Nog steeds oke. Mijn corsa reed fijner, luxer ruime, gewoon beter. Maar dit is ook niet slecht hoor. Zo even kijken voor een stekkertje...quote:
Zonder Henin ook niks meer aan.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:41 schreef MisterO het volgende:
G'morgen! straks halve finale Roland Garros
Jawel joh, mijn heldin Sharapova is er nog steedsquote:
Dat gekreun...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:55 schreef MisterO het volgende:
Jawel joh, mijn heldin Sharapova is er nog steeds![]()
[ afbeelding ]
Maar vanmiddag Nadal - Djokovic, wordt wee toptennis
Zet je het geluid toch wat zachter? Als ik tennis kan ik ook niet stoppen met kreunen hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:57 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat gekreun...Ik vind die Nadal zo'n ongelofelijke cave man, doe mij maar Federer.
Waarom is het eigenlijk stok-oud?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Die grap is stok-oud.
Ach da's bullquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:04 schreef MisterO het volgende:
[..]
Zet je het geluid toch wat zachter? Als ik tennis kan ik ook niet stoppen met kreunen hoorlol
Alleen tijdens tennis?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:04 schreef MisterO het volgende:
[..]
Zet je het geluid toch wat zachter? Als ik tennis kan ik ook niet stoppen met kreunen hoorlol
[knip]
Als ik kreun kan ik harder slaan, echt waar! En nee ik ga geen filmpje plaatsen, daarvoor moet je zelf maar een keertje komen kijkenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach da's bullVroeger kreunde men nooit, maar na Monica Seles meent iedereen ineens te moeten kreunen, vooral de dames. Alsof het opwindender is om naar te kijken of zo
ben ik nu slecht en vunzig als ik wil weten of bovenstaande alleen tijdens je tennisen gebeurt ?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:33 schreef MisterO het volgende:
[..]
Als ik kreun kan ik harder slaan, echt waar! En nee ik ga geen filmpje plaatsen, daarvoor moet je zelf maar een keertje komen kijken
Ik vroeg het me ook af...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:34 schreef Stroekie het volgende:
ben ik nu slecht en vunzig als ik wil weten of bovenstaande alleen tijdens je tennisen gebeurt ?![]()
![]()
Ik ben nog van voor het kreun-tijdperk... dus dat kan ik prima.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:04 schreef MisterO het volgende:
Z'n spel is gewoon prachtig, mooiste tennis ooit... zo'n Roddick, dat vind ik nou niks: Amerikaanse arrogantie, geen stijl, alleen hard meppen en God zegen de greep dat het raak is.quote:Federer is zo saai om naar te kijken, het is gewoon niet leuk meer. Hij straalt niks uit en zn spel is wel mooi, maar eigenlijk te mooi, waardoor het mij niet meer zo boeit. Doe mij dan maar Safin, Hewitt of Roddick, echte powerhitters, just like me
Squashing, is dat weer zo'n hip sex-woord zoals trampling en zo?quote:
Whaha. Ja kom ik in mijn tennispakje wel even voor ballenjongen spelenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:33 schreef MisterO het volgende:
[..]
Als ik kreun kan ik harder slaan, echt waar! En nee ik ga geen filmpje plaatsen, daarvoor moet je zelf maar een keertje komen kijken
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Squashing, is dat weer zo'n hip sex-woord zoals trampling en zo?
Jou mening. Ik vind arrogante spelers juist leuker om te zien. Maar das in het echt meestal ook zoquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:42 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik ben nog van voor het kreun-tijdperk... dus dat kan ik prima.
[..]
Z'n spel is gewoon prachtig, mooiste tennis ooit... zo'n Roddick, dat vind ik nou niks: Amerikaanse arrogantie, geen stijl, alleen hard meppen en God zegen de greep dat het raak is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |