daar hadden we t toevallig vanmiddag ook over in t parkquote:
Tsja, dat is niet te beschrijven, maar hey dat weet je zelf ook denk ik.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:11 schreef RockabeIIa het volgende:
whihiSil hoe bevalt het moederschap je dusver? Ah ik lees net dat het kleine muppeke eindelijk thuis is.
Da's een heel grote stap vooruit! Geniet!
Spannend he?quote:Op zondag 8 juni 2008 16:26 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Tsja, dat is niet te beschrijven, maar hey dat weet je zelf ook denk ik.Het is geweldig, ik ben nog elke dag verbaasd dat wij haar gecreeerd hebben, het is al zo'n mensje op zichzelf. Het is wel een beetje "eng" haar thuis hebben, maar gelukkig mogen we de kinderafdeling bellen wanneer we vragen hebben.
Ja, we hebben eigenlijk alles wel geleerd in het ziekenhuis. Badderen, wanneer te voeden, hoe te voeden, verschonen et cetera. En ik werk zelf in de kinderopvang, dat scheelt wel wat qua ervaring ook al zijn dat niet je eigen kinderen en komen die pas vanaf 6 weken.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:34 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Spannend he?Komt helemaal goed joh. Maarreh, dus jullie hebben geen kraamverzorgster o.i.d. die jullie op gang helpt? Of is die 'spoedcursus' in het ziekenhuis gegeven? Kan me voorstellen dat het anders is dan als je al een paar dagen thuis bent samen met begeleiding eer je er 'alleen' voor staat.
Ja, dat is heerlijk he! En ze is helemaal van jullie! Niemand die je zegt of je het gevoel geeft van 'zo is het wel weer genoeg geweest'. Je eigen kind kun je niet teveel verwennen, tenminste niet als ze zo klein zijn. Je eigen kind is je eigen kind, je went aan die intimiteit maar het is en blijft ook wel heel bijzonder.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:47 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Het is wel onwijs leuk hoor.Lekker oppakken wanneer je dat wil enzo.
je houdt het bij 1 kind na vandaag begrijp ik?quote:Op zondag 8 juni 2008 20:36 schreef Memmel het volgende:
Ik ben gesloopt....en mijn huis ook.....
dat is geen echte man hequote:
geloof dat ze nog niet door de procedure heen was die voorbereidend is op het daadwerkelijke ombouwenquote:Op zondag 8 juni 2008 21:51 schreef E.T. het volgende:
een verbouwde vrouw die niet zonder baarmoeder wilde maar wel man wilde zijn
Alles voor de aandacht
ik vind de foto's overigens mooiquote:Op zondag 8 juni 2008 22:00 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik vind het fantastisch, dat hij en zijn vrouw toch een kind kunnen krijgen op deze manier.Op de frontpage zag ik allerlei afkeurende reacties voorbij komen, dat het 'vies' was, de kotssmilie kwam voorbij, het woord 'freakshow' etc. Láát die mensen toch! Dat het voor hun op deze manier toch nog mogelijk is om een kind te krijgen, vind ik echt alleen maar ongelooflijk fijn voor ze.
Ik ben het helemaal met je eens. Zijn vrouw heeft geen baarmoeder meer, dat is de reden dat hij deze wel wilde houden. Ik vind het mooi.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:00 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik vind het fantastisch, dat hij en zijn vrouw toch een kind kunnen krijgen op deze manier.Op de frontpage zag ik allerlei afkeurende reacties voorbij komen, dat het 'vies' was, de kotssmilie kwam voorbij, het woord 'freakshow' etc. Láát die mensen toch! Dat het voor hun op deze manier toch nog mogelijk is om een kind te krijgen, vind ik echt alleen maar ongelooflijk fijn voor ze.
Ja duh...dat jij het kon verstaan zegt nog niet dat de rest van Nederland dat ook kanquote:Op zondag 8 juni 2008 22:40 schreef Ynske het volgende:
Belachelijk, is een nieuwsbericht op SBS over een kuil die in het bos in Helden (Lb) gevonden is waar ijzeren pennen in zitten.
Je hoort een limburgse persoon netjes in ABN uitleg geven
en wat doen ze? ze gaan Ondertitelenzulks onzin
Ik versta, serieus, Limburgers erg vaak gewoon niet.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:40 schreef Ynske het volgende:
Belachelijk, is een nieuwsbericht op SBS over een kuil die in het bos in Helden (Lb) gevonden is waar ijzeren pennen in zitten.
Je hoort een limburgse persoon netjes in ABN uitleg geven
en wat doen ze? ze gaan Ondertitelenzulks onzin
dit was gewoon nederlands wat er gesproken werdquote:Op zondag 8 juni 2008 22:51 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik versta, serieus, Limburgers erg vaak gewoon niet.
Nee, dan is het wat onzinnig inderdaad. Maar met echt zo'n zwaar accent of het dialect..... Dan ben ik blij dat er ondertiteling staat.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
dit was gewoon nederlands wat er gesproken werd
en Limburgers niet verstaan als er limburgs gesproken word, kan ik begrijpen
maar als ik Nederlands spreek, ben ik bij mijn weten niet onverstaanbaar.
Bix, Jambo en Ireth zouden t kunnen bevestigen
quote:Op zondag 8 juni 2008 22:28 schreef Vicky het volgende:
Ik zit filmpjes te kijken op Youtube en kom toch een leuke tegen:
Pimmetje wil een kusje
nou, dat niet noodzakelijk, maar als ik ooit het getal vier hoor vallen, gaat alles direct op slot en dicht!quote:Op zondag 8 juni 2008 21:36 schreef Belana het volgende:
[..]
je houdt het bij 1 kind na vandaag begrijp ik?
haha ja inderdaad. ynske, je spreekt wel nederlands maar wel met een heeel duidelijk limburgs accent. friese neven & nichten van me vonden ook altijd dat ze heel goed gewoon nederlands spraken, maar voor iemand uit een andere regio was 't maar lastig te volgen.quote:Op zondag 8 juni 2008 23:00 schreef Igraine het volgende:
Ja maar dat werkt met veel dialecten zo. Ik heb zelfs in het oosten van het land wel eens te horen gekregen dat wij (een groepje vrienden uit Rotterdam) ook bijna niet te verstaan waren als we onderling praatten.
En zo plat praat ik nou ook weer niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een vakantievriendinnetje van me uit 'Painakkejjj' (Pijnakker) kwam ook eens een weekendje bij me logeren en toen ze voor haar terugreis een kaartje 'Hengelo-Pijnakker' wilde kopen op 't station werd haar 2x in het engels gevraagd of ze haar vraag nog eens kon herhalen.![]()
quote:
Het strand bij Monster is vrij rustig altijd, of - ook leuk - bij Ter Heijde. Je hebt er idd niet zo veel horeca, maar wij vinden het altijd wel lekker daar voor die kleintjes juist.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:10 schreef owlet het volgende:
Vreselijk irritant, P_iglet. Ik moet ook dringend naar de hogeschool in Zeist maar ik kan er gewoon niet komen zonder bus. Woensdag maar de fiets in de trein mee nemen![]()
Er is hier vast wel iemand die wat meer strand-gericht is dan ik.
Ik ben op zoek naar een locatie waar ik straks in Augustus Ronja's tweede verjaardag kan vieren. Geen strandtent oid maar gewoon een plekje op een zo rustig mogelijk stukje strand waar we met kleden, parasols, koelboxen en tapas lekker kunnen zitten vanaf een uur of drie in de middag.
Waar aan/op het Haagsche strand zou dat het leukste zijn? Het moet enigzins met de auto bereikbaar zijn (dus geen uur durende duinenmars vanaf de parkeerplaats) maar er hoeft verder niets aan horeca oid te zijn.
Nou, ik heb vroeger als vakantiewerk ooit tomaten geplukt in het westland. Daar kreeg ik toch ook dingen te horen die ik toen niet begreep.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:50 schreef ik80 het volgende:
ja ze zeggen idd zoiets. Maar de meesten praten wel redelijk abn hier, Rotterdams is erger.
Nog meer dingen voor Lilah kopen?quote:Op maandag 9 juni 2008 17:11 schreef DaviniaHR het volgende:
k_i_m, volhouden, hoor!! Wat BE zegt, het is veel makkelijker om nu te blijven stoppen, dan om nu weer te beginnen en dan opnieuw te moeten stoppen! (Geen ervaring verder met roken, behalve mijn moeder, en die is al bijna 3 jaar dood. Longkanker. Nog een reden nodig? )
Mss kan je je hart ophalen door leuke dingetjes te kopen voor Lilah?
Igraine, ik begrijp echt niet wat daar staat! komen er nog ondertitels wat het nou betekent?
Webim, mooi verhaal!
Heeft PR gelukkig geen last van. Al wordt er wel voor ieder spikkeltje een nieuwe hydrofielluier uit de kast getrokken. Wel een beetje vergelijkbaar dus
http://www.handleiding-on(...)he%20kookplaat/Miele ?quote:Op maandag 9 juni 2008 17:11 schreef Webkim het volgende:
Aaaaahrgh! Ik heb mijn dag niet!
Kennelijk heb ik met een zak sperzieboontjes het kinderslot van m'n (Miele) keramische kookplaat geactiveerd. En ik krijg het er niet meer af; dat ding bliep-bliept alleen nog heel irritant, elke halve minuut ofzo. Ik heb de stroom er al af gehad. Dat helpt niet.
Anyone?
Ik was er al op aan het kijken. Thanks.quote:Op maandag 9 juni 2008 17:18 schreef snoopy het volgende:
[..]
http://www.handleiding-on(...)he%20kookplaat/Miele ?
huh, of ik ben bevangen door de hitte of je linkje doet het niet?quote:Op maandag 9 juni 2008 11:57 schreef Stiemie het volgende:
Snoopy ik zag deze foto en moest meteen aan jou denkenWas misschien best handig geweest
![]()
[ afbeelding ]
Officieel wel jaquote:Op maandag 9 juni 2008 17:18 schreef Maneki.Neko het volgende:
Monster bij de molen zou ik niet doen..is een behoorlijke klim over het duin heen met die trappen! Doe dan ter Heijde.
Hier een voormalig bewoner van Wateringen. Nu woon ik in Monster, da`s niet veel beterEn Wateringen is dus echt wel Westland he!
maar wat zien jullie dan? Ik zie alleen een blauw vlak met rode tekst over 'not linking'quote:Op maandag 9 juni 2008 17:35 schreef Noli. het volgende:
ff aan het vogelen geweest en volgens mij bedoelt Stiemie deze Snoop
[ afbeelding ]
dat zie ik ook.quote:Op maandag 9 juni 2008 17:42 schreef snoopy het volgende:
[..]
maar wat zien jullie dan? Ik zie alleen een blauw vlak met rode tekst over 'not linking'
quote:Op maandag 9 juni 2008 17:40 schreef Webkim het volgende:
Grrr. Ik kan het niet vinden.En op de plaat staat niet welk type het is. Er staat alleen Miele. En die zijn al naar huis. Het is een hele simpele: twee grote en twee kleine 'pitten' op een zwart glazen plaat met rvs lijst. Aan de zijkant vier plussen en minnen voor de bijbehorende 'zone'. En onderaan een aan tiptoets en een met een sleuteltje.
Miele spreekt niet van kinderslot maar van ingebruiknamebeveiliging. Nou: dat klopt!![]()
![]()
![]()
Honger!
quote:Op maandag 9 juni 2008 20:46 schreef snoopy het volgende:
[ afbeelding ]
ha ja, die had ik idd al gezien en ik ben wel opgelucht kan ik je zeggen
IN mijn verhuisbericht heb ik trouwens die foto van die zinkende ark uit 88 gebruikt
cool, das wel een mooi plekkie geweestquote:Op maandag 9 juni 2008 20:52 schreef snoopy het volgende:
En hier een plaatje van een stukje van onze woonboot. Nu we er toch niet meer wonen kan het wel
[ afbeelding ]
dat is echt wel tof!quote:Op maandag 9 juni 2008 20:58 schreef snoopy het volgende:
er lag niks tussen de brug en ons Ynske. En het is idd wel jammer maar hee, we hebben wel 5 jaar op de mooiste plek van Amsterdam gewoond
Op het moment van spelen viel het hartstikke mee. Ik ben benieuwd naar de herhaling zelfs (ik twijfel zelfs aan buitenspel)quote:
Duindorp. Ook goed te doen met OV, tram 12 vanaf HS en uitstappen bij het eindpunt. routebeschrijving auto en ovquote:Op maandag 9 juni 2008 15:10 schreef owlet het volgende:
Er is hier vast wel iemand die wat meer strand-gericht is dan ik.
Ik ben op zoek naar een locatie waar ik straks in Augustus Ronja's tweede verjaardag kan vieren. Geen strandtent oid maar gewoon een plekje op een zo rustig mogelijk stukje strand waar we met kleden, parasols, koelboxen en tapas lekker kunnen zitten vanaf een uur of drie in de middag.
Waar aan/op het Haagsche strand zou dat het leukste zijn? Het moet enigzins met de auto bereikbaar zijn (dus geen uur durende duinenmars vanaf de parkeerplaats) maar er hoeft verder niets aan horeca oid te zijn.
jij cultuurbarbaar!!quote:Op maandag 9 juni 2008 22:27 schreef Belana het volgende:
is het nou nog steeds bezig dan? hoe lang duurt zo'n wedstrijd?
kan me wel voorstellen trouwens snoop
quote:
hier waren ze net ook al aan t ruzieen en elkaar op t gezicht aan t slaanquote:Op maandag 9 juni 2008 22:49 schreef Vivi het volgende:
[..]Ik dus ook niet. En waar ik nog minder van houd, of zeg maar gewoon, een intense grafhekel aan heb zijn die intellectueel uitgedaagden die hier keihard aan het toeteren en bleren zijn in de straat
.
Hahaha!quote:Op maandag 9 juni 2008 22:22 schreef snoopy het volgende:
ik begin steeds blijer te worden dat die boot verkocht is
quote:Op maandag 9 juni 2008 22:49 schreef Vivi het volgende:
[..]Ik dus ook niet. En waar ik nog minder van houd, of zeg maar gewoon, een intense grafhekel aan heb zijn die intellectueel uitgedaagden die hier keihard aan het toeteren en bleren zijn in de straat
.
Volgende wedstrijd staat er hier een doos eieren klaarquote:Op maandag 9 juni 2008 22:49 schreef Vivi het volgende:
.
Oranje eieren?quote:Op maandag 9 juni 2008 23:02 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Volgende wedstrijd staat er hier een doos eieren klaar.
Woon je in Belgie?quote:Op maandag 9 juni 2008 23:14 schreef YPPY het volgende:
Het is hier heerlijk rustig. Wat ben ik toch blij met dit dorp.
Zo diep ben ik nou ook weer niet gezonken.quote:
Ik heb ook echt niks gehoord! Ook dorp, maar wij zitten in het rustige deel. Een eind verderop in een andere wijk zijn sommige huizen oranje.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:14 schreef YPPY het volgende:
Het is hier heerlijk rustig. Wat ben ik toch blij met dit dorp.
Oei, ik was van plan zoiets te maken.. ipv de box...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:51 schreef Webkim het volgende:
Tja E.T., ik vind jouw idee iig prettiger dan dat van Swets.
Een traphekje ervoor en een matras op de grond doet mij een beetje hondenhokkerig aan.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:40 schreef E.T. het volgende:
Lishe, altijd rot-situaties![]()
Iemand nog ideeen om in een nis van 50x100 Nienke te slapen te leggen? Wel zo goedkoop en simpel mogelijk![]()
Ik stelde al voor om een ikea-bedje te verbouwen maar volgens Swets kon dat niet. Ik wilde gewoon alle 4 kanten een stukje afhalen en dan met schroeven stevig in elkaar schroeven. Bodem op maat bijzagen, matrasje stuk verkleinen met broodmes en klaar.
Maar dat idee werd afgeschoten (al snap ik nog steeds niet, waarom het niet zou kunnen).
Swets z'n idee was een traphekje op de lange kant van de nis en dan matrasje op maat snijden en dat op de grond leggenIk wil Nienke niet zo laag hebben liggen
Aaaahh.. hoe herkenbaar.. wij gingen van een flatje in Osdorp (quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:13 schreef Memmel het volgende:
gvd, zal blij zijn als ik verhuisd ben binnen nu en een week of 7. Al voorzie ik nu al dat wij dan de Flodders van de buurt zullen zijnmaar da's een ander verhaal.
In onze nieuwe wijk laten de mensen denk ik hun auto's wassen...Ik maak me ook grote zorgen over onze nieuwe tuin, ik kan mijn balkon van 4m2 niet eens opgeruimd houden, laat staan straks een mega tuin.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:04 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Aaaahh.. hoe herkenbaar.. wij gingen van een flatje in Osdorp (![]()
) naar een dorp waar iedereen op zondag zijn auto poetst en de tuin doet. We wonen dus niet meer naast de Tokkies, maar zijn nu zelf de Tokkies
Oja ik moet nog zo wennen aan mijn nieuwe status als ma Flodder. Ik kan natuurlijk ook een schaap kopen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:26 schreef Webkim het volgende:
Nee Memmel, dat moet je dan laten maaien door een lawnboy.
Jaaaaquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:30 schreef Memmel het volgende:
[..]
Oja ik moet nog zo wennen aan mijn nieuwe status als ma Flodder. Ik kan natuurlijk ook een schaap kopen.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:30 schreef Memmel het volgende:
[..]
Oja ik moet nog zo wennen aan mijn nieuwe status als ma Flodder. Ik kan natuurlijk ook een schaap kopen.
Net als m'n achterbuuf. Die heeft er driequote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:30 schreef Memmel het volgende:
[..]
Da's lief, maar mag het dan ook een PowerBook zijn? Die grasmaaier is indirect natuurlijk voor mijn liefie.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:08 schreef Vivi het volgende:
Heb ik hier al verteld dat ik vanavond de Lotto ga winnen![]()
En Memmel, dan krijg je van mij een grasmaaier hoor.
(Ik pas The Secret meteen ff toe..)
Ik zie al helemaal voor me dat je op je nieuwe Power Book met dat kaartje eraan 'van Viev, omdat ik de Lotto heb gewonnen....' de url naar Anna's website weer even rechtbreit.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:32 schreef Memmel het volgende:
[..]
Da's lief, maar mag het dan ook een PowerBook zijn? Die grasmaaier is indirect natuurlijk voor mijn liefie.
Ik zie mezelf ook gewoon al achter een nieuwe PowerBook zitten. Ik zie het voor me, ik zie het voor me, ik zie het voor me en er hangt een kaartje aan: van Viev, omdat ik de Lotto heb gewonnen....
(Ik Secret effe mee met je)
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:01 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ik zie al helemaal voor me dat je op je nieuwe Power Book met dat kaartje eraan 'van Viev, omdat ik de Lotto heb gewonnen....' de url naar Anna's website weer even rechtbreit.
Ik visualiseer even verder, want het is nog niet helemaal goed. Ik kom nu op je thuispagina, en als ik dan op Anna klik krijg ik een niet gevonden meldingquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:27 schreef Memmel het volgende:
[..]
ik ook. Alleen hoop ik dat ik dan wel mijn domain-file bewaar en goed opsla en kopieer...
Hij doet het weer hoor, er staan alleen nog geen Anna foto's op.
Ik zat nog in de ontkenningsfase....quote:
Je krijgt heus wel een cadeautje...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:59 schreef _Bar_ het volgende:
Ja maar.... Ja maar... en ikke dan?
Ik wil die ook wel eens winnen meiden![]()
Dus ik heb besloten dat ik em eens win voor de verandering![]()
Hebben jullie een keertje vette pech
Hahaha...da's goedquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:32 schreef Memmel het volgende:
[..]
Da's lief, maar mag het dan ook een PowerBook zijn? Die grasmaaier is indirect natuurlijk voor mijn liefie.
Ik zie mezelf ook gewoon al achter een nieuwe PowerBook zitten. Ik zie het voor me, ik zie het voor me, ik zie het voor me en er hangt een kaartje aan: van Viev, omdat ik de Lotto heb gewonnen....
(Ik Secret effe mee met je)
Eeepc's bestaan wel, zojuist is 'ie bij me afgeleverd. De Secret werktquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:05 schreef E.T. het volgende:
jamaar, jamaar... PowerBooks bestaan niet meer
Ach, als de winnaar mij dan een Macbook Air doneert, geef ik met liefde mijn MacBookPro aan Memmel
Kun je die met The Secret niet wegwensenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik zat nog in de ontkenningsfase....
Hierna volgt woede geloof ik he?![]()
En?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:16 schreef PM-girl het volgende:
Ok, ik ga vanavond asperges maken, voor het eerst eigenlijk!Ik vind ze altijd zo duur, maar nu dan maar onder het mom van de culinaire opvoeding!
Hoe maak je dat dan klaar?quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:19 schreef Webkim het volgende:
En Bass_Miss, aan asperges kan je heus niet zoveel verknoeien hoor! En ze zijn ZO lekker dat ik altijd meteen de vriezer volstop als ze ergens goedkoop zijn.
schillen en koken, meer niet. Als je er een sausje bij wil dan sausje erbij (holandaise saus is erg lekker), eitje, wat ham klein snijden en erover en je hebt een koningsmaal.quote:
Aha, hollandais saus, dat zocht ik.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:47 schreef Anitra het volgende:
[..]
schillen en koken, meer niet. Als je er een sausje bij wil dan sausje erbij (holandaise saus is erg lekker), eitje, wat ham klein snijden en erover en je hebt een koningsmaal.
Kleine aanvulling:quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:47 schreef Anitra het volgende:
[..]
schillen en koken, meer niet. Als je er een sausje bij wil dan sausje erbij (holandaise saus is erg lekker), eitje, wat ham klein snijden en erover en je hebt een koningsmaal.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:18 schreef Brighteyes het volgende:
*onthoudt...
Ik heb echt nog nooit zelf asperges klaargemaakt.
ik ook!quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:20 schreef Anitra het volgende:
Ik doe voor vlees meestal een beenhammetje erbijOh men nu heb ik trek in asperges terwijl ik ze van de week nog gegeten heb
hier nog zo eentjequote:Op woensdag 11 juni 2008 11:45 schreef bixister het volgende:
memmel ik heb 't hele bankjestopic doorgescrolld op zoek naar een linkje, toen nog in je zoekgeschiedenis gespeurd naar K&W-topics, en daarna kwam ik pas op het idee om op je signature-linkje te klikken.![]()
Je kan ze toch laten schillen bij de groenteboer? (Althans dat deed mijn moeder altijd.)quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:45 schreef PM-girl het volgende:
Ik was dus niet de enige asperges-klaarmaak-maagd![]()
Het ging goed hoor, ik heb het vroegah ook al eens geprobeerd maar dan had ik ze nooit goed genoeg geschild en dan zijn ze![]()
Nu waren ze goed gelukt hoor, maar ik vind ze niet zo bijzonder geweldig. Het is meer dat ik het leuk vond om een keer iets nieuws te eten. Voor mij gaat het gewoon in het rijtje worteltjes, sperciebonen en bloemkool![]()
O en dat schillen is een rotwerk!
Hihihi... en bij een of ander rtlprogramma lagen ze in een soort bakblik, onder een theedoek en dat moest zo ook nog even blijven staan als ze klaar waren!quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:57 schreef Webkim het volgende:
Maakt niet uit, maar in een officiele aspergepan staan ze rechtop in een mandje.
Nou, als we er eenmaal zitten zal ik er hopelijk ook zo op terugkijken, maar vooralsnog is het een kleine living hell geweest sinds februari. Maar ik klaag niet - het resultaat zal het waard zijn geweest. Het is volgens mij net als met een zwangerschap: het lijkt allemaal roze wolk, maar het is eigenlijk gewoon bikkelen. Ik zou in ieder geval niet zo heel snel meer zelf een huis laten bouwen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:34 schreef Koosje het volgende:
Wat een ontzettend mooi huis Memmel!
Dat is echt mijn droom.. ooit een eigen huis laten bouwen, met alleen maar dingen die je zélf uitkiest en zelf mooi vindt
quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:21 schreef Webkim het volgende:
[..]
Proberen dan maar. Het is doodsimpel en heel lekker en je plas gaat er zo lekker van meuren. En die van je kind ook.
Hm, dan maar een nieuwbouwhuis wat een beetje in de richting van mijn smaak zitquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:14 schreef Memmel het volgende:
[..]
Nou, als we er eenmaal zitten zal ik er hopelijk ook zo op terugkijken, maar vooralsnog is het een kleine living hell geweest sinds februari. Maar ik klaag niet - het resultaat zal het waard zijn geweest. Het is volgens mij net als met een zwangerschap: het lijkt allemaal roze wolk, maar het is eigenlijk gewoon bikkelen. Ik zou in ieder geval niet zo heel snel meer zelf een huis laten bouwen.
Maar een zwangerschap lan gelukkig geen maanden uitlopenquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:14 schreef Memmel het volgende:
[..]
Nou, als we er eenmaal zitten zal ik er hopelijk ook zo op terugkijken, maar vooralsnog is het een kleine living hell geweest sinds februari. Maar ik klaag niet - het resultaat zal het waard zijn geweest. Het is volgens mij net als met een zwangerschap: het lijkt allemaal roze wolk, maar het is eigenlijk gewoon bikkelen. Ik zou in ieder geval niet zo heel snel meer zelf een huis laten bouwen.
Snoop, zijn die wel goed geschild dan? Want ik heb een hekel aan draden aan mijn asperges.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:26 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Maar een zwangerschap lan gelukkig geen maanden uitlopen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Draagtijdquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:38 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]gelukkig niet! Want dan zie je er pas écht uit als een olifant. Olifanten dragen trouwens ook iets van 36 mnd., toch?
Ja, we hebben al buren en die hebben ook kleine kinderen, dus dat is wel leuk. Eigenlijk iedereen die ik daar heb gesproken heeft kleine kinderen of wil graag kinderen. Wordt een dolle boel.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:26 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
..Idd mooi huis, hoor!
Heb je al buren? Of zijn die percelen nog niet verkocht?
Aha.. dat valt dus nog meequote:Op woensdag 11 juni 2008 14:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Draagtijd
Ik las vanmiddag een tekst op een t-shirt: Save our planet, it's the only one with chocolate!quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:23 schreef Lois het volgende:
* Lois ploft uitgeblust op het bankje neer*
Het was weer zo'n dag op kantoor...... zo'n dag dat je echt heeeeel veel chocolade nodig hebt om weer bij te komen.
quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:54 schreef PM-girl het volgende:
Maar willen jullie ophouden met al dat lekkere spul hier, ik ben aan het Sonja-en!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |