zo te horen Pallaz doet niet onder voor exitquote:Op zondag 8 juni 2008 21:05 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Kreeg binnen vijf minuten het aanbod om gepepen te worden op de wc...
Is Marc die ene met die makeup?
Meestal is het die lange dunne met donker haar die daar als eerste mee begint... ben z'n naam kwijt.
bangerikquote:Op zondag 8 juni 2008 20:51 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nee. Als ik het zou doen zouden er allerlei PAINT topics uit de grond schieten in ONZ. Daarvoor heb ik teveel haters. Ik wil niet de boeken ingaan als Piovan of Alberto.
je kan deze gebruikenquote:Op zondag 8 juni 2008 22:54 schreef Cahir het volgende:
Zal wel eens keer een fake foto posten. Kijken hoe dat afloopt, best beniewd eigenlijk.
Geloof me je bent niet de enigequote:Op zondag 8 juni 2008 23:00 schreef PJORourke het volgende:
90% van de mensen zijn gewoon groepjes vrienden die samen wat gaan drinken. Net als in andere kroegen. En op een of andere manier trek ik de freaks aan, dus de rest is veilig.
Hondenvoer?quote:
Je bent wel kritisch op je fake identiteit.quote:Op zondag 8 juni 2008 23:04 schreef Cahir het volgende:
Wat een afrijselijke keuken. Doet me eerder aan ZarGon denkne.
My one and only love JTquote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 23:06 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Je bent wel kritisch op je fake identiteit.. Ik had voor jou met Google Afbeeldingen al gezocht op "irritant kutkind", maar dat leverde niets geschikts op.
Mja, en wat voor eentje zegquote:
edit: plaatje weggehaald vanwege klachten.quote:Op zondag 8 juni 2008 23:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
1 plaatje zegt ook meer dan 1000 woorden
slaap welquote:Op zondag 8 juni 2008 23:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, en wat voor eentje zeg
Ik ga dan ook maar slapen
quote:Op zondag 8 juni 2008 23:41 schreef Ang3l het volgende:
Ooooooooooooooooow wat een foute verspreking in So you think you can dance 1:
Presentatrice tegen kandidate naast oude man: How great to have your dad here with you!
Kandidate: He's not my dad, he's my fiancee.
Presentatrie: Oops, my bad....
quote:Op zondag 8 juni 2008 23:41 schreef Ang3l het volgende:
Ooooooooooooooooow wat een foute verspreking in So you think you can dance 1:
Presentatrice tegen kandidate naast oude man: How great to have your dad here with you!
Kandidate: He's not my dad, he's my fiancee.
Presentatrie: Oops, my bad....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |