Nou, ik heb vroeger als vakantiewerk ooit tomaten geplukt in het westland. Daar kreeg ik toch ook dingen te horen die ik toen niet begreep.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:50 schreef ik80 het volgende:
ja ze zeggen idd zoiets. Maar de meesten praten wel redelijk abn hier, Rotterdams is erger.
Nog meer dingen voor Lilah kopen?quote:Op maandag 9 juni 2008 17:11 schreef DaviniaHR het volgende:
k_i_m, volhouden, hoor!! Wat BE zegt, het is veel makkelijker om nu te blijven stoppen, dan om nu weer te beginnen en dan opnieuw te moeten stoppen! (Geen ervaring verder met roken, behalve mijn moeder, en die is al bijna 3 jaar dood. Longkanker. Nog een reden nodig? )
Mss kan je je hart ophalen door leuke dingetjes te kopen voor Lilah?
Igraine, ik begrijp echt niet wat daar staat! komen er nog ondertitels wat het nou betekent?
Webim, mooi verhaal!
Heeft PR gelukkig geen last van. Al wordt er wel voor ieder spikkeltje een nieuwe hydrofielluier uit de kast getrokken. Wel een beetje vergelijkbaar dus
http://www.handleiding-on(...)he%20kookplaat/Miele ?quote:Op maandag 9 juni 2008 17:11 schreef Webkim het volgende:
Aaaaahrgh! Ik heb mijn dag niet!
Kennelijk heb ik met een zak sperzieboontjes het kinderslot van m'n (Miele) keramische kookplaat geactiveerd. En ik krijg het er niet meer af; dat ding bliep-bliept alleen nog heel irritant, elke halve minuut ofzo. Ik heb de stroom er al af gehad. Dat helpt niet.
Anyone?
Ik was er al op aan het kijken. Thanks.quote:Op maandag 9 juni 2008 17:18 schreef snoopy het volgende:
[..]
http://www.handleiding-on(...)he%20kookplaat/Miele ?
huh, of ik ben bevangen door de hitte of je linkje doet het niet?quote:Op maandag 9 juni 2008 11:57 schreef Stiemie het volgende:
Snoopy ik zag deze foto en moest meteen aan jou denkenWas misschien best handig geweest
![]()
[ afbeelding ]
Officieel wel jaquote:Op maandag 9 juni 2008 17:18 schreef Maneki.Neko het volgende:
Monster bij de molen zou ik niet doen..is een behoorlijke klim over het duin heen met die trappen! Doe dan ter Heijde.
Hier een voormalig bewoner van Wateringen. Nu woon ik in Monster, da`s niet veel beterEn Wateringen is dus echt wel Westland he!
maar wat zien jullie dan? Ik zie alleen een blauw vlak met rode tekst over 'not linking'quote:Op maandag 9 juni 2008 17:35 schreef Noli. het volgende:
ff aan het vogelen geweest en volgens mij bedoelt Stiemie deze Snoop
[ afbeelding ]
dat zie ik ook.quote:Op maandag 9 juni 2008 17:42 schreef snoopy het volgende:
[..]
maar wat zien jullie dan? Ik zie alleen een blauw vlak met rode tekst over 'not linking'
quote:Op maandag 9 juni 2008 17:40 schreef Webkim het volgende:
Grrr. Ik kan het niet vinden.En op de plaat staat niet welk type het is. Er staat alleen Miele. En die zijn al naar huis. Het is een hele simpele: twee grote en twee kleine 'pitten' op een zwart glazen plaat met rvs lijst. Aan de zijkant vier plussen en minnen voor de bijbehorende 'zone'. En onderaan een aan tiptoets en een met een sleuteltje.
Miele spreekt niet van kinderslot maar van ingebruiknamebeveiliging. Nou: dat klopt!![]()
![]()
![]()
Honger!
quote:Op maandag 9 juni 2008 20:46 schreef snoopy het volgende:
[ afbeelding ]
ha ja, die had ik idd al gezien en ik ben wel opgelucht kan ik je zeggen
IN mijn verhuisbericht heb ik trouwens die foto van die zinkende ark uit 88 gebruikt
cool, das wel een mooi plekkie geweestquote:Op maandag 9 juni 2008 20:52 schreef snoopy het volgende:
En hier een plaatje van een stukje van onze woonboot. Nu we er toch niet meer wonen kan het wel
[ afbeelding ]
dat is echt wel tof!quote:Op maandag 9 juni 2008 20:58 schreef snoopy het volgende:
er lag niks tussen de brug en ons Ynske. En het is idd wel jammer maar hee, we hebben wel 5 jaar op de mooiste plek van Amsterdam gewoond
Op het moment van spelen viel het hartstikke mee. Ik ben benieuwd naar de herhaling zelfs (ik twijfel zelfs aan buitenspel)quote:
Duindorp. Ook goed te doen met OV, tram 12 vanaf HS en uitstappen bij het eindpunt. routebeschrijving auto en ovquote:Op maandag 9 juni 2008 15:10 schreef owlet het volgende:
Er is hier vast wel iemand die wat meer strand-gericht is dan ik.
Ik ben op zoek naar een locatie waar ik straks in Augustus Ronja's tweede verjaardag kan vieren. Geen strandtent oid maar gewoon een plekje op een zo rustig mogelijk stukje strand waar we met kleden, parasols, koelboxen en tapas lekker kunnen zitten vanaf een uur of drie in de middag.
Waar aan/op het Haagsche strand zou dat het leukste zijn? Het moet enigzins met de auto bereikbaar zijn (dus geen uur durende duinenmars vanaf de parkeerplaats) maar er hoeft verder niets aan horeca oid te zijn.
jij cultuurbarbaar!!quote:Op maandag 9 juni 2008 22:27 schreef Belana het volgende:
is het nou nog steeds bezig dan? hoe lang duurt zo'n wedstrijd?
kan me wel voorstellen trouwens snoop
quote:
hier waren ze net ook al aan t ruzieen en elkaar op t gezicht aan t slaanquote:Op maandag 9 juni 2008 22:49 schreef Vivi het volgende:
[..]Ik dus ook niet. En waar ik nog minder van houd, of zeg maar gewoon, een intense grafhekel aan heb zijn die intellectueel uitgedaagden die hier keihard aan het toeteren en bleren zijn in de straat
.
Hahaha!quote:Op maandag 9 juni 2008 22:22 schreef snoopy het volgende:
ik begin steeds blijer te worden dat die boot verkocht is
quote:Op maandag 9 juni 2008 22:49 schreef Vivi het volgende:
[..]Ik dus ook niet. En waar ik nog minder van houd, of zeg maar gewoon, een intense grafhekel aan heb zijn die intellectueel uitgedaagden die hier keihard aan het toeteren en bleren zijn in de straat
.
Volgende wedstrijd staat er hier een doos eieren klaarquote:Op maandag 9 juni 2008 22:49 schreef Vivi het volgende:
.
Oranje eieren?quote:Op maandag 9 juni 2008 23:02 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Volgende wedstrijd staat er hier een doos eieren klaar.
Woon je in Belgie?quote:Op maandag 9 juni 2008 23:14 schreef YPPY het volgende:
Het is hier heerlijk rustig. Wat ben ik toch blij met dit dorp.
Zo diep ben ik nou ook weer niet gezonken.quote:
Ik heb ook echt niks gehoord! Ook dorp, maar wij zitten in het rustige deel. Een eind verderop in een andere wijk zijn sommige huizen oranje.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:14 schreef YPPY het volgende:
Het is hier heerlijk rustig. Wat ben ik toch blij met dit dorp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |