Prins op het witte paard komt niet vanzelf aanwaaien.quote:Op maandag 9 juni 2008 01:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Trouwens, je maakt een nieuwe gay.nl! Je gaat er toch weer mee beginnen? Dit weekend heeft je ogen weer geopend hehehe! geef toe
I wishquote:Op maandag 9 juni 2008 01:03 schreef Cahir het volgende:
Je komt zo over als een slet die de zoveelste date zoekt..
quote:Op maandag 9 juni 2008 01:06 schreef samjustme het volgende:
[..]
Prins op het witte paard komt niet vanzelf aanwaaien.
Ja duh denk je nou echt dat een paard + mens word vooruit geduwd door de wind? Tsjees was een fantasie heb jij zegquote:Op maandag 9 juni 2008 01:06 schreef samjustme het volgende:
[..]
Prins op het witte paard komt niet vanzelf aanwaaien.
indd. Ik zou niet echt gaan reageren hierop. Uiterlijk gefixeerd, geen diepgang en geen passies, zo lijkt het!quote:Op maandag 9 juni 2008 01:03 schreef Cahir het volgende:
Je komt zo over als een slet die de zoveelste date zoekt..
quote:Op maandag 9 juni 2008 00:56 schreef samjustme het volgende:
[..]
Yes bijna.
Trouwens kan dit wel voor de beugel als gay.nl tekst
Om onnodige berichten eruit te filtere please houd hiermee rekening mee.
Onder 20 boven 30 please dont react.
Nederlands of Chinees hoef je ook niet te reageren bespaar je de moeite (ik reageer niet).
Welkom funkie people (en wat inhoud zou wel welkom zijn). Welkom medeteriaans.
Sluts hoeven ook niks op te sturen.
Ben je door stuur maar een berichtje![]()
Newsflash als ee ander homo je niks vindt qua uiterlijk gaat ie niet eens toenadering zoeken. Geldt niet alleen voor homo's bijna alle mannen zo. ALs je iemand qua uiterlijk niks vindt dan gebeurt er ook nooit wat.quote:Op maandag 9 juni 2008 01:10 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
indd. Ik zou niet echt gaan reageren hierop. Uiterlijk gefixeerd, geen diepgang en geen passies, zo lijkt het!
En je clienten gebakjes noemen is niet neerbuigend?quote:Op maandag 9 juni 2008 00:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
VMBO'ers kunnen dus best wel intelligent zijn. Niet dat ik wil zeggen dat ik intelligent ben, maar ik ben absoluut ook geen sjappie!
Ik vind het een beetje vervelend dat andere mensen altijd neerbuigend doen tegen mensen die minder capaciteiten hebben dan dat zij. We zijn toch allen mensen?
weet je dat je tussen de eerste en 2e wedstrijd genoeg tijd hebt om goede sex te hebbenquote:Op zondag 8 juni 2008 23:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb al meer voetbal gekeken dan dat ik eigenlijk wilde. En morgen natuurlijk Nederland kijken bij opa en oma.
Sam weet je R heeft zijn haar geknipt. hij is nu jouw type gewordenquote:Op maandag 9 juni 2008 01:08 schreef samjustme het volgende:
[..]
I wish.
@MisterO heb je trouwens nog pic van vrijdag, I know dat ik zei deleten maar misschien sta ik toch wel leuk op.
Kom eff op msn.
Nee, dat is een koosnaam. Net zo al Spetter, El frikandel, Utah, fems, Mijnheer, Schimmel, Nina (simone), Remcoot, Garos en ga zo maar door....quote:Op maandag 9 juni 2008 01:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En je clienten gebakjes noemen is niet neerbuigend?
Perfecte tekst!quote:Op maandag 9 juni 2008 00:56 schreef samjustme het volgende:
[..]
Yes bijna.
Trouwens kan dit wel voor de beugel als gay.nl tekst
Om onnodige berichten eruit te filtere please houd hiermee rekening mee.
Onder 20 boven 30 please dont react.
Nederlands of Chinees hoef je ook niet te reageren bespaar je de moeite (ik reageer niet).
Welkom funkie people (en wat inhoud zou wel welkom zijn). Welkom medeteriaans.
Sluts hoeven ook niks op te sturen.
Ben je door stuur maar een berichtje.
Gelukkig niet ALLE mannen anders was ik nu nog alleenquote:Op maandag 9 juni 2008 01:13 schreef samjustme het volgende:
[..]
Newsflash als ee ander homo je niks vindt qua uiterlijk gaat ie niet eens toenadering zoeken. Geldt niet alleen voor homo's bijna alle mannen zo. ALs je iemand qua uiterlijk niks vindt dan gebeurt er ook nooit wat.
Volgens mij zijn er indd ook andere mannen. (anders ben ik geen man, * denk*humz, dat is dan weer een discussiepunt )quote:Op maandag 9 juni 2008 01:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gelukkig niet ALLE mannen anders was ik nu nog alleen
Eigenlijk best knap dat hij ondanks allll die posts niks over zichzelf vertelt.quote:Op maandag 9 juni 2008 00:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vind jij het nou zelf nog wel eerlijk
vind je niet dat je zo onderhand ook eens wat zou moeten vertellen
Lief zijn is anders dan onnozel. Ik heb een tijdje gedacht dat het feit dat ik lief ben een nadeel voor mij was. Maar nu merk ik dat ik het ook al een voordeel kan zien en maak daar ook gewoon gebruik vanquote:Op maandag 9 juni 2008 01:24 schreef samjustme het volgende:
Net aangemaakt ga zo lekker slapen. Het is gewoon zo ben je te lief en onnozel dan maken mensen misbruik van en word je kut behadelt. Alleen mensen die het verdienen krijgen een nice me te zien de rest kan oprotten mijn filosofie.
Maar wat denk je dan precies te bereiken met een gay.nl profiel waarin je overkomt als een domme inhoudsloze troel?quote:Op maandag 9 juni 2008 01:24 schreef samjustme het volgende:
Net aangemaakt ga zo lekker slapen. Het is gewoon zo ben je te lief en onnozel dan maken mensen misbruik van en word je kut behadelt. Alleen mensen die het verdienen krijgen een nice me te zien de rest kan oprotten mijn filosofie.
Daar reageren mensen op die hij toch niet wil en dan kan hij zich goed voelen dat hij ze bot afwijst.quote:Op maandag 9 juni 2008 01:26 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Maar wat denk je dan precies te bereiken met een gay.nl profiel waarin je overkomt als een domme inhoudsloze troel?.
Ik verwacht op zijn minst 1 uur puddinbuksenquote:Op maandag 9 juni 2008 01:26 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Maar wat denk je dan precies te bereiken met een gay.nl profiel waarin je overkomt als een domme inhoudsloze troel?.
Het is een wonder eigenlijk dat mensen uberhaupt berichtjes opsturen.quote:Op maandag 9 juni 2008 01:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar reageren mensen op die hij toch niet wil en dan kan hij zich goed voelen dat hij ze bot afwijst.
Denk ik. Misschien.
Deceit is op zich een leuke jongenquote:
Teleurgesteld in de mensheid, gekleurd door het "wereldje" maar gelukkig is daarbuiten ook een wereld...quote:Op maandag 9 juni 2008 01:34 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het is een wonder eigenlijk dat mensen uberhaupt berichtjes opsturen.
Maar weet je wat het is ben je nice tegen iemand en laatste keer met een jongen had ik zelfs mijn jt filosofie losgelaten en dacht weet je wat misschien is hij leuk qua inhoud, kreeg ik een kut reactie back en ik ben sowieso veel minder naif dan een jaartje terug. Ik geloof bijna geen moer meer wat uit iemands mond komt, men zegt a maar doet b.
wie?quote:
Een fokker die ook in H postte al een lange tijd niet meer. Was wel grappige gozer.quote:
Ook gestopt na het grote nathan/zakje elkaar droogneuk incident?quote:Op maandag 9 juni 2008 01:41 schreef samjustme het volgende:
[..]
Een fokker die ook in H postte al een lange tijd niet meer. Was wel grappige gozer.
Maar waarom maak je dan een profiel? Hoop je dan stiekem dat toch die ene leuke gozer je een berichtje gaat sturen?quote:Op maandag 9 juni 2008 01:34 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het is een wonder eigenlijk dat mensen uberhaupt berichtjes opsturen.
Maar weet je wat het is ben je nice tegen iemand en laatste keer met een jongen had ik zelfs mijn jt filosofie losgelaten en dacht weet je wat misschien is hij leuk qua inhoud, kreeg ik een kut reactie back en ik ben sowieso veel minder naif dan een jaartje terug. Ik geloof bijna geen moer meer wat uit iemands mond komt, men zegt a maar doet b.
Eerder zelfs. Omg what happened ik krijg alleen maar berichten van mensen die seks willenquote:Op maandag 9 juni 2008 01:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ook gestopt na het grote nathan/zakje elkaar droogneuk incident?
Zo komt je profiel ook over!quote:Op maandag 9 juni 2008 01:46 schreef samjustme het volgende:
[..]
Eerder zelfs. Omg what happened ik krijg alleen maar berichten van mensen die seks willen.
Ook al ben ik vaak genoeg gekwetst hoop ik toch stiekem dat toch een juist iemand reageert.quote:Op maandag 9 juni 2008 01:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar waarom maak je dan een profiel? Hoop je dan stiekem dat toch die ene leuke gozer je een berichtje gaat sturen?
Owwww die jongen is echt te erg, die wenkbrauwen, dat shirtjequote:Op maandag 9 juni 2008 01:48 schreef hierissieweer het volgende:
http://www.gay.nl/cuteboy17
Dit is toch wel wat je zoekt Sam?
Neequote:Op maandag 9 juni 2008 01:48 schreef hierissieweer het volgende:
http://www.gay.nl/cuteboy17
Dit is toch wel wat je zoekt Sam?
Ik denk niet dat je huidige profiel daar mee gaat helpen...quote:Op maandag 9 juni 2008 01:49 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ook al ben ik vaak genoeg gekwetst hoop ik toch stiekem dat toch een juist iemand reageert.
quote:Op maandag 9 juni 2008 01:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
kunnen we onderhand gaan slapen, ik doe geen oog dicht met dat geklets hier
En en?quote:Op maandag 9 juni 2008 01:53 schreef samjustme het volgende:
Omg ik kreeg van een bijna 100% mijn type die Italiaans is en Indo
Funny!quote:Op maandag 9 juni 2008 02:08 schreef samjustme het volgende:
ik ben hem zat toch niet mijn type hehe
italian_is_hot: ehi hi...
ben je echt 78 jaar oud?
antwoord back ja ik ben mijn begrafenis al in het inplannen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |