Ohhh.... heb je foto's van je met met dat klein prulletje op je arm? Jammer dat ze zo vlug al weer terug gaat..quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:27 schreef Ang3l het volgende:
Awwww.... de baby van m'n vriendin uit Australië is echt cuuuuute!
Morgen vertrekt ze echter weer naar down under....
Ze is al 2 weken hierquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ohhh.... heb je foto's van je met met dat klein prulletje op je arm? Jammer dat ze zo vlug al weer terug gaat..
2 weken maar?quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze is al 2 weken hierDie moeten ook maar gewoon vrij nemen van hun werk.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:31 schreef samjustme het volgende:
Wordt Cahir door TMM ontmaagd?
http://bp1.blogger.com/_F(...)oxo/s1600-h/Tim1.jpgquote:
Trouwens wat een lief koppie heeft ie. Baby dan.quote:
Liiiiieeeeef!quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
http://bp1.blogger.com/_F(...)oxo/s1600-h/Tim1.jpg
http://bp2.blogger.com/_F(...)+8-13-47+AM_0029.jpg
Die onderste
Neuh.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:56 schreef Bartjebart het volgende:
Oow god... gaan we baby's verheerlijken?
Nee, eentje maarquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:56 schreef Bartjebart het volgende:
Oow god... gaan we baby's verheerlijken?
Hahahaha ok...quote:
nou dat wordt dus dan nog een extra beste beentje voorzetten ?quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:11 schreef Ang3l het volgende:Serge komt naar m'n eindshow kijken de 28e
quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:08 schreef DR34M3R het volgende:
http://www.astro-online.nl/nl/astroonline?id=natal
Hoe liefquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
http://bp1.blogger.com/_F(...)oxo/s1600-h/Tim1.jpg
http://bp2.blogger.com/_F(...)+8-13-47+AM_0029.jpg
Die onderste
Er zit een typo in mijn geboorteplaatsquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:08 schreef DR34M3R het volgende:
Bij mij klopte het ook vrij aardig, op wat tegensprekende dingen na.quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]Dat klopt ook nog behoorlijk...
Weet je wat die gegevens in de rechterbovenhoek betekenen?
Ach, daar is al onderzoek naar gedaan. De truuc is dat bij horoscopen je brein alleen die dingen leest/oppikt die je vindt kloppen. De dingen die niet kloppen, daar lees je overheen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:08 schreef DR34M3R het volgende:
Wat een lieverd!quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:33 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aww. Lief toch?
Gaan we een meet doen dan?quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:38 schreef samjustme het volgende:
[..]
In vorig topic had ik iets vaags opgepikt over ontmaagding I dont know details.
Damn wat een verhaal...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:15 schreef hierissieweer het volgende:
GEBOORTEHOROSCOOP
pascal 23-02-1998 14:32 Netherlands Ede
[knip]
Ik lees het hele verhaal ook niet... ik zie alleen gelijk bovenaan staan 1998... dat lijkt me niet kloppen...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:55 schreef Cahir het volgende:
Je moet niet het hele verhaal lezen. Alleen jouW sterrenbeeld..
Als ik de verhalen zo hoor.....quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:56 schreef Cahir het volgende:
[..]
Jij hebt echt een verkeerd idee van een meeting he?
Leuk om te lezen, maar zoals LGE al zegt; Je pikt er alleen de dingen uit die op jou van toepassing zijn. Zo weet ik al dat ik enorm cru uit de bocht kan komen. En ja hoor, de boogschutter is erg recht door zee.quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:08 schreef DR34M3R het volgende:
Huh?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nee, maar dan wel weer zware metalen.
Nog steeds oke. Mijn corsa reed fijner, luxer ruime, gewoon beter. Maar dit is ook niet slecht hoor. Zo even kijken voor een stekkertje...quote:
Zonder Henin ook niks meer aan.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:41 schreef MisterO het volgende:
G'morgen! straks halve finale Roland Garros
Jawel joh, mijn heldin Sharapova is er nog steedsquote:
Dat gekreun...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:55 schreef MisterO het volgende:
Jawel joh, mijn heldin Sharapova is er nog steeds![]()
[ afbeelding ]
Maar vanmiddag Nadal - Djokovic, wordt wee toptennis
Zet je het geluid toch wat zachter? Als ik tennis kan ik ook niet stoppen met kreunen hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:57 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat gekreun...Ik vind die Nadal zo'n ongelofelijke cave man, doe mij maar Federer.
Waarom is het eigenlijk stok-oud?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Die grap is stok-oud.
Ach da's bullquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:04 schreef MisterO het volgende:
[..]
Zet je het geluid toch wat zachter? Als ik tennis kan ik ook niet stoppen met kreunen hoorlol
Alleen tijdens tennis?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:04 schreef MisterO het volgende:
[..]
Zet je het geluid toch wat zachter? Als ik tennis kan ik ook niet stoppen met kreunen hoorlol
[knip]
Als ik kreun kan ik harder slaan, echt waar! En nee ik ga geen filmpje plaatsen, daarvoor moet je zelf maar een keertje komen kijkenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach da's bullVroeger kreunde men nooit, maar na Monica Seles meent iedereen ineens te moeten kreunen, vooral de dames. Alsof het opwindender is om naar te kijken of zo
ben ik nu slecht en vunzig als ik wil weten of bovenstaande alleen tijdens je tennisen gebeurt ?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:33 schreef MisterO het volgende:
[..]
Als ik kreun kan ik harder slaan, echt waar! En nee ik ga geen filmpje plaatsen, daarvoor moet je zelf maar een keertje komen kijken
Ik vroeg het me ook af...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:34 schreef Stroekie het volgende:
ben ik nu slecht en vunzig als ik wil weten of bovenstaande alleen tijdens je tennisen gebeurt ?![]()
![]()
Ik ben nog van voor het kreun-tijdperk... dus dat kan ik prima.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:04 schreef MisterO het volgende:
Z'n spel is gewoon prachtig, mooiste tennis ooit... zo'n Roddick, dat vind ik nou niks: Amerikaanse arrogantie, geen stijl, alleen hard meppen en God zegen de greep dat het raak is.quote:Federer is zo saai om naar te kijken, het is gewoon niet leuk meer. Hij straalt niks uit en zn spel is wel mooi, maar eigenlijk te mooi, waardoor het mij niet meer zo boeit. Doe mij dan maar Safin, Hewitt of Roddick, echte powerhitters, just like me
Squashing, is dat weer zo'n hip sex-woord zoals trampling en zo?quote:
Whaha. Ja kom ik in mijn tennispakje wel even voor ballenjongen spelenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:33 schreef MisterO het volgende:
[..]
Als ik kreun kan ik harder slaan, echt waar! En nee ik ga geen filmpje plaatsen, daarvoor moet je zelf maar een keertje komen kijken
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Squashing, is dat weer zo'n hip sex-woord zoals trampling en zo?
Jou mening. Ik vind arrogante spelers juist leuker om te zien. Maar das in het echt meestal ook zoquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:42 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik ben nog van voor het kreun-tijdperk... dus dat kan ik prima.
[..]
Z'n spel is gewoon prachtig, mooiste tennis ooit... zo'n Roddick, dat vind ik nou niks: Amerikaanse arrogantie, geen stijl, alleen hard meppen en God zegen de greep dat het raak is.
Is goed, heb ik eindelijk een keer een ballenjongen voor mijzelfquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whaha. Ja kom ik in mijn tennispakje wel even voor ballenjongen spelen
Dat heeft niet toevallig te maken met mijn afwezigheid vandaag?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:23 schreef Ang3l het volgende:
"Heeeeere come the men in black" *doet dansje*
Ik ben vrolijk
Ik vind arrogantie alleen aantrekkelijk in de vorm van "terecht maar niet aangedikt en overdreven zelfvertrouwen". Helaas is de arrogantie vaak het gevolg van onzekerheid i.p.v. zekerheid en zelfvertrouwen of een totaal onterecht zelfvertrouwen en zelfbeeld. En de mensen die het zich wel kunnen verooloven dikken het meestal te erg aan zodat het eerder afstotelijk is dan aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jou mening. Ik vind arrogante spelers juist leuker om te zien. Maar das in het echt meestal ook zo
Alles.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat heeft niet toevallig te maken met mijn afwezigheid vandaag?
Ik zeg het ook verkeerd. Ik val op jongens die zelfverzekerd zijn en daardoor een tikje arrogantie met zich meestralen. Maar ik begrijp wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind arrogantie alleen aantrekkelijk in de vorm van "terecht maar niet aangedikt en overdreven zelfvertrouwen". Helaas is de arrogantie vaak het gevolg van onzekerheid i.p.v. zekerheid en zelfvertrouwen of een totaal onterecht zelfvertrouwen en zelfbeeld. En de mensen die het zich wel kunnen verooloven dikken het meestal te erg aan zodat het eerder afstotelijk is dan aantrekkelijk.
Kortom: meestal vind ik arrogantie helemaal niet leuk.
Ja precies. Mensen die zelfverzekerd zijn, die stralen dat uit, een zekere rust en zelfvertrouwen, wat ze meestal aantrekkelijker maakt. Mee eens. Net zoals je mooier wordt als je verliefd bent en daardoor ook vaak meer aandacht krijgt van mannen als je in een relatie zitquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik zeg het ook verkeerd. Ik val op jongens die zelfverzekerd zijn en daardoor een tikje arrogantie met zich meestralen. Maar ik begrijp wat je bedoelt.
Amerikanen kunnen zoiets alleen erg overdrijven. Het is een act, maar wel een irritante.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:00 schreef MisterO het volgende:
Ik zeg het ook verkeerd. Ik val op jongens die zelfverzekerd zijn en daardoor een tikje arrogantie met zich meestralen. Maar ik begrijp wat je bedoelt.
Volgens mij zit het zo: Als je je inspant heeft dit geestelijk effect, maar ook fysiek heeft het effecten. Als je een bal tijdens het tennissen slaat, gaat dit veelal uit van een oerkracht, een ongremde kracht. Cognitief zeggen je hersen, die verbaal zijn ingesteld, dat het deze kracht moet ondersteunen, effect bij te zetten. Je slaat dus en je maakt geluid. Dit is een teken van ongeremde kracht. Zou je dit niet doen, dan hou je, je niet alleen bezig met het spel, maar ook met de controle van je lichaamsdrang, dit brengt je uit concentratie.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:33 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik moest even googelen, maar weet nu wat het is been there, done thatquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
is dat weer zo'n hip sex-woord zoals trampling en zo?
Ieuww... too much infoquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:47 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik moest even googelen, maar weet nu wat het is been there, done that
Ik zet het er ook alleen maar neer, omdat ik wist dat jij zo zou reageren!quote:
en voor de dino's onder onsquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:47 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik moest even googelen, maar weet nu wat het is been there, done that
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:55 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik zet het er ook alleen maar neer, omdat ik wist dat jij zo zou reageren!
Net als die indianenseks in een wigwam...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:10 schreef Stroekie het volgende:
en voor de dino's onder ons
Het is al eens bij Mennu Buch te zien geweest
O god, dat kan ik me ook nog herinnerenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Net als die indianenseks in een wigwam...
maar dat was achteraf in scene gezet om de vriend weer terug te halen , en was nog gelukt ookquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O god, dat kan ik me ook nog herinneren
En qua homo's toen toch iets met een boerenknecht?
Jaquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:16 schreef Stroekie het volgende:
en dan weten jullie natuurlijk ook direct weer beelden voor de geest te halen als ik zeg witte bonen in tomatensaus
Dat kan ik me niet herinneren, maar ik kan het me wel voorstellen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:08 schreef Ang3l het volgende:
O god, dat kan ik me ook nog herinneren
En qua homo's toen toch iets met een boerenknecht?
ik zie de feeks er niet tussen staan ?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:54 schreef Ang3l het volgende:
Godsamme, vandaar dat mijn geld af en toe zoek is:
THEATER 2007/2008/2009
29-04-2007: The last 5 years, Parktheater Eindhoven
15-05-2007: Heksenjacht (The Crucible), Nationaal Toneel, Parktheater Eindhoven
17-06-2007: Jurgen Rayman, Parktheater, Eindhoven
01-09-2007: La fura dels baus, Parktheater, Eindhoven
24-09-2007: Sexual Perversity, Parktheater, Eindhoven
19-12-2007: Sleep, fuck & die, Plaza Futura, Eindhoven
20-12-2007: Les Liaisons Dangereus, Nationaal Theater, Parktheater Eindhoven
14-02-2008: Richard Groenendijks, Parkteater, Eindhoven
20-02-2008: Route 66, Parktheater, Eindhoven
29-02-2008: Big, Black & Beautiful, Speelhuis Helmond
24-03-2008: Hair, Parktheater Eindhoven
23-04-2008: Acda & De Munnik, Parktheater, Eindhoven
26-04-2008: La Traviata, Nationaal Reisopera, Parktheater Eindhoven
20-05-2008: Van oude mensen, de dingen die voorbij gaan, Parktheater Eindhoven
31-05-2008: Angels in America, Toneelgroep Amsterdam, Parktheater, Eindhoven
26-09-2008: Madame Butterfly, Parktheater, Eindhoven
21-10-2008: Rome & Juli's Posse, Parktheater, Eindhoven
24-10-2008: Hera, de Goddelijke Musical, Parktheater, Eindhoven
04-11-2008: Marc Marie Huijbregts, Parktheater, Eindhoven
06-11-2008: 5 jaar met jou (The last 5 years), Parktheater, Eindhoven
13-06-2009: Brigitte Kaandorp, Parktheater, Eindhoven
25-06-2009: Hotel Atlantico, Parktheater, Eindhoven
Heb ik niet gezien en niet besteld.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik zie de feeks er niet tussen staan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |