Welk werk?quote:
Dat was eerlijk gezegd ook meteen het eerste wat ik zag.quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:49 schreef Cahir het volgende:
Dat ding is net zo skinny als zakje.
Geef mij de hallucinerende toreador maar:quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:40 schreef Wexy het volgende:
kunst kan mooi zijn.. die uit vorige topic vond ik niet zo bijzonder.... oke ik heb dan ook niets met mannen...
Zometeen mijn auto ophalen!!quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:54 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie/thee/water/verse jus en chocolademelk klaar
ja ik las het dat het de Micra is gewordenquote:
kwestie van zitvlees kwekenquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:05 schreef Cazman het volgende:
Dit wordt weer een lange dag. Hoe kunnen jullie dat toch, zo lang op een kantoortje achter een computer hangen met werken.
ik vind het na 7 jaar nog steeds niet saai wordenquote:
En wie zegt dat we op een kantoortje zitten ??? Ik loop de hele dag door het hele gebouw en praat en drink koffie (oh wat heb ik toch een makkelijke job).quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:05 schreef Cazman het volgende:
Dit wordt weer een lange dag. Hoe kunnen jullie dat toch, zo lang op een kantoortje achter een computer hangen met werken.
Gaaffffquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:43 schreef Nuno_G het volgende:
@ Stroekie, het huis in Bahia is al geregeld, dat was de reden dat ik effe afwezig was
Het is niet in Salvador city centrum, wel vlakbij in Lauro de Freitas om precies te zijn, dus van die dames hebben we niet zoveel lastquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Gaaffff![]()
al durf ik daar nooit meer alleen op dinsdagavond over het plein te lopen in verband met iets te doortastende dames![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wanneer ik morgen doodga,quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn moeder is mijn naam vergeten
Mijn moeder is mijn naam vergeten.
Mijn kind weet nog niet hoe ik heet.
Hoe moet ik mij geborgen weten?
Noem mij, bevestig mijn bestaan,
Laat mijn naam zijn als een keten.
Noem mij, noem mij, spreek mij aan,
o, noem mij bij mijn diepste naam.
Voor wie ik liefheb, wil ik heten.
Zo mooi.
Maar ondanks die "bijverschijnselen"vond ik de Pelourinho echt geweldigquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Het is niet in Salvador city centrum, wel vlakbij in Lauro de Freitas om precies te zijn, dus van die dames hebben we niet zoveel last
Jap thanx! nu nog een autoradiotje erin en dan een keer richting jou om die wijn meester te maken!quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ik las het dat het de Micra is geworden
veel geluk ermee met het rondrijden over 's herenwegen
je kan onderweg ook zelf gaan zingen om de tijd te dodenquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:47 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap thanx! nu nog een autoradiotje erin en dan een keer richting jou om die wijn meester te maken!
Is ook heel mooi en de "bijverschijnselen" vallen voor ons altijd wel mee, misschien omdat we beiden nogal portugees/brasiliaans/zuid amerikaans zijn. Deze trip waren we echter veels te druk, dus zijn we er maar 1 keer geweest. De planning is om daar te zijn in de winter.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar ondanks die "bijverschijnselen"vond ik de Pelourinho echt geweldig
mp3 speler mee!quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je kan onderweg ook zelf gaan zingen om de tijd te doden
Ik denk dat als ik het braziliaanse woord voor broer geweten had dat een en ander een stuk beter was verlopenquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Is ook heel mooi en de "bijverschijnselen" vallen voor ons altijd wel mee, misschien omdat we beiden nogal portugees/brasiliaans/zuid amerikaans zijn. Deze trip waren we echter veels te druk, dus zijn we er maar 1 keer geweest. De planning is om daar te zijn in de winter.
Ik heb niet eens een vaste werkplek.quote:Op woensdag 4 juni 2008 07:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geef mij de hallucinerende toreador maar:
[ afbeelding ]
Dali
Hangt op mijn kantoor. Samen met deze:
[ afbeelding ]
poivre vouzquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:33 schreef Ang3l het volgende:
Sebastian et moi, c'est fini. Definitivement... malheureusement, mais c'est bon.
Jammer. Gecondoleerd.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:33 schreef Ang3l het volgende:
Sebastian et moi, c'est fini. Definitivement... malheureusement, mais c'est bon.
Mja. Het ging gewoon niet meer. We gingen meer als vrienden met elkaar om dan als vriendjes. Gister gezien. Ik vond het een kut avond, Vanochtend samen besloten zo maar niet verder te gaan.quote:
Is het wat je wil, wat je wil zijn of wat je bentquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:42 schreef MisterO het volgende:![]()
Poll: Als je een keuze zou moeten maken:Een slimme, leuke lelijkerd Een domme hunk
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Het is natuurlijk ook niks om ergens aan vast te blijven houden waar niks meer in zit. En je kan niet zeggen dat je het niet geprobeerd hebt, dat je het geen kans gegeven hebt (van wat ik hier allemaal er van las).quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Het ging gewoon niet meer. We gingen meer als vrienden met elkaar om dan als vriendjes. Gister gezien. Ik vond het een kut avond, Vanochtend samen besloten zo maar niet verder te gaan.
Ik zat aan wat je zou willen hebben te denkenquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is het wat je wil, wat je wil zijn of wat je bent?
Zoals Milow zingt:quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook niks om ergens aan vast te blijven houden waar niks meer in zit. En je kan niet zeggen dat je het niet geprobeerd hebt, dat je het geen kans gegeven hebt (van wat ik hier allemaal er van las).
Ja, gaan we ramalamabangbangen!quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:53 schreef Jerruh het volgende:
knuffel voor ang3l!
(ik kom je wel es opvrolijken met een zombiedance!)
Huh, maar begrijp ik nou goed dat je het liever niet geprobeerd had?quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoals Milow zingt:
because trying isn't always better
than not trying at all
Roisinquote:
Meer in de trant van: Je kunt wel blijven proberen, maar da's niet altijd beter. Soms is opgeven net zo goed als 't stug blijven proberen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Huh, maar begrijp ik nou goed dat je het liever niet geprobeerd had?
quote:Day one, day one
Start over again
Step one, step one
I'm barely making sense
For now I'm faking it
'Til I'm pseudo-making it
From scratch, begin again
But this time I as "I"
And not as "we"
weet jequote:
Oh ja, ben toen zelfs alleen geweest in Strijp-S. Niemand wilde mee.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:13 schreef Jerruh het volgende:
pjorourke! ik had m al gepost maar als je roisin leuk vind en je houdt wel beetje van freaky dance, check dan dit:
nee dat zal bij mij werken...quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Anders dans je even voor een camera, en upload je het filmpje bij youtube en show je het op FOK!.
Hoef je ook niet rechtstreeks voor mensen.
ik laat angel wel eerst checkenquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wel als wij hier met meerdere mensen gaan smeken om zo'n filmpje
Vaag... Roisin op Fox, en dan dat dansje...quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:13 schreef Jerruh het volgende:
pjorourke! ik had m al gepost maar als je roisin leuk vind en je houdt wel beetje van freaky dance, check dan dit:
Die laatste zin. Hoe komen ze nou op het idee om dat te doen. En was dat dan een plotselinge ingeving, of hebben ze eerst jarenlang penissen ingesmeerd met allerlei substanties, van babyolie tot pindakaas.quote:Oestrogeen op penis kan hiv voorkomen
MELBOURNE (ANP) - Hiv-besmetting zou bij mannen kunnen worden voorkomen door eens per week een laagje oestrogeen op de penis te smeren. De vrouwelijke hormonen versterken het van nature aanwezige laagje keratine, dat op die manier kan functioneren als natuurlijk condoom.
Lees het artikel
Klik hier!
Dat schrijven Australische onderzoekers van de universiteit van Melbourne in een woensdag gepubliceerd artikel. Het keratinelaagje (een eiwit) van de huid werkt als natuurlijke barrière tegen virussen, maar is niet sterk genoeg om hiv te weren. Door het laagje te versterken zou de huid mogelijk wel bestand kunnen zijn tegen het virus dat tot aids kan leiden.
De onderzoekers ontdekten het sterke natuurlijke condoom toen zij twaalf voorhuiden insmeerden met het vrouwelijke hormoon.
Nou zit ik al een tijd tedenken waarom dit geholpen zou hebben ? Maar goed dat zal wel aan mij liggenquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik het braziliaanse woord voor broer geweten had dat een en ander een stuk beter was verlopen
Het moet eigenlijk ook geen "proberen" zijn. Het moet gewoon soepel lopen (met een kleine uitbarsting hier en daar)quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meer in de trant van: Je kunt wel blijven proberen, maar da's niet altijd beter. Soms is opgeven net zo goed als 't stug blijven proberen.
sommige dingen wil ik niet over nadenken.... maar inderdaad je kan meerdere opties verzinnen waarom ze het gedaan hebben. En ook hoe het dan op oestrogeen uit kwam.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:52 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Die laatste zin. Hoe komen ze nou op het idee om dat te doen. En was dat dan een plotselinge ingeving, of hebben ze eerst jarenlang penissen ingesmeerd met allerlei substanties, van babyolie tot pindakaas..
dan had ik kunnen vragen/hopen op een broer die ook zo doortastend zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nou zit ik al een tijd tedenken waarom dit geholpen zou hebben ? Maar goed dat zal wel aan mij liggen
Disturbia is vetter <3quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:03 schreef MisterO het volgende:
De nieuwe Rihanna met Maroon 5 is tof
haha, die ben ik nu net aan het beluisterenquote:
28 Juni is de grote eindshow in 't Bavaria huis in Helmond. Dennis en Francois komen kijken.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:11 schreef Jerruh het volgende:
[..]
weet je
ik wil zo graag eigenlijk gaan dansen
alleen durf niet goed voor mensen te dansen...
dus ik kom es kijken bij jullie! nu ga ik het gewoon doen!
Dat dansje is gemaakt door Wade Robson in het kader van het programma So you think you can dance. Heeft verder niets met Roisin zelf te maken, gewoon haar muziek gebruikt.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Vaag... Roisin op Fox, en dan dat dansje...
Dat begrijp ik ook wel, ik vind het alleen veel te alternatief voor een oppervlakkige zender als Fox.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:36 schreef Ang3l het volgende:
Dat dansje is gemaakt door Wade Robson in het kader van het programma So you think you can dance. Heeft verder niets met Roisin zelf te maken, gewoon haar muziek gebruikt.
Ligt ook niet aan Fox maar aan de keuzes van de choreograaf.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook wel, ik vind het alleen veel te alternatief voor een oppervlakkige zender als Fox.
Het jammere aan Wade als choreograaf is, vind ik, dat zijn stijl ZO duidelijk herkenbaar is dat veel dansen van hem op elkaar lijken. Er zijn dus inderdaad een aantal van die "zombie-achtige" dansen. Als hij zelf meedanst dan is dat waarschijnlijk niet bij SYTYCD geweest maar bij 'tt programma wat hij bij MTV had.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l, Wade Robson had toch ook nog een ander zombiedansjeachtigietje gemaakt voor dat programma? Of vergis ik me nu? Eentje waarin hij zelf meedanste dacht ik.
ik vind het een verkapte manier om onveilige heterosex te promotenquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:52 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Die laatste zin. Hoe komen ze nou op het idee om dat te doen. En was dat dan een plotselinge ingeving, of hebben ze eerst jarenlang penissen ingesmeerd met allerlei substanties, van babyolie tot pindakaas..
Er zal ongetwijfeld een heel onderzoek aan vooraf zijn gegaan, maar het klinkt inderdaad wel een beetje raar zoquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:52 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik moet er ook niet aan denken om dat goedje erop te smeren brrrrrquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er zal ongetwijfeld een heel onderzoek aan vooraf zijn gegaan, maar het klinkt inderdaad wel een beetje raar zo
Vraag me af wat voor andere effecten het nog zal hebben... Dat spul komt ook vast in je bloedbaan enzo.
Mjah, ik heb wel eens gehoord dat mannen hun ding deppen met thee, om 'm minder gevoelig te maken (in verband met het looizuur wat in thee zit). Volgens mij is dat wel op het zelfde idee gebaseerd.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:17 schreef Wexy het volgende:
[..]
sommige dingen wil ik niet over nadenken.... maar inderdaad je kan meerdere opties verzinnen waarom ze het gedaan hebben. En ook hoe het dan op oestrogeen uit kwam.
Pindakaas er op smeren vind ik dan weer iets waar ik dus niet over na wil denken.....
Google Ads.quote:psychosociale therapie
individueel en relatie;gratis kennismaking; ook homospecifiek
ieuwquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:40 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Mjah, ik heb wel eens gehoord dat mannen hun ding deppen met thee, om 'm minder gevoelig te maken (in verband met het looizuur wat in thee zit). Volgens mij is dat wel op het zelfde idee gebaseerd..
Stond in ons biologie boekquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:40 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Mjah, ik heb wel eens gehoord dat mannen hun ding deppen met thee, om 'm minder gevoelig te maken (in verband met het looizuur wat in thee zit). Volgens mij is dat wel op het zelfde idee gebaseerd..
Gewoon laten besnijden, zelfde effectquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:40 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Oh please...quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gewoon laten besnijden, zelfde effect
Mitch en Mauritsquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:57 schreef Ang3l het volgende:
Vanavond naar deze 2 theater-grootheden:
[ afbeelding ]
Daar ga ik niet over.quote:
Hoezo?quote:
Oh groet de linker maar voor mij, die is leukquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:57 schreef Ang3l het volgende:
Vanavond naar deze 2 theater-grootheden:
[ afbeelding ]
Ik ken m nie.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Moeten we die kennen?
ik vind dat je verantwoordelijkheden moet nemen in het leven Tha_erik.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar ga ik niet over.
Omg, pun intended
Kom op, dat had je allang kunnen zien. Zie je die sjawel en kralenketting nietquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Maar ik neem voor het gemak maar even aan dat ze bij het "ik vind jongetjes leuk" groepje horen?
Jij was tegenwoordig toch ook van de sjaaltjes?quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:17 schreef MisterO het volgende:
[..]
Kom op, dat had je allang kunnen zien. Zie je die sjawel en kralenketting niet
Nee, ik had die nacht gewoon wat 'uitslag' op mn nekquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij was tegenwoordig toch ook van de sjaaltjes?
Ja zuigzoenen zijn een bitch.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee, ik had die nacht gewoon wat 'uitslag' op mn nek
Jij begrijpt me. het is puur een functionele sjaalquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja zuigzoenen zijn een bitch.
Hij vindt jongetjes toch ook leuk?quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij was tegenwoordig toch ook van de sjaaltjes?
Ik wou al zeggen...je bent niet het het type ervoor...maar ja, dat is mijn mening en die hoeft niet serieus geworden te worden.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jij begrijpt me. het is puur een functionele sjaal
Zolang ik dat niet met mijn eigen ogen gezien heb, kan alles nog veranderen.quote:
Niet het type voor.. ach je kent me niet eensquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen...je bent niet het het type ervoor...maar ja, dat is mijn mening en die hoeft niet serieus geworden te worden.
Qua uiterlijk niet het type dan.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:25 schreef MisterO het volgende:
[..]
Niet het type voor.. ach je kent me niet eens![]()
In de winter heb ik bijna altijd een sjaal om, maar das wel ff wat anders!
True dat. En zelfs met eigen ogen zien betekent niet alles.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zolang ik dat niet met mijn eigen ogen gezien heb, kan alles nog veranderen.
Het had voor hetzelfde geld geestelijk gehandicapt kunnen zijn...maar ook die personen kunnen gezonde kinderen verwekken, wat met homo's trouwens ook het geval is. Als je er dieper op ingaat slaat de recame eigenlijk nergens op.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
True dat. En zelfs met eigen ogen zien betekent niet alles.
Dat vind ik dan weer een beetje slecht aan die "afgekeurde" reclame. Het is helemaal niet zeker dat Adam homo is, hij doet alleen raar. Beetje jammer dat iedereen er dan vanuit gaat dat ie homo is.
Nee, als ik naar jou uiterlijk kijk, zou ik het idd ook niet gelijk denken. Maar dat komt doordat ik nog maar een paar foto's van je gezien heb, *hintquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Qua uiterlijk niet het type dan.
Je aanname is juist.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee, als ik naar jou uiterlijk kijk, zou ik het idd ook niet gelijk denken. Maar dat komt doordat ik nog maar een paar foto's van je gezien heb, *hint
Ga aan het werk bij het leger des heils?quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:33 schreef MisterO het volgende:
Hee, wat voor iets leuks, origineels kun je doen op een date. Ik heb een leuke jongen ontmoet, maar Ik heb geen zin in bios, uit eten, drankje...
Oh ik was het vergeten, het moet wel een leuke activiteit zijnquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ga aan het werk bij het leger des heils?
Ik heb vrienden die het doen en officieel ben ik heil-soldaat dus...quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ga aan het werk bij het leger des heils?
Bij de eerste date moet je nooit teveel moeite doen. Als het goed is heb je toch alleen oog voor elkaar als het klkt.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:38 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh ik was het vergeten, het moet wel een leuke activiteit zijn
Oh heil soldaat! Ik wil ook wel meehelpen bij het leger des heils, maar echt niet tijdens een date! Wanneer moet ik gaan filrten?quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:41 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik heb vrienden die het doen en officieel ben ik heil-soldaat dus...
Te ver reizen, iets te duurs, een plek waar ik geen conversatie kan voeren....quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Bij de eerste date moet je nooit teveel moeite doen. Wat wil je absoluut niet?
Ik heb mijn vent verleid door als privégids hem een aantal uur door de stad te slepen. Dan kun je het zo rustig en druk maken als je zelf wil. Natuurlijk is Amsterdam wel wat anders dan waar jij woont, dus wellicht nog steeds geen oplossing voor je probleem.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
Te ver reizen, iets te duurs, een plek waar ik geen conversatie kan voeren....
Ach, probleem, probleem.. Eerder een luxeprobleem. Ik zal hem eens vragen of hij leuke ideeen heeft.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb mijn vent verleid door als privégids hem een aantal uur door de stad te slepen. Dan kun je het zo rustig en druk maken als je zelf wil. Natuurlijk is Amsterdam wel wat anders dan waar jij woont, dus wellicht nog steeds geen oplossing voor je probleem.
Wellicht denk hij alleen aan een bed van 2.00 x 1.80.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:51 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ach, probleem, probleem.. Eerder een luxeprobleem. Ik zal hem eens vragen of hij leuke ideeen heeft.
Maar bedankt het meedenken enzo
Wie weet, kan ik nog niet over oordelen. Maar zo kwam hij in de club niet over. en ik hoop het trouwens niet dat hij alleen daarover denktquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wellicht denk hij alleen aan een bed van 2.00 x 1.80.
Als het idd goed zit dan maakt het eigenlijk niet uit wat je samen gaat doen. Wat dat betreft kun je dan net zo goed naar het strand gaan of zo.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:57 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wie weet, kan ik nog niet over oordelen. Maar zo kwam hij in de club niet over. en ik hoop het trouwens niet dat hij alleen daarover denkt![]()
Ik vond je vorige onderschrift leuker Mr Talented.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als het idd goed zit dan maakt het eigenlijk niet uit wat je samen gaat doen. Wat dat betreft kun je dan net zo goed naar het strand gaan of zo.
Als je ergens een 2e keer naar kijkt is het altijd minder.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:02 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik vond je vorige onderschrift leuker Mr Talented.
Oh dus we krijgen vanaf nu om de 5 minuten een nieuwe te zienquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als je ergens een 2e keer naar kijkt is het altijd minder.
aaw, ijsklontjes?quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:22 schreef hierissieweer het volgende:
Fucker the fuck, kom net onder de douche vandaan, maar mijn hele huid staat strak en is geïrriteerd. Zelfs mijn dagcrème helt niet om het wat beter te maken. Bah!
city hall is ook leuk, beetje meer lounge en underground/alternative , aantal verschillende zaaltjesquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:30 schreef MisterO het volgende:
fuckerdefuck MegaPann Tivoli is al uitverkocht
Bedrijfsuitjes gaan tegenwoordig vaak naar de locale prachtwijk.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:33 schreef MisterO het volgende:
Hee, wat voor iets leuks, origineels kun je doen op een date. Ik heb een leuke jongen ontmoet, maar Ik heb geen zin in bios, uit eten, drankje...
Door het water staat het stak, dus maar geen ijsklontjes dus. Mijn hele gezicht ziet nu wit van de dagcreme, maar het helpt wel iets!quote:
Aai over de bol!quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:30 schreef MisterO het volgende:
Anders ga je toch hip dansen in de Winkel van Sinkelquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:30 schreef MisterO het volgende:
Zal ik dan ook nog een verhaaltje voorlezen?quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kun je hem net zo goed zo instoppen.
Dat warenhuis in Amsterdam?quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Anders ga je toch hip dansen in de Winkel van Sinkel
Hij is toch veeeeeeeeeeeeel te jong voor je, dus dat kan ik je rustig toevertrouwen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Zal ik dan ook nog een verhaaltje voorlezen?
Hip dansen vind ik leuk, maar dan wel op leuke muziekquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Anders ga je toch hip dansen in de Winkel van Sinkel
Ga je nu ook al voor me praten? Prima, ik zeg niks meerquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hij is toch veeeeeeeeeeeeel te jong voor je, dus dat kan ik je rustig toevertrouwen.
vroeger toen ik er kwam stond het nog gewoon aan de gracht in Utrechtquote:
dat was vorig jaar in elk geval wel mogelijkquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hip dansen vind ik leuk, maar dan wel op leuke muziek. Ik hoorde ook iets dat je na 1:00 kan switchen van locatie ofzo?
Na half 1 al dacht ik.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hip dansen vind ik leuk, maar dan wel op leuke muziek. Ik hoorde ook iets dat je na 1:00 kan switchen van locatie ofzo?
Is dat een verkapte "ik ga slapen"?quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ga je nu ook al voor me praten? Prima, ik zeg niks meer
Oh.. is dat een verkapte "ik wil MisterO weg hebben hier"quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Is dat een verkapte "ik ga slapen"?
Oh wattan?quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:17 schreef hierissieweer het volgende:
Ik heb mijn droom vacature gevonden!! YES!! Nu nog aangenomen worden!
Geloof jij nu werkelijk dat hij die op een openbaar forum gaat posten en zo extra concurrentie op zijn nek gaat halen?quote:
Nee zo onvriendelijk ben ik niet.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:16 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh.. is dat een verkapte "ik wil MisterO weg hebben hier"![]()
nee ik ben gewoon nog hier. zometeen ff Ugly Betty kijken..
Paul heeft speciaal voor jou een foto van de schreeuw gemaaktquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:17 schreef hierissieweer het volgende:
Ik heb mijn droom vacature gevonden!! YES!! Nu nog aangenomen worden!
Mijn buurjongen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Moeten we die kennen?
hoe waren de voorstellingen?quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn buurjongen.
Onderdeel van het Zakje-Nathan-debakel.
Ooit met Maurits werkend voor Ville Live op TV als Mitchell & Maurits.
Indrukwekkend was de ene, niet mijn ding was de ander.quote:
dat kan ik zelf wel invullenquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Indrukwekkend was de ene, niet mijn ding was de ander.
Ik laat even in het midden welke wat was.
Lijkt me ook.quote:
Je wordt ook hetero?quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:33 schreef Ang3l het volgende:
Pffff. En dan laatst een leuke jongen ontmoet, afgelopen zaterdag op stap gezien ... en hem vanavond dara ook weer tegengekomen. Na de afloop van de show nog een uur of zo staan praten. "Ben je zaterdag op stap?" Nou uh.... nu denk ik wel ja
(ik voel me ineens net Samjustme.....)
haha, ik moest lachenquote:
Nee dan pak ik toch liever een heteroquote:
quote:
Ben je bi danquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:33 schreef Ang3l het volgende:
Pffff. En dan laatst een leuke jongen ontmoet, afgelopen zaterdag op stap gezien ... en hem vanavond dara ook weer tegengekomen. Na de afloop van de show nog een uur of zo staan praten. "Ben je zaterdag op stap?" Nou uh.... nu denk ik wel ja
(ik voel me ineens net Samjustme.....)
Hee sam! Ik vind de beat en instrumenten wel lekker klinkenquote:Op donderdag 5 juni 2008 00:12 schreef samjustme het volgende:
[..]
Kan nog net vind niks bijzonders aan eerlijk gezegd.
Zekers, enorm lief!quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Paul heeft speciaal voor jou een foto van de schreeuw gemaakt
lief he![]()
Annalies heeft een nieuw jurkje, en claimt dat zij daarmee zelfs mij kan verleiden... Dus tja, misschien worden we allemaal wel hetero!quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:26 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Annalies heeft een nieuw jurkje, en claimt dat zij daarmee zelfs mij kan verleiden... Dus tja, misschien worden we allemaal wel homo!hetero![]()
Tenminste, ik neem aan dat je dat bedoeldequote:
Uhlala over 3 maanden word je dus hetero.quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:26 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Annalies heeft een nieuw jurkje, en claimt dat zij daarmee zelfs mij kan verleiden... Dus tja, misschien worden we allemaal wel hetero!
Dat klopt!quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:36 schreef MisterO het volgende:
[..]
Tenminste, ik neem aan dat je dat bedoelde
Maandag doet ze hem aan, dus ik zal zien wat voor een effect het heeft...quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:36 schreef samjustme het volgende:
[..]
Uhlala over 3 maanden word je dus hetero.
Nou ik ben nog steeds hevig aan het slettn met mijn liefje hequote:Op donderdag 5 juni 2008 01:39 schreef Cahir het volgende:
Hoe bevalt het leven buiten de DGK Dennis?
Neh, Nadia heeft een rol gekregen in Gooise Vrouwen, dus hoef ik voorlopig lekker niet te werken.quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:41 schreef Cahir het volgende:
Morgen geen werk?
Japs!quote:
'tis de leeftijd hequote:Op donderdag 5 juni 2008 08:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb blijkbaar de beste vriendinnen van die jongen al helemaal ingepakt.
"Ze zijn echt helemaal weg van je!". Mooi zo. Nu hij nog
Vanavond op kraamvisite. De eerste baby uit m'n oorspronkelijke vriendenkring.Weird.
let maar op, binnen nu en 2 jaar komen ze als een vloedgolf op je afquote:Op donderdag 5 juni 2008 08:19 schreef Ang3l het volgende:
Vanavond op kraamvisite. De eerste baby uit m'n oorspronkelijke vriendenkring.Weird.
dus geen zorgen meer over de ballotagequote:Op donderdag 5 juni 2008 08:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb blijkbaar de beste vriendinnen van die jongen al helemaal ingepakt.
"Ze zijn echt helemaal weg van je!". Mooi zo. Nu hij nog
Ach ik zie Ang3l er voor aan dat ie ook eens aan een kindje gaat.quote:
Ik krijg een kind heeft ook weer iets aparts. Alsof Sinterklaas is langsgeweestquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
"Nemen" heeft ook wel een hele vieze bijklank.
En ongelukjes zijn bij jou niet te verwachten.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Kinderen... Vooralsnog vind ik ze wel leuk voor een uurtje, als ze niet huilen en vervelend zijn, maar daar blijft het bij. Gelukkig, want op mijn leeftijd al kinderen zou wel wat vroeg zijn.
En ze is nog jonger dan ik ookquote:
Nee hoorquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
let maar op, binnen nu en 2 jaar komen ze als een vloedgolf op je af
Dit kan ik natuurlijk op 2 manieren opvattenquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ach ik zie Ang3l er voor aan dat ie ook eens aan een kindje gaat.
Een griekse halfgod en een new generation engel...dat zouden mooie kindjes moeten opleveren.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit kan ik natuurlijk op 2 manieren opvatten
(Zeker omdat de griekse halfgod pas 20 is)
Krijg ja van die griekse gespierde standbeelden met blonde krullen en blauwe ogenquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Een griekse halfgod en een new generation engel...dat zouden mooie kindjes moeten opleveren.
Weer een reden waarom ik niet aan kinderen begin.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Krijg ja van die griekse gespierde standbeelden met blonde krullen en blauwe ogen
Nou het si toch best een leuk vooruitzicht om de wereld te bevolken met dat soort babietjes?quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Weer een reden waarom ik niet aan kinderen begin.
Ik heb zelf bepaalde redenen om het niet te doen, maar idd is er voor jullie geen reden om het niet te doen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou het si toch best een leuk vooruitzicht om de wereld te bevolken met dat soort babietjes?
Ja je moet aan de vrouw.quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:29 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb ook mijn redenen om het niet te doen
Kunnen er ook een paar met donker haar en bruine ogen tussenquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Krijg ja van die griekse gespierde standbeelden met blonde krullen en blauwe ogen
Nee, want dan ga jij ze pakkenquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Kunnen er ook een paar met donker haar en bruine ogen tussen. Goedemorgen trouwens
Had je die vroeger?quote:
'k Was van de autootjes en de lego, en van 't naspelen van A-team afleveringen en Dukes-achtervolgingen met de skelterquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:50 schreef Ang3l het volgende:
Had je die vroeger?
Ik zie je al achter zo'n poppenwagentje lopen
die hebben ze hier regelmatig in de kantine. Simpel volgens mij.. kliekjes tomatensoep van de vorige dag, voeg daar de satesaus bij die over is.. en voila!quote:
excusez moi. Ben al tijden bezet (met de een of andere afleiding tussendoor)quote:
heb ze op de dag af vandaag 2 maanden...quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:07 schreef Cazman het volgende:
[..]
Versleten of 'nog in de garantie' periode?
Yup, terug met die handel. Na 2 maanden mogen die dingen niet zomaar kapot gaanquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
heb ze op de dag af vandaag 2 maanden...
heb het bonnetje nog
die dingen hebben 120 euro gekost
ik wil ze net aan doen, en er is dus 1 van de metalen sterren aan de zijkant af...
terug gaan naar de winkel?
dan ga ik zo maar eens die kant op...quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:16 schreef Cazman het volgende:
[..]
Yup, terug met die handel. Na 2 maanden mogen die dingen niet zomaar kapot gaan
Een ster.... Misschien in de phytonquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:17 schreef Cybart het volgende:
[..]
dan ga ik zo maar eens die kant op...
eerst kijken of ik dat onderdeel hier nog kan vinden...
Dan kan ik je helaas niet verder helpen met je sterquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:32 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat is al een week geleden...
da's onderhand vroeger
nee dat had ik al gemerkt gehad
met een beetje geluk zijn we binnen 14 dagen van het hele gezeik afquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:59 schreef MisterO het volgende:![]()
![]()
Wesley Sneijder loopt blessure op
LAUSANNE - Wesley Sneijder heeft donderdag bij de besloten training van Oranje een blessure opgelopen. De middenvelder van Real Madrid verliet trekkebenend de training in Lausanne. Over de aard van de blessure is nog niets bekend.
ik stond laatst voor een poppenkraamquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Had je die vroeger?
Ik zie je al achter zo'n poppenwagentje lopen
Nee hoop het niet, is zo leuk al die supporters en zo. Gelukkig ben ik volgende week thuis en kan het feest beginnen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
met een beetje geluk zijn we binnen 14 dagen van het hele gezeik af
EGOISTISCHE TRUT!!!!!!!!!!quote:
En toch kan ik mij niet aan de gedachten onttrekken dat je al je afleidingen opgeteld vaker ziet dan je bezetter.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
excusez moi. Ben al tijden bezet (met de een of andere afleiding tussendoor)
Mensen die ruzie gaan maken en herrie en rellen gaan schoppen om een fucking spelletjequote:
Nou dat is bij mij in Schubbekutterveen elke keer het geval.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mensen die ruzie gaan maken en herrie en rellen gaan schoppen om een fucking spelletje
en natuurlijk is alcohol weer de hoofdoorzaak van die vervelende negatieve bijverschijnselenquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:12 schreef MisterO het volgende:
Ugh jullie bekijken alleen maar het negatieve van voetbal stelletje zeikerds![]()
Voetbal is gezellig, brengt mensen bij elkaar, is leuk om naar te kijken én je kan zelfs wulpies sparen
Of een stel gestoorde hooligans, waar uiteindelijk een hele groep mensen voor verantwoordelijk wordt gehouden.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en natuurlijk is alcohol weer de hoofdoorzaak van die vervelende negatieve bijverschijnselen
Ja dat bleek zondagavond wel weer met die andere tijden sportuitzending over de bommengooier uit Schubbekutterveenquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:14 schreef MisterO het volgende:
[..]
Of een stel gestoorde hooligans, waar uiteindelijk een hele groep mensen voor verantwoordelijk wordt gehouden.
Ik nog geen 1quote:
En de beste stuurlui staan aan wal te schelden van de wimpertering tot de nagelriemkanker.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:19 schreef Cybart het volgende:
voetbal fans:
"WE hebben gewonnen" maar "ZE hebben verloren"
quote:
Dat klinkt ranziger dan het waarschijnlijk bedoeld is.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]Haaj.
Zeg, de keukentafel is weer vrij![]()
HoHo dat valt wel mee. We zijn laatst samen 4 weken naar Brasil geweest en ik ga morgen voor een week naar huis en dan gaan we samen 2 weken naar Budapest. Helaas is het daarna weer over en gaat ie 3 maanden naar Brasil/Bolivia en ik naar Engeland.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En toch kan ik mij niet aan de gedachten onttrekken dat je al je afleidingen opgeteld vaker ziet dan je bezetter.
In Lisboa is het altijd een feest als Portugal speelt en heel gezellig. Ik heb nog nooit onregelmatigheden meegemaaktquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:12 schreef MisterO het volgende:
Ugh jullie bekijken alleen maar het negatieve van voetbal stelletje zeikerds![]()
Voetbal is gezellig, brengt mensen bij elkaar, is leuk om naar te kijken én je kan zelfs wulpies sparen
Even wiskunde:quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
HoHo dat valt wel mee. We zijn laatst samen 4 weken naar Brasil geweest en ik ga morgen voor een week naar huis en dan gaan we samen 2 weken naar Budapest. Helaas is het daarna weer over en gaat ie 3 maanden naar Brasil/Bolivia en ik naar Engeland.
Maar het houd je relatie ook wel spannend hoor, het is iedere keer een feest als je elkaar weer terugziet
Dat klopt de 3 weken dat we nu apart zijn GEEN EEN afleiding (maar dat kan ook aan het land liggen misschien)quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:16 schreef wonderer het volgende:
Neee nee, hij had de afleidingen afgezworen! Uitzonderingen daargelaten.
I don't get it, was that supposed to sting or be witty?quote:@Ang3l ik moest wel lachen om je rekensom en je zult altijd zzien dat als je lacht naar je computer dat er iemand binnenkomt
Vond het gewoon leuk dat hij als cijferman het op die manier benaderde. That's allquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:52 schreef Cairon het volgende:
[..]
I don't get it, was that supposed to sting or be witty?
Welke uitleg heb je toen gegeven?quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat klopt de 3 weken dat we nu apart zijn GEEN EEN afleiding (maar dat kan ook aan het land liggen misschien)
@Ang3l ik moest wel lachen om je rekensom en je zult altijd zzien dat als je lacht naar je computer dat er iemand binnenkomt
quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben moe en heb het met vanalles helemaal gehad.
Met verwennen bedoel ik ook niet je volproppen met chocola en andere lekkernijen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Verwen-avond gaat niet samen met mijn gezond-doe-leven wat ik mezelf heb aangemeten. het is gisteren ookal mislukt.
wat te denken van een heerlijk bad, of nog beter, saunaquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Verwen-avond gaat niet samen met mijn gezond-doe-leven wat ik mezelf heb aangemeten. het is gisteren ookal mislukt.
Bad zou nog kunnen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat te denken van een heerlijk bad, of nog beter, sauna
Heb geen masseur (en houd niet van massage) en aan een gezichtsmasker ga ik niet beginnenquote:een lekkere massage en een gezichtmasker
Goede optiequote:een goede film
Eh, mijn wattequote:Hoe gaat het overigens met je Cahir-maagdmissie?
Ben je al beter?quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat te denken van een heerlijk bad, of nog beter, sauna
een lekkere massage en een gezichtmasker
een goede film
verwenmogelijkheden genoeg
Hoe gaat het overigens met je Cahir-maagdmissie?
Ik vind het ook wel leuk, maar die hysterie kan ik missen als kiespijn.quote:
Van de supporters? Dan haat je het zeker wel?quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Haten, haten... ik heb er heel erg weinig mee. Totdat er shirtjes uitgaan.
Op woensdag 4 juni 2008 19:02 schreef Tha_Erik het volgende:quote:
het valt natuurlijk op 2 manieren op te pakkenquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Op woensdag 4 juni 2008 19:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar ga ik niet over.
Omg, pun intended
ik vind dat je verantwoordelijkheden moet nemen in het leven Tha_erik.
Bij deze maak ik het al dan niet maagd zijn van Cahir tot jou verantwoordelijkheid.
dat schreef ik op pagina 3 van dit topic
maar hoe weet jij dan weer dat Cahir rust lekker vindt ?quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Óf, en ik denk dat dit de beste oplossing voor iedereen is, ik laat Cahir lekker met rust!
quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat klinkt ranziger dan het waarschijnlijk bedoeld is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |