hier nog zo eentjequote:Op woensdag 11 juni 2008 11:45 schreef bixister het volgende:
memmel ik heb 't hele bankjestopic doorgescrolld op zoek naar een linkje, toen nog in je zoekgeschiedenis gespeurd naar K&W-topics, en daarna kwam ik pas op het idee om op je signature-linkje te klikken.![]()
Je kan ze toch laten schillen bij de groenteboer? (Althans dat deed mijn moeder altijd.)quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:45 schreef PM-girl het volgende:
Ik was dus niet de enige asperges-klaarmaak-maagd![]()
Het ging goed hoor, ik heb het vroegah ook al eens geprobeerd maar dan had ik ze nooit goed genoeg geschild en dan zijn ze![]()
Nu waren ze goed gelukt hoor, maar ik vind ze niet zo bijzonder geweldig. Het is meer dat ik het leuk vond om een keer iets nieuws te eten. Voor mij gaat het gewoon in het rijtje worteltjes, sperciebonen en bloemkool![]()
O en dat schillen is een rotwerk!
Hihihi... en bij een of ander rtlprogramma lagen ze in een soort bakblik, onder een theedoek en dat moest zo ook nog even blijven staan als ze klaar waren!quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:57 schreef Webkim het volgende:
Maakt niet uit, maar in een officiele aspergepan staan ze rechtop in een mandje.
Nou, als we er eenmaal zitten zal ik er hopelijk ook zo op terugkijken, maar vooralsnog is het een kleine living hell geweest sinds februari. Maar ik klaag niet - het resultaat zal het waard zijn geweest. Het is volgens mij net als met een zwangerschap: het lijkt allemaal roze wolk, maar het is eigenlijk gewoon bikkelen. Ik zou in ieder geval niet zo heel snel meer zelf een huis laten bouwen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:34 schreef Koosje het volgende:
Wat een ontzettend mooi huis Memmel!
Dat is echt mijn droom.. ooit een eigen huis laten bouwen, met alleen maar dingen die je zélf uitkiest en zelf mooi vindt
quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:21 schreef Webkim het volgende:
[..]
Proberen dan maar. Het is doodsimpel en heel lekker en je plas gaat er zo lekker van meuren. En die van je kind ook.
Hm, dan maar een nieuwbouwhuis wat een beetje in de richting van mijn smaak zitquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:14 schreef Memmel het volgende:
[..]
Nou, als we er eenmaal zitten zal ik er hopelijk ook zo op terugkijken, maar vooralsnog is het een kleine living hell geweest sinds februari. Maar ik klaag niet - het resultaat zal het waard zijn geweest. Het is volgens mij net als met een zwangerschap: het lijkt allemaal roze wolk, maar het is eigenlijk gewoon bikkelen. Ik zou in ieder geval niet zo heel snel meer zelf een huis laten bouwen.
Maar een zwangerschap lan gelukkig geen maanden uitlopenquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:14 schreef Memmel het volgende:
[..]
Nou, als we er eenmaal zitten zal ik er hopelijk ook zo op terugkijken, maar vooralsnog is het een kleine living hell geweest sinds februari. Maar ik klaag niet - het resultaat zal het waard zijn geweest. Het is volgens mij net als met een zwangerschap: het lijkt allemaal roze wolk, maar het is eigenlijk gewoon bikkelen. Ik zou in ieder geval niet zo heel snel meer zelf een huis laten bouwen.
Snoop, zijn die wel goed geschild dan? Want ik heb een hekel aan draden aan mijn asperges.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:26 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Maar een zwangerschap lan gelukkig geen maanden uitlopen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Draagtijdquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:38 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]gelukkig niet! Want dan zie je er pas écht uit als een olifant. Olifanten dragen trouwens ook iets van 36 mnd., toch?
Ja, we hebben al buren en die hebben ook kleine kinderen, dus dat is wel leuk. Eigenlijk iedereen die ik daar heb gesproken heeft kleine kinderen of wil graag kinderen. Wordt een dolle boel.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:26 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
..Idd mooi huis, hoor!
Heb je al buren? Of zijn die percelen nog niet verkocht?
Aha.. dat valt dus nog meequote:Op woensdag 11 juni 2008 14:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Draagtijd
Ik las vanmiddag een tekst op een t-shirt: Save our planet, it's the only one with chocolate!quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:23 schreef Lois het volgende:
* Lois ploft uitgeblust op het bankje neer*
Het was weer zo'n dag op kantoor...... zo'n dag dat je echt heeeeel veel chocolade nodig hebt om weer bij te komen.
quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:54 schreef PM-girl het volgende:
Maar willen jullie ophouden met al dat lekkere spul hier, ik ben aan het Sonja-en!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |