Ja, in de winkel Etos kost het nu 9,90 euro!quote:Op maandag 9 juni 2008 11:07 schreef Ticootje het volgende:
http://webwinkel.etos.nl/process?fh_location=%2F%2Falbert%2Fnl_NL%2Fit_show_product_code_1398%3E%7B10%3B20%7D%2Fpr_startdate%3C20080322%2Fpr_enddate%3E20080322%2Fpr_ltc_allowed%3E%7Bbowi%7D%2Fcategories%3C%7Balbert_th%7D%2Fcategories%3C%7Balbert_th_etth%7D%2Fcategories%3C%7Balbert_th_etth_etthki%7D%2Fcategories%3C%7Balbert_th_etth_etthki_etthki921%7D%2Fcategories%3C%7Balbert_th_etth_etthki_etthki921_etthki936%7D&&fh_reffacet=categories&fh_refview=lister&fh_refpath=facet_85502244&action=albert_noscript.modules.build
9 euro
quote:Op maandag 9 juni 2008 11:58 schreef Liopleurodon het volgende:
Als dat zo doorgaat alle babies aan de borstvoeding.
Nou zeg, het moet niet gekker worden!quote:Op maandag 9 juni 2008 11:58 schreef Liopleurodon het volgende:
Als dat zo doorgaat alle babies aan de borstvoeding.
Mischien aeen idee om je aan de slogan: Breast is Best te houden, in ieder geval goedkoperquote:Op maandag 9 juni 2008 11:46 schreef Suzanna het volgende:
Wat een belachelijke prijzen zowiezo voor babymelk. Het is gewoon een hoop geld-uit-de-zak-klopperij.
Misschien een idee om Kruidvat babymelk te gaan gebruiken? Die hebben nog een enigszins normale prijs geloof ik. Maar ja, dan zit je weer met de overstap op een ander merk. Lastig zeg.
Dat had ik tegen "Bertha I" moeten zeggen, dat potjequote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:33 schreef anneja het volgende:
Ik vind het juist wel leuk, want ik mag van mijzelf het geld wat ik bespaar met kolven in mijn belachelijk-dure-maar-wel-heel-leuke-dingen potje stoppen(is de enige manier om mijzelf aan het kolven te houden. Mij een zorg dat het beter is voor de poezelige baby, financiele prikkels wil ik hebben! Hah!)
als je appart kookt kun je ook wat in de vriezer gooien heb je altijd watquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:14 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ok je komt er niet onderuit bij pizza of "scherp" eten, dan is het gewoon makkelijk ipv van appart koken...alhoewel.
Die kleine potjes Bonduel (worteltjes erwten ed ) zijn ook heel geschikt en een beetje rijst (ipv een aardappel met 20 minuutjes) zo gekookt.
Het ruikt lekkerder en smaakt beter ook
Ontaard vrouwmenschquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:33 schreef anneja het volgende:
Mij een zorg dat het beter is voor de poezelige baby, financiele prikkels wil ik hebben! Hah!)
Blijf dan thuis om voor je kind te zorgen, ontaard vrouwmensch!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:00 schreef anneja het volgende:
ga zelf elke werkdag drie keer aan een kolf hangen, echt leuk man
Dank je voor tip, nu net gedaan. Afwachten wat ze zeggen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:33 schreef DDBtje het volgende:
Nutrilon nr. 1 mag ook niet in de aanbieding, omdat borstvoeding gestimuleerd moet worden.
TS, heb je Friso al gemailt met die vraag?
Melkplas?quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:20 schreef AdBlocker het volgende:
Mail van Friso binnen:
"Wij begrijpen uw reactie en uw keuze hierin.
De grondstofprijzen zijn enorm gestegen, dit door de wereldwijde groeiende vraag naar melk(producten). Helaas kunnen wij niet anders dan onze prijs ook te verhogen om dezelfde kwaliteit te kunnen garanderen voor uw kindje als voorheen."
Die is behoorlijk verdwenen inmiddelsquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:02 schreef desiredbard het volgende:
Melkplas?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |