Bij de stadionshop van NEC waren een paar weken geleden geen shirts meer te koop. Allemaal uitverkocht omdat ze slechts voor 30 euro verkocht werden.quote:
Heel af en toe.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
Komer er wel eens fokkers van hier in de Inferno btw?
Daar verbaasde ik me wel over ja, tussen de wulpse dames van om en nabij de 18 dook er ineens een 40er op ofzoquote:Op zondag 8 juni 2008 21:30 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Heel af en toe.
Maar ik hou toch meer van een echte kroeg. Bij de Inferno hangt meer een clubsfeer en komt er ook (voor mij) nog wat te oud volk.
Maar die Deephouse/Minimal avonden zijn wel vet
waar dan?quote:Op zondag 8 juni 2008 21:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
kan je ook op klikken enzo
Is de inferno niet een ongelooflijke nare tent? hoorde ik altijdquote:Op zondag 8 juni 2008 21:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Daar verbaasde ik me wel over ja, tussen de wulpse dames van om en nabij de 18 dook er ineens een 40er op ofzo
Gefeliciteerdquote:
Gebruik je de oude layout nogquote:
waarom zou ik iets gebruiken dat al bagger heetquote:Op zondag 8 juni 2008 21:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, vandaar, die zit dus alleen in de baggerlay-out
.
Fuck yeah, ander ziet fok er zo... nieuw uit enzo...quote:
Wat aardig, mijn pa belde me laats ook zomaar, omdat ik al zolang niets van had laten horenquote:Op zondag 8 juni 2008 21:36 schreef LastRequest het volgende:
Aaawww.. m'n telefoon ging.. en papa's naam stond in beeld, en papa belt NOOIT dus ik schrok me rot, dacht dat er iets aan de hand was.
Maar hij belde om te vragen hoe het ging en of ik op schema was enzo
Ja ik ookquote:Op zondag 8 juni 2008 21:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hahah swarma en pietje.. Nu zie ik die bassie reclame met geluid
Ik gebruik silver nog steeds.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fuck yeah, ander ziet fok er zo... nieuw uit enzo...
Gister voor het eerst geweest... Omdat een of andere malloot toch niet werd toegelaten bij Van Buren omdat hij teenslippers droegquote:Op zondag 8 juni 2008 21:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is de inferno niet een ongelooflijke nare tent? hoorde ik altijd
Met het open rechten feestquote:Op zondag 8 juni 2008 21:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
Komer er wel eens fokkers van hier in de Inferno btw?
Toen wij op 't terras zaten moest zo'n wannabe-50-cent-gangsta-nigga z'n pet en muts afzetten voor ie naar binnen mochtquote:Op zondag 8 juni 2008 21:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gister voor het eerst geweest... Omdat een of andere malloot toch niet werd toegelaten bij Van Buren omdat hij teenslippers droegMaar was eigenlijk nog niet zon ramp
Beetje rustig dat wel, maar heb me wel vermaakt
Beetje wel heaquote:Op zondag 8 juni 2008 21:46 schreef HostiMeister het volgende:
Wij zijn toch een soort van jouw brain-trust?
Hoe lang moet je aan het woord zijn?quote:Op zondag 8 juni 2008 22:03 schreef LastRequest het volgende:
Slaap lekker en sterkte met het liggen op je wiskundeboek
Oh my ik heb net gewoon een tijdschema gemaakt voor de presentatie morgen.. ik heb geen zin
Eitje tochquote:Op zondag 8 juni 2008 22:04 schreef LastRequest het volgende:
Met z'n tweeen 20 min!
Zoooo herkenbaarquote:Op zondag 8 juni 2008 22:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iig goed afspreken wat je gaat zeggen, als je voor een groep gaat moddergooien naar elkaar dat is zooo gênant dat je een 4 krijgt.
Wrom niet? Tijdens EK en WK is er niets leuker danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |