abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59156852
Vervolg op: [HOMO] #2077 - Polls, kunst en onweer...

De H staat hier! (hier kun je je icoon in de H ook laten aanpassen)

Ben je nieuw hier? Neem dan even de tijd om je voor te stellen, da's wel zo leuk voor de mensen die hier al posten. Wellicht is dit lijstje een leuk hulpmiddel?

Reminder: als je de 300ste (laatste) post doet, dan moet je ook een nieuw topic openen!

Het homo topic bestaat alweer sinds maandag 25 februari 2002. Het begon ooit allemaal hier: Het Centrale Homo Topic.
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:27:56 #2
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_59156901
Awwww.... de baby van m'n vriendin uit Australië is echt cuuuuute!
Morgen vertrekt ze echter weer naar down under....
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_59156942
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:27 schreef Ang3l het volgende:
Awwww.... de baby van m'n vriendin uit Australië is echt cuuuuute!
Morgen vertrekt ze echter weer naar down under....
Ohhh.... heb je foto's van je met met dat klein prulletje op je arm? Jammer dat ze zo vlug al weer terug gaat..
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:29:58 #4
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_59156962
Dit is nou mijn soort TT.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:30:58 #5
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_59156994
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:29 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

Ohhh.... heb je foto's van je met met dat klein prulletje op je arm? Jammer dat ze zo vlug al weer terug gaat..
Ze is al 2 weken hier Die moeten ook maar gewoon vrij nemen van hun werk.
L'Amour menaçant:
pi_59156999
Wordt Cahir door TMM ontmaagd?
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
pi_59157048
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:30 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ze is al 2 weken hier Die moeten ook maar gewoon vrij nemen van hun werk.
2 weken maar?

Wanneer ga jij down under?
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:33:42 #8
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_59157070
TVP
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:33:46 #9
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_59157075

Aww. Lief toch?
L'Amour menaçant:
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:35:33 #10
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_59157127
Trolletje .
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:35:42 #11
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_59157132
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:31 schreef samjustme het volgende:
L'Amour menaçant:
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:37:57 #12
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_59157202
L'Amour menaçant:
pi_59157222
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:35 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Trouwens wat een lief koppie heeft ie. Baby dan.

In vorig topic had ik iets vaags opgepikt over ontmaagding I dont know details .
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:41:22 #14
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_59157291
pi_59157687
Oow god... gaan we baby's verheerlijken?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:57:45 #16
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_59157725
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:56 schreef Bartjebart het volgende:
Neuh.
L'Amour menaçant:
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:07:27 #17
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_59157988
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:56 schreef Bartjebart het volgende:
Nee, eentje maar
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:08:23 #18
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_59158014
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:11:54 #19
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_59158140
Serge komt naar m'n eindshow kijken de 28e
L'Amour menaçant:
pi_59158188
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:07 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

Nee, eentje maar
Hahahaha ok...

Baby's horen zooooooooo niet in mijn doelgroep
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:14:47 #21
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_59158241
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:11 schreef Ang3l het volgende:
Serge komt naar m'n eindshow kijken de 28e
nou dat wordt dus dan nog een extra beste beentje voorzetten ?
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_59158253
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:31 schreef samjustme het volgende:
pi_59158279
quote:
Dat klopt ook nog behoorlijk...

Weet je wat die gegevens in de rechterbovenhoek betekenen?
pi_59158321
quote:
Er zit een typo in mijn geboorteplaats !
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:18:45 #26
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_59158367
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:16 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat klopt ook nog behoorlijk...

Weet je wat die gegevens in de rechterbovenhoek betekenen?
Bij mij klopte het ook vrij aardig, op wat tegensprekende dingen na.
Hoogachtend,
Erik.
pi_59158405
Hier klopte het ook erg goed. Maar ik vermoed dat het gewoon coldreading is.
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:25:27 #28
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_59158541
Ja ook mij wisten ze aardig goed en correct te kenschetsen
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:29:09 #29
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_59158664
Bekijk deze YouTube-video

Daar heeft Derren Brown een experiment waarin hij bij verschillende mensen (veel ook nog) een persoonlijkheidsschets geeft. Maar uiteindelijk heeft iedereen dezelfde omschrijving gekregen .
Hoogachtend,
Erik.
pi_59159037
quote:
Ach, daar is al onderzoek naar gedaan. De truuc is dat bij horoscopen je brein alleen die dingen leest/oppikt die je vindt kloppen. De dingen die niet kloppen, daar lees je overheen.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 00:12:22 #31
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_59159893
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:33 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Aww. Lief toch?
Wat een lieverd!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  vrijdag 6 juni 2008 @ 00:13:36 #32
190186 hierissieweer
pi_59159927
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:38 schreef samjustme het volgende:

[..]
In vorig topic had ik iets vaags opgepikt over ontmaagding I dont know details .
Gaan we een meet doen dan?
  vrijdag 6 juni 2008 @ 00:15:37 #33
190186 hierissieweer
pi_59159969
GEBOORTEHOROSCOOP
pascal 23-02-1998 14:32 Netherlands Ede

Deze geboortehoroscoop is een astrologische karakterbeschrijving die je inzicht geeft in je persoonlijke mogelijkheden en beperkingen. Het kan in je voordeel werken hier inzicht in te hebben. Bedenk echter wel, dat niets vast staat! Laat je niet ontmoedigen door je beperkingen, juist hier liggen vaak interessante uitdagingen. Bedenk dat je horoscoop slechts een landkaart is die een aantal mogelijke wegen beschrijft. Het is de uitdaging om deze landkaart in de loop van je leven zo veel mogelijk uit te breiden.

Soms zijn verschillende eigenschappen tegenstrijdig. In dat geval kan de volgorde waarin de eigenschappen worden getoond van belang zijn. De eigenschappen worden in volgorde van belangrijkheid getoond. De belangrijkste eigenschappen staan dus bovenaan. Bedenk echter wel dat mensen soms tegenstrijdige eigenschappen bezitten, jij dus ook! Dit is dus heel normaal!

Algemene beschrijving Vissen

De vis is een emotioneel mens. Emoties spelen een grote rol in zijn/haar leven. Het zijn echter niet alleen de eigen emoties die zo'n grote rol spelen, ook de emoties van andere mensen om de vis heen hebben veel invloed op hem/haar. Dat komt vooral omdat de vis sterk emotioneel communiceert. De vis voelt zich als het ware in, in de andere persoon. Voor andere mensen die zijn/haar ondersteuning nodig hebben kan dat bijzonder prettig zijn. De interesse van de vis gaat namelijk niet alleen uit naar het begrijpen van andere mensen, als het mogelijk is wil hij/zij die mensen ook graag helpen. Voor de vis kan dat echter heel lastig zijn. Als mensen zich bijvoorbeeld verdrietig voelen, neemt de vis die gevoelens gemakkelijk over en kan hij/zij zich daardoor ook verdrietig gaan voelen. Heeft de vis echter optimistische en opgewekte mensen in zijn/haar omgeving, dan zal de vis ook die gevoelens overnemen en plezier hebben.

De vis moet zichzelf dan ook regelmatig wat tijd gunnen om samen te zijn met mensen die hem/haar in een positieve en opgewekte stemming brengen. Het is belangrijk dat de vis beseft dat ieder mens uiteindelijk zijn/haar eigen verantwoording moet dragen en dat niet de vis verantwoordelijk is voor andere mensen.

De vis is vaak moeilijk in te schatten en te begrijpen voor andere mensen. Vaak heeft een vis zelfs moeite om zichzelf te begrijpen. Dat zou best eens voort kunnen komen uit het feit dat de gevoelens van andere mensen zo gemakkelijk worden overgenomen door de vis en hij/zij daardoor niet meer weet wat nu eigenlijk van de vis zelf is en wat van andere mensen is overgenomen. Het is belangrijk dat de vis in de loop van zijn/haar leven meer inzicht verwerft in zijn/haar eigen gevoelens en dat de vis uitzoekt wat belangrijk voor hem/haar is. Pas dan zal de vis echt in staat zijn om een emotioneel evenwicht te scheppen en hoe raar het ook lijkt, dan zal hij/zij nog beter in staat zijn andere mensen te helpen en mogelijk zal dan ook het niet al te grote zelfvertrouwen van de vis toenemen, waardoor hij/zij beter in staat zal zijn voor zichzelf op te komen.

Algemene beschrijving Zon

De zon staat in de astrologie voor het ego van de mens. De zon is de wil, het diepste wezenlijke van de persoon. We kunnen de zon ook vaak associëren met kracht, ik-beeld, assertiviteit en groei. Er is een analogie naar het teken Leeuw.

Zon in Vissen

Emoties spelen een grote rol in jouw leven. Het zijn echter niet alleen je eigen emoties die zo?n grote rol spelen, ook de emoties van andere mensen om je heen hebben veel invloed op je. Dat komt vooral omdat je sterk emotioneel communiceert. Je voelt je als het ware in in de andere persoon. Voor andere mensen die je ondersteuning nodig hebben kan dat bijzonder prettig zijn. Je interesse gaat namelijk niet alleen uit naar het begrijpen van andere mensen, als het mogelijk is wil je die mensen ook graag helpen. Voor jou kan dat soms echter wel eens lastig zijn. Als mensen zich bijvoorbeeld verdrietig voelen, neem jij die gevoelens gemakkelijk over en kun jij je daardoor ook zo gaan voelen. Heb je echter optimistische en opgewekte mensen in je omgeving, dan zul je ook die gevoelens overnemen en plezier hebben.

Algemene beschrijving Maan

De maan staat in de astrologie voor de emoties van de mens. Het symboliseert ook vaak de moeder in de horoscoop. De maan kan geassocieerd worden met gevoelens, afhankelijkheid, herinneringen, geborgenheid, het onbewuste, de peutertijd. Er is een analogie naar het teken Kreeft.

Maan in Steenbok

Je bent serieus, vastberaden en betrouwbaar, iemand waar je echt op kunt bouwen dus. Wat je ook doet, je stelt bijzonder hoge kwaliteitseisen aan jezelf en het resultaat dat je wilt behalen. Dat kan er wel eens toe leiden dat je aan jezelf gaat twijfelen, omdat de eisen die je stelt zo hoog zijn dat vrijwel niemand, dus ook jijzelf niet, aan die eisen kan voldoen. Als alles gaat zoals jij het jezelf hebt voorgesteld voel je je prima. Lopen de zaken echter niet naar wens, dan kun je wel eens in een depressie raken. Het is belangrijk dat je leert om dingen los te laten, al is het maar voor even. Dan heb je de tijd om bij te komen en te ontspannen, waarna je de zaken misschien weer helderder ziet en tot betere prestaties in staat bent. De boog kan niet altijd gespannen staan!

Algemene beschrijving Mercurius

Mercurius staat in de astrologie voor de ratio van de mens. Het gaat hier om communicatie, het logisch denken, mentale kracht en nieuwsgierigheid. Er is een analogie naar het teken Tweelingen en Maagd.

Mercurius in Vissen

Je bent iemand die bijna altijd op zijn gevoel afgaat en niet op logica of gezond verstand. Je bent zeer ontvankelijk voor de emoties en gevoelens van andere mensen. Je weet meestal al wat er aan de hand is voordat anderen zich daar bewust van worden. Je bent een absolute dagdromer en je laat je fantasie graag en vaak de vrije loop. Benut deze gave door verhalen en gedichten te schrijven. Je kunt andere mensen op jouw unieke wijze van de wereld laten genieten. Je gedachten komen echter niet logisch naar boven, jij denkt in beelden en gevoelens. Het is waarschijnlijk ook zeer moeilijk voor je om je gedachten in woorden over te brengen op andere mensen. Jij kunt in jouw gedachten echter vormen zien en geluiden horen die voor andere mensen verborgen blijven. Deze artistieke manier van communiceren is voor jou wellicht ook een veel beter manier dan via het al dan niet geschreven woord.

Algemene beschrijving Venus

Venus staat voor harmonie en schoonheid. Liefde is natuurlijk ook Venus. Verder kunnen we bij Venus denken aan compromissen sluiten, vriendelijkheid, esthetiek. Er is een analogie naar het teken Weegschaal en Stier.

Venus in Steenbok

Je bent als het gaat om je vriendschappen en genegenheid serieus, voorzichtig en je bent tevens zeer trots in deze zaken. Je zult je gevoelens niet zo gemakkelijk tonen. Ook al heb je van binnen zeer sterke gevoelens, je zult bij andere mensen toch afstandelijk en koel overkomen. Wellicht maak je niet gemakkelijk vrienden. Je staat ook liever niet in het middelpunt van de belangstelling en al helemaal niet als het om je gevoelens gaat. Je verbergt je emotionele en romantische gevoelens achter een gedistingeerd masker van elegantie en waardigheid. Je bent als het om deze gevoelens gaat nogal onzeker, bang om te worden teleurgesteld en bang om alleen te zijn. Natuurlijk werkt jouw houding deze eenzaamheid alleen maar in de hand! In je werk ben je zeer ambitieus, je wilt presteren en aanzien verwerven. Aangezien je je dan ook helemaal kan geven, bestaat er een grote kans dat juist op je werk een liefdesrelatie kan beginnen.

Algemene beschrijving Mars

Mars is de god van de oorlog. Mars is energie en initiatieven. In de astrologie vinden we dat ook terug. Mars staat voor hartstocht en begeerte, strijdlust, dapperheid en gedrevenheid. Er is een analogie naar het teken Ram.

Mars in Vissen

Je hebt onvoorspelbare en extreem heftige emoties. Je ervaart je emoties zelf waarschijnlijk ook als verwarrend. Je bent bepaald niet assertief en je komt meestal over als de rustige buitenstaander, een beetje verlegen en terughoudend, ook al kun je van binnen heel rusteloos zijn. Hierdoor heb je veel tijd nodig om alleen te kunnen zijn, zodat je de zaken weer op een rijtje kunt krijgen. Deze rust heb je waarschijnlijk ook hard nodig omdat je fysiek niet sterk bent. Door jouw fijngevoeligheid word je aangetrokken tot de kunst en muziek. Je hebt een goed gevoel voor kleur, toon en ritme dat je kan helpen je te uiten. Door je eigen sterke emotionele gevoelens, ben je ook zeer goed in staat de emoties van anderen aan te voelen. Je weet haarscherp hoe een ander zich voelt. Daardoor zul je veel van je energie richten op de ondersteuning van mensen die jouw hulp kunnen gebruiken.

Algemene beschrijving Jupiter

Jupiter staat in de astrologie voor expansie, groei. Jupiter geneest op een natuurlijke manier. Verder kunnen we denken aan vrijheid, optimisme, overvloed, reizen en filosofie. Er is een analogie naar het teken Boogschutter.

Jupiter in Vissen

Je bent het type mens dat altijd klaar staat om andere mensen te helpen. Je let goed op wat andere mensen nodig hebben, soms stel je het belang van anderen zelfs boven je eigen belang. Daar voel je je goed bij en je vindt het heerlijk om te doen. Zolang je je eigen behoeften maar niet helemaal uit het oog verliest, is dit ook geen enkel probleem. Je bent een idealist. Pas op dat je niet teleurgesteld raakt als je omgeving niet aan jouw ideale verwachtingen kan voldoen. Je zult je idealen in je eigen leven ook zelf moeten realiseren.

Je bent iemand die veel rust nodig heeft, zodat je alleen kan zijn met je gedachten. Je hebt veel tijd nodig om je gedachten te kunnen ordenen en te bepalen wat voor jou van belang is. De belangrijkste ervaringen die nodig zijn voor je persoonlijke groei, heb je waarschijnlijk als je alleen bent.

Algemene beschrijving Saturnus

Saturnus laat ons de realiteit zien, waardoor we ons kunnen verbeteren. Saturnus wordt vaak geassocieerd met grenzen, discipline, begrip voor beperkingen en remmingen. Er is een analogie naar het teken Steenbok.

Saturnus in Ram

Je ambities en energie in je leven zijn een beetje getemperd en komen waarschijnlijk pas op latere leeftijd op gang. Toch kan het zo zijn dat je, door omstandigheden gedwongen op jonge leeftijd al wordt aangezet tot het ontwikkelen van initiatief, geduld en onafhankelijkheid. Je neemt grote verantwoordelijkheden op je. Door de noodzaak je eigen mogelijkheden aan te spreken ontwikkel je zowel je wilskracht als je kwaliteiten. Je bent vindingrijk en je zult wellicht in je werk ook nieuwe methodes ontwikkelen. Hoe hoger je algemene ontwikkeling, hoe groter de kans dat je nieuwe denkbeelden kunt introduceren op jouw vakgebied.

In grote lijnen klopt het, maar er staat ook een hoop bull en tegenstrijdigheid in...

[ Bericht 0% gewijzigd door hierissieweer op 06-06-2008 00:24:25 ]
pi_59160258
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 00:15 schreef hierissieweer het volgende:
GEBOORTEHOROSCOOP
pascal 23-02-1998 14:32 Netherlands Ede
[knip]
Damn wat een verhaal...

maar het is best logisch dat je horoscoop niet klopt... Je hebt het jaar 1998 ingevuld
pi_59160621
Je moet niet het hele verhaal lezen. Alleen jou sterrenbeeld..
pi_59160629
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 00:13 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Gaan we een meet doen dan?
Jij hebt echt een verkeerd idee van een meeting he ?
pi_59160798
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 00:55 schreef Cahir het volgende:
Je moet niet het hele verhaal lezen. Alleen jouW sterrenbeeld..
Ik lees het hele verhaal ook niet... ik zie alleen gelijk bovenaan staan 1998... dat lijkt me niet kloppen...
  vrijdag 6 juni 2008 @ 01:11:03 #38
190186 hierissieweer
pi_59160864
ik ben niet zo oud...
  vrijdag 6 juni 2008 @ 01:12:02 #39
190186 hierissieweer
pi_59160874
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 00:56 schreef Cahir het volgende:

[..]

Jij hebt echt een verkeerd idee van een meeting he ?
Als ik de verhalen zo hoor.....

Tja...

Maar ik ga naar bed jongens. Morgen om 9:30 moet ik weer in de sportschool zijn....
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 6 juni 2008 @ 02:32:27 #40
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_59161852
quote:
Leuk om te lezen, maar zoals LGE al zegt; Je pikt er alleen de dingen uit die op jou van toepassing zijn. Zo weet ik al dat ik enorm cru uit de bocht kan komen. En ja hoor, de boogschutter is erg recht door zee.

Maar goed wel stoer dat er zoveel raakvlakken zijn
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  vrijdag 6 juni 2008 @ 07:51:41 #41
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_59163156
Mogguh
L'Amour menaçant:
  vrijdag 6 juni 2008 @ 08:13:31 #42
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_59163288
goeiesmoggels
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
  vrijdag 6 juni 2008 @ 09:08:18 #43
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_59163978
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 09:26:20 #44
101883 Stuart.Alan.Jones
The man behind the reputation
pi_59164336
Als je pech heb, is het nog van plastic ook.
God created gays so fat chicks could have friends.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 09:28:55 #45
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_59164387
Nou ja, met niet eten krijg je ook niet te veel calorieen binnen .
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 09:29:27 #46
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_59164401
Nee, maar dan wel weer zware metalen.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 09:37:01 #47
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_59164564
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 09:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh wat een aangename verrassing, Erik heeft een compleet ontbijd geregeld
  vrijdag 6 juni 2008 @ 10:04:17 #48
190186 hierissieweer
pi_59165184
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 09:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nee, maar dan wel weer zware metalen.
Huh?
  vrijdag 6 juni 2008 @ 10:20:26 #49
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_59165546
Hoe bevalt de Micra?
  vrijdag 6 juni 2008 @ 10:23:03 #50
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_59165612
"Heeeeere come the men in black" *doet dansje*

Ik ben vrolijk
L'Amour menaçant:
  vrijdag 6 juni 2008 @ 10:28:45 #51
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_59165750
Ik voel me vandaag ook goed . Zwemmen was fijn .
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 10:35:51 #52
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_59165951
zwemmen is dol-fijn
  vrijdag 6 juni 2008 @ 10:38:57 #53
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_59166019
Die grap is stok-oud.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 10:40:05 #54
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_59166056
Maar dat ben ik ook.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 10:50:14 #55
190186 hierissieweer
pi_59166321
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:20 schreef PJORourke het volgende:
Hoe bevalt de Micra?
Nog steeds oke. Mijn corsa reed fijner, luxer ruime, gewoon beter. Maar dit is ook niet slecht hoor. Zo even kijken voor een stekkertje...
  vrijdag 6 juni 2008 @ 11:41:26 #56
182751 MisterO
wispelvurig
pi_59167727
G'morgen! straks halve finale Roland Garros
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
  vrijdag 6 juni 2008 @ 11:50:13 #57
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_59167931
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 11:41 schreef MisterO het volgende:
G'morgen! straks halve finale Roland Garros
Zonder Henin ook niks meer aan.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 11:55:06 #58
182751 MisterO
wispelvurig
pi_59168061
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 11:50 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Zonder Henin ook niks meer aan.
Jawel joh, mijn heldin Sharapova is er nog steeds

Maar vanmiddag Nadal - Djokovic, wordt wee toptennis
  vrijdag 6 juni 2008 @ 11:56:27 #59
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_59168101
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Maar dat ben ik ook.
jokkebrok, dat hoor ik te zeggen
  vrijdag 6 juni 2008 @ 11:57:56 #60
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_59168142
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 11:55 schreef MisterO het volgende:
Jawel joh, mijn heldin Sharapova is er nog steeds
[ afbeelding ]

Maar vanmiddag Nadal - Djokovic, wordt wee toptennis
Dat gekreun... Ik vind die Nadal zo'n ongelofelijke cave man, doe mij maar Federer.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:04:26 #61
182751 MisterO
wispelvurig
pi_59168348
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 11:57 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Dat gekreun... Ik vind die Nadal zo'n ongelofelijke cave man, doe mij maar Federer.
Zet je het geluid toch wat zachter? Als ik tennis kan ik ook niet stoppen met kreunen hoor lol
Federer is zo saai om naar te kijken, het is gewoon niet leuk meer. Hij straalt niks uit en zn spel is wel mooi, maar eigenlijk te mooi, waardoor het mij niet meer zo boeit. Doe mij dan maar Safin, Hewitt of Roddick, echte powerhitters, just like me
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:22:53 #62
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_59168864
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Die grap is stok-oud.
Waarom is het eigenlijk stok-oud?
Zo oud als Methusalah snap ik nog werl, maar een stok? Opa, stok, zoiets?
L'Amour menaçant:
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:24:05 #63
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_59168883
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:04 schreef MisterO het volgende:

[..]

Zet je het geluid toch wat zachter? Als ik tennis kan ik ook niet stoppen met kreunen hoor lol
Ach da's bull Vroeger kreunde men nooit, maar na Monica Seles meent iedereen ineens te moeten kreunen, vooral de dames. Alsof het opwindender is om naar te kijken of zo
L'Amour menaçant:
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:29:15 #64
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_59168998
quote:

[..]

[knip]
Alleen tijdens tennis?
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:33:02 #65
182751 MisterO
wispelvurig
pi_59169081
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:24 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ach da's bull Vroeger kreunde men nooit, maar na Monica Seles meent iedereen ineens te moeten kreunen, vooral de dames. Alsof het opwindender is om naar te kijken of zo
Als ik kreun kan ik harder slaan, echt waar! En nee ik ga geen filmpje plaatsen, daarvoor moet je zelf maar een keertje komen kijken
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:34:47 #66
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_59169124
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:33 schreef MisterO het volgende:

[..]

Als ik kreun kan ik harder slaan, echt waar! En nee ik ga geen filmpje plaatsen, daarvoor moet je zelf maar een keertje komen kijken
ben ik nu slecht en vunzig als ik wil weten of bovenstaande alleen tijdens je tennisen gebeurt ?
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:36:30 #67
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_59169161
Nee je valt alleen in herhaling.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:39:43 #68
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_59169256
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:34 schreef Stroekie het volgende:
ben ik nu slecht en vunzig als ik wil weten of bovenstaande alleen tijdens je tennisen gebeurt ?
Ik vroeg het me ook af...
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:41:58 #69
182751 MisterO
wispelvurig
pi_59169327
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Alleen tijdens tennis?
Nee, bij het squashen ook.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:42:25 #70
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_59169337
quote:
Ik ben nog van voor het kreun-tijdperk... dus dat kan ik prima.
quote:
Federer is zo saai om naar te kijken, het is gewoon niet leuk meer. Hij straalt niks uit en zn spel is wel mooi, maar eigenlijk te mooi, waardoor het mij niet meer zo boeit. Doe mij dan maar Safin, Hewitt of Roddick, echte powerhitters, just like me
Z'n spel is gewoon prachtig, mooiste tennis ooit... zo'n Roddick, dat vind ik nou niks: Amerikaanse arrogantie, geen stijl, alleen hard meppen en God zegen de greep dat het raak is.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:42:43 #71
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_59169345
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:41 schreef MisterO het volgende:

[..]

Dat is wel gek dan.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:43:05 #72
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_59169357
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:41 schreef MisterO het volgende:

[..]

Squashing, is dat weer zo'n hip sex-woord zoals trampling en zo?

L'Amour menaçant:
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:43:40 #73
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_59169372
quote:

[..]

Whaha. Ja kom ik in mijn tennispakje wel even voor ballenjongen spelen
L'Amour menaçant:
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:44:25 #74
182751 MisterO
wispelvurig
pi_59169393
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:43 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Squashing, is dat weer zo'n hip sex-woord zoals trampling en zo?

Niet dat ik weet
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:45:41 #75
182751 MisterO
wispelvurig
pi_59169419
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:42 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ik ben nog van voor het kreun-tijdperk... dus dat kan ik prima.
[..]

Z'n spel is gewoon prachtig, mooiste tennis ooit... zo'n Roddick, dat vind ik nou niks: Amerikaanse arrogantie, geen stijl, alleen hard meppen en God zegen de greep dat het raak is.
Jou mening. Ik vind arrogante spelers juist leuker om te zien. Maar das in het echt meestal ook zo
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:47:33 #76
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_59169466
Ik ben tegelijkertijd met McEnroe gestopt met tennis....hij met het doen ervan, ik met het kijken erna.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:49:34 #77
182751 MisterO
wispelvurig
pi_59169524
quote:

[..]

Whaha. Ja kom ik in mijn tennispakje wel even voor ballenjongen spelen
Is goed, heb ik eindelijk een keer een ballenjongen voor mijzelf
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:55:25 #78
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_59169688
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:23 schreef Ang3l het volgende:
"Heeeeere come the men in black" *doet dansje*

Ik ben vrolijk
Dat heeft niet toevallig te maken met mijn afwezigheid vandaag?
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:56:44 #79
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_59169729
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:45 schreef MisterO het volgende:

[..]

Jou mening. Ik vind arrogante spelers juist leuker om te zien. Maar das in het echt meestal ook zo
Ik vind arrogantie alleen aantrekkelijk in de vorm van "terecht maar niet aangedikt en overdreven zelfvertrouwen". Helaas is de arrogantie vaak het gevolg van onzekerheid i.p.v. zekerheid en zelfvertrouwen of een totaal onterecht zelfvertrouwen en zelfbeeld. En de mensen die het zich wel kunnen verooloven dikken het meestal te erg aan zodat het eerder afstotelijk is dan aantrekkelijk.

Kortom: meestal vind ik arrogantie helemaal niet leuk.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:56:55 #80
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_59169737
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:55 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

Dat heeft niet toevallig te maken met mijn afwezigheid vandaag?
Alles.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 6 juni 2008 @ 13:00:13 #81
182751 MisterO
wispelvurig
pi_59169837
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:56 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik vind arrogantie alleen aantrekkelijk in de vorm van "terecht maar niet aangedikt en overdreven zelfvertrouwen". Helaas is de arrogantie vaak het gevolg van onzekerheid i.p.v. zekerheid en zelfvertrouwen of een totaal onterecht zelfvertrouwen en zelfbeeld. En de mensen die het zich wel kunnen verooloven dikken het meestal te erg aan zodat het eerder afstotelijk is dan aantrekkelijk.

Kortom: meestal vind ik arrogantie helemaal niet leuk.
Ik zeg het ook verkeerd. Ik val op jongens die zelfverzekerd zijn en daardoor een tikje arrogantie met zich meestralen. Maar ik begrijp wat je bedoelt.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 13:26:56 #82
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_59170488
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:00 schreef MisterO het volgende:

[..]

Ik zeg het ook verkeerd. Ik val op jongens die zelfverzekerd zijn en daardoor een tikje arrogantie met zich meestralen. Maar ik begrijp wat je bedoelt.
Ja precies. Mensen die zelfverzekerd zijn, die stralen dat uit, een zekere rust en zelfvertrouwen, wat ze meestal aantrekkelijker maakt. Mee eens. Net zoals je mooier wordt als je verliefd bent en daardoor ook vaak meer aandacht krijgt van mannen als je in een relatie zit
L'Amour menaçant:
  vrijdag 6 juni 2008 @ 13:38:47 #83
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_59170807
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:00 schreef MisterO het volgende:
Amerikanen kunnen zoiets alleen erg overdrijven. Het is een act, maar wel een irritante.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 13:44:24 #84
190186 hierissieweer
pi_59170952
quote:

[..]

Volgens mij zit het zo: Als je je inspant heeft dit geestelijk effect, maar ook fysiek heeft het effecten. Als je een bal tijdens het tennissen slaat, gaat dit veelal uit van een oerkracht, een ongremde kracht. Cognitief zeggen je hersen, die verbaal zijn ingesteld, dat het deze kracht moet ondersteunen, effect bij te zetten. Je slaat dus en je maakt geluid. Dit is een teken van ongeremde kracht. Zou je dit niet doen, dan hou je, je niet alleen bezig met het spel, maar ook met de controle van je lichaamsdrang, dit brengt je uit concentratie.
Vergelijk het met het bedrijven van de liefde, dat is ook ongeremd en ongecontroleerd.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 13:47:03 #85
190186 hierissieweer
pi_59171027
quote:

[..]

is dat weer zo'n hip sex-woord zoals trampling en zo?

Ik moest even googelen, maar weet nu wat het is been there, done that
  vrijdag 6 juni 2008 @ 13:50:27 #86
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_59171126
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:47 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Ieuww... too much info ouch!
L'Amour menaçant:
  vrijdag 6 juni 2008 @ 13:55:50 #87
190186 hierissieweer
pi_59171300
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:50 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ieuww... too much info ouch!
Ik zet het er ook alleen maar neer, omdat ik wist dat jij zo zou reageren!
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:10:22 #88
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_59171693
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:47 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

en voor de dino's onder ons
Het is al eens bij Mennu Buch te zien geweest
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:28:07 #89
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_59172194
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:55 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Ik zet het er ook alleen maar neer, omdat ik wist dat jij zo zou reageren!
Weheheh. I'm sooo predictable!
L'Amour menaçant:
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:56:56 #90
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_59173150
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:10 schreef Stroekie het volgende:
en voor de dino's onder ons
Het is al eens bij Mennu Buch te zien geweest
Net als die indianenseks in een wigwam...
  vrijdag 6 juni 2008 @ 15:08:20 #91
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_59173475
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:56 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Net als die indianenseks in een wigwam...
O god, dat kan ik me ook nog herinneren
En qua homo's toen toch iets met een boerenknecht?
L'Amour menaçant:
  vrijdag 6 juni 2008 @ 15:15:58 #92
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_59173653
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 15:08 schreef Ang3l het volgende:

[..]

maar dat was achteraf in scene gezet om de vriend weer terug te halen , en was nog gelukt ook
  vrijdag 6 juni 2008 @ 15:16:50 #93
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_59173677
en dan weten jullie natuurlijk ook direct weer beelden voor de geest te halen als ik zeg witte bonen in tomatensaus
  vrijdag 6 juni 2008 @ 15:20:26 #94
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_59173760
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 15:16 schreef Stroekie het volgende:
en dan weten jullie natuurlijk ook direct weer beelden voor de geest te halen als ik zeg witte bonen in tomatensaus
Ja
L'Amour menaçant:
  vrijdag 6 juni 2008 @ 15:22:36 #95
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_59173813
Oeh Alain Clarke - Blow me away VS Cece Peniston - Finally in de vrijdagmiddagmix
L'Amour menaçant:
  vrijdag 6 juni 2008 @ 15:48:08 #96
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_59174558
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 15:08 schreef Ang3l het volgende:
Dat kan ik me niet herinneren, maar ik kan het me wel voorstellen.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 15:54:53 #97
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_59174799
Godsamme, vandaar dat mijn geld af en toe zoek is:

THEATER 2007/2008/2009

29-04-2007: The last 5 years, Parktheater Eindhoven
15-05-2007: Heksenjacht (The Crucible), Nationaal Toneel, Parktheater Eindhoven
17-06-2007: Jurgen Rayman, Parktheater, Eindhoven
01-09-2007: La fura dels baus, Parktheater, Eindhoven
24-09-2007: Sexual Perversity, Parktheater, Eindhoven
19-12-2007: Sleep, fuck & die, Plaza Futura, Eindhoven
20-12-2007: Les Liaisons Dangereus, Nationaal Theater, Parktheater Eindhoven
14-02-2008: Richard Groenendijks, Parkteater, Eindhoven
20-02-2008: Route 66, Parktheater, Eindhoven
29-02-2008: Big, Black & Beautiful, Speelhuis Helmond
24-03-2008: Hair, Parktheater Eindhoven
23-04-2008: Acda & De Munnik, Parktheater, Eindhoven
26-04-2008: La Traviata, Nationaal Reisopera, Parktheater Eindhoven
20-05-2008: Van oude mensen, de dingen die voorbij gaan, Parktheater Eindhoven
31-05-2008: Angels in America, Toneelgroep Amsterdam, Parktheater, Eindhoven
26-09-2008: Madame Butterfly, Parktheater, Eindhoven
21-10-2008: Rome & Juli's Posse, Parktheater, Eindhoven
24-10-2008: Hera, de Goddelijke Musical, Parktheater, Eindhoven
04-11-2008: Marc Marie Huijbregts, Parktheater, Eindhoven
06-11-2008: 5 jaar met jou (The last 5 years), Parktheater, Eindhoven
13-06-2009: Brigitte Kaandorp, Parktheater, Eindhoven
25-06-2009: Hotel Atlantico, Parktheater, Eindhoven
L'Amour menaçant:
  vrijdag 6 juni 2008 @ 16:11:06 #98
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_59175491
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 15:54 schreef Ang3l het volgende:
Godsamme, vandaar dat mijn geld af en toe zoek is:

THEATER 2007/2008/2009

29-04-2007: The last 5 years, Parktheater Eindhoven
15-05-2007: Heksenjacht (The Crucible), Nationaal Toneel, Parktheater Eindhoven
17-06-2007: Jurgen Rayman, Parktheater, Eindhoven
01-09-2007: La fura dels baus, Parktheater, Eindhoven
24-09-2007: Sexual Perversity, Parktheater, Eindhoven
19-12-2007: Sleep, fuck & die, Plaza Futura, Eindhoven
20-12-2007: Les Liaisons Dangereus, Nationaal Theater, Parktheater Eindhoven
14-02-2008: Richard Groenendijks, Parkteater, Eindhoven
20-02-2008: Route 66, Parktheater, Eindhoven
29-02-2008: Big, Black & Beautiful, Speelhuis Helmond
24-03-2008: Hair, Parktheater Eindhoven
23-04-2008: Acda & De Munnik, Parktheater, Eindhoven
26-04-2008: La Traviata, Nationaal Reisopera, Parktheater Eindhoven
20-05-2008: Van oude mensen, de dingen die voorbij gaan, Parktheater Eindhoven
31-05-2008: Angels in America, Toneelgroep Amsterdam, Parktheater, Eindhoven
26-09-2008: Madame Butterfly, Parktheater, Eindhoven
21-10-2008: Rome & Juli's Posse, Parktheater, Eindhoven
24-10-2008: Hera, de Goddelijke Musical, Parktheater, Eindhoven
04-11-2008: Marc Marie Huijbregts, Parktheater, Eindhoven
06-11-2008: 5 jaar met jou (The last 5 years), Parktheater, Eindhoven
13-06-2009: Brigitte Kaandorp, Parktheater, Eindhoven
25-06-2009: Hotel Atlantico, Parktheater, Eindhoven
ik zie de feeks er niet tussen staan ?
  vrijdag 6 juni 2008 @ 16:48:29 #99
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_59176873
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 16:11 schreef Stroekie het volgende:

[..]

ik zie de feeks er niet tussen staan ?
Heb ik niet gezien en niet besteld.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 6 juni 2008 @ 17:02:53 #100
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_59177250
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 16:48 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Heb ik niet gezien en niet besteld.
ik meende dat je een paar weken geleden hier vertelde dat je die heel graag nogmaals wilde zien
blijkt maar weer dat het olifantengeheugen van mij niet feilloos is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')