haha ja inderdaad. ynske, je spreekt wel nederlands maar wel met een heeel duidelijk limburgs accent. friese neven & nichten van me vonden ook altijd dat ze heel goed gewoon nederlands spraken, maar voor iemand uit een andere regio was 't maar lastig te volgen.quote:Op zondag 8 juni 2008 23:00 schreef Igraine het volgende:
Ja maar dat werkt met veel dialecten zo. Ik heb zelfs in het oosten van het land wel eens te horen gekregen dat wij (een groepje vrienden uit Rotterdam) ook bijna niet te verstaan waren als we onderling praatten.
En zo plat praat ik nou ook weer niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een vakantievriendinnetje van me uit 'Painakkejjj' (Pijnakker) kwam ook eens een weekendje bij me logeren en toen ze voor haar terugreis een kaartje 'Hengelo-Pijnakker' wilde kopen op 't station werd haar 2x in het engels gevraagd of ze haar vraag nog eens kon herhalen.![]()
quote:
Het strand bij Monster is vrij rustig altijd, of - ook leuk - bij Ter Heijde. Je hebt er idd niet zo veel horeca, maar wij vinden het altijd wel lekker daar voor die kleintjes juist.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:10 schreef owlet het volgende:
Vreselijk irritant, P_iglet. Ik moet ook dringend naar de hogeschool in Zeist maar ik kan er gewoon niet komen zonder bus. Woensdag maar de fiets in de trein mee nemen![]()
Er is hier vast wel iemand die wat meer strand-gericht is dan ik.
Ik ben op zoek naar een locatie waar ik straks in Augustus Ronja's tweede verjaardag kan vieren. Geen strandtent oid maar gewoon een plekje op een zo rustig mogelijk stukje strand waar we met kleden, parasols, koelboxen en tapas lekker kunnen zitten vanaf een uur of drie in de middag.
Waar aan/op het Haagsche strand zou dat het leukste zijn? Het moet enigzins met de auto bereikbaar zijn (dus geen uur durende duinenmars vanaf de parkeerplaats) maar er hoeft verder niets aan horeca oid te zijn.
Nou, ik heb vroeger als vakantiewerk ooit tomaten geplukt in het westland. Daar kreeg ik toch ook dingen te horen die ik toen niet begreep.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:50 schreef ik80 het volgende:
ja ze zeggen idd zoiets. Maar de meesten praten wel redelijk abn hier, Rotterdams is erger.
Nog meer dingen voor Lilah kopen?quote:Op maandag 9 juni 2008 17:11 schreef DaviniaHR het volgende:
k_i_m, volhouden, hoor!! Wat BE zegt, het is veel makkelijker om nu te blijven stoppen, dan om nu weer te beginnen en dan opnieuw te moeten stoppen! (Geen ervaring verder met roken, behalve mijn moeder, en die is al bijna 3 jaar dood. Longkanker. Nog een reden nodig? )
Mss kan je je hart ophalen door leuke dingetjes te kopen voor Lilah?
Igraine, ik begrijp echt niet wat daar staat! komen er nog ondertitels wat het nou betekent?
Webim, mooi verhaal!
Heeft PR gelukkig geen last van. Al wordt er wel voor ieder spikkeltje een nieuwe hydrofielluier uit de kast getrokken. Wel een beetje vergelijkbaar dus
http://www.handleiding-on(...)he%20kookplaat/Miele ?quote:Op maandag 9 juni 2008 17:11 schreef Webkim het volgende:
Aaaaahrgh! Ik heb mijn dag niet!
Kennelijk heb ik met een zak sperzieboontjes het kinderslot van m'n (Miele) keramische kookplaat geactiveerd. En ik krijg het er niet meer af; dat ding bliep-bliept alleen nog heel irritant, elke halve minuut ofzo. Ik heb de stroom er al af gehad. Dat helpt niet.
Anyone?
Ik was er al op aan het kijken. Thanks.quote:Op maandag 9 juni 2008 17:18 schreef snoopy het volgende:
[..]
http://www.handleiding-on(...)he%20kookplaat/Miele ?
huh, of ik ben bevangen door de hitte of je linkje doet het niet?quote:Op maandag 9 juni 2008 11:57 schreef Stiemie het volgende:
Snoopy ik zag deze foto en moest meteen aan jou denkenWas misschien best handig geweest
![]()
[ afbeelding ]
Officieel wel jaquote:Op maandag 9 juni 2008 17:18 schreef Maneki.Neko het volgende:
Monster bij de molen zou ik niet doen..is een behoorlijke klim over het duin heen met die trappen! Doe dan ter Heijde.
Hier een voormalig bewoner van Wateringen. Nu woon ik in Monster, da`s niet veel beterEn Wateringen is dus echt wel Westland he!
maar wat zien jullie dan? Ik zie alleen een blauw vlak met rode tekst over 'not linking'quote:Op maandag 9 juni 2008 17:35 schreef Noli. het volgende:
ff aan het vogelen geweest en volgens mij bedoelt Stiemie deze Snoop
[ afbeelding ]
dat zie ik ook.quote:Op maandag 9 juni 2008 17:42 schreef snoopy het volgende:
[..]
maar wat zien jullie dan? Ik zie alleen een blauw vlak met rode tekst over 'not linking'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |