Welk werk?quote:
Dat was eerlijk gezegd ook meteen het eerste wat ik zag.quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:49 schreef Cahir het volgende:
Dat ding is net zo skinny als zakje.
Geef mij de hallucinerende toreador maar:quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:40 schreef Wexy het volgende:
kunst kan mooi zijn.. die uit vorige topic vond ik niet zo bijzonder.... oke ik heb dan ook niets met mannen...
Zometeen mijn auto ophalen!!quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:54 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie/thee/water/verse jus en chocolademelk klaar
ja ik las het dat het de Micra is gewordenquote:
kwestie van zitvlees kwekenquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:05 schreef Cazman het volgende:
Dit wordt weer een lange dag. Hoe kunnen jullie dat toch, zo lang op een kantoortje achter een computer hangen met werken.
ik vind het na 7 jaar nog steeds niet saai wordenquote:
En wie zegt dat we op een kantoortje zitten ??? Ik loop de hele dag door het hele gebouw en praat en drink koffie (oh wat heb ik toch een makkelijke job).quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:05 schreef Cazman het volgende:
Dit wordt weer een lange dag. Hoe kunnen jullie dat toch, zo lang op een kantoortje achter een computer hangen met werken.
Gaaffffquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:43 schreef Nuno_G het volgende:
@ Stroekie, het huis in Bahia is al geregeld, dat was de reden dat ik effe afwezig was
Het is niet in Salvador city centrum, wel vlakbij in Lauro de Freitas om precies te zijn, dus van die dames hebben we niet zoveel lastquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Gaaffff![]()
al durf ik daar nooit meer alleen op dinsdagavond over het plein te lopen in verband met iets te doortastende dames![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wanneer ik morgen doodga,quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn moeder is mijn naam vergeten
Mijn moeder is mijn naam vergeten.
Mijn kind weet nog niet hoe ik heet.
Hoe moet ik mij geborgen weten?
Noem mij, bevestig mijn bestaan,
Laat mijn naam zijn als een keten.
Noem mij, noem mij, spreek mij aan,
o, noem mij bij mijn diepste naam.
Voor wie ik liefheb, wil ik heten.
Zo mooi.
Maar ondanks die "bijverschijnselen"vond ik de Pelourinho echt geweldigquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Het is niet in Salvador city centrum, wel vlakbij in Lauro de Freitas om precies te zijn, dus van die dames hebben we niet zoveel last
Jap thanx! nu nog een autoradiotje erin en dan een keer richting jou om die wijn meester te maken!quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ik las het dat het de Micra is geworden
veel geluk ermee met het rondrijden over 's herenwegen
je kan onderweg ook zelf gaan zingen om de tijd te dodenquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:47 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap thanx! nu nog een autoradiotje erin en dan een keer richting jou om die wijn meester te maken!
Is ook heel mooi en de "bijverschijnselen" vallen voor ons altijd wel mee, misschien omdat we beiden nogal portugees/brasiliaans/zuid amerikaans zijn. Deze trip waren we echter veels te druk, dus zijn we er maar 1 keer geweest. De planning is om daar te zijn in de winter.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar ondanks die "bijverschijnselen"vond ik de Pelourinho echt geweldig
mp3 speler mee!quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je kan onderweg ook zelf gaan zingen om de tijd te doden
Ik denk dat als ik het braziliaanse woord voor broer geweten had dat een en ander een stuk beter was verlopenquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Is ook heel mooi en de "bijverschijnselen" vallen voor ons altijd wel mee, misschien omdat we beiden nogal portugees/brasiliaans/zuid amerikaans zijn. Deze trip waren we echter veels te druk, dus zijn we er maar 1 keer geweest. De planning is om daar te zijn in de winter.
Ik heb niet eens een vaste werkplek.quote:Op woensdag 4 juni 2008 07:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geef mij de hallucinerende toreador maar:
[ afbeelding ]
Dali
Hangt op mijn kantoor. Samen met deze:
[ afbeelding ]
poivre vouzquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:33 schreef Ang3l het volgende:
Sebastian et moi, c'est fini. Definitivement... malheureusement, mais c'est bon.
Jammer. Gecondoleerd.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:33 schreef Ang3l het volgende:
Sebastian et moi, c'est fini. Definitivement... malheureusement, mais c'est bon.
Mja. Het ging gewoon niet meer. We gingen meer als vrienden met elkaar om dan als vriendjes. Gister gezien. Ik vond het een kut avond, Vanochtend samen besloten zo maar niet verder te gaan.quote:
Is het wat je wil, wat je wil zijn of wat je bentquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:42 schreef MisterO het volgende:![]()
Poll: Als je een keuze zou moeten maken:Een slimme, leuke lelijkerd Een domme hunk
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Het is natuurlijk ook niks om ergens aan vast te blijven houden waar niks meer in zit. En je kan niet zeggen dat je het niet geprobeerd hebt, dat je het geen kans gegeven hebt (van wat ik hier allemaal er van las).quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Het ging gewoon niet meer. We gingen meer als vrienden met elkaar om dan als vriendjes. Gister gezien. Ik vond het een kut avond, Vanochtend samen besloten zo maar niet verder te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |