uhm... de maaltijden omgedraaid?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben 21, en uitgaan in Amsterdam blijft tof (alhoewel ik nooit meer naar de Exit zal gaan) ik post straks wel een foto
nu eerst ontbijten.
quote:
Whaha. Dat is ook geheel de bedoelingquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Commentaar van B: "De jongens dansen cool, de meiden mooi"
Ik zou bijna een extra kaartje bestellen voor de 28equote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whaha. Dat is ook geheel de bedoelingSchattig
Daar gaat m'n raison d'etre.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:35 schreef hierissieweer het volgende:
Je moet ook niet alles willen hebben?
Ik was pas rond 9uur thuis en toen nog een hele tijd geslapenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:53 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
uhm... de maaltijden omgedraaid?
Ik was ook behoorlijk in shock toen ik het zag gebeuren..quote:
Maar toch een foto maken.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:14 schreef MisterO het volgende:
Ik was ook behoorlijk in shock toen ik het zag gebeuren
Waarvoor was dat dan? Die act?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik was pas rond 9uur thuis en toen nog een hele tijd geslapen![]()
Ik ben wel vaker in de Exit geweest, maar wat was het gisteren toch een hoerentent! letterlijk en figuurlijk![]()
![]()
[ afbeelding ]
en al die vieze kereltje daar die je de hele tijd staren
Later bleek dat het feestje '4 play' heette.. Wisten wij veel toen we daar naar binnen gingen om gewoon leuk te dansen enzoquote:
Wat lief dat je aan ons denkt.quote:
Graag gedaan, ik ben ook heel lief als je dat nog niet wistquote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben wel vaker in de Exit geweest, maar wat was het gisteren toch een hoerentent! letterlijk en figuurlijk![]()
![]()
[ afbeelding ]
Lol, graag gedaan, en nu ga ik werken tot 3 uur 's nachts, ff wat geld verdienenquote:
*LOL* Caught by surpisequote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:33 schreef MisterO het volgende:
[..]
Later bleek dat het feestje '4 play' heette.. Wisten wij veel toen we daar naar binnen gingen om gewoon leuk te dansen enzoEr waren allemaal strippers en het publiek bestond vooral uit kale mannen van 35+. De enige enkele twintigers stonden elkaar twijfelachtig te kijken, zo van: 'wat doen we hier'
ja, nu we toch 10 euro entree hebben betaald, moeten we hier wel even blijven,,,
en een beetje mijn toekomstige schoonzus eerder kunnen ontmoeten dan ikquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* Caught by surpise
Kwas gister op Pink passion in 't Willem II stadion. Best leuk
Wat ben je zoal van plan?quote:Op zondag 8 juni 2008 01:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en een beetje mijn toekomstige schoonzus eerder kunnen ontmoeten dan ik
SCHANDALIG
volgens mij heb ik een beetje te zwaar gepland weekend, maar goed morgen om 16 uur ben ik klaar.....
Whahaquote:Op zondag 8 juni 2008 04:37 schreef PJORourke het volgende:
Hey Ange, you rul3d the joint tonite.
O ja, die heb ik gezien jaquote:Op zondag 8 juni 2008 01:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en een beetje mijn toekomstige schoonzus eerder kunnen ontmoeten dan ik
SCHANDALIG
Waarom doe je dat dan?quote:Op zondag 8 juni 2008 09:07 schreef Ang3l het volgende:
Even wakker worden trouwens....Half 5 in bed, half 9 eruit
Wat ben ik blij dak lekker in mijn bed lag toen al deze vieze mensen bezig warenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Trouwens die foto is best wel goed geluktquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
2 premieres in 3 weken van stukken die ik geregisseerd gekkenhuisquote:
jij vond het een lekker ventje dus vond je het ook lekker dat ie zich begon te ontkleden, hoe hoerig dat ook mag staanquote:Op zondag 8 juni 2008 11:32 schreef samjustme het volgende:
[..]
Trouwens die foto is best wel goed gelukt. En jij nooit meer Exit, dat zeg je altijd maar stiekem houd je van dat soort shows
.
Er was een heel leuk uitziend gozer alleen jammer dat ie mee ging dansen en ook zichzelf deels begon uit te kleden zo hoerig, had wel een mooi lichaam.
Ook al ben je lekker hoef je het niet te bewijzen door in openbaar uit te kledenquote:Op zondag 8 juni 2008 11:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij vond het een lekker ventje dus vond je het ook lekker dat ie zich begon te ontkleden, hoe hoerig dat ook mag staan
quote:Op zondag 8 juni 2008 11:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
2 premieres in 3 weken van stukken die ik geregisseerd gekkenhuis
Mazzeltof!quote:Op zondag 8 juni 2008 13:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
hola! Ik ben vliefd, heb zin in mn werk en kijk nu bsg... Hows life here?
Battlestar wordt steeds spannender, number sixquote:Op zondag 8 juni 2008 13:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
hij is op vakakantie he, kan ik een beetje afkoelenquote:Op zondag 8 juni 2008 11:44 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ook al ben je lekker hoef je het niet te bewijzen door in openbaar uit te kleden![]()
Hoe staat het met liefde ben je nog steeds verliefd op die extreem rechtse jochie?
Ik ben nog moe maar mijn ingewanden zijn wakkerquote:Op zondag 8 juni 2008 13:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
wat zijn de laatste vorderingen?quote:Op zondag 8 juni 2008 16:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hij is op vakakantie he, kan ik een beetje afkoelen
quote:Op zondag 8 juni 2008 18:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
geen dus, daarbij komt, er gaat ook niets gebeuren, we zijn vrienden, that's it
HE'LL BE BACKquote:Op zondag 8 juni 2008 19:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, die kwam hier even zijn verhaal doen en Ang3l een beetje afbitchen.
Ik kan dan wel leukere dingen bedenken.quote:Op zondag 8 juni 2008 19:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Een beetje spanning is nooit weg in deze reeks.
Een heel slim VMBO-kind dat een paar klassen mocht overslaan.quote:Op zondag 8 juni 2008 19:40 schreef DennisMoore het volgende:
Op je 14e al examens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |