Postorderbruid?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:07 schreef Cybart het volgende:
en deze geile oostblok gast wil ik aankopen:
[ afbeelding ]

De zon wil maar niet schijnen, net druppelde het zelfs...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:47 schreef hierissieweer het volgende:
Tis te warm! Ijs bij Co is dan wel lekker. Werken ook wel (vooral omdat ik er maar eentje had en omdat ik lekker buiten heb gezeten, sigaretje erbij justje erbij, top)
Nu weer thuis, zo proberen huiswerk te gaan maken...

Daaaar waren die witte handschoentjes!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:19 schreef Ang3l het volgende:
Soms maakt Bruce best mooie dingen:
B-ShockEn mijn favoriete danseres Glennie!

Niet erg om naast wakker te worden, maar om er nou elke ochtend naast wakker te worden.. Nhe.quote:

Anabole steroïden?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:00 schreef Ang3l het volgende:
Geef ons heden ons dagelijks brood
[ afbeelding ]

Je moet ook niet alles willen hebben?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:06 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De zon wil maar niet schijnen, net druppelde het zelfs...

Verwend kindquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Niet erg om naast wakker te worden, maar om er nou elke ochtend naast wakker te worden.. Nhe.

en het gerelateerde filmpje:quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:34 schreef Ang3l het volgende:
VET!
Ik wist helemaal niet dat de intro van de show van vorig jaar er ook op stond

*LOL* Toch net iets anders:quote:

Japquote:

Montmartrequote:

hoe oud ben jij dan? Ag tegenwoordig hebben ze in het bejaardentehuis ook internet hoor! (dus ook Fok...)quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:43 schreef MisterO het volgende:
G'morgen!
Sam, jij te oud? denk je niet dat ik het vermoeiend vond?

quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:46 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
hoe oud ben jij dan? Ag tegenwoordig hebben ze in het bejaardentehuis ook internet hoor! (dus ook Fok...)
quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:16 schreef carpediem23 het volgende:
Heeeett nieuws!
Vanavond ter vervanging van Eric komt de 24 jarige Dennis in de kooi
BRON: TELEGRAAF
Hoe lang De Gouden Kooi nog duurt? Dennis, een 24-jarige playboy die vandaag zijn intrede maakt ter vervanging van Eric, doet een gok: „Tien jaar. En ik ben klaar en fit om zo lang te vechten.”

Ik ben 21, en uitgaan in Amsterdam blijft tof (alhoewel ik nooit meer naar de Exit zal gaanquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:46 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
hoe oud ben jij dan? Ag tegenwoordig hebben ze in het bejaardentehuis ook internet hoor! (dus ook Fok...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |