Ik zat aan wat je zou willen hebben te denkenquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is het wat je wil, wat je wil zijn of wat je bent?
Zoals Milow zingt:quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook niks om ergens aan vast te blijven houden waar niks meer in zit. En je kan niet zeggen dat je het niet geprobeerd hebt, dat je het geen kans gegeven hebt (van wat ik hier allemaal er van las).
Ja, gaan we ramalamabangbangen!quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:53 schreef Jerruh het volgende:
knuffel voor ang3l!
(ik kom je wel es opvrolijken met een zombiedance!)
Huh, maar begrijp ik nou goed dat je het liever niet geprobeerd had?quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoals Milow zingt:
because trying isn't always better
than not trying at all
Roisinquote:
Meer in de trant van: Je kunt wel blijven proberen, maar da's niet altijd beter. Soms is opgeven net zo goed als 't stug blijven proberen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Huh, maar begrijp ik nou goed dat je het liever niet geprobeerd had?
quote:Day one, day one
Start over again
Step one, step one
I'm barely making sense
For now I'm faking it
'Til I'm pseudo-making it
From scratch, begin again
But this time I as "I"
And not as "we"
weet jequote:
Oh ja, ben toen zelfs alleen geweest in Strijp-S. Niemand wilde mee.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:13 schreef Jerruh het volgende:
pjorourke! ik had m al gepost maar als je roisin leuk vind en je houdt wel beetje van freaky dance, check dan dit:
nee dat zal bij mij werken...quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Anders dans je even voor een camera, en upload je het filmpje bij youtube en show je het op FOK!.
Hoef je ook niet rechtstreeks voor mensen.
ik laat angel wel eerst checkenquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wel als wij hier met meerdere mensen gaan smeken om zo'n filmpje
Vaag... Roisin op Fox, en dan dat dansje...quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:13 schreef Jerruh het volgende:
pjorourke! ik had m al gepost maar als je roisin leuk vind en je houdt wel beetje van freaky dance, check dan dit:
Die laatste zin. Hoe komen ze nou op het idee om dat te doen. En was dat dan een plotselinge ingeving, of hebben ze eerst jarenlang penissen ingesmeerd met allerlei substanties, van babyolie tot pindakaas.quote:Oestrogeen op penis kan hiv voorkomen
MELBOURNE (ANP) - Hiv-besmetting zou bij mannen kunnen worden voorkomen door eens per week een laagje oestrogeen op de penis te smeren. De vrouwelijke hormonen versterken het van nature aanwezige laagje keratine, dat op die manier kan functioneren als natuurlijk condoom.
Lees het artikel
Klik hier!
Dat schrijven Australische onderzoekers van de universiteit van Melbourne in een woensdag gepubliceerd artikel. Het keratinelaagje (een eiwit) van de huid werkt als natuurlijke barrière tegen virussen, maar is niet sterk genoeg om hiv te weren. Door het laagje te versterken zou de huid mogelijk wel bestand kunnen zijn tegen het virus dat tot aids kan leiden.
De onderzoekers ontdekten het sterke natuurlijke condoom toen zij twaalf voorhuiden insmeerden met het vrouwelijke hormoon.
Nou zit ik al een tijd tedenken waarom dit geholpen zou hebben ? Maar goed dat zal wel aan mij liggenquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik het braziliaanse woord voor broer geweten had dat een en ander een stuk beter was verlopen
Het moet eigenlijk ook geen "proberen" zijn. Het moet gewoon soepel lopen (met een kleine uitbarsting hier en daar)quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meer in de trant van: Je kunt wel blijven proberen, maar da's niet altijd beter. Soms is opgeven net zo goed als 't stug blijven proberen.
sommige dingen wil ik niet over nadenken.... maar inderdaad je kan meerdere opties verzinnen waarom ze het gedaan hebben. En ook hoe het dan op oestrogeen uit kwam.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:52 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Die laatste zin. Hoe komen ze nou op het idee om dat te doen. En was dat dan een plotselinge ingeving, of hebben ze eerst jarenlang penissen ingesmeerd met allerlei substanties, van babyolie tot pindakaas..
dan had ik kunnen vragen/hopen op een broer die ook zo doortastend zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nou zit ik al een tijd tedenken waarom dit geholpen zou hebben ? Maar goed dat zal wel aan mij liggen
Disturbia is vetter <3quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:03 schreef MisterO het volgende:
De nieuwe Rihanna met Maroon 5 is tof
haha, die ben ik nu net aan het beluisterenquote:
28 Juni is de grote eindshow in 't Bavaria huis in Helmond. Dennis en Francois komen kijken.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:11 schreef Jerruh het volgende:
[..]
weet je
ik wil zo graag eigenlijk gaan dansen
alleen durf niet goed voor mensen te dansen...
dus ik kom es kijken bij jullie! nu ga ik het gewoon doen!
Dat dansje is gemaakt door Wade Robson in het kader van het programma So you think you can dance. Heeft verder niets met Roisin zelf te maken, gewoon haar muziek gebruikt.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Vaag... Roisin op Fox, en dan dat dansje...
Dat begrijp ik ook wel, ik vind het alleen veel te alternatief voor een oppervlakkige zender als Fox.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:36 schreef Ang3l het volgende:
Dat dansje is gemaakt door Wade Robson in het kader van het programma So you think you can dance. Heeft verder niets met Roisin zelf te maken, gewoon haar muziek gebruikt.
Ligt ook niet aan Fox maar aan de keuzes van de choreograaf.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook wel, ik vind het alleen veel te alternatief voor een oppervlakkige zender als Fox.
Het jammere aan Wade als choreograaf is, vind ik, dat zijn stijl ZO duidelijk herkenbaar is dat veel dansen van hem op elkaar lijken. Er zijn dus inderdaad een aantal van die "zombie-achtige" dansen. Als hij zelf meedanst dan is dat waarschijnlijk niet bij SYTYCD geweest maar bij 'tt programma wat hij bij MTV had.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l, Wade Robson had toch ook nog een ander zombiedansjeachtigietje gemaakt voor dat programma? Of vergis ik me nu? Eentje waarin hij zelf meedanste dacht ik.
ik vind het een verkapte manier om onveilige heterosex te promotenquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:52 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Die laatste zin. Hoe komen ze nou op het idee om dat te doen. En was dat dan een plotselinge ingeving, of hebben ze eerst jarenlang penissen ingesmeerd met allerlei substanties, van babyolie tot pindakaas..
Er zal ongetwijfeld een heel onderzoek aan vooraf zijn gegaan, maar het klinkt inderdaad wel een beetje raar zoquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:52 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik moet er ook niet aan denken om dat goedje erop te smeren brrrrrquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er zal ongetwijfeld een heel onderzoek aan vooraf zijn gegaan, maar het klinkt inderdaad wel een beetje raar zo
Vraag me af wat voor andere effecten het nog zal hebben... Dat spul komt ook vast in je bloedbaan enzo.
Mjah, ik heb wel eens gehoord dat mannen hun ding deppen met thee, om 'm minder gevoelig te maken (in verband met het looizuur wat in thee zit). Volgens mij is dat wel op het zelfde idee gebaseerd.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:17 schreef Wexy het volgende:
[..]
sommige dingen wil ik niet over nadenken.... maar inderdaad je kan meerdere opties verzinnen waarom ze het gedaan hebben. En ook hoe het dan op oestrogeen uit kwam.
Pindakaas er op smeren vind ik dan weer iets waar ik dus niet over na wil denken.....
Google Ads.quote:psychosociale therapie
individueel en relatie;gratis kennismaking; ook homospecifiek
ieuwquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:40 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Mjah, ik heb wel eens gehoord dat mannen hun ding deppen met thee, om 'm minder gevoelig te maken (in verband met het looizuur wat in thee zit). Volgens mij is dat wel op het zelfde idee gebaseerd..
Stond in ons biologie boekquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:40 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Mjah, ik heb wel eens gehoord dat mannen hun ding deppen met thee, om 'm minder gevoelig te maken (in verband met het looizuur wat in thee zit). Volgens mij is dat wel op het zelfde idee gebaseerd..
Gewoon laten besnijden, zelfde effectquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:40 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Oh please...quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gewoon laten besnijden, zelfde effect
Mitch en Mauritsquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:57 schreef Ang3l het volgende:
Vanavond naar deze 2 theater-grootheden:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |