Autotechniek is ander gebouw dan rest vd HTS héquote:Op zondag 8 juni 2008 20:59 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Multimedia Design aan de ICA, zit in het HTS gebouw.. maar na de zomer doe ik een minor in Nijmegen
Haha ik ook.. Alleen had ik dan als avondeten een hele grote bak aardbeien yoghurt..quote:
Ik zit er al 3 jaar, I knowquote:Op zondag 8 juni 2008 21:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Autotechniek is ander gebouw dan rest vd HTS héscheelt toch zeker 300 meter
je hebt de FEM, Pabo, en tegenover in de 3hoek zit dan Autotechniek + Industrieel Ontwerp
Morgen even kijken.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nice.. Misschien bij de sportzaak bij je om de hoek, bij plein 44 daarro?
Is er volgend seizoen geen nieuw shirt? Of is die al bekend? Zou jammer zijn als je meteen een oud shirt kooptquote:
Haha, even kijken hoever de ruzies binnen de groep deze week nog oplaaien, anders gaan we daar donderdag na het inleveren nog wel even heen denk ik.quote:
Nieuwe shirts zijn altijd zo duurquote:Op zondag 8 juni 2008 21:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Is er volgend seizoen geen nieuw shirt? Of is die al bekend? Zou jammer zijn als je meteen een oud shirt koopt.
Doe gewoon! Je komt iedere keer daarop uit.. En als je er echt keihard voor knokt.. komt het helemaal goedquote:Op zondag 8 juni 2008 21:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
Maargoed dan moet ik er echt volledig voor gaan ...
Ze heeft het gezien en hij is nu z'n koffers aan het pakkenquote:Op zondag 8 juni 2008 21:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
God wat haat ik het dat ik geen mailtje terug krijg
Stom nieuwsgierig kind dat ik ook ben
Ze geven je vast een biertje extra omdat je alles gedaan hebtquote:Op zondag 8 juni 2008 21:17 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Haha, even kijken hoever de ruzies binnen de groep deze week nog oplaaien, anders gaan we daar donderdag na het inleveren nog wel even heen denk ik.
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:19 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ze heeft het gezien en hij is nu z'n koffers aan het pakken
Aan gebrek van hulp van anderen zal het niet liggenquote:Op zondag 8 juni 2008 21:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Doe gewoon! Je komt iedere keer daarop uit.. En als je er echt keihard voor knokt.. komt het helemaal goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |