En?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:16 schreef PM-girl het volgende:
Ok, ik ga vanavond asperges maken, voor het eerst eigenlijk!Ik vind ze altijd zo duur, maar nu dan maar onder het mom van de culinaire opvoeding!
Hoe maak je dat dan klaar?quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:19 schreef Webkim het volgende:
En Bass_Miss, aan asperges kan je heus niet zoveel verknoeien hoor! En ze zijn ZO lekker dat ik altijd meteen de vriezer volstop als ze ergens goedkoop zijn.
schillen en koken, meer niet. Als je er een sausje bij wil dan sausje erbij (holandaise saus is erg lekker), eitje, wat ham klein snijden en erover en je hebt een koningsmaal.quote:
Aha, hollandais saus, dat zocht ik.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:47 schreef Anitra het volgende:
[..]
schillen en koken, meer niet. Als je er een sausje bij wil dan sausje erbij (holandaise saus is erg lekker), eitje, wat ham klein snijden en erover en je hebt een koningsmaal.
Kleine aanvulling:quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:47 schreef Anitra het volgende:
[..]
schillen en koken, meer niet. Als je er een sausje bij wil dan sausje erbij (holandaise saus is erg lekker), eitje, wat ham klein snijden en erover en je hebt een koningsmaal.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:18 schreef Brighteyes het volgende:
*onthoudt...
Ik heb echt nog nooit zelf asperges klaargemaakt.
ik ook!quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:20 schreef Anitra het volgende:
Ik doe voor vlees meestal een beenhammetje erbijOh men nu heb ik trek in asperges terwijl ik ze van de week nog gegeten heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |