplichten sta ik naast haar, kijk haar aan. Trekt ze een onozele smoel, net alsof ze wilt zeggen. Ik snap helemaal geen reet van de commotie! Als je niet kan/wilt/durft te rijden, doe dat dan ook vooral NIET!! Je brengt jezelf en andere mensen ernstig in het gevaar met zo'n rijstijl!!
Nog nooit met de RET geweest dus weet niet hoe het was...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:23 schreef Cahir het volgende:
Nieuwe model. Met stofering op de stoelen, hoe geniaal.
Valt mee, maar vrouwen achter het stuur is het probleem, niet het platteland, want die boeren rijden wel door!quote:
Dan heb je mij nog nooit zien rijdenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:30 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Valt mee, maar vrouwen achter het stuur is het probleem, niet het platteland, want die boeren rijden wel door!
Nou, als jij dan alle vrouwen in nederland dan even een cursus rijden geeft!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan heb je mij nog nooit zien rijden![]()
Ja want dat zou het laatste zijn wat je zagquote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan heb je mij nog nooit zien rijden![]()
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:35 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ja want dat zou het laatste zijn wat je zag![]()
Ik moest lachen!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:35 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ja want dat zou het laatste zijn wat je zag![]()
Te oud Sam??!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 07:25 schreef samjustme het volgende:
Pff ik word eigenlijk te oud hiervoor ben net thuis maar het was wel hartstikke gezellig.
sja, dat gaat vanzelf met twee kleutersquote:Op zaterdag 7 juni 2008 09:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij bent er ook weer op tijd bij vandaag.
Ik ben gewoon altijd vroeg wakker.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 09:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
sja, dat gaat vanzelf met twee kleuters
Wat is jouw excuus?
En daar ben je niet blij mee? Als je niet meer slaap nodig hebt...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 09:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben gewoon altijd vroeg wakker.
Het nadeel is echter dat ik nu niet echt lekker geslapen heb en dat ik dus nog steeds duf ben.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 09:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En daar ben je niet blij mee? Als je niet meer slaap nodig hebt...
Er ligt een prachtige dag voor ons! Sterker nog, een prachtigi weekend!
Da's jammer. Maar dan haal je dat toch vannacht weer in? Of is er een speciale reden dat je niet lekker geslapen hebt?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 09:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het nadeel is echter dat ik nu niet echt lekker geslapen heb en dat ik dus nog steeds duf ben.
Dat weer is idd wel fijn, dan kan ik op het terras lunchen.
Postorderbruid?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:07 schreef Cybart het volgende:
en deze geile oostblok gast wil ik aankopen:
[ afbeelding ]
De zon wil maar niet schijnen, net druppelde het zelfs...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:47 schreef hierissieweer het volgende:
Tis te warm! Ijs bij Co is dan wel lekker. Werken ook wel (vooral omdat ik er maar eentje had en omdat ik lekker buiten heb gezeten, sigaretje erbij justje erbij, top)
Nu weer thuis, zo proberen huiswerk te gaan maken...
Daaaar waren die witte handschoentjes!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:19 schreef Ang3l het volgende:
Soms maakt Bruce best mooie dingen:
B-ShockEn mijn favoriete danseres Glennie!
Niet erg om naast wakker te worden, maar om er nou elke ochtend naast wakker te worden.. Nhe.quote:
Anabole steroïden?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:00 schreef Ang3l het volgende:
Geef ons heden ons dagelijks brood
[ afbeelding ]
Je moet ook niet alles willen hebben?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:06 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De zon wil maar niet schijnen, net druppelde het zelfs...
Verwend kindquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Niet erg om naast wakker te worden, maar om er nou elke ochtend naast wakker te worden.. Nhe.
en het gerelateerde filmpje:quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:34 schreef Ang3l het volgende:
VET!
Ik wist helemaal niet dat de intro van de show van vorig jaar er ook op stond
*LOL* Toch net iets anders:quote:
Japquote:
Montmartrequote:
hoe oud ben jij dan? Ag tegenwoordig hebben ze in het bejaardentehuis ook internet hoor! (dus ook Fok...)quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:43 schreef MisterO het volgende:
G'morgen!
Sam, jij te oud? denk je niet dat ik het vermoeiend vond?
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:46 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
hoe oud ben jij dan? Ag tegenwoordig hebben ze in het bejaardentehuis ook internet hoor! (dus ook Fok...)
quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:16 schreef carpediem23 het volgende:
Heeeett nieuws!
Vanavond ter vervanging van Eric komt de 24 jarige Dennis in de kooi
BRON: TELEGRAAF
Hoe lang De Gouden Kooi nog duurt? Dennis, een 24-jarige playboy die vandaag zijn intrede maakt ter vervanging van Eric, doet een gok: „Tien jaar. En ik ben klaar en fit om zo lang te vechten.”
Ik ben 21, en uitgaan in Amsterdam blijft tof (alhoewel ik nooit meer naar de Exit zal gaanquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:46 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
hoe oud ben jij dan? Ag tegenwoordig hebben ze in het bejaardentehuis ook internet hoor! (dus ook Fok...)
uhm... de maaltijden omgedraaid?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben 21, en uitgaan in Amsterdam blijft tof (alhoewel ik nooit meer naar de Exit zal gaan) ik post straks wel een foto
nu eerst ontbijten.
quote:
Whaha. Dat is ook geheel de bedoelingquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Commentaar van B: "De jongens dansen cool, de meiden mooi"
Ik zou bijna een extra kaartje bestellen voor de 28equote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whaha. Dat is ook geheel de bedoelingSchattig
Daar gaat m'n raison d'etre.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:35 schreef hierissieweer het volgende:
Je moet ook niet alles willen hebben?
Ik was pas rond 9uur thuis en toen nog een hele tijd geslapenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:53 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
uhm... de maaltijden omgedraaid?
Ik was ook behoorlijk in shock toen ik het zag gebeuren..quote:
Maar toch een foto maken.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:14 schreef MisterO het volgende:
Ik was ook behoorlijk in shock toen ik het zag gebeuren
Waarvoor was dat dan? Die act?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik was pas rond 9uur thuis en toen nog een hele tijd geslapen![]()
Ik ben wel vaker in de Exit geweest, maar wat was het gisteren toch een hoerentent! letterlijk en figuurlijk![]()
![]()
[ afbeelding ]
en al die vieze kereltje daar die je de hele tijd staren
Later bleek dat het feestje '4 play' heette.. Wisten wij veel toen we daar naar binnen gingen om gewoon leuk te dansen enzoquote:
Wat lief dat je aan ons denkt.quote:
Graag gedaan, ik ben ook heel lief als je dat nog niet wistquote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben wel vaker in de Exit geweest, maar wat was het gisteren toch een hoerentent! letterlijk en figuurlijk![]()
![]()
[ afbeelding ]
Lol, graag gedaan, en nu ga ik werken tot 3 uur 's nachts, ff wat geld verdienenquote:
*LOL* Caught by surpisequote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:33 schreef MisterO het volgende:
[..]
Later bleek dat het feestje '4 play' heette.. Wisten wij veel toen we daar naar binnen gingen om gewoon leuk te dansen enzoEr waren allemaal strippers en het publiek bestond vooral uit kale mannen van 35+. De enige enkele twintigers stonden elkaar twijfelachtig te kijken, zo van: 'wat doen we hier'
ja, nu we toch 10 euro entree hebben betaald, moeten we hier wel even blijven,,,
en een beetje mijn toekomstige schoonzus eerder kunnen ontmoeten dan ikquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* Caught by surpise
Kwas gister op Pink passion in 't Willem II stadion. Best leuk
Wat ben je zoal van plan?quote:Op zondag 8 juni 2008 01:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en een beetje mijn toekomstige schoonzus eerder kunnen ontmoeten dan ik
SCHANDALIG
volgens mij heb ik een beetje te zwaar gepland weekend, maar goed morgen om 16 uur ben ik klaar.....
Whahaquote:Op zondag 8 juni 2008 04:37 schreef PJORourke het volgende:
Hey Ange, you rul3d the joint tonite.
O ja, die heb ik gezien jaquote:Op zondag 8 juni 2008 01:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en een beetje mijn toekomstige schoonzus eerder kunnen ontmoeten dan ik
SCHANDALIG
Waarom doe je dat dan?quote:Op zondag 8 juni 2008 09:07 schreef Ang3l het volgende:
Even wakker worden trouwens....Half 5 in bed, half 9 eruit
Wat ben ik blij dak lekker in mijn bed lag toen al deze vieze mensen bezig warenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Trouwens die foto is best wel goed geluktquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
2 premieres in 3 weken van stukken die ik geregisseerd gekkenhuisquote:
jij vond het een lekker ventje dus vond je het ook lekker dat ie zich begon te ontkleden, hoe hoerig dat ook mag staanquote:Op zondag 8 juni 2008 11:32 schreef samjustme het volgende:
[..]
Trouwens die foto is best wel goed gelukt. En jij nooit meer Exit, dat zeg je altijd maar stiekem houd je van dat soort shows
.
Er was een heel leuk uitziend gozer alleen jammer dat ie mee ging dansen en ook zichzelf deels begon uit te kleden zo hoerig, had wel een mooi lichaam.
Ook al ben je lekker hoef je het niet te bewijzen door in openbaar uit te kledenquote:Op zondag 8 juni 2008 11:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij vond het een lekker ventje dus vond je het ook lekker dat ie zich begon te ontkleden, hoe hoerig dat ook mag staan
quote:Op zondag 8 juni 2008 11:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
2 premieres in 3 weken van stukken die ik geregisseerd gekkenhuis
Mazzeltof!quote:Op zondag 8 juni 2008 13:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
hola! Ik ben vliefd, heb zin in mn werk en kijk nu bsg... Hows life here?
Battlestar wordt steeds spannender, number sixquote:Op zondag 8 juni 2008 13:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
hij is op vakakantie he, kan ik een beetje afkoelenquote:Op zondag 8 juni 2008 11:44 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ook al ben je lekker hoef je het niet te bewijzen door in openbaar uit te kleden![]()
Hoe staat het met liefde ben je nog steeds verliefd op die extreem rechtse jochie?
Ik ben nog moe maar mijn ingewanden zijn wakkerquote:Op zondag 8 juni 2008 13:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
wat zijn de laatste vorderingen?quote:Op zondag 8 juni 2008 16:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hij is op vakakantie he, kan ik een beetje afkoelen
quote:Op zondag 8 juni 2008 18:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
geen dus, daarbij komt, er gaat ook niets gebeuren, we zijn vrienden, that's it
HE'LL BE BACKquote:Op zondag 8 juni 2008 19:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, die kwam hier even zijn verhaal doen en Ang3l een beetje afbitchen.
Ik kan dan wel leukere dingen bedenken.quote:Op zondag 8 juni 2008 19:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Een beetje spanning is nooit weg in deze reeks.
Een heel slim VMBO-kind dat een paar klassen mocht overslaan.quote:Op zondag 8 juni 2008 19:40 schreef DennisMoore het volgende:
Op je 14e al examens?
quote:Op zondag 8 juni 2008 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een heel slim VMBO-kind dat een paar klassen mocht overslaan.
Mooie paradox tochquote:
Eff nachecken of ik het juist had wat betreft nazi liefhebberquote:Op zondag 8 juni 2008 19:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, die kwam hier even zijn verhaal doen en Ang3l een beetje afbitchen.
Ok.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:00 schreef Cahir het volgende:
jij klinkt zo stom in een topic
Het gebruik van 'jij' bedoelde ik (zin komt beetje vaag over) aangezien hier meer dan 2 personen zitten.quote:
Moet je eens met je vriendje uitproberen.quote:Op zondag 8 juni 2008 19:41 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik kan dan wel leukere dingen bedenken..
Het geensltijl.tv over VMBOers blijft toch wel het beste voorbeeldquote:Op zondag 8 juni 2008 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, op die manier. Nou, om je vraag dan maar te beantwoorden, ik heb niks tegen VMBO'ers in het algemeen, maar de mensen die ik ken die VBMO deden/doen vind ik wel enorme sjappies en bimbo's en komen alles behalve slim over.
En dan kunnen het best allemaal hele aardige en liefdevolle mensen zijn, en de meederheid is dat vast ook, maar dat is nou eenmaal lekker niet het vooroordeel wat ik heb.
quote:Op zondag 8 juni 2008 20:08 schreef samjustme het volgende:
[..]
Moet je eens met je vriendje uitproberen.
Wat een wijze woorden van die vriendin. Afgezien van het feit dat als je een JT weet te scoren, die over een jaar of 10 waarschijnlijk al niet meer zo interessant is.quote:Hmm van mijn beste vriendin kreeg ik te horen als je blijft wachten op JT ben je straks 80 en nog steeds alleen.
dank je Cahir, als ik jou toch niet hadquote:Op zondag 8 juni 2008 20:15 schreef Cahir het volgende:
[..]
Meer zo
[ afbeelding ]
Is ook bij SCH van toepassing.
nou, ga je gang, neem eens een keer het voortouw en deel ons hier maar eens in danquote:Op zondag 8 juni 2008 20:18 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
http://redwing.hutman.net/~mreed/warriorshtm/troller.htm
Briljante omschrijvingen van forum-persoonlijkheden.
Iets teveel.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:18 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
whehehe... daar ben ik dan ook wel nieuwsgierig naar... Hoe ziet DM ons?quote:Op zondag 8 juni 2008 20:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nou, ga je gang, neem eens een keer het voortouw en deel ons hier maar eens in dan
quote:Op zondag 8 juni 2008 20:24 schreef wonderer het volgende:
Ik vind het best leuk om eens wat ongenuanceerde stellingen in een groep te gooien om een discussie uit te lokken, maar als die discussie er eenmaal is, ga ik er niet mee verder
Mini Cooper dagquote:
Oh?quote:Op zondag 8 juni 2008 20:24 schreef wonderer het volgende:
Ik vind het best leuk om eens wat ongenuanceerde stellingen in een groep te gooien om een discussie uit te lokken, maar als die discussie er eenmaal is, ga ik er niet mee verder
Ja, als de discussie eenmaal op gang is, hoef je toch niet je zwart-wit visies te blijven herhalen? Dan kun je weer gewoon meedoen.quote:
Can't waitquote:
Fel blauw shirtje, jeans, bruine gimpen... was in gezelschap, had anders wel gedag gezegd.quote:Op zondag 8 juni 2008 08:41 schreef Ang3l het volgende:
Whahauuuhm ....
I did?
Nou ben ik toch wel héél erg benieuwd wie je bent
Ik heb wel een aantal blauwe shirts gezien. Hmmzquote:Op zondag 8 juni 2008 20:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Fel blauw shirtje, jeans, bruine gimpen... was in gezelschap, had anders wel gedag gezegd.
Wordt het niet gewoon tijd om een fobo aan te maken?quote:Op zondag 8 juni 2008 20:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Fel blauw shirtje, jeans, bruine gimpen... was in gezelschap, had anders wel gedag gezegd.
Blond haar, te veel gel er in...quote:Op zondag 8 juni 2008 20:46 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb wel een aantal blauwe shirts gezien. Hmmz
Die krullenbol met die kralenketting?quote:Ik was met m'n buurjongen en iemand van dansles
Nee dank je, ik heb een stalker.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:48 schreef DR34M3R het volgende:
Wordt het niet gewoon tijd om een fobo aan te maken?
ow, wat ben ik dan?quote:Op zondag 8 juni 2008 20:18 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Daar heeft ie de ballen voor niet, moeten nog indalen.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wordt het niet gewoon tijd om een fobo aan te maken?
Een sesamstraat-liefhebber.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:49 schreef error het volgende:
[..]
ow, wat ben ik dan?
Ik ben niet in een stereotype te vangen
Gevalletje projectie?quote:Op zondag 8 juni 2008 20:49 schreef Cahir het volgende:
Daar heeft ie de ballen voor niet, moeten nog indalen.
Nee. Als ik het zou doen zouden er allerlei PAINT topics uit de grond schieten in ONZ. Daarvoor heb ik teveel hatersquote:
*denk denk denk* Think Angel, THINK!quote:
Da's de buurjongen jaquote:[..]
Die krullenbol met die kralenketting?
Ik heb niet gezoend gister, dus neequote:Op zondag 8 juni 2008 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Jullie hebben toch niet toevallig gezoend met elkaar ofzo?
Nee, maar het was wel weer klassiek ranzig.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Jullie hebben toch niet toevallig gezoend met elkaar ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |