Mensen die ruzie gaan maken en herrie en rellen gaan schoppen om een fucking spelletjequote:
Nou dat is bij mij in Schubbekutterveen elke keer het geval.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mensen die ruzie gaan maken en herrie en rellen gaan schoppen om een fucking spelletje
en natuurlijk is alcohol weer de hoofdoorzaak van die vervelende negatieve bijverschijnselenquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:12 schreef MisterO het volgende:
Ugh jullie bekijken alleen maar het negatieve van voetbal stelletje zeikerds![]()
Voetbal is gezellig, brengt mensen bij elkaar, is leuk om naar te kijken én je kan zelfs wulpies sparen
Of een stel gestoorde hooligans, waar uiteindelijk een hele groep mensen voor verantwoordelijk wordt gehouden.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en natuurlijk is alcohol weer de hoofdoorzaak van die vervelende negatieve bijverschijnselen
Ja dat bleek zondagavond wel weer met die andere tijden sportuitzending over de bommengooier uit Schubbekutterveenquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:14 schreef MisterO het volgende:
[..]
Of een stel gestoorde hooligans, waar uiteindelijk een hele groep mensen voor verantwoordelijk wordt gehouden.
Ik nog geen 1quote:
En de beste stuurlui staan aan wal te schelden van de wimpertering tot de nagelriemkanker.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:19 schreef Cybart het volgende:
voetbal fans:
"WE hebben gewonnen" maar "ZE hebben verloren"
quote:
Dat klinkt ranziger dan het waarschijnlijk bedoeld is.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]Haaj.
Zeg, de keukentafel is weer vrij![]()
HoHo dat valt wel mee. We zijn laatst samen 4 weken naar Brasil geweest en ik ga morgen voor een week naar huis en dan gaan we samen 2 weken naar Budapest. Helaas is het daarna weer over en gaat ie 3 maanden naar Brasil/Bolivia en ik naar Engeland.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En toch kan ik mij niet aan de gedachten onttrekken dat je al je afleidingen opgeteld vaker ziet dan je bezetter.
In Lisboa is het altijd een feest als Portugal speelt en heel gezellig. Ik heb nog nooit onregelmatigheden meegemaaktquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:12 schreef MisterO het volgende:
Ugh jullie bekijken alleen maar het negatieve van voetbal stelletje zeikerds![]()
Voetbal is gezellig, brengt mensen bij elkaar, is leuk om naar te kijken én je kan zelfs wulpies sparen
Even wiskunde:quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
HoHo dat valt wel mee. We zijn laatst samen 4 weken naar Brasil geweest en ik ga morgen voor een week naar huis en dan gaan we samen 2 weken naar Budapest. Helaas is het daarna weer over en gaat ie 3 maanden naar Brasil/Bolivia en ik naar Engeland.
Maar het houd je relatie ook wel spannend hoor, het is iedere keer een feest als je elkaar weer terugziet
Dat klopt de 3 weken dat we nu apart zijn GEEN EEN afleiding (maar dat kan ook aan het land liggen misschien)quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:16 schreef wonderer het volgende:
Neee nee, hij had de afleidingen afgezworen! Uitzonderingen daargelaten.
I don't get it, was that supposed to sting or be witty?quote:@Ang3l ik moest wel lachen om je rekensom en je zult altijd zzien dat als je lacht naar je computer dat er iemand binnenkomt
Vond het gewoon leuk dat hij als cijferman het op die manier benaderde. That's allquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:52 schreef Cairon het volgende:
[..]
I don't get it, was that supposed to sting or be witty?
Welke uitleg heb je toen gegeven?quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat klopt de 3 weken dat we nu apart zijn GEEN EEN afleiding (maar dat kan ook aan het land liggen misschien)
@Ang3l ik moest wel lachen om je rekensom en je zult altijd zzien dat als je lacht naar je computer dat er iemand binnenkomt
quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben moe en heb het met vanalles helemaal gehad.
Met verwennen bedoel ik ook niet je volproppen met chocola en andere lekkernijen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Verwen-avond gaat niet samen met mijn gezond-doe-leven wat ik mezelf heb aangemeten. het is gisteren ookal mislukt.
wat te denken van een heerlijk bad, of nog beter, saunaquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Verwen-avond gaat niet samen met mijn gezond-doe-leven wat ik mezelf heb aangemeten. het is gisteren ookal mislukt.
Bad zou nog kunnen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat te denken van een heerlijk bad, of nog beter, sauna
Heb geen masseur (en houd niet van massage) en aan een gezichtsmasker ga ik niet beginnenquote:een lekkere massage en een gezichtmasker
Goede optiequote:een goede film
Eh, mijn wattequote:Hoe gaat het overigens met je Cahir-maagdmissie?
Ben je al beter?quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat te denken van een heerlijk bad, of nog beter, sauna
een lekkere massage en een gezichtmasker
een goede film
verwenmogelijkheden genoeg
Hoe gaat het overigens met je Cahir-maagdmissie?
Ik vind het ook wel leuk, maar die hysterie kan ik missen als kiespijn.quote:
Van de supporters? Dan haat je het zeker wel?quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Haten, haten... ik heb er heel erg weinig mee. Totdat er shirtjes uitgaan.
Op woensdag 4 juni 2008 19:02 schreef Tha_Erik het volgende:quote:
het valt natuurlijk op 2 manieren op te pakkenquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Op woensdag 4 juni 2008 19:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar ga ik niet over.
Omg, pun intended
ik vind dat je verantwoordelijkheden moet nemen in het leven Tha_erik.
Bij deze maak ik het al dan niet maagd zijn van Cahir tot jou verantwoordelijkheid.
dat schreef ik op pagina 3 van dit topic
maar hoe weet jij dan weer dat Cahir rust lekker vindt ?quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Óf, en ik denk dat dit de beste oplossing voor iedereen is, ik laat Cahir lekker met rust!
quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat klinkt ranziger dan het waarschijnlijk bedoeld is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |