Hoezo?quote:
Oh groet de linker maar voor mij, die is leukquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:57 schreef Ang3l het volgende:
Vanavond naar deze 2 theater-grootheden:
[ afbeelding ]
Ik ken m nie.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Moeten we die kennen?
ik vind dat je verantwoordelijkheden moet nemen in het leven Tha_erik.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar ga ik niet over.
Omg, pun intended
Kom op, dat had je allang kunnen zien. Zie je die sjawel en kralenketting nietquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Maar ik neem voor het gemak maar even aan dat ze bij het "ik vind jongetjes leuk" groepje horen?
Jij was tegenwoordig toch ook van de sjaaltjes?quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:17 schreef MisterO het volgende:
[..]
Kom op, dat had je allang kunnen zien. Zie je die sjawel en kralenketting niet
Nee, ik had die nacht gewoon wat 'uitslag' op mn nekquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij was tegenwoordig toch ook van de sjaaltjes?
Ja zuigzoenen zijn een bitch.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee, ik had die nacht gewoon wat 'uitslag' op mn nek
Jij begrijpt me. het is puur een functionele sjaalquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja zuigzoenen zijn een bitch.
Hij vindt jongetjes toch ook leuk?quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij was tegenwoordig toch ook van de sjaaltjes?
Ik wou al zeggen...je bent niet het het type ervoor...maar ja, dat is mijn mening en die hoeft niet serieus geworden te worden.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jij begrijpt me. het is puur een functionele sjaal
Zolang ik dat niet met mijn eigen ogen gezien heb, kan alles nog veranderen.quote:
Niet het type voor.. ach je kent me niet eensquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen...je bent niet het het type ervoor...maar ja, dat is mijn mening en die hoeft niet serieus geworden te worden.
Qua uiterlijk niet het type dan.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:25 schreef MisterO het volgende:
[..]
Niet het type voor.. ach je kent me niet eens![]()
In de winter heb ik bijna altijd een sjaal om, maar das wel ff wat anders!
True dat. En zelfs met eigen ogen zien betekent niet alles.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zolang ik dat niet met mijn eigen ogen gezien heb, kan alles nog veranderen.
Het had voor hetzelfde geld geestelijk gehandicapt kunnen zijn...maar ook die personen kunnen gezonde kinderen verwekken, wat met homo's trouwens ook het geval is. Als je er dieper op ingaat slaat de recame eigenlijk nergens op.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
True dat. En zelfs met eigen ogen zien betekent niet alles.
Dat vind ik dan weer een beetje slecht aan die "afgekeurde" reclame. Het is helemaal niet zeker dat Adam homo is, hij doet alleen raar. Beetje jammer dat iedereen er dan vanuit gaat dat ie homo is.
Nee, als ik naar jou uiterlijk kijk, zou ik het idd ook niet gelijk denken. Maar dat komt doordat ik nog maar een paar foto's van je gezien heb, *hintquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Qua uiterlijk niet het type dan.
Je aanname is juist.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee, als ik naar jou uiterlijk kijk, zou ik het idd ook niet gelijk denken. Maar dat komt doordat ik nog maar een paar foto's van je gezien heb, *hint
Ga aan het werk bij het leger des heils?quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:33 schreef MisterO het volgende:
Hee, wat voor iets leuks, origineels kun je doen op een date. Ik heb een leuke jongen ontmoet, maar Ik heb geen zin in bios, uit eten, drankje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |