Oh ik was het vergeten, het moet wel een leuke activiteit zijnquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ga aan het werk bij het leger des heils?
Ik heb vrienden die het doen en officieel ben ik heil-soldaat dus...quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ga aan het werk bij het leger des heils?
Bij de eerste date moet je nooit teveel moeite doen. Als het goed is heb je toch alleen oog voor elkaar als het klkt.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:38 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh ik was het vergeten, het moet wel een leuke activiteit zijn
Oh heil soldaat! Ik wil ook wel meehelpen bij het leger des heils, maar echt niet tijdens een date! Wanneer moet ik gaan filrten?quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:41 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik heb vrienden die het doen en officieel ben ik heil-soldaat dus...
Te ver reizen, iets te duurs, een plek waar ik geen conversatie kan voeren....quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Bij de eerste date moet je nooit teveel moeite doen. Wat wil je absoluut niet?
Ik heb mijn vent verleid door als privégids hem een aantal uur door de stad te slepen. Dan kun je het zo rustig en druk maken als je zelf wil. Natuurlijk is Amsterdam wel wat anders dan waar jij woont, dus wellicht nog steeds geen oplossing voor je probleem.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
Te ver reizen, iets te duurs, een plek waar ik geen conversatie kan voeren....
Ach, probleem, probleem.. Eerder een luxeprobleem. Ik zal hem eens vragen of hij leuke ideeen heeft.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb mijn vent verleid door als privégids hem een aantal uur door de stad te slepen. Dan kun je het zo rustig en druk maken als je zelf wil. Natuurlijk is Amsterdam wel wat anders dan waar jij woont, dus wellicht nog steeds geen oplossing voor je probleem.
Wellicht denk hij alleen aan een bed van 2.00 x 1.80.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:51 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ach, probleem, probleem.. Eerder een luxeprobleem. Ik zal hem eens vragen of hij leuke ideeen heeft.
Maar bedankt het meedenken enzo
Wie weet, kan ik nog niet over oordelen. Maar zo kwam hij in de club niet over. en ik hoop het trouwens niet dat hij alleen daarover denktquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wellicht denk hij alleen aan een bed van 2.00 x 1.80.
Als het idd goed zit dan maakt het eigenlijk niet uit wat je samen gaat doen. Wat dat betreft kun je dan net zo goed naar het strand gaan of zo.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:57 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wie weet, kan ik nog niet over oordelen. Maar zo kwam hij in de club niet over. en ik hoop het trouwens niet dat hij alleen daarover denkt![]()
Ik vond je vorige onderschrift leuker Mr Talented.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als het idd goed zit dan maakt het eigenlijk niet uit wat je samen gaat doen. Wat dat betreft kun je dan net zo goed naar het strand gaan of zo.
Als je ergens een 2e keer naar kijkt is het altijd minder.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:02 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik vond je vorige onderschrift leuker Mr Talented.
Oh dus we krijgen vanaf nu om de 5 minuten een nieuwe te zienquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als je ergens een 2e keer naar kijkt is het altijd minder.
aaw, ijsklontjes?quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:22 schreef hierissieweer het volgende:
Fucker the fuck, kom net onder de douche vandaan, maar mijn hele huid staat strak en is geïrriteerd. Zelfs mijn dagcrème helt niet om het wat beter te maken. Bah!
city hall is ook leuk, beetje meer lounge en underground/alternative , aantal verschillende zaaltjesquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:30 schreef MisterO het volgende:
fuckerdefuck MegaPann Tivoli is al uitverkocht
Bedrijfsuitjes gaan tegenwoordig vaak naar de locale prachtwijk.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:33 schreef MisterO het volgende:
Hee, wat voor iets leuks, origineels kun je doen op een date. Ik heb een leuke jongen ontmoet, maar Ik heb geen zin in bios, uit eten, drankje...
Door het water staat het stak, dus maar geen ijsklontjes dus. Mijn hele gezicht ziet nu wit van de dagcreme, maar het helpt wel iets!quote:
Aai over de bol!quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:30 schreef MisterO het volgende:
Anders ga je toch hip dansen in de Winkel van Sinkelquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:30 schreef MisterO het volgende:
Zal ik dan ook nog een verhaaltje voorlezen?quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kun je hem net zo goed zo instoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |