http://nl.wikipedia.org/wiki/Miljonairsgemeentequote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:36 schreef Fastmatti het volgende:
Iemand hier bekend in Rozendaal? Hoe is het daar om te wonen?
Is dat zo. Echt rijk vond ik het er niet uit zien. Bovendien zijn de meeste huizen die daar te koop staan maar tussen de 6 en 8 tonquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:14 schreef Nautilus het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Miljonairsgemeente
manipulatie werkt natuurlijk altijd maar een kant op he?quote:Het schuurt tussen de Bijbel en de wereld
Van onze verslaggevers Douwe Douwes, Ron Meerhof
ChristenUnie merkt dat regeren pijn doet en staat van alle kanten onder druk
Partij ligt zwaar onder vuur sinds discussie over embryos electie. . Fractievoorzitter Arie Slob: deze agressie is onterecht.
AMSTERDAM Wat de PvdA al langer wist, wordt ook voor de ChristenUnie voelbaar: regeren doet pijn. De partij staat weliswaar op winst in de peilingen, maar in de achterban schuurt het tussen de Bijbel en ‘de wereld’.
De buitenwereld ziet vooral een grote invloed van de ChristenUnie op de regering. In de anderhalve week sinds de discussie over embryoselectie losbarstte, is de partij in kranten en op websites beschuldigd van fundamentalisme, rabiate ethiek en de dictatuur van de minderheid.
Afgelopen week moest partijleider André Rouvoet midden in de nacht zijn kinderen uit bed halen omdat onbekenden rond zijn huis slopen. Zijn huis bleek met posters beplakt. Berichten dat het slechts een ludieke actie zou zijn geweest, worden met kracht ontkend.
Fractievoorzitter Arie Slob is verbaasd over de felheid van de reacties.
‘Toen we aantraden, heb ik gezegd dat we nu alle schijnwerpers op ons gericht zouden krijgen.
Maar deze agressie is onterecht.
Wij vinden dat over zo’n zwaar punt in het kabinet gesproken moet worden, maar het lijkt wel of ons het recht wordt ontzegd daar - om te vragen.’
Tegelijk staat de partijleiding ook van binnenuit onder druk.
Een deel van de verse achterban van 2006 – vaak mensen zonder sterke geloofsachtergrond – is geschrokken van het steile standpunt over embryoselectie.
Maar het meest acute probleem is vooralsnog de traditionele achterban.
Die mort. Er is te veel weggegeven op wat wel het gebied van de ‘micro-ethiek’ wordt genoemd: gewetensbezwaarde ambtenaren hebben het onder dit kabinet moeilijker gekregen, homo’s kunnen buitenlandse kinderen adopteren, echtscheiding kan wéér sneller.
Daaroverheen woedt een discussie binnen de partij over de positie van homo’s. Kunnen die wel of niet de partij vertegenwoordigen? De partijtop zegt geen nee.
De ChristenUnie is daarmee een vriend van de wereld aan het worden, constateren critici afkeurend.
Ik ben er nog nooit geweest. Ben je op zoek naar een starterswoning tussen de 6 en 8 ton?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:24 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Is dat zo. Echt rijk vond ik het er niet uit zien. Bovendien zijn de meeste huizen die daar te koop staan maar tussen de 6 en 8 ton
Wat moet ik met een huis in Nederlandquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:32 schreef Nautilus het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest. Ben je op zoek naar een starterswoning tussen de 6 en 8 ton?
De klootzakken.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:37 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Bovendien krijg ik geen huis van mijn ouders
Een eigen zaak als straatveger met een grote bek betaalt maar matig hoorquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:41 schreef Fastmatti het volgende:
Ik had ook gewoon niet moeten gaan studeren. Het is gewoon tijdverspilling. Had al 6 jaar een eigen zaak moeten/kunnen hebben![]()
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:24 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Is dat zo. Echt rijk vond ik het er niet uit zien. Bovendien zijn de meeste huizen die daar te koop staan maar tussen de 6 en 8 ton
Ging ze ook steeds huilen als het weer even 'tegenzat'?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:51 schreef Nautilus het volgende:
Ik had ooit een vriendin die zich er over beklaagde dat haar ouders haar nooit eens iets gaven. Toen ik er een keer bleef eten, vroeg ze duizend euro aan haar vader. Dat kreeg ze dan wel, maar ze beschouwde het niet als een gift. Ze had er namelijk eerst om moeten vragen.
quote:Man wordt ongeduldig na het zien van vrouwen in ondergoed
Jonge heteroseksuele mannen die net schaarsgeklede vrouwen hebben bekeken of een bh in hun handen hebben gehad, hebben moeite om het bevredigen van hun dorst, honger of behoefte aan geld uit te stellen.
Hun ongeduldige zin in seks breidt zich uit naar een al even ongeduldige zin in willekeurig welke andere prettige dingen, schrijft een team van marketingonderzoekers en economen uit Leuven in het juninummer van Journal of Consumer Research.
Ype heeft net het 2e jaar van z'n studie afgerond.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:38 schreef Apropos het volgende:
Net als Ype?
Niet alleen zijn schaarsgeklede vrouwen die worden aangerand schuldig aan uitlokking, ze zijn bovendien schuldig aan alle opstootjes die uitbreken in de uitgaansgelegenheid waar zij zich bevinden.quote:Hun ongeduldige zin in seks breidt zich uit naar een al even ongeduldige zin in willekeurig welke andere prettige dingen, schrijft een team van marketingonderzoekers en economen uit Leuven in het juninummer van Journal of Consumer Research.
Ik hoop volgende week mijn propedeuse te behalen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ype heeft net het 2e jaar van z'n studie afgerond.
Helemaal als er voetbal bij komt kijkenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:40 schreef Apropos het volgende:
[..]
Niet alleen zijn schaarsgeklede vrouwen die worden aangerand schuldig aan uitlokking, ze zijn bovendien schuldig aan alle opstootjes die uitbreken in de uitgaansgelegenheid waar zij zich bevinden.
Burkallah!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:40 schreef Apropos het volgende:
[..]
Niet alleen zijn schaarsgeklede vrouwen die worden aangerand schuldig aan uitlokking, ze zijn bovendien schuldig aan alle opstootjes die uitbreken in de uitgaansgelegenheid waar zij zich bevinden.
http://www.wereldomroep.n(...)mstreden-spionagewetquote:Chávez ziet af van omstreden spionagewet
Gepubliceerd: zaterdag 07 juni 2008 22:00 UTC
Laatst gewijzigd: zaterdag 07 juni 2008 22:14 UTC
Caracas - President Hugo Chávez van Venezuela trekt een controversiële spionagewet in. Hij lijkt daarmee tegemoet te komen aan de kritiek van de oppositie en mensenrechtenorganisaties. Die vreesden dat Venezuela een politiestaat zou worden waar op den duur niemand elkaar nog zou vertrouwen.
De wet, waartoe Chávez onlangs per presidentieel decreet had besloten, voorzag onder meer in de oprichting van vier nieuwe inlichtingendiensten. Ook zou het voor Venezolanen strafbaar worden om medewerking aan de inlichtingendiensten te weigeren.
Chávez stelde aanvankelijk dat de maatregel nodig was om Venezuela te beschermen tegen met name Amerikaanse bemoeienis. Hij zegt nu in te zien dat de wet een verkeerde uitwerking kan hebben.
quote:Bankier in tijden van crisis
zondag 8 juni 2008 12:05 Ned 1
maandag 9 juni 2008 10:20 Ned 2 (Herhaling)
Deze week in Buitenhof: Herman Wijffels, de Nederlandse bewindvoerder bij de Wereldbank, over de mondiale problemen op het gebied van klimaat, energie en voedsel. En aan de vooravond van het PvdA - congres een gesprek over de koers van de PvdA tussen Arie van der Zwan en Rick van der Ploeg.
> Herman Wijffels
Herman Wijffels, de Nederlandse bewindvoerder bij de Wereldbank, over de mondiale problemen op het gebied van klimaat, energie en voedsel. De Wereldbank is opgericht om de armoede te helpen te bestrijden in ontwikkelingslanden, maar aan welke knoppen kan deze bank nog draaien nu de olie- en voedselprijzen de pan uit rijzen? En welke rol speelt Nederland daarin?
>De regeerstijl van de PVDA. Koersvast of zwalkend?
Aan de vooravond van het congres een gesprek over de koers van de PvdA tussen Arie van der Zwan en Rick van der Ploeg. De partij maakt een zware tijd door. De sociaal-democraten hebben moeite een stempel op het regeringsbeleid te drukken en zakken steeds verder weg in de peilingen. Bovendien lijkt zich een richtingenstrijd te ontwikkelingen tussen degenen die zich meer op de SP (fractievoorzitter Hamer) en anderen die zich op de Groen Links en D66 willen richten (staatssecretaris Timmermans). Ook komt de stijl van politiek leider Wouter Bos aan de orde.
Arie van der Zwan schreef recent een boek over de PvdA , getiteld:`Van Drees tot Bos’ en Rick van der Ploeg is oud-staatssecretaris van Cultuur (1998-2002).
Presentatie: Clairy Polak
Column: Désanne van Brederode
Eindredactie: Corinne Hegeman
Welnee.quote:Op zondag 8 juni 2008 11:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het wordt weer warrrrrrm..
Oh jawel!quote:
Hoe weet jij dat nou?quote:
Theedrinkers ontwikkelen een vrouweninstinct.quote:Op zondag 8 juni 2008 12:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou?
Jij drinkt alleen thee?!
quote:Op zondag 8 juni 2008 13:05 schreef Picchia het volgende:
Engelse vrouwen lijken eerder een mannen instinct te ontwikkelen.
Groningen.quote:Op zondag 8 juni 2008 12:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het is hier in Groningen buiten al 26 graden.
Schubbekutteveen aan de Rijn is een wereldstad.quote:
Mondhouden kale betonwerker.quote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 13:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Mondhouden kale betonwerker.
Ze hebben wat schaduw van de eiken, en ze gaan veel in/om het hok liggen. We maken de kudde wat kleiner, we hebben vorige week 1 nieuwe ooi met twee pikzwarte lammeren gekochtquote:Op zondag 8 juni 2008 13:27 schreef du_ke het volgende:
Hoe houden je schaapjes het uit met dit weer? Het gras in de weide nog niet dor?
Een paar enveloppen met harde valuta zijn wel verstandig, denk ik.quote:Op zondag 8 juni 2008 13:35 schreef Boze_Appel het volgende:
Heeft iemand hier trouwens ervaring met het verkrijgen van een visum voor Rusland?
quote:Op zondag 8 juni 2008 13:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Ze hebben wat schaduw van de eiken, en ze gaan veel in/om het hok liggen. We maken de kudde wat kleiner, we hebben vorige week 1 nieuwe ooi met twee pikzwarte lammeren gekocht. De meesten zijn geschoren, die nieuwe + twee ouwen komen maandagavond aan de beurt. En dan gaan er ook twee weg.
Oh, en er zijn nu 5 kuikens. 't Is een beetje een rommeltje geworden, de oudste twee kuikens zijn nu al 4 dagen, de jongste is van vandaag. 1 kip broedt en 2 zijn kloek. Vanavond het nieuwe kuiken onder de broedkip vandaan plukken en onder de kloeken schuiven.
Het ontbreken van centraal gezag houdt natuurlijk niet meteen libertarisme in.quote:Op zondag 8 juni 2008 13:39 schreef du_ke het volgende:
Wel een leuke wat is erger het extreem libertarische Somalië of Noord Korea?
Mja, dat denk ik ook wel. Roebels kom ik niet ver mee denk ikquote:Op zondag 8 juni 2008 13:38 schreef Reya het volgende:
[..]
Een paar enveloppen met harde valuta zijn wel verstandig, denk ik.
Urhm, ontbreken van centraal gezag? Noord Korea? Wat?quote:Op zondag 8 juni 2008 13:40 schreef Reya het volgende:
Het ontbreken van centraal gezag houdt natuurlijk niet meteen libertarisme in.
Noord Korea is ook niet meteen het ideaal van SCH natuurlijk.quote:Op zondag 8 juni 2008 13:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Het ontbreken van centraal gezag houdt natuurlijk niet meteen libertarisme in.
Wat wil je weten dan?quote:Op zondag 8 juni 2008 13:35 schreef Boze_Appel het volgende:
Heeft iemand hier trouwens ervaring met het verkrijgen van een visum voor Rusland?
Floripas is wel eens in die hoek van de wereld geweest. Je kan haar een PMmetje sturen.quote:Op zondag 8 juni 2008 13:35 schreef Boze_Appel het volgende:
Het schijnt vrij eenvoudig te zijn om een Russisch visum te verkrijgen, maar het kost (zoals altijd) wel wat geld. De website van het Russische consulaat lijkt me een uitstekende plek om te beginnen.quote:Op zondag 8 juni 2008 13:35 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik ga niet per trein ... mijn scooter door Europa plan begint wat vorm te krijgen en heb een route uitgestippeld ... en het wordt via Finland naar beneden crossen via Rusland.quote:Op zondag 8 juni 2008 13:47 schreef Reya het volgende:
Bedenk wel dat als je met de trein reist, je ook een Wit-Russisch visum moet hebben, en dat kan wat lastiger uitpakken.
Top. Dank je.quote:Op zondag 8 juni 2008 13:46 schreef sigme het volgende:
Floripas is wel eens in die hoek van de wereld geweest. Je kan haar een PMmetje sturen.
http://spatiegebruik.nl/quote:Op zondag 8 juni 2008 13:05 schreef Picchia het volgende:
Engelse vrouwen lijken eerder een mannen instinct te ontwikkelen.
Je moet niet zoveel drinken.quote:
Ik heb me ingehouden.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je moet niet zoveel drinken.
Dat kan niet. Ik ben geen Marokkaanquote:Op zondag 8 juni 2008 14:16 schreef Mutant01 het volgende:
MrX stinkt.
Jij denkt middels Google een simpele, normale samenstelling te kunnen, uhm, ontkrachten? Als Google Het zegt dan gelden Nederlandse taalregels niet meer?quote:
Ja.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:24 schreef Monidique het volgende:
[..]
Jij denkt middels Google een simpele, normale samenstelling te kunnen, uhm, ontkrachten?
Hoe dan ook, het is 'manneninstinct'. Aan elkaar dus. Met bijwoorden en al die rare dingen, ja, dat is lastig, maar het is helder dat 'mannen instinct' geen 'manneninstinct' is.quote:
Of jij gebruikt verouderd Nederlands taalgebruik. En dat denk je te kunnen handhaven met een vage link naar een vage site van een vage fop-organisatie, die eigenlijk helemaal niet bestaat.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:26 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hoe dan ook, het is 'manneninstinct'. Aan elkaar dus. Met bijwoorden en al die rare dingen, ja, dat is lastig, maar het is helder dat 'mannen instinct' geen 'manneninstinct' is.
Als "verouderd Nederlands" "slonzig Engels met Nederlandse woorden" is, dan wel, ja.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:31 schreef Picchia het volgende:
[..]
Of jij gebruikt verouderd Nederlands taalgebruik.
Ware het niet dat ik niets slecht zeg over je familie. Dat maakt mij weer uiterst beschaafd.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Typische tokkie vraag, altijd verwijzen naar familie.
quote:Op zondag 8 juni 2008 14:32 schreef Mutant01 het volgende:
M heeft altijd gelijk, leg je daarbij neer Picchia.
Beschaafde Tokkie. Contradictio in...ja je weet wel.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:32 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ware het niet dat ik niets slecht zeg over je familie. Dat maakt mij weer uiterst beschaafd.
Whatever.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Beschaafde Tokkie. Contradictio in...ja je weet wel.
Ik zou niet weten waarom. Samenstellingen zijn echt heel mooie fenomenen in de Nederlandse taal. Ik vind dat gemakkelijke Engelse maar wat saai...quote:Op zondag 8 juni 2008 14:33 schreef Picchia het volgende:
Hup, moderniseren.
Ja, Klopkoek.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:29 schreef Monidique het volgende:
Wat een bekrompen, kortzichtig, rechts-conservatief roddelblaadje is het ook,.
Nou, nou, niet zo zuur! Hij komt heus wel weer terug,quote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 14:50 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou, nou, niet zo zuur! Hij komt heus wel weer terug,. En ik vind het heel jammer dat het rechts-conservatisme in Nederland (en de rest van de wereld?) blijkbaar zo matig is, intellectueel en wat prestaties betreft, maar dat moet je toch mij niet verwijten...
Of zich opwindt over iemand die zich schijnbaar nodeloos opwindt over een matig rechts-conservatief roddelblad. Dat bedoel ik: wees niet zo zuur, je Klopkoekje komt heus wel weer terug en het falen van jouw rechts-conservatisme moet je mij niet verwijten. Kom op, weg met dat zuur!quote:Op zondag 8 juni 2008 14:56 schreef Nautilus het volgende:
Ik kan niet begrijpen dat iemand zich opwindt over een paar regels in een matig opinieblad.
quote:Op zondag 8 juni 2008 14:57 schreef Monidique het volgende:
[..]
Of zich opwindt over iemand die zich schijnbaar nodeloos opwindt over een matig rechts-conservatief roddelblad. Dat bedoel ik: wees niet zo zuur, je Klopkoekje komt heus wel weer terug en het falen van jouw rechts-conservatisme moet je mij niet verwijten. Kom op, weg met dat zuur!
Ik constateer dat je retoriek aan de door jou zo vermaledijde Klopkoek doet denken. Dat vind ik geen reden om je te vermoorden, ik vind het alleen vreemd. Dom ben je nooit geweest, dus waarom zou je leunen op krachttermen en oerlelijke pathetiek?quote:Op zondag 8 juni 2008 14:57 schreef Monidique het volgende:
[..]
Of zich opwindt over iemand die zich schijnbaar nodeloos opwindt over een matig rechts-conservatief roddelblad. Dat bedoel ik: wees niet zo zuur, je Klopkoekje komt heus wel weer terug en het falen van jouw rechts-conservatisme moet je mij niet verwijten. Kom op, weg met dat zuur!
Sorry, je komt nog steeds niet bepaald overtuigend over. "Krachttermen en oerlelijke pathetiek"? Wederom wind je je echt weer eens om de minste dingen op. Uiteraard vind je het niet leuk om geconfronteerd te worden met het commentaar van zo'n blad als Elsevier, dat begrijp ik, maar nogmaals: mij kun je niets verwijten. Dat zuur, dat overheerst erg op het moment, zo te lezen.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:14 schreef Nautilus het volgende:
[..]
Ik constateer dat je retoriek aan de door jou zo vermaledijde Klopkoek doet denken. Dat vind ik geen reden om je te vermoorden, ik vind het alleen vreemd. Dom ben je nooit geweest, dus waarom zou je leunen op krachttermen en oerlelijke pathetiek?
Wat waar en hoe?quote:
Dat moet je niet aan mij vragen. Ik ben zwart, weet je.quote:
Hoe weet je dan dat er een rel is?quote:Op zondag 8 juni 2008 19:30 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat moet je niet aan mij vragen. Ik ben zwart, weet je.
Hij heeft zijn mond voorbij gepraat, geef 'm klappen !quote:Op zondag 8 juni 2008 19:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat er een rel is?
Er is altijd ergens wel een rel.quote:Op zondag 8 juni 2008 19:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat er een rel is?
Mij hebben ze niks verteld.quote:Op zondag 8 juni 2008 19:31 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Hij heeft zijn mond voorbij gepraat, geef 'm klappen !
Wat voor de een spanning is, is voor de ander ontspanning denk ik. Ik zie het ook niet..quote:
Ik zei het toch?quote:Op zondag 8 juni 2008 19:33 schreef Aoristus het volgende:
Ik lees net dat Pberends op de frontpage is gebanned omdat hij een plaatje van een kut die hij op wikipedia gevonden had heeft gepost. Wat zijn het toch een gristenunietypes daar he?
Wat zei je ook alweer?quote:
Veelal erg achterhaald.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:11 schreef Nautilus het volgende:
Scaurus zegt vaak zinnige dingen.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:03 schreef Scaurus het volgende:
Liberale kletspraat.
Vooruit, het best aardig weer geworden.quote:Op zondag 8 juni 2008 11:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het wordt weer warrrrrrm..
quote:Op zondag 8 juni 2008 20:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Een van de meest karakteristieke foto's uit de moderne geschiedenis.
quote:Op zondag 8 juni 2008 20:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Een van de meest karakteristieke foto's uit de moderne geschiedenis.
quote:Op zondag 8 juni 2008 20:56 schreef Aoristus het volgende:
Polen tegen Duitsland, beide teams zijn klootzakken, maar ze kunnen helaas niet allebei verliezen. Dan hoop ik toch maar dat Polen verliest.
Leo moet winnen.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:56 schreef Aoristus het volgende:
Polen tegen Duitsland, beide teams zijn klootzakken, maar ze kunnen helaas niet allebei verliezen. Dan hoop ik toch maar dat Polen verliest.
Niks ervan.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:58 schreef Picchia het volgende:
Duitsland wordt kampioen, dus ze kunnen niet verliezen.
De vodkadrinkende bewoners of het land zelf?quote:Op zondag 8 juni 2008 20:59 schreef Aoristus het volgende:
Ik heb best wel een hekel aan Polen, ik kan het niet eens beredeneren, maar ik moet ze gewoon niet
Gewoonquote:Op zondag 8 juni 2008 21:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De vodkadrinkende bewoners of het land zelf?
Er zijn meer Italianen die op een Duitse zege gokken.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:58 schreef Picchia het volgende:
Duitsland wordt kampioen, dus ze kunnen niet verliezen.
al een tijdje hoor.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:23 schreef Aoristus het volgende:
ein noel
Weet ik, maar pol is bepaald geen reuters of bloombergquote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:05 schreef Nautilus het volgende:
[..]
Er zijn meer Italianen die op een Duitse zege gokken.
[ afbeelding ]
Wat the fuck is dat voor gaye shit.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:26 schreef Picchia het volgende:
[..]
Gabry kan er ook wat van. Hé, Gabry! Mooie naam.
Duidelijkheid.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:41 schreef Mutant01 het volgende:
Altijd leuk, zo'n Nederlandse buurman.
"He buurman!"
"Ja."
"Alles goed"
"Ja".
Maar dan geen gekozen overheid.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:50 schreef Aoristus het volgende:
zie je wel dat er een sterke overheid nodig is omdat mensen niet zelf kunnen kiezen
nee natuurlijk niet, dat impliceert een moeilijke keuze waar je spijt van kunt krijgen. Dat is bij de totstandkoming van het Nederlandse elftal toch ook niet..quote:
Picchia klinkt leuker.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:32 schreef Nautilus het volgende:
Gabry beleefde tenminste avonturen. Een meisje aanranden achter een vuinisbak, met een auto met verlaagde bumper door de binnenstad van Utrecht rijden...
Ik eis dat de grote Gabry terugkeert.
Dat wel, maar dan denk ik bij mezelf: "Ach, lik mijn reet vuile ongelovige hond."quote:
Die bumper ligt nog naast die nieuwe verkeersdrempel in z'n woonwijk.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:32 schreef Nautilus het volgende:
Gabry beleefde tenminste avonturen. Een meisje aanranden achter een vuinisbak, met een auto met verlaagde bumper door de binnenstad van Utrecht rijden...
Ik eis dat de grote Gabry terugkeert.
Voor wie?quote:
Agressiever, vooral. Tenminste, als je de betekenis van het woord kent, anders klinkt het als een waterijsje.quote:
Je bent wel snel tevreden.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat wel, maar dan denk ik bij mezelf: "Ach, lik mijn reet vuile ongelovige hond."
Wat een verkapte terrorist ben ik toch.
Heb je door handoplegging die arresten al geleerd?quote:Op zondag 8 juni 2008 21:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat wel, maar dan denk ik bij mezelf: "Ach, lik mijn reet vuile ongelovige hond."
Wat een verkapte terrorist ben ik toch.
quote:Op zondag 8 juni 2008 22:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Heb je door handoplegging die arresten al geleerd?
Tis mij inderdaad gelukt.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Heb je door handoplegging die arresten al geleerd?
Pics van 30 jaar geleden....krijg altijd een vietnambeeld bij die heli's.quote:
Die meiden zijn veel te mager.quote:
absoluut en van het type dat 'er bij wil horen' ongeacht de smaak of nietquote:
Dat is waar, maar zij is zeker niet te mager.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:11 schreef Nautilus het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar Hind is ook niet alles.
Marokkanenhater.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:11 schreef Nautilus het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar Hind is ook niet alles.
Dat kunnen ze helemaal niet hebbenquote:Op zondag 8 juni 2008 22:16 schreef Apropos het volgende:
Ik ben ook geen Marokkanenhater. Het is zonde van mijn tijd, dat tuig te haten.
Erm, wat doet heroine daartussen?quote:Vluchten kan niet meer, heeft geen enkele zin
Vluchten kan niet meer, 'k zou niet weten waarin
Hoe ver moet je gaan
In zaken of werk, of in discipline
In Yin of in Yang of in heroine
In status en auto en geldverdienen
Hoever moet je gaan
Vluchten kan niet meer
Dan zeg ik het wel.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:19 schreef Nautilus het volgende:
Ik kan nu zeggen dat Marokkaanse meisjes veel goed maken, maar daar geloof ik niet langer in.
Jij hebt een grote neus. Daar helpt geen moedertje lief aan.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:22 schreef Mutant01 het volgende:
Pas je op dat ze je niet steken met hun neus.
Onzin. Mijn neus was verbrand op die foto.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:23 schreef Nautilus het volgende:
[..]
Jij hebt een grote neus en daar helpt geen moedertje lief aan.
Ik ben ze voor.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:22 schreef Mutant01 het volgende:
Pas je op dat ze je niet steken met hun neus.
Ik zal het van de zomer ondervinden, ben ik bang.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Apenheul wel. Je weet niet hoe zeer dat doet.
Wel als je vergeet zonnebrand op te doen. Factor 25 is aan te raden.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:26 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik zal het van de zomer ondervinden, ben ik bang.
En ik moet niet vergeten een inenting te halen.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wel als je vergeet zonnebrand op te doen. Factor 25 is aan te raden.
quote:
Quickly, inform the internets!quote:Op zondag 8 juni 2008 22:53 schreef Monidique het volgende:
Kutfrituurvet. Verdomme.
Indrukwekkende foto.quote:
Zelfs de scheidsrechter moest ze nietquote:Op zondag 8 juni 2008 23:16 schreef pberends het volgende:
Die Polen weten wel hoe ze moeten scoren.
Ik moest laatst iemand te woord staan die letterlijk zei: ''Ik zoek de afdeling transploft''.quote:
Goeie. Da's nog een ergere klootzak dan ik dus.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:09 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik moest laatst iemand te woord staan die letterlijk zei: ''Ik zoek de afdeling transploft''.
Het was op een zondag, dan is iedereen wat minder correct. Ik gun jou voorlopig de titel.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:18 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Goeie. Da's nog een ergere klootzak dan ik dus.
Jij roggelt het wiel?quote:Op maandag 9 juni 2008 10:18 schreef Autodidact het volgende:
Goeie. Da's nog een ergere klootzak dan ik dus.
quote:De prins
Bert Wagendorp
Prins Bernhard, God hebbe zijn ziel, kreeg in 1963 in het geheim één miljoen mark uit een Duitse ‘Wie- dergutmachung’ van 275 miljoen, bedoeld voor Nederlandse oorlogsslachtoffers. Dat schrijft de historicus Gerard Aalders in De Republikein. NOVA wijdde vrijdag een mooie reportage aan de onthulling.
‘Serviliteit’ was daarin wat mij betreft het kernwoord.
Zodra hier het koningshuis in beeld komt, veranderen wij (ministers, journalisten) in slaafse ja-knikkers. Destijds – en de reflex is nog altijd niet verdwenen.
De oude prins is alweer ruim drieënhalf jaar dood, maar we gaan nog jarenlang plezier aan hem beleven, dat weet ik wel zeker. Ik schat dat nog maar 10 procent van zijn streken is onthuld, dus er staat ons nog veel leuks te wachten. Zijn nazaten vliegen op onze kosten vrolijk de wereld rond, maar dat gesteggel is klein bier vergeleken bij de vindingrijke wijze waarop opa Bernhard zijn kostje bij elkaar scharrelde en schooierde.
Gerard Aalders, werkzaam voor het Nederlands Instituut voor Oorlogsdocumentatie, Instituut voor Oorlogsdocumentatie, heeft prins Bernhard als hobby.
Hij schuimt de archieven van de wereld af, op zoek naar nieuwe opmerkelijke feiten uit diens fascinerende leven. Dat kost natuurlijk wat, maar wat mij betreft is dat geld beter besteed dan de tonnen die elk jaar naar het onderhoud van de Groene Draeck gaan – de duurste Lemsteraak ter wereld. Daar hebben wij, het volk, niets aan. Aalders zorgt tenminste voor historisch entertainment.
De oud-directeur van de RVD, Hans van der Voet, noemt vandaag in de Volkskrant het werk van Aalders ‘wetenschap van de koude grond’.
Van der Voet was in 2004 de auteur van een broddelwerkje waarin hij enkele ‘kwetsende beweringen’ over de prins trachtte te weerleggen. Hij deed dat op verzoek van zijn vriend, de prins zelf. Die stuurde vervolgens, met Van der Voets ‘onderzoek’ als onderbouwing, een brief naar de Volkskrant waarin hij van zijn verontwaardiging over het hem aangedane onrecht blijk gaf.
Kostelijke grap, van de prins.
Overigens liet Van der Voet onder meer de Lockheedaffaire en Bernhards lidmaatschap van de NSDAP onbesproken, zaken die kennelijk ook door de prins zelf niet als ‘kwetsende beweringen’ werden gezien.
Enfin, ik heb me mijn beeld van Bernhard als vrolijke schuinsmarcheerder en talentvol graaier nooit laten afpakken, niet door Van der Voet en ook niet door hemzelf – daarvoor is hij me veel te lief en hou ik te veel van ouwe schavuiten. Bovendien weet iedereen dat hoeren en snoeren aan de prijs is, zeker voor een prins, die nu eenmaal niet met goedkope snolletjes en namaakchampagne aan kan komen.
Dus dat Bernhard de Duitsers in 1951 een rekening van 1,4 miljoen mark stuurde omdat hij in de oorlog 87 mille was kwijtgeraakt, neem ik hem niet kwalijk. Mogelijk moeten we het zelfs zien als een verlate verzetsdaad: de mof nog een keer een flinke poot uitdraaien.
De claim werd afgewezen, maar twaalf jaar later, in 1963, kreeg de prins volgens Aalders dus alsnog in het diepste geheim een miljoen overgemaakt, mede dankzij de brave inspanningen van een paar ministers.
We want more. Ga door, Aalders!
D'66er.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:39 schreef Apropos het volgende:
Ik heb nog nooit deelgenomen aan disputen over bedrijfsgoddelijken, mis ik iets?
Ja.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:39 schreef Apropos het volgende:
Ik heb nog nooit deelgenomen aan disputen over bedrijfsgoddelijken, mis ik iets?
Als je graag wil praten hoe EchtGaaf gaat facaliteren dat we miljoenen formule 1 coureurs en een paar miljoen zangers en zangeressen krijgen in Nederland. Dan wel.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:39 schreef Apropos het volgende:
Maar niet als je zaken in het ridicule gaat rekken. Met je overbekende dooddoeners. Dan kan je beter wegblijven.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als je graag wil praten hoe EchtGaaf gaat facaliteren dat we miljoenen formule 1 coureurs en een paar miljoen zangers en zangeressen krijgen in Nederland. Dan wel.
quote:
Consideratie.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:58 schreef Apropos het volgende:
Je wist in drie minuten niets beters te verzinnen?
Zolang de teerling geworpen blijft.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:22 schreef Apropos het volgende:
Hoe lang blijf jij nog een duif?
Hier heb je je teerlingquote:Rusland: kredietcrisis schuld VS
SINT-PETERSBURG De Russische president Dmitri Medvedev stelt de Verenigde Staten verantwoordelijk voor de huidige crisis in de wereldeconomie.
Rusland is met zijn grote energie- en voedselvoorraden de juiste kandidaat om hulp te bieden. Dat zei Medvedev op een een internationale bijeenkomst in Sint-Petersburg. De vorige maand geïnstalleerde president noemde de kloof tussen de formele rol van de Verenigde Staten en hun werkelijke mogelijkheden een van de voornaamste oorzaken van de huidige crisis. ‘Als belangrijke speler op het wereldtoneel zal Rusland zijn verantwoordelijkheid nemen’, liet Medvedev weten. Niet omdat we imperialistische ambities hebben, maar omdat onze energievoorraden zo groot zijn’. Hij sprak het voornemen uit een internationale conferentie te organiseren om de wereldwijde economische problemen het hoofd te bieden. ANP
quote:Niet omdat we imperialistische ambities hebben, maar omdat onze energievoorraden zo groot zijn’.
Jij woont in een straat met Polen en studenten: het was al duidelijk dat jij geen vooruitziende blik bezit.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:28 schreef Aoristus het volgende:
die zagen we ook niet van mijlenver aankomen, Jehan..
Klopt, vannacht was er weer een dronken en ging hij muziek draaien uit het genre Michael Bolton, Glenn Meideros en Timmy T. Je moet wel van die lui houden om ze niet met een puntige steen te lijf te gaan.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:29 schreef Apropos het volgende:
[..]
Jij woont in een straat met Polen en studenten: het was al duidelijk dat jij geen vooruitziende blik bezit.
Dat doet me goed.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:27 schreef Apropos het volgende:
[..]
Het was op een zondag, dan is iedereen wat minder correct. Ik gun jou voorlopig de titel.
http://www.nu.nl/news/160(...)line_kabinetten.htmlquote:AMSTERDAM - Er is op basis van de peilingen geen enkele realistische regeringscoalitie te vormen met minder dan vier partijen. Dat is een van de conclusies van de online 'coalitiechecker' die weblog Geen Commentaar maandag lanceerde.
De website biedt een overzicht van alle mogelijke kabinetten, met als uitgangspunt de peilingen van de Politieke Barometer van Bureau Interview NSS en actualiteitenprogamma Nova. De enige coalitie van drie partijen die op een Kamermeerderheid kan rekenen, is een van CDA, PvdA en Trots op Nederland, een weinig voor de hand liggende combinatie.
Volgens initiatiefnemer Joost Berculo wordt de vorming van een kabinet steeds lastiger. "De versplintering van het politieke landschap op links en op rechts zorgt voor deze situatie", zegt hij.
Stemmen
Bezoekers kunnen op de site ook nagaan welke coalities er allemaal mogelijk zijn met hun favoriete partij, of stemmen op verschillende kabinetten om aan te geven hoe wenselijk ze de combinatie vinden. Ook kunnen ze discussiëren over de resultaten en over politiek in het algemeen.
"We vinden het belangrijk om de politiek inzichtelijker te maken voor mensen," zegt Berculo. "Daar hoort uitwisseling van meningen bij, maar ook de mogelijkheid om zelf, virtueel, achter de knoppen te zitten."
Kamerstukken
Geen Commentaar lanceerde eerder een site die Kamerstukken ontsluit via internet. Het weblog is bovendien bezig met een site waar bezoekers Kamervragen kunnen beoordelen.
Bleh, het is maar net wat je als mogelijk ziet. Het ongelovige PVDA zit nu ook samen met de CU in één kabinet.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/160(...)line_kabinetten.html
Zie: http://cc.geencommentaar.nl/
Ze was geen presidentskandidaat, en ze was niet de eerste vrouw die meedeed met presidentiële voorverkiezingen.quote:De eerste vrouwelijke presidentskandidaat uit de geschiedenis van de Verenigde Staten was in staat om 18 miljoen Amerikaanse burgers achter zich te krijgen.
"I suppose I could have stayed home and baked cookies and had teas, but what I decided to do was to fulfill my profession which I entered before my husband was in public life. "quote:Maar in tegenstelling tot de radicale Europese feministen, veracht zij het moederschap en familie niet. En dat is heel leerzaam.
http://www.elsevier.nl/op(...)blogid/78/index.htmlquote:Uiteraard is er ook niets tegen een vrouw in het Witte Huis, behalve als er een quotaregeling zou komen in de vorm van een amendement op de grondwet: om de acht jaar dient de president van de Verenigde Staten een vrouw te zijn. Maar er is nog niemand die daar over peinst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |