Ik heb ook echt niks gehoord! Ook dorp, maar wij zitten in het rustige deel. Een eind verderop in een andere wijk zijn sommige huizen oranje.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:14 schreef YPPY het volgende:
Het is hier heerlijk rustig. Wat ben ik toch blij met dit dorp.
Oei, ik was van plan zoiets te maken.. ipv de box...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:51 schreef Webkim het volgende:
Tja E.T., ik vind jouw idee iig prettiger dan dat van Swets.
Een traphekje ervoor en een matras op de grond doet mij een beetje hondenhokkerig aan.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:40 schreef E.T. het volgende:
Lishe, altijd rot-situaties![]()
Iemand nog ideeen om in een nis van 50x100 Nienke te slapen te leggen? Wel zo goedkoop en simpel mogelijk![]()
Ik stelde al voor om een ikea-bedje te verbouwen maar volgens Swets kon dat niet. Ik wilde gewoon alle 4 kanten een stukje afhalen en dan met schroeven stevig in elkaar schroeven. Bodem op maat bijzagen, matrasje stuk verkleinen met broodmes en klaar.
Maar dat idee werd afgeschoten (al snap ik nog steeds niet, waarom het niet zou kunnen).
Swets z'n idee was een traphekje op de lange kant van de nis en dan matrasje op maat snijden en dat op de grond leggenIk wil Nienke niet zo laag hebben liggen
Aaaahh.. hoe herkenbaar.. wij gingen van een flatje in Osdorp (quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:13 schreef Memmel het volgende:
gvd, zal blij zijn als ik verhuisd ben binnen nu en een week of 7. Al voorzie ik nu al dat wij dan de Flodders van de buurt zullen zijnmaar da's een ander verhaal.
In onze nieuwe wijk laten de mensen denk ik hun auto's wassen...Ik maak me ook grote zorgen over onze nieuwe tuin, ik kan mijn balkon van 4m2 niet eens opgeruimd houden, laat staan straks een mega tuin.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:04 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Aaaahh.. hoe herkenbaar.. wij gingen van een flatje in Osdorp (![]()
) naar een dorp waar iedereen op zondag zijn auto poetst en de tuin doet. We wonen dus niet meer naast de Tokkies, maar zijn nu zelf de Tokkies
Oja ik moet nog zo wennen aan mijn nieuwe status als ma Flodder. Ik kan natuurlijk ook een schaap kopen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:26 schreef Webkim het volgende:
Nee Memmel, dat moet je dan laten maaien door een lawnboy.
Jaaaaquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:30 schreef Memmel het volgende:
[..]
Oja ik moet nog zo wennen aan mijn nieuwe status als ma Flodder. Ik kan natuurlijk ook een schaap kopen.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:30 schreef Memmel het volgende:
[..]
Oja ik moet nog zo wennen aan mijn nieuwe status als ma Flodder. Ik kan natuurlijk ook een schaap kopen.
Net als m'n achterbuuf. Die heeft er driequote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:30 schreef Memmel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |