jaquote:Op zondag 8 juni 2008 20:46 schreef LastRequest het volgende:
Ooh zijn jullie allemaal EK-fan trouwens? (Gezien TT)
Neequote:Op zondag 8 juni 2008 20:46 schreef LastRequest het volgende:
Ik ga een paar dagen sfeer proeven in Bern volgende weekquote:Op zondag 8 juni 2008 20:46 schreef LastRequest het volgende:
* Paaskonijn jaloers isquote:Op zondag 8 juni 2008 20:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ga een paar dagen sfeer proeven in Bern volgende week
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie 't hier primaquote:Op zondag 8 juni 2008 20:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en Pietje op mijn tv vind ik die tijdenzo ook niet echt duidelijk.. en ik zit op 1 meter afstand ofzo..
Denk gewoond at dat blauw plus lettertype niet zo ideaal is
quote:Op zondag 8 juni 2008 20:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
en btwHelaas, dan ben ik net weg van die campusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The rock candy's melted, only diamonds now remain
quote:Op zondag 8 juni 2008 20:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind die shirst vaduitsland best strak..
Ow en Pietje op mijn tv vind ik die tijdenzo ook niet echt duidelijk.. en ik zit op 1 meter afstand ofzo..
Denk gewoond at dat blauw plus lettertype niet zo ideaal is
[/quote
Mijn oma zou zeggen:
[quote]Lucas' oma zegt:
Scheve kutjes piesen ook
Betsequote:
Wat doe je dan?quote:Op zondag 8 juni 2008 20:53 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Helaas, dan ben ik net weg van die campus
Nu ook wel ja.. maar toen het net 05:36 was kon ik het echt moeilijk zienquote:Op zondag 8 juni 2008 20:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zie 't hier prima.
Die kans net van die Duitsers.
Multimedia Design aan de ICA, zit in het HTS gebouw.. maar na de zomer doe ik een minor in Nijmegenquote:Op zondag 8 juni 2008 20:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Wat doe je dan?
/lui om op te zoeke
iddquote:Op zondag 8 juni 2008 20:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het gaat lekker met de typtyvus of niet CP
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
[quote]Op zondag 8 juni 2008 20:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het gaat lekker met de typtyvus of niet CP
[/quote
idd![]()
maar nu is men internet zo snel dat ik weer tijd heb om het aan te passen binnen 10 sec, ipv 5 min]
Autotechniek is ander gebouw dan rest vd HTS héquote:Op zondag 8 juni 2008 20:59 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Multimedia Design aan de ICA, zit in het HTS gebouw.. maar na de zomer doe ik een minor in Nijmegen
Haha ik ook.. Alleen had ik dan als avondeten een hele grote bak aardbeien yoghurt..quote:
Ik zit er al 3 jaar, I knowquote:Op zondag 8 juni 2008 21:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Autotechniek is ander gebouw dan rest vd HTS héscheelt toch zeker 300 meter
je hebt de FEM, Pabo, en tegenover in de 3hoek zit dan Autotechniek + Industrieel Ontwerp
Morgen even kijken.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nice.. Misschien bij de sportzaak bij je om de hoek, bij plein 44 daarro?
Is er volgend seizoen geen nieuw shirt? Of is die al bekend? Zou jammer zijn als je meteen een oud shirt kooptquote:
Haha, even kijken hoever de ruzies binnen de groep deze week nog oplaaien, anders gaan we daar donderdag na het inleveren nog wel even heen denk ik.quote:
Nieuwe shirts zijn altijd zo duurquote:Op zondag 8 juni 2008 21:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Is er volgend seizoen geen nieuw shirt? Of is die al bekend? Zou jammer zijn als je meteen een oud shirt koopt.
Doe gewoon! Je komt iedere keer daarop uit.. En als je er echt keihard voor knokt.. komt het helemaal goedquote:Op zondag 8 juni 2008 21:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
Maargoed dan moet ik er echt volledig voor gaan ...
Ze heeft het gezien en hij is nu z'n koffers aan het pakkenquote:Op zondag 8 juni 2008 21:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
God wat haat ik het dat ik geen mailtje terug krijg
Stom nieuwsgierig kind dat ik ook ben
Ze geven je vast een biertje extra omdat je alles gedaan hebtquote:Op zondag 8 juni 2008 21:17 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Haha, even kijken hoever de ruzies binnen de groep deze week nog oplaaien, anders gaan we daar donderdag na het inleveren nog wel even heen denk ik.
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:19 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ze heeft het gezien en hij is nu z'n koffers aan het pakken
Aan gebrek van hulp van anderen zal het niet liggenquote:Op zondag 8 juni 2008 21:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Doe gewoon! Je komt iedere keer daarop uit.. En als je er echt keihard voor knokt.. komt het helemaal goed
Bij de stadionshop van NEC waren een paar weken geleden geen shirts meer te koop. Allemaal uitverkocht omdat ze slechts voor 30 euro verkocht werden.quote:
Heel af en toe.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
Komer er wel eens fokkers van hier in de Inferno btw?
Daar verbaasde ik me wel over ja, tussen de wulpse dames van om en nabij de 18 dook er ineens een 40er op ofzoquote:Op zondag 8 juni 2008 21:30 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Heel af en toe.
Maar ik hou toch meer van een echte kroeg. Bij de Inferno hangt meer een clubsfeer en komt er ook (voor mij) nog wat te oud volk.
Maar die Deephouse/Minimal avonden zijn wel vet
waar dan?quote:Op zondag 8 juni 2008 21:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
kan je ook op klikken enzo
Is de inferno niet een ongelooflijke nare tent? hoorde ik altijdquote:Op zondag 8 juni 2008 21:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Daar verbaasde ik me wel over ja, tussen de wulpse dames van om en nabij de 18 dook er ineens een 40er op ofzo
Gefeliciteerdquote:
Gebruik je de oude layout nogquote:
waarom zou ik iets gebruiken dat al bagger heetquote:Op zondag 8 juni 2008 21:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, vandaar, die zit dus alleen in de baggerlay-out
.
Fuck yeah, ander ziet fok er zo... nieuw uit enzo...quote:
Wat aardig, mijn pa belde me laats ook zomaar, omdat ik al zolang niets van had laten horenquote:Op zondag 8 juni 2008 21:36 schreef LastRequest het volgende:
Aaawww.. m'n telefoon ging.. en papa's naam stond in beeld, en papa belt NOOIT dus ik schrok me rot, dacht dat er iets aan de hand was.
Maar hij belde om te vragen hoe het ging en of ik op schema was enzo
Ja ik ookquote:Op zondag 8 juni 2008 21:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hahah swarma en pietje.. Nu zie ik die bassie reclame met geluid
Ik gebruik silver nog steeds.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fuck yeah, ander ziet fok er zo... nieuw uit enzo...
Gister voor het eerst geweest... Omdat een of andere malloot toch niet werd toegelaten bij Van Buren omdat hij teenslippers droegquote:Op zondag 8 juni 2008 21:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is de inferno niet een ongelooflijke nare tent? hoorde ik altijd
Met het open rechten feestquote:Op zondag 8 juni 2008 21:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
Komer er wel eens fokkers van hier in de Inferno btw?
Toen wij op 't terras zaten moest zo'n wannabe-50-cent-gangsta-nigga z'n pet en muts afzetten voor ie naar binnen mochtquote:Op zondag 8 juni 2008 21:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gister voor het eerst geweest... Omdat een of andere malloot toch niet werd toegelaten bij Van Buren omdat hij teenslippers droegMaar was eigenlijk nog niet zon ramp
Beetje rustig dat wel, maar heb me wel vermaakt
Beetje wel heaquote:Op zondag 8 juni 2008 21:46 schreef HostiMeister het volgende:
Wij zijn toch een soort van jouw brain-trust?
Hoe lang moet je aan het woord zijn?quote:Op zondag 8 juni 2008 22:03 schreef LastRequest het volgende:
Slaap lekker en sterkte met het liggen op je wiskundeboek
Oh my ik heb net gewoon een tijdschema gemaakt voor de presentatie morgen.. ik heb geen zin
Eitje tochquote:Op zondag 8 juni 2008 22:04 schreef LastRequest het volgende:
Met z'n tweeen 20 min!
Zoooo herkenbaarquote:Op zondag 8 juni 2008 22:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iig goed afspreken wat je gaat zeggen, als je voor een groep gaat moddergooien naar elkaar dat is zooo gênant dat je een 4 krijgt.
Wrom niet? Tijdens EK en WK is er niets leuker danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |