hoezo sorry voor pm gekkerdquote:
geloof me als ik heb mensen meer dan genoeg kansen gegeven!quote:
Ik vind hem niet bij me passenquote:Op maandag 9 juni 2008 02:19 schreef wonderer het volgende:
En die italiaan kan na vijf minuten opbokken? Wat je een kans noemt.
Trouwens jij ben ook druk met het afwerken! Eerst TMM, nu Sam... Voor je het weet sta jij straks ook de beruchte droogneukscene te dansen (cairon ofzo)quote:
Neenee! dat was niet Cairon, maar Zakjequote:Op maandag 9 juni 2008 02:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Trouwens jij ben ook druk met het afwerken! Eerst TMM, nu Sam... Voor je het weet sta jij straks ook de beruchte droogneukscene te dansen (cairon ofzo)
I know, its called ironyquote:Op maandag 9 juni 2008 02:38 schreef MisterO het volgende:
[..]
Neenee! dat was niet Cairon, maar Zakje
Irony at its bestquote:
De jongen waar ik nu op aan 't jagen ben is ook al de hele maand onder de pannen als EK gek zijnde. En hij volgt ook Nederlands voetbal, erg Ajax-fan en heeft zelf gevoetbald....quote:Op zondag 8 juni 2008 23:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
Let wel op, je moet het allemaal zelf te doen. Dat je vriendin je meehelpt is goed, maar jij bent toch uiteindelijk de eindverantwoordelijke. Pak het goed aan, eet vooral gezond, niet te weinig en beweeg veel. Elke kans om te bewegen moet je aanpakken![]()
En hetero worden, nee, dat ben jij helemaaaaaal niet![]()
Vandaag was ik thuis om 4:00 na mn werk, daarna geslapen tot 15:00, Roland Garros Finale gezien, gebarbecued en voetbal Duitsland - Polen gezienEn jij?
Het kan erger: http://gay.nl/Ricky-Milkshakequote:Op maandag 9 juni 2008 01:50 schreef MisterO het volgende:
Owwww die jongen is echt te erg, die wenkbrauwen, dat shirtjeOh wacht ik klink nu oppervlakkig
Prosecco.quote:
Da's dan ook kwaliteit.quote:Op maandag 9 juni 2008 09:36 schreef Stroekie het volgende:
de Glenwood Chardonnay heeft hier geen sporen achter gelaten
Is ook van de meest gedreven wijnmakers die ik vorig jaar in Zuid Africa ontmoet hebquote:
Nederburg gaat er ook altijd wel inquote:Op maandag 9 juni 2008 09:55 schreef Stroekie het volgende:
Is ook van de meest gedreven wijnmakers die ik vorig jaar in Zuid Africa ontmoet heb
Hij durft ook gewoon te vertellen dat hij een bepaalde jaargang gewoon niet op de markt gebracht heeft omdat hij de kwaliteit niet goed genoeg vond
Inderdaad is Nederburg best wel te pruimen, maar in mijn ogen weer een massa produkt net als bv. Pullpit Rock waar in een hal meer dan 40 van die 1000 liter fermentatie tanks staan. Dat was geen wijnboer meer maar een fabriek.quote:Op maandag 9 juni 2008 09:57 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nederburg gaat er ook altijd wel in
Ken je Kanonskop? Darwinistisch geselecteerde druiven...
Bij Charmonix is in elk geval het mooiste terras met uitzicht over de valleiquote:Op maandag 9 juni 2008 10:09 schreef PJORourke het volgende:
Of de brandy van KWV, ook prima te zuipen. Maar een Nederburg Paarl is misschien massa, maar toch wel van de beter kwaliteit. En de wijngaard is prachtig...
Gezien... ik ben er al zo lang niet meer geweestquote:Op maandag 9 juni 2008 10:15 schreef Stroekie het volgende:
Bij Charmonix is in elk geval het mooiste terras met uitzicht over de vallei
http://foto.stroekie.com/2007/South%20Africa%20summer%202007/
oh, en ik heb je een PM gestuurd
Dat staat bij mij morgen op de planning... FUN!quote:Op maandag 9 juni 2008 10:16 schreef Jerruh het volgende:
ben weer druk bezig met studeren.... zucht...
Je hebt dan ook heel wat in te halen.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:16 schreef Jerruh het volgende:
goedemorgen!.
ben weer druk bezig met studeren.... zucht...
Nee daar waren we 5 jaar geledenquote:
Vandaag niet?quote:Op maandag 9 juni 2008 10:27 schreef hierissieweer het volgende:
Dat staat bij mij morgen op de planning... FUN!
Nee vandaag moet ik naar school, als ik tenminste mijn nest eens uitkom!quote:
hup luie donder, in de benenquote:Op maandag 9 juni 2008 10:39 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nee vandaag moet ik naar school, als ik tenminste mijn nest eens uitkom!
Ja maar ik heb geen zin...quote:
Internetten vanuit bed, het zou niet moeten kunnen.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:39 schreef hierissieweer het volgende:
Nee vandaag moet ik naar school, als ik tenminste mijn nest eens uitkom!
Das nou zo fijn met een laptoppie he! (komt eigenlijk omdat mijn bureau gewoon vol zooi ligt!)quote:Op maandag 9 juni 2008 10:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Internetten vanuit bed, het zou niet moeten kunnen.
Ik heb tegenwoordig een iPod Touch, dus ik ben ook schuldig...quote:Op maandag 9 juni 2008 10:46 schreef hierissieweer het volgende:
Das nou zo fijn met een laptoppie he! (komt eigenlijk omdat mijn bureau gewoon vol zooi ligt!)
quote:Op maandag 9 juni 2008 10:47 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig een iPod Touch, dus ik ben ook schuldig...
Oh, daarom moest jij naar NYC ?quote:Op maandag 9 juni 2008 10:47 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig een iPod Touch, dus ik ben ook schuldig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |