quote:Op zondag 8 juni 2008 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een heel slim VMBO-kind dat een paar klassen mocht overslaan.
Mooie paradox tochquote:
Eff nachecken of ik het juist had wat betreft nazi liefhebberquote:Op zondag 8 juni 2008 19:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, die kwam hier even zijn verhaal doen en Ang3l een beetje afbitchen.
Ok.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:00 schreef Cahir het volgende:
jij klinkt zo stom in een topic
Het gebruik van 'jij' bedoelde ik (zin komt beetje vaag over) aangezien hier meer dan 2 personen zitten.quote:
Moet je eens met je vriendje uitproberen.quote:Op zondag 8 juni 2008 19:41 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik kan dan wel leukere dingen bedenken..
Het geensltijl.tv over VMBOers blijft toch wel het beste voorbeeldquote:Op zondag 8 juni 2008 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, op die manier. Nou, om je vraag dan maar te beantwoorden, ik heb niks tegen VMBO'ers in het algemeen, maar de mensen die ik ken die VBMO deden/doen vind ik wel enorme sjappies en bimbo's en komen alles behalve slim over.
En dan kunnen het best allemaal hele aardige en liefdevolle mensen zijn, en de meederheid is dat vast ook, maar dat is nou eenmaal lekker niet het vooroordeel wat ik heb.
quote:Op zondag 8 juni 2008 20:08 schreef samjustme het volgende:
[..]
Moet je eens met je vriendje uitproberen.
Wat een wijze woorden van die vriendin. Afgezien van het feit dat als je een JT weet te scoren, die over een jaar of 10 waarschijnlijk al niet meer zo interessant is.quote:Hmm van mijn beste vriendin kreeg ik te horen als je blijft wachten op JT ben je straks 80 en nog steeds alleen.
dank je Cahir, als ik jou toch niet hadquote:Op zondag 8 juni 2008 20:15 schreef Cahir het volgende:
[..]
Meer zo
[ afbeelding ]
Is ook bij SCH van toepassing.
nou, ga je gang, neem eens een keer het voortouw en deel ons hier maar eens in danquote:Op zondag 8 juni 2008 20:18 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
http://redwing.hutman.net/~mreed/warriorshtm/troller.htm
Briljante omschrijvingen van forum-persoonlijkheden.
Iets teveel.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:18 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
whehehe... daar ben ik dan ook wel nieuwsgierig naar... Hoe ziet DM ons?quote:Op zondag 8 juni 2008 20:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nou, ga je gang, neem eens een keer het voortouw en deel ons hier maar eens in dan
quote:Op zondag 8 juni 2008 20:24 schreef wonderer het volgende:
Ik vind het best leuk om eens wat ongenuanceerde stellingen in een groep te gooien om een discussie uit te lokken, maar als die discussie er eenmaal is, ga ik er niet mee verder
Mini Cooper dagquote:
Oh?quote:Op zondag 8 juni 2008 20:24 schreef wonderer het volgende:
Ik vind het best leuk om eens wat ongenuanceerde stellingen in een groep te gooien om een discussie uit te lokken, maar als die discussie er eenmaal is, ga ik er niet mee verder
Ja, als de discussie eenmaal op gang is, hoef je toch niet je zwart-wit visies te blijven herhalen? Dan kun je weer gewoon meedoen.quote:
Can't waitquote:
Fel blauw shirtje, jeans, bruine gimpen... was in gezelschap, had anders wel gedag gezegd.quote:Op zondag 8 juni 2008 08:41 schreef Ang3l het volgende:
Whahauuuhm ....
I did?
Nou ben ik toch wel héél erg benieuwd wie je bent
Ik heb wel een aantal blauwe shirts gezien. Hmmzquote:Op zondag 8 juni 2008 20:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Fel blauw shirtje, jeans, bruine gimpen... was in gezelschap, had anders wel gedag gezegd.
Wordt het niet gewoon tijd om een fobo aan te maken?quote:Op zondag 8 juni 2008 20:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Fel blauw shirtje, jeans, bruine gimpen... was in gezelschap, had anders wel gedag gezegd.
Blond haar, te veel gel er in...quote:Op zondag 8 juni 2008 20:46 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb wel een aantal blauwe shirts gezien. Hmmz
Die krullenbol met die kralenketting?quote:Ik was met m'n buurjongen en iemand van dansles
Nee dank je, ik heb een stalker.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:48 schreef DR34M3R het volgende:
Wordt het niet gewoon tijd om een fobo aan te maken?
ow, wat ben ik dan?quote:Op zondag 8 juni 2008 20:18 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Daar heeft ie de ballen voor niet, moeten nog indalen.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wordt het niet gewoon tijd om een fobo aan te maken?
Een sesamstraat-liefhebber.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:49 schreef error het volgende:
[..]
ow, wat ben ik dan?
Ik ben niet in een stereotype te vangen
Gevalletje projectie?quote:Op zondag 8 juni 2008 20:49 schreef Cahir het volgende:
Daar heeft ie de ballen voor niet, moeten nog indalen.
Nee. Als ik het zou doen zouden er allerlei PAINT topics uit de grond schieten in ONZ. Daarvoor heb ik teveel hatersquote:
*denk denk denk* Think Angel, THINK!quote:
Da's de buurjongen jaquote:[..]
Die krullenbol met die kralenketting?
Ik heb niet gezoend gister, dus neequote:Op zondag 8 juni 2008 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Jullie hebben toch niet toevallig gezoend met elkaar ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |