Kurk is sowieso op zijn retour. Komende jaren zal er steeds meer wijn met schroefdop verkocht wordenquote:Op zondag 8 juni 2008 21:49 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En ingeblikt van de Aldi nog best te zuipen... sta je ook niet zo met die kurk te kloten.
In Zwitserland gebruiken ze geen kurk vanwege importheffingen. Alleen voor champagne dan. En dat is best prettig. En die stopverf-achtige kurken vind ik ook niks. Alles schroefdop.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:51 schreef Stroekie het volgende:
Kurk is sowieso op zijn retour. Komende jaren zal er steeds meer wijn met schroefdop verkocht worden
mag het ook die variant met kaneel zijn die winterapfel heet ?quote:
Of samengeplakte kurkkruimels. Steek je hem erin, valt ie uit elkaar.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga 'm missen, de kurk. Je ziet ze zelden ook nog maar echt van kurk, nu is het vaak kunststof oid.
of erger, hij breekt halverwege af bij het openenquote:Op zondag 8 juni 2008 21:55 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Of samengeplakte kurkkruimels. Steek je hem erin, valt ie uit elkaar.
Of je bent stukjes kurk uit je mond halen omdat je uiteindelijk grof geweld gebruikt en de fles met hamer en schroevendraaier te lijf gaat.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:56 schreef Stroekie het volgende:
of erger, hij breekt halverwege af bij het openen
Ik weet weer waarom ik niets met de hele gayscene te maken wil hebben.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:55 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, maar het was wel weer klassiek ranzig.
Soms gooi ik een stelling in de groep waar ik het niet per se mee eens ben, maar dan ben ik gewoon benieuwd naar de reacties van mensen, hoe zij daarover denken, zonder te laten weten hoe ik er op dat moment zelf over denk (om ze niet te beinvloeden). Soms verwoord ik mijn eigen stelling op een ongenuanceerde manier die voor meer reacties zal zorgen (denk ik) dan normaal. En soms speel ik advocaat van de duivel.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Dus je gaat eerst een beetje zitten uitlokken, om dan pas je echte standpunt in te nemen, of begrijp ik het nou verkeerd?
maar jij verkeerd dan ook in de grote luxe dat jij het jachtterrein niet meer hoeft te betreden omdat je in het bezit van van een Grote Liefdequote:Op zondag 8 juni 2008 22:05 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik weet weer waarom ik niets met de hele gayscene te maken wil hebben..
handig en practisch zijn pas die kartonnetjes met een inhoud van 2 tot 5 liter met een kraantjequote:Op zondag 8 juni 2008 22:06 schreef DennisMoore het volgende:
Schroefdop is beter en practischer, maar minder leuk.
Ik dacht dat mensen ook uitgingen, gewoon om het uitgaan, niet alleen om "te jagen".quote:Op zondag 8 juni 2008 22:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij verkeerd dan ook in de grote luxe dat jij het jachtterrein niet meer hoeft te betreden omdat je in het bezit van van een Grote Liefde
Ach ja, in New York was het een stuk beschaafder, wat ik gezien heb. Maar af en toe is het wel lachen.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:05 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ik weet weer waarom ik niets met de hele gayscene te maken wil hebben..
Jij kent de gay-scene?quote:Op zondag 8 juni 2008 22:10 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik dacht dat mensen ook uitgingen, gewoon om het uitgaan, niet alleen om "te jagen"..
Oeh dat klinkt inderdaad handig!quote:Op zondag 8 juni 2008 22:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
handig en practisch zijn pas die kartonnetjes met een inhoud van 2 tot 5 liter met een kraantje
Hier wordt daar alleen maar bulkwijn in verkocht, maar in Australia en Zuid Africa ook de gewoon goede wijnen voor dagelijkse consumptie
Idyllisch?quote:Op zondag 8 juni 2008 22:30 schreef petre86 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb er niet zo'n idyllisch gevoel bij..
Ik denk wel dat er (veel?) mensen zijn die de "jacht" niet bovenaan hebben staan, maar dat het vaak wel (onbewust) meespeelt. Ook als je al een partner hebt.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:30 schreef petre86 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb er niet zo'n idyllisch gevoel bij..
flirten is hoe dan ook leuk, omdat het een prettig effect heeft op je gevoel voor eigenwaarde als er positief op gereageerd wordt.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk wel dat er (veel?) mensen zijn die de "jacht" niet bovenaan hebben staan, maar dat het vaak wel (onbewust) meespeelt. Ook als je al een partner hebt.
En wie zegt dat dat in de gayscene niet is?quote:Op zondag 8 juni 2008 22:37 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Idyllisch?. Ik zie het als een Hel op Aarde, samen met voetboel.
Maar als mensen het hebben over uitgaan, dan doen ze alsof het iets is wat ze leuk vinden. Dat ze gaan voor de muziek, het kunnen dansen, etc..
Ieder z'n ding.quote:Muziek luister ik liever met m'n mp3-speler of in de auto, en dansen kan ik nietdus aan mij is het sowieso niet besteed.
.
zo te horen Pallaz doet niet onder voor exitquote:Op zondag 8 juni 2008 21:05 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Kreeg binnen vijf minuten het aanbod om gepepen te worden op de wc...
Is Marc die ene met die makeup?
Meestal is het die lange dunne met donker haar die daar als eerste mee begint... ben z'n naam kwijt.
bangerikquote:Op zondag 8 juni 2008 20:51 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nee. Als ik het zou doen zouden er allerlei PAINT topics uit de grond schieten in ONZ. Daarvoor heb ik teveel haters. Ik wil niet de boeken ingaan als Piovan of Alberto.
je kan deze gebruikenquote:Op zondag 8 juni 2008 22:54 schreef Cahir het volgende:
Zal wel eens keer een fake foto posten. Kijken hoe dat afloopt, best beniewd eigenlijk.
Geloof me je bent niet de enigequote:Op zondag 8 juni 2008 23:00 schreef PJORourke het volgende:
90% van de mensen zijn gewoon groepjes vrienden die samen wat gaan drinken. Net als in andere kroegen. En op een of andere manier trek ik de freaks aan, dus de rest is veilig.
Hondenvoer?quote:
Je bent wel kritisch op je fake identiteit.quote:Op zondag 8 juni 2008 23:04 schreef Cahir het volgende:
Wat een afrijselijke keuken. Doet me eerder aan ZarGon denkne.
My one and only love JTquote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 23:06 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Je bent wel kritisch op je fake identiteit.. Ik had voor jou met Google Afbeeldingen al gezocht op "irritant kutkind", maar dat leverde niets geschikts op.
Mja, en wat voor eentje zegquote:
edit: plaatje weggehaald vanwege klachten.quote:Op zondag 8 juni 2008 23:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
1 plaatje zegt ook meer dan 1000 woorden
slaap welquote:Op zondag 8 juni 2008 23:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, en wat voor eentje zeg
Ik ga dan ook maar slapen
quote:Op zondag 8 juni 2008 23:41 schreef Ang3l het volgende:
Ooooooooooooooooow wat een foute verspreking in So you think you can dance 1:
Presentatrice tegen kandidate naast oude man: How great to have your dad here with you!
Kandidate: He's not my dad, he's my fiancee.
Presentatrie: Oops, my bad....
quote:Op zondag 8 juni 2008 23:41 schreef Ang3l het volgende:
Ooooooooooooooooow wat een foute verspreking in So you think you can dance 1:
Presentatrice tegen kandidate naast oude man: How great to have your dad here with you!
Kandidate: He's not my dad, he's my fiancee.
Presentatrie: Oops, my bad....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |