Teleurgesteld in de mensheid, gekleurd door het "wereldje" maar gelukkig is daarbuiten ook een wereld...quote:Op maandag 9 juni 2008 01:34 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het is een wonder eigenlijk dat mensen uberhaupt berichtjes opsturen.
Maar weet je wat het is ben je nice tegen iemand en laatste keer met een jongen had ik zelfs mijn jt filosofie losgelaten en dacht weet je wat misschien is hij leuk qua inhoud, kreeg ik een kut reactie back en ik ben sowieso veel minder naif dan een jaartje terug. Ik geloof bijna geen moer meer wat uit iemands mond komt, men zegt a maar doet b.
wie?quote:
Een fokker die ook in H postte al een lange tijd niet meer. Was wel grappige gozer.quote:
Ook gestopt na het grote nathan/zakje elkaar droogneuk incident?quote:Op maandag 9 juni 2008 01:41 schreef samjustme het volgende:
[..]
Een fokker die ook in H postte al een lange tijd niet meer. Was wel grappige gozer.
Maar waarom maak je dan een profiel? Hoop je dan stiekem dat toch die ene leuke gozer je een berichtje gaat sturen?quote:Op maandag 9 juni 2008 01:34 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het is een wonder eigenlijk dat mensen uberhaupt berichtjes opsturen.
Maar weet je wat het is ben je nice tegen iemand en laatste keer met een jongen had ik zelfs mijn jt filosofie losgelaten en dacht weet je wat misschien is hij leuk qua inhoud, kreeg ik een kut reactie back en ik ben sowieso veel minder naif dan een jaartje terug. Ik geloof bijna geen moer meer wat uit iemands mond komt, men zegt a maar doet b.
Eerder zelfs. Omg what happened ik krijg alleen maar berichten van mensen die seks willenquote:Op maandag 9 juni 2008 01:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ook gestopt na het grote nathan/zakje elkaar droogneuk incident?
Zo komt je profiel ook over!quote:Op maandag 9 juni 2008 01:46 schreef samjustme het volgende:
[..]
Eerder zelfs. Omg what happened ik krijg alleen maar berichten van mensen die seks willen.
Ook al ben ik vaak genoeg gekwetst hoop ik toch stiekem dat toch een juist iemand reageert.quote:Op maandag 9 juni 2008 01:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar waarom maak je dan een profiel? Hoop je dan stiekem dat toch die ene leuke gozer je een berichtje gaat sturen?
Owwww die jongen is echt te erg, die wenkbrauwen, dat shirtjequote:Op maandag 9 juni 2008 01:48 schreef hierissieweer het volgende:
http://www.gay.nl/cuteboy17
Dit is toch wel wat je zoekt Sam?
Neequote:Op maandag 9 juni 2008 01:48 schreef hierissieweer het volgende:
http://www.gay.nl/cuteboy17
Dit is toch wel wat je zoekt Sam?
Ik denk niet dat je huidige profiel daar mee gaat helpen...quote:Op maandag 9 juni 2008 01:49 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ook al ben ik vaak genoeg gekwetst hoop ik toch stiekem dat toch een juist iemand reageert.
quote:Op maandag 9 juni 2008 01:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
kunnen we onderhand gaan slapen, ik doe geen oog dicht met dat geklets hier
En en?quote:Op maandag 9 juni 2008 01:53 schreef samjustme het volgende:
Omg ik kreeg van een bijna 100% mijn type die Italiaans is en Indo
Funny!quote:Op maandag 9 juni 2008 02:08 schreef samjustme het volgende:
ik ben hem zat toch niet mijn type hehe
italian_is_hot: ehi hi...
ben je echt 78 jaar oud?
antwoord back ja ik ben mijn begrafenis al in het inplannen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |