Ja, in de winkel Etos kost het nu 9,90 euro!quote:Op maandag 9 juni 2008 11:07 schreef Ticootje het volgende:
http://webwinkel.etos.nl/process?fh_location=%2F%2Falbert%2Fnl_NL%2Fit_show_product_code_1398%3E%7B10%3B20%7D%2Fpr_startdate%3C20080322%2Fpr_enddate%3E20080322%2Fpr_ltc_allowed%3E%7Bbowi%7D%2Fcategories%3C%7Balbert_th%7D%2Fcategories%3C%7Balbert_th_etth%7D%2Fcategories%3C%7Balbert_th_etth_etthki%7D%2Fcategories%3C%7Balbert_th_etth_etthki_etthki921%7D%2Fcategories%3C%7Balbert_th_etth_etthki_etthki921_etthki936%7D&&fh_reffacet=categories&fh_refview=lister&fh_refpath=facet_85502244&action=albert_noscript.modules.build
9 euro
quote:Op maandag 9 juni 2008 11:58 schreef Liopleurodon het volgende:
Als dat zo doorgaat alle babies aan de borstvoeding.
Nou zeg, het moet niet gekker worden!quote:Op maandag 9 juni 2008 11:58 schreef Liopleurodon het volgende:
Als dat zo doorgaat alle babies aan de borstvoeding.
Mischien aeen idee om je aan de slogan: Breast is Best te houden, in ieder geval goedkoperquote:Op maandag 9 juni 2008 11:46 schreef Suzanna het volgende:
Wat een belachelijke prijzen zowiezo voor babymelk. Het is gewoon een hoop geld-uit-de-zak-klopperij.
Misschien een idee om Kruidvat babymelk te gaan gebruiken? Die hebben nog een enigszins normale prijs geloof ik. Maar ja, dan zit je weer met de overstap op een ander merk. Lastig zeg.
Dat had ik tegen "Bertha I" moeten zeggen, dat potjequote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:33 schreef anneja het volgende:
Ik vind het juist wel leuk, want ik mag van mijzelf het geld wat ik bespaar met kolven in mijn belachelijk-dure-maar-wel-heel-leuke-dingen potje stoppen(is de enige manier om mijzelf aan het kolven te houden. Mij een zorg dat het beter is voor de poezelige baby, financiele prikkels wil ik hebben! Hah!)
als je appart kookt kun je ook wat in de vriezer gooien heb je altijd watquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:14 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ok je komt er niet onderuit bij pizza of "scherp" eten, dan is het gewoon makkelijk ipv van appart koken...alhoewel.
Die kleine potjes Bonduel (worteltjes erwten ed ) zijn ook heel geschikt en een beetje rijst (ipv een aardappel met 20 minuutjes) zo gekookt.
Het ruikt lekkerder en smaakt beter ook
Ontaard vrouwmenschquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:33 schreef anneja het volgende:
Mij een zorg dat het beter is voor de poezelige baby, financiele prikkels wil ik hebben! Hah!)
Blijf dan thuis om voor je kind te zorgen, ontaard vrouwmensch!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:00 schreef anneja het volgende:
ga zelf elke werkdag drie keer aan een kolf hangen, echt leuk man
Dank je voor tip, nu net gedaan. Afwachten wat ze zeggen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:33 schreef DDBtje het volgende:
Nutrilon nr. 1 mag ook niet in de aanbieding, omdat borstvoeding gestimuleerd moet worden.
TS, heb je Friso al gemailt met die vraag?
Melkplas?quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:20 schreef AdBlocker het volgende:
Mail van Friso binnen:
"Wij begrijpen uw reactie en uw keuze hierin.
De grondstofprijzen zijn enorm gestegen, dit door de wereldwijde groeiende vraag naar melk(producten). Helaas kunnen wij niet anders dan onze prijs ook te verhogen om dezelfde kwaliteit te kunnen garanderen voor uw kindje als voorheen."
Die is behoorlijk verdwenen inmiddelsquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:02 schreef desiredbard het volgende:
Melkplas?
Terug naar kistvee dan maar.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:09 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Die is behoorlijk verdwenen inmiddels
Maar soms is het niet mogelijk om bv te geven...quote:Op maandag 16 juni 2008 08:47 schreef hassanjassan het volgende:
Wat is er mis met borstvoeding, voor zover dat mogelijk is dan? Ik ben dan de vader, dus ik heb wel makkelijk praten, maar wij komen dus net van vakantie in indonesie en ik sprak daar met de lokale bevolking en daar geven ze zo lang mogelijk borstvoeding, eentje tot wel 3 jaar oud. Nou gaat het moeilijker als je werkt, maar los daarvan kan je kolven, en vriezen en dan via de fles borstvoeding geven.
Het is goedkoper, gezonder en al wat nog meer....
quote:Op maandag 16 juni 2008 08:53 schreef hassanjassan het volgende:
nee maar los van of het wel of niet mogelijk is, zoals ik al zei....STEL dat het WEL mogelijk is, waaro mzouden mensen dan TOCH kiezen om het niet te geven? Logisch dat je dan klaagt over de prijzen, maar dan denk ik...je hebt toch een alternatief?
Wie heeft ooit gezegd dat kinderen krijgen alleen maar een pretje is?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:00 schreef anneja het volgende:
[..]
check![]()
ga zelf elke werkdag drie keer aan een kolf hangen, echt leuk man
she daar is het goedkoper en zit er veel meer in de verpakking. ik ben ook aan het denken om maar eens in de zoveel tijd even de grens over te gaan en daar even te shoppen.quote:Op maandag 16 juni 2008 10:54 schreef SHE het volgende:
Borsten worden weer steeds goedkoper trouwens
Ik vind het niet kunnen, deze prijzen voor babymelk. Hoe zit het met de prijzen van dezelfde merken bij onze ooster en zuiderburen?
Misschien heb je daar ook wel gelijk in. Maar daar zitten toch ook extra dingen in die niet in gewone melk zitten? Pff ik ben dat soort dingen alweer kwijt, kan je nagaan.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:39 schreef p_iglet het volgende:
waarom zou je met een jaar overstappen naar kruidvat melk, en niet gewoon koemelk uit een pak??
peutermelk is echt een commercieel verzinsel en niet nodig.
quote:Op maandag 16 juni 2008 11:08 schreef Popples het volgende:
maandag ga ik eens even met het cb praten want 41 euro in 2 weken is wel veel voor een beetje flesvoeding.
Volgens mij is die vitamine D ook niet echt nodig, en al helemaal niet als je kindje gewoon voldoende in de zon komt?quote:Op maandag 16 juni 2008 13:00 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Waar, net als met al die vitamine-pillen enzo.
En het enige dat ik weet is vitamine D, dat ze tot 4 jaar nodig hebben. En dat hoeft inderdaad niet persé met de fles. Ik ga het er volgende keer eens even over hebben op het consultatieburo! (en trek dan mn conclusie eventueel, ook niet alles wat zij zeggen ben ik het mee eens dus)
ja mijn hongerzakje heeft voeding voor hongerige baby's doet ongeveer met 1 pak 4 dagen(10 euro per pak) en dan nog eens de nutriton van 5.50 waar ik 2 pakken in de 2weken nodig heb omdat ze veel spuugt.quote:
Ach... ene oor in andere uit. Ik ga alleen voor de medische checks. Ik heb zo geen zin om "op mn kop" te krijgen over alles wat ik fout doe.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:37 schreef DolleMina het volgende:
Het is jammer dat ik niet in de buurt van Duitsland zit. Beter én goedkoper klinkt me goed in de oren.![]()
Ik vraag me trouwens af wat het CB en dergelijke gaat zeggen van mijn eigenwijze houding...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |