Hee sam! Ik vind de beat en instrumenten wel lekker klinkenquote:Op donderdag 5 juni 2008 00:12 schreef samjustme het volgende:
[..]
Kan nog net vind niks bijzonders aan eerlijk gezegd.
Zekers, enorm lief!quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Paul heeft speciaal voor jou een foto van de schreeuw gemaakt
lief he![]()
Annalies heeft een nieuw jurkje, en claimt dat zij daarmee zelfs mij kan verleiden... Dus tja, misschien worden we allemaal wel hetero!quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:26 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Annalies heeft een nieuw jurkje, en claimt dat zij daarmee zelfs mij kan verleiden... Dus tja, misschien worden we allemaal wel homo!hetero![]()
Tenminste, ik neem aan dat je dat bedoeldequote:
Uhlala over 3 maanden word je dus hetero.quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:26 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Annalies heeft een nieuw jurkje, en claimt dat zij daarmee zelfs mij kan verleiden... Dus tja, misschien worden we allemaal wel hetero!
Dat klopt!quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:36 schreef MisterO het volgende:
[..]
Tenminste, ik neem aan dat je dat bedoelde
Maandag doet ze hem aan, dus ik zal zien wat voor een effect het heeft...quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:36 schreef samjustme het volgende:
[..]
Uhlala over 3 maanden word je dus hetero.
Nou ik ben nog steeds hevig aan het slettn met mijn liefje hequote:Op donderdag 5 juni 2008 01:39 schreef Cahir het volgende:
Hoe bevalt het leven buiten de DGK Dennis?
Neh, Nadia heeft een rol gekregen in Gooise Vrouwen, dus hoef ik voorlopig lekker niet te werken.quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:41 schreef Cahir het volgende:
Morgen geen werk?
Japs!quote:
'tis de leeftijd hequote:Op donderdag 5 juni 2008 08:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb blijkbaar de beste vriendinnen van die jongen al helemaal ingepakt.
"Ze zijn echt helemaal weg van je!". Mooi zo. Nu hij nog
Vanavond op kraamvisite. De eerste baby uit m'n oorspronkelijke vriendenkring.Weird.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |