Da's lief, maar mag het dan ook een PowerBook zijn? Die grasmaaier is indirect natuurlijk voor mijn liefie.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:08 schreef Vivi het volgende:
Heb ik hier al verteld dat ik vanavond de Lotto ga winnen![]()
En Memmel, dan krijg je van mij een grasmaaier hoor.
(Ik pas The Secret meteen ff toe..)
Ik zie al helemaal voor me dat je op je nieuwe Power Book met dat kaartje eraan 'van Viev, omdat ik de Lotto heb gewonnen....' de url naar Anna's website weer even rechtbreit.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:32 schreef Memmel het volgende:
[..]
Da's lief, maar mag het dan ook een PowerBook zijn? Die grasmaaier is indirect natuurlijk voor mijn liefie.
Ik zie mezelf ook gewoon al achter een nieuwe PowerBook zitten. Ik zie het voor me, ik zie het voor me, ik zie het voor me en er hangt een kaartje aan: van Viev, omdat ik de Lotto heb gewonnen....
(Ik Secret effe mee met je)
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:01 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ik zie al helemaal voor me dat je op je nieuwe Power Book met dat kaartje eraan 'van Viev, omdat ik de Lotto heb gewonnen....' de url naar Anna's website weer even rechtbreit.
Ik visualiseer even verder, want het is nog niet helemaal goed. Ik kom nu op je thuispagina, en als ik dan op Anna klik krijg ik een niet gevonden meldingquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:27 schreef Memmel het volgende:
[..]
ik ook. Alleen hoop ik dat ik dan wel mijn domain-file bewaar en goed opsla en kopieer...
Hij doet het weer hoor, er staan alleen nog geen Anna foto's op.
Ik zat nog in de ontkenningsfase....quote:
Je krijgt heus wel een cadeautje...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:59 schreef _Bar_ het volgende:
Ja maar.... Ja maar... en ikke dan?
Ik wil die ook wel eens winnen meiden![]()
Dus ik heb besloten dat ik em eens win voor de verandering![]()
Hebben jullie een keertje vette pech
Hahaha...da's goedquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:32 schreef Memmel het volgende:
[..]
Da's lief, maar mag het dan ook een PowerBook zijn? Die grasmaaier is indirect natuurlijk voor mijn liefie.
Ik zie mezelf ook gewoon al achter een nieuwe PowerBook zitten. Ik zie het voor me, ik zie het voor me, ik zie het voor me en er hangt een kaartje aan: van Viev, omdat ik de Lotto heb gewonnen....
(Ik Secret effe mee met je)
Eeepc's bestaan wel, zojuist is 'ie bij me afgeleverd. De Secret werktquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:05 schreef E.T. het volgende:
jamaar, jamaar... PowerBooks bestaan niet meer
Ach, als de winnaar mij dan een Macbook Air doneert, geef ik met liefde mijn MacBookPro aan Memmel
Kun je die met The Secret niet wegwensenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik zat nog in de ontkenningsfase....
Hierna volgt woede geloof ik he?![]()
En?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:16 schreef PM-girl het volgende:
Ok, ik ga vanavond asperges maken, voor het eerst eigenlijk!Ik vind ze altijd zo duur, maar nu dan maar onder het mom van de culinaire opvoeding!
Hoe maak je dat dan klaar?quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:19 schreef Webkim het volgende:
En Bass_Miss, aan asperges kan je heus niet zoveel verknoeien hoor! En ze zijn ZO lekker dat ik altijd meteen de vriezer volstop als ze ergens goedkoop zijn.
schillen en koken, meer niet. Als je er een sausje bij wil dan sausje erbij (holandaise saus is erg lekker), eitje, wat ham klein snijden en erover en je hebt een koningsmaal.quote:
Aha, hollandais saus, dat zocht ik.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:47 schreef Anitra het volgende:
[..]
schillen en koken, meer niet. Als je er een sausje bij wil dan sausje erbij (holandaise saus is erg lekker), eitje, wat ham klein snijden en erover en je hebt een koningsmaal.
Kleine aanvulling:quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:47 schreef Anitra het volgende:
[..]
schillen en koken, meer niet. Als je er een sausje bij wil dan sausje erbij (holandaise saus is erg lekker), eitje, wat ham klein snijden en erover en je hebt een koningsmaal.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:18 schreef Brighteyes het volgende:
*onthoudt...
Ik heb echt nog nooit zelf asperges klaargemaakt.
ik ook!quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:20 schreef Anitra het volgende:
Ik doe voor vlees meestal een beenhammetje erbijOh men nu heb ik trek in asperges terwijl ik ze van de week nog gegeten heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |