ik doelde eigenlijk meer op dat plaatje dat je hier achter liet eerder deze dagquote:Op zondag 8 juni 2008 23:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil weer op vakantie!!![]()
Trouwens ik geef dit jaar nog 1 kans afgesproken met vriendin te sporten elke week samen en goed op alles letten en ja als geen JT vriendje dit jaar word ik heteroquote:
Dat snapte ikquote:Op zondag 8 juni 2008 23:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik doelde eigenlijk meer op dat plaatje dat je hier achter liet eerder deze dag
Nou nou ook al ie aan het huilen, ziet het kindje best wel schattig uit.quote:
Let wel op, je moet het allemaal zelf te doen. Dat je vriendin je meehelpt is goed, maar jij bent toch uiteindelijk de eindverantwoordelijke. Pak het goed aan, eet vooral gezond, niet te weinig en beweeg veel. Elke kans om te bewegen moet je aanpakkenquote:Op zondag 8 juni 2008 23:45 schreef samjustme het volgende:
[..]
Trouwens ik geef dit jaar nog 1 kans afgesproken met vriendin te sporten elke week samen en goed op alles letten en ja als geen JT vriendje dit jaar word ik hetero.
Ben je nog bijgekomen van je werk en nog getenisst vandaag?
maar daar zitten we hier helemaal niet op te wachtenquote:Op zondag 8 juni 2008 23:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat snapte ikMaar meer plaatjes ervan heb ik niet, wel van andere dingen
Zulke afspraken maak ik elk jaar en ik moet ze nog steeds nakomenquote:Op zondag 8 juni 2008 23:45 schreef samjustme het volgende:
[..]
Trouwens ik geef dit jaar nog 1 kans afgesproken met vriendin te sporten elke week samen en goed op alles letten en ja als geen JT vriendje dit jaar word ik hetero.
Ben je nog bijgekomen van je werk en nog getenisst vandaag?
Homos kijken heul geen voetbalquote:Op zondag 8 juni 2008 23:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
Let wel op, je moet het allemaal zelf te doen. Dat je vriendin je meehelpt is goed, maar jij bent toch uiteindelijk de eindverantwoordelijke. Pak het goed aan, eet vooral gezond, niet te weinig en beweeg veel. Elke kans om te bewegen moet je aanpakken![]()
En hetero worden, nee, dat ben jij helemaaaaaal niet![]()
Vandaag was ik thuis om 4:00 na mn werk, daarna geslapen tot 15:00, Roland Garros Finale gezien, gebarbecued en voetbal Duitsland - Polen gezienEn jij?
Mannen sexy & gewaagd #28quote:Op zondag 8 juni 2008 23:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar daar zitten we hier helemaal niet op te wachten![]()
quote:Op zondag 8 juni 2008 23:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
Let wel op, je moet het allemaal zelf te doen. Dat je vriendin je meehelpt is goed, maar jij bent toch uiteindelijk de eindverantwoordelijke. Pak het goed aan, eet vooral gezond, niet te weinig en beweeg veel. Elke kans om te bewegen moet je aanpakken![]()
En hetero worden, nee, dat ben jij helemaaaaaal niet![]()
Vandaag was ik thuis om 4:00 na mn werk, daarna geslapen tot 15:00, Roland Garros Finale gezien, gebarbecued en voetbal Duitsland - Polen gezienEn jij?
en Baley's voor de Vaarsquote:Op zondag 8 juni 2008 21:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Rosé voor op het terras
Rode wijn voor een avond thuis
Bier voor op stap
Cocktails in een lekkere bui
Als je niet wil kijken, heb je natuurlijk altijd een knopje op je afstandbedieningquote:Op zondag 8 juni 2008 23:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb al meer voetbal gekeken dan dat ik eigenlijk wilde. En morgen natuurlijk Nederland kijken bij opa en oma.
De hele dag geluierd, je kon ook gaan sportenquote:Op zondag 8 juni 2008 23:54 schreef samjustme het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag was ik in het begin best wel hetero.
Zaterdag met 3 vriendinnen uit eten geweest daarna naar een hetero barretje, vervolgens wouden ze tegen mij zin naar palace gesleept. Na 1 uur was ik het zat ben naar huis gegaan.
Vandaag een beetje tv zitten kijken en gamen, chronicels of riddick gezien en nog naar odyssey 5 gekeken (sf serie).
Zoefffquote:Op maandag 9 juni 2008 00:09 schreef Weemz het volgende:
Nou ja, dan maar even een redelijk snelle tvp.
Je hebt zelf ook je username oranje gemaakt ventjequote:
Nog geen nieuwe weekquote:Op maandag 9 juni 2008 00:08 schreef MisterO het volgende:
[..]
De hele dag geluierd, je kon ook gaan sporten
Je was een exclusieve oranjefan?quote:Op maandag 9 juni 2008 00:15 schreef Cahir het volgende:
Eerst was het nog exclusief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |