daar hadden we t toevallig vanmiddag ook over in t parkquote:
Tsja, dat is niet te beschrijven, maar hey dat weet je zelf ook denk ik.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:11 schreef RockabeIIa het volgende:
whihiSil hoe bevalt het moederschap je dusver? Ah ik lees net dat het kleine muppeke eindelijk thuis is.
Da's een heel grote stap vooruit! Geniet!
Spannend he?quote:Op zondag 8 juni 2008 16:26 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Tsja, dat is niet te beschrijven, maar hey dat weet je zelf ook denk ik.Het is geweldig, ik ben nog elke dag verbaasd dat wij haar gecreeerd hebben, het is al zo'n mensje op zichzelf. Het is wel een beetje "eng" haar thuis hebben, maar gelukkig mogen we de kinderafdeling bellen wanneer we vragen hebben.
Ja, we hebben eigenlijk alles wel geleerd in het ziekenhuis. Badderen, wanneer te voeden, hoe te voeden, verschonen et cetera. En ik werk zelf in de kinderopvang, dat scheelt wel wat qua ervaring ook al zijn dat niet je eigen kinderen en komen die pas vanaf 6 weken.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:34 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Spannend he?Komt helemaal goed joh. Maarreh, dus jullie hebben geen kraamverzorgster o.i.d. die jullie op gang helpt? Of is die 'spoedcursus' in het ziekenhuis gegeven? Kan me voorstellen dat het anders is dan als je al een paar dagen thuis bent samen met begeleiding eer je er 'alleen' voor staat.
Ja, dat is heerlijk he! En ze is helemaal van jullie! Niemand die je zegt of je het gevoel geeft van 'zo is het wel weer genoeg geweest'. Je eigen kind kun je niet teveel verwennen, tenminste niet als ze zo klein zijn. Je eigen kind is je eigen kind, je went aan die intimiteit maar het is en blijft ook wel heel bijzonder.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:47 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Het is wel onwijs leuk hoor.Lekker oppakken wanneer je dat wil enzo.
je houdt het bij 1 kind na vandaag begrijp ik?quote:Op zondag 8 juni 2008 20:36 schreef Memmel het volgende:
Ik ben gesloopt....en mijn huis ook.....
dat is geen echte man hequote:
geloof dat ze nog niet door de procedure heen was die voorbereidend is op het daadwerkelijke ombouwenquote:Op zondag 8 juni 2008 21:51 schreef E.T. het volgende:
een verbouwde vrouw die niet zonder baarmoeder wilde maar wel man wilde zijn
Alles voor de aandacht
ik vind de foto's overigens mooiquote:Op zondag 8 juni 2008 22:00 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik vind het fantastisch, dat hij en zijn vrouw toch een kind kunnen krijgen op deze manier.Op de frontpage zag ik allerlei afkeurende reacties voorbij komen, dat het 'vies' was, de kotssmilie kwam voorbij, het woord 'freakshow' etc. Láát die mensen toch! Dat het voor hun op deze manier toch nog mogelijk is om een kind te krijgen, vind ik echt alleen maar ongelooflijk fijn voor ze.
Ik ben het helemaal met je eens. Zijn vrouw heeft geen baarmoeder meer, dat is de reden dat hij deze wel wilde houden. Ik vind het mooi.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:00 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik vind het fantastisch, dat hij en zijn vrouw toch een kind kunnen krijgen op deze manier.Op de frontpage zag ik allerlei afkeurende reacties voorbij komen, dat het 'vies' was, de kotssmilie kwam voorbij, het woord 'freakshow' etc. Láát die mensen toch! Dat het voor hun op deze manier toch nog mogelijk is om een kind te krijgen, vind ik echt alleen maar ongelooflijk fijn voor ze.
Ja duh...dat jij het kon verstaan zegt nog niet dat de rest van Nederland dat ook kanquote:Op zondag 8 juni 2008 22:40 schreef Ynske het volgende:
Belachelijk, is een nieuwsbericht op SBS over een kuil die in het bos in Helden (Lb) gevonden is waar ijzeren pennen in zitten.
Je hoort een limburgse persoon netjes in ABN uitleg geven
en wat doen ze? ze gaan Ondertitelenzulks onzin
Ik versta, serieus, Limburgers erg vaak gewoon niet.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:40 schreef Ynske het volgende:
Belachelijk, is een nieuwsbericht op SBS over een kuil die in het bos in Helden (Lb) gevonden is waar ijzeren pennen in zitten.
Je hoort een limburgse persoon netjes in ABN uitleg geven
en wat doen ze? ze gaan Ondertitelenzulks onzin
dit was gewoon nederlands wat er gesproken werdquote:Op zondag 8 juni 2008 22:51 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik versta, serieus, Limburgers erg vaak gewoon niet.
Nee, dan is het wat onzinnig inderdaad. Maar met echt zo'n zwaar accent of het dialect..... Dan ben ik blij dat er ondertiteling staat.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
dit was gewoon nederlands wat er gesproken werd
en Limburgers niet verstaan als er limburgs gesproken word, kan ik begrijpen
maar als ik Nederlands spreek, ben ik bij mijn weten niet onverstaanbaar.
Bix, Jambo en Ireth zouden t kunnen bevestigen
quote:Op zondag 8 juni 2008 22:28 schreef Vicky het volgende:
Ik zit filmpjes te kijken op Youtube en kom toch een leuke tegen:
Pimmetje wil een kusje
nou, dat niet noodzakelijk, maar als ik ooit het getal vier hoor vallen, gaat alles direct op slot en dicht!quote:Op zondag 8 juni 2008 21:36 schreef Belana het volgende:
[..]
je houdt het bij 1 kind na vandaag begrijp ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |