Dat warenhuis in Amsterdam?quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Anders ga je toch hip dansen in de Winkel van Sinkel
Hij is toch veeeeeeeeeeeeel te jong voor je, dus dat kan ik je rustig toevertrouwen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Zal ik dan ook nog een verhaaltje voorlezen?
Hip dansen vind ik leuk, maar dan wel op leuke muziekquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Anders ga je toch hip dansen in de Winkel van Sinkel
Ga je nu ook al voor me praten? Prima, ik zeg niks meerquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hij is toch veeeeeeeeeeeeel te jong voor je, dus dat kan ik je rustig toevertrouwen.
vroeger toen ik er kwam stond het nog gewoon aan de gracht in Utrechtquote:
dat was vorig jaar in elk geval wel mogelijkquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hip dansen vind ik leuk, maar dan wel op leuke muziek. Ik hoorde ook iets dat je na 1:00 kan switchen van locatie ofzo?
Na half 1 al dacht ik.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hip dansen vind ik leuk, maar dan wel op leuke muziek. Ik hoorde ook iets dat je na 1:00 kan switchen van locatie ofzo?
Is dat een verkapte "ik ga slapen"?quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ga je nu ook al voor me praten? Prima, ik zeg niks meer
Oh.. is dat een verkapte "ik wil MisterO weg hebben hier"quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Is dat een verkapte "ik ga slapen"?
Oh wattan?quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:17 schreef hierissieweer het volgende:
Ik heb mijn droom vacature gevonden!! YES!! Nu nog aangenomen worden!
Geloof jij nu werkelijk dat hij die op een openbaar forum gaat posten en zo extra concurrentie op zijn nek gaat halen?quote:
Nee zo onvriendelijk ben ik niet.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:16 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh.. is dat een verkapte "ik wil MisterO weg hebben hier"![]()
nee ik ben gewoon nog hier. zometeen ff Ugly Betty kijken..
Paul heeft speciaal voor jou een foto van de schreeuw gemaaktquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:17 schreef hierissieweer het volgende:
Ik heb mijn droom vacature gevonden!! YES!! Nu nog aangenomen worden!
Mijn buurjongen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Moeten we die kennen?
hoe waren de voorstellingen?quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn buurjongen.
Onderdeel van het Zakje-Nathan-debakel.
Ooit met Maurits werkend voor Ville Live op TV als Mitchell & Maurits.
Indrukwekkend was de ene, niet mijn ding was de ander.quote:
dat kan ik zelf wel invullenquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Indrukwekkend was de ene, niet mijn ding was de ander.
Ik laat even in het midden welke wat was.
Lijkt me ook.quote:
Je wordt ook hetero?quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:33 schreef Ang3l het volgende:
Pffff. En dan laatst een leuke jongen ontmoet, afgelopen zaterdag op stap gezien ... en hem vanavond dara ook weer tegengekomen. Na de afloop van de show nog een uur of zo staan praten. "Ben je zaterdag op stap?" Nou uh.... nu denk ik wel ja
(ik voel me ineens net Samjustme.....)
haha, ik moest lachenquote:
Nee dan pak ik toch liever een heteroquote:
quote:
Ben je bi danquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:33 schreef Ang3l het volgende:
Pffff. En dan laatst een leuke jongen ontmoet, afgelopen zaterdag op stap gezien ... en hem vanavond dara ook weer tegengekomen. Na de afloop van de show nog een uur of zo staan praten. "Ben je zaterdag op stap?" Nou uh.... nu denk ik wel ja
(ik voel me ineens net Samjustme.....)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |