let maar op, binnen nu en 2 jaar komen ze als een vloedgolf op je afquote:Op donderdag 5 juni 2008 08:19 schreef Ang3l het volgende:
Vanavond op kraamvisite. De eerste baby uit m'n oorspronkelijke vriendenkring.Weird.
dus geen zorgen meer over de ballotagequote:Op donderdag 5 juni 2008 08:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb blijkbaar de beste vriendinnen van die jongen al helemaal ingepakt.
"Ze zijn echt helemaal weg van je!". Mooi zo. Nu hij nog
Ach ik zie Ang3l er voor aan dat ie ook eens aan een kindje gaat.quote:
Ik krijg een kind heeft ook weer iets aparts. Alsof Sinterklaas is langsgeweestquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
"Nemen" heeft ook wel een hele vieze bijklank.
En ongelukjes zijn bij jou niet te verwachten.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Kinderen... Vooralsnog vind ik ze wel leuk voor een uurtje, als ze niet huilen en vervelend zijn, maar daar blijft het bij. Gelukkig, want op mijn leeftijd al kinderen zou wel wat vroeg zijn.
En ze is nog jonger dan ik ookquote:
Nee hoorquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
let maar op, binnen nu en 2 jaar komen ze als een vloedgolf op je af
Dit kan ik natuurlijk op 2 manieren opvattenquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ach ik zie Ang3l er voor aan dat ie ook eens aan een kindje gaat.
Een griekse halfgod en een new generation engel...dat zouden mooie kindjes moeten opleveren.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit kan ik natuurlijk op 2 manieren opvatten
(Zeker omdat de griekse halfgod pas 20 is)
Krijg ja van die griekse gespierde standbeelden met blonde krullen en blauwe ogenquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Een griekse halfgod en een new generation engel...dat zouden mooie kindjes moeten opleveren.
Weer een reden waarom ik niet aan kinderen begin.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Krijg ja van die griekse gespierde standbeelden met blonde krullen en blauwe ogen
Nou het si toch best een leuk vooruitzicht om de wereld te bevolken met dat soort babietjes?quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Weer een reden waarom ik niet aan kinderen begin.
Ik heb zelf bepaalde redenen om het niet te doen, maar idd is er voor jullie geen reden om het niet te doen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou het si toch best een leuk vooruitzicht om de wereld te bevolken met dat soort babietjes?
Ja je moet aan de vrouw.quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:29 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb ook mijn redenen om het niet te doen
Kunnen er ook een paar met donker haar en bruine ogen tussenquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Krijg ja van die griekse gespierde standbeelden met blonde krullen en blauwe ogen
Nee, want dan ga jij ze pakkenquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Kunnen er ook een paar met donker haar en bruine ogen tussen. Goedemorgen trouwens
Had je die vroeger?quote:
'k Was van de autootjes en de lego, en van 't naspelen van A-team afleveringen en Dukes-achtervolgingen met de skelterquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:50 schreef Ang3l het volgende:
Had je die vroeger?
Ik zie je al achter zo'n poppenwagentje lopen
die hebben ze hier regelmatig in de kantine. Simpel volgens mij.. kliekjes tomatensoep van de vorige dag, voeg daar de satesaus bij die over is.. en voila!quote:
excusez moi. Ben al tijden bezet (met de een of andere afleiding tussendoor)quote:
heb ze op de dag af vandaag 2 maanden...quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:07 schreef Cazman het volgende:
[..]
Versleten of 'nog in de garantie' periode?
Yup, terug met die handel. Na 2 maanden mogen die dingen niet zomaar kapot gaanquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
heb ze op de dag af vandaag 2 maanden...
heb het bonnetje nog
die dingen hebben 120 euro gekost
ik wil ze net aan doen, en er is dus 1 van de metalen sterren aan de zijkant af...
terug gaan naar de winkel?
dan ga ik zo maar eens die kant op...quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:16 schreef Cazman het volgende:
[..]
Yup, terug met die handel. Na 2 maanden mogen die dingen niet zomaar kapot gaan
Een ster.... Misschien in de phytonquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:17 schreef Cybart het volgende:
[..]
dan ga ik zo maar eens die kant op...
eerst kijken of ik dat onderdeel hier nog kan vinden...
Dan kan ik je helaas niet verder helpen met je sterquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:32 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat is al een week geleden...
da's onderhand vroeger
nee dat had ik al gemerkt gehad
met een beetje geluk zijn we binnen 14 dagen van het hele gezeik afquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:59 schreef MisterO het volgende:![]()
![]()
Wesley Sneijder loopt blessure op
LAUSANNE - Wesley Sneijder heeft donderdag bij de besloten training van Oranje een blessure opgelopen. De middenvelder van Real Madrid verliet trekkebenend de training in Lausanne. Over de aard van de blessure is nog niets bekend.
ik stond laatst voor een poppenkraamquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Had je die vroeger?
Ik zie je al achter zo'n poppenwagentje lopen
Nee hoop het niet, is zo leuk al die supporters en zo. Gelukkig ben ik volgende week thuis en kan het feest beginnen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
met een beetje geluk zijn we binnen 14 dagen van het hele gezeik af
EGOISTISCHE TRUT!!!!!!!!!!quote:
En toch kan ik mij niet aan de gedachten onttrekken dat je al je afleidingen opgeteld vaker ziet dan je bezetter.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
excusez moi. Ben al tijden bezet (met de een of andere afleiding tussendoor)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |