Beschaafde Tokkie. Contradictio in...ja je weet wel.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:32 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ware het niet dat ik niets slecht zeg over je familie. Dat maakt mij weer uiterst beschaafd.
Whatever.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Beschaafde Tokkie. Contradictio in...ja je weet wel.
Ik zou niet weten waarom. Samenstellingen zijn echt heel mooie fenomenen in de Nederlandse taal. Ik vind dat gemakkelijke Engelse maar wat saai...quote:Op zondag 8 juni 2008 14:33 schreef Picchia het volgende:
Hup, moderniseren.
Ja, Klopkoek.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:29 schreef Monidique het volgende:
Wat een bekrompen, kortzichtig, rechts-conservatief roddelblaadje is het ook,.
Nou, nou, niet zo zuur! Hij komt heus wel weer terug,quote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 14:50 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou, nou, niet zo zuur! Hij komt heus wel weer terug,. En ik vind het heel jammer dat het rechts-conservatisme in Nederland (en de rest van de wereld?) blijkbaar zo matig is, intellectueel en wat prestaties betreft, maar dat moet je toch mij niet verwijten...
Of zich opwindt over iemand die zich schijnbaar nodeloos opwindt over een matig rechts-conservatief roddelblad. Dat bedoel ik: wees niet zo zuur, je Klopkoekje komt heus wel weer terug en het falen van jouw rechts-conservatisme moet je mij niet verwijten. Kom op, weg met dat zuur!quote:Op zondag 8 juni 2008 14:56 schreef Nautilus het volgende:
Ik kan niet begrijpen dat iemand zich opwindt over een paar regels in een matig opinieblad.
quote:Op zondag 8 juni 2008 14:57 schreef Monidique het volgende:
[..]
Of zich opwindt over iemand die zich schijnbaar nodeloos opwindt over een matig rechts-conservatief roddelblad. Dat bedoel ik: wees niet zo zuur, je Klopkoekje komt heus wel weer terug en het falen van jouw rechts-conservatisme moet je mij niet verwijten. Kom op, weg met dat zuur!
Ik constateer dat je retoriek aan de door jou zo vermaledijde Klopkoek doet denken. Dat vind ik geen reden om je te vermoorden, ik vind het alleen vreemd. Dom ben je nooit geweest, dus waarom zou je leunen op krachttermen en oerlelijke pathetiek?quote:Op zondag 8 juni 2008 14:57 schreef Monidique het volgende:
[..]
Of zich opwindt over iemand die zich schijnbaar nodeloos opwindt over een matig rechts-conservatief roddelblad. Dat bedoel ik: wees niet zo zuur, je Klopkoekje komt heus wel weer terug en het falen van jouw rechts-conservatisme moet je mij niet verwijten. Kom op, weg met dat zuur!
Sorry, je komt nog steeds niet bepaald overtuigend over. "Krachttermen en oerlelijke pathetiek"? Wederom wind je je echt weer eens om de minste dingen op. Uiteraard vind je het niet leuk om geconfronteerd te worden met het commentaar van zo'n blad als Elsevier, dat begrijp ik, maar nogmaals: mij kun je niets verwijten. Dat zuur, dat overheerst erg op het moment, zo te lezen.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:14 schreef Nautilus het volgende:
[..]
Ik constateer dat je retoriek aan de door jou zo vermaledijde Klopkoek doet denken. Dat vind ik geen reden om je te vermoorden, ik vind het alleen vreemd. Dom ben je nooit geweest, dus waarom zou je leunen op krachttermen en oerlelijke pathetiek?
Wat waar en hoe?quote:
Dat moet je niet aan mij vragen. Ik ben zwart, weet je.quote:
Hoe weet je dan dat er een rel is?quote:Op zondag 8 juni 2008 19:30 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat moet je niet aan mij vragen. Ik ben zwart, weet je.
Hij heeft zijn mond voorbij gepraat, geef 'm klappen !quote:Op zondag 8 juni 2008 19:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat er een rel is?
Er is altijd ergens wel een rel.quote:Op zondag 8 juni 2008 19:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat er een rel is?
Mij hebben ze niks verteld.quote:Op zondag 8 juni 2008 19:31 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Hij heeft zijn mond voorbij gepraat, geef 'm klappen !
Wat voor de een spanning is, is voor de ander ontspanning denk ik. Ik zie het ook niet..quote:
Ik zei het toch?quote:Op zondag 8 juni 2008 19:33 schreef Aoristus het volgende:
Ik lees net dat Pberends op de frontpage is gebanned omdat hij een plaatje van een kut die hij op wikipedia gevonden had heeft gepost. Wat zijn het toch een gristenunietypes daar he?
Wat zei je ook alweer?quote:
Veelal erg achterhaald.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:11 schreef Nautilus het volgende:
Scaurus zegt vaak zinnige dingen.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:03 schreef Scaurus het volgende:
Liberale kletspraat.
Vooruit, het best aardig weer geworden.quote:Op zondag 8 juni 2008 11:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het wordt weer warrrrrrm..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |