Hoe weet jij dat nou?quote:
Theedrinkers ontwikkelen een vrouweninstinct.quote:Op zondag 8 juni 2008 12:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou?
Jij drinkt alleen thee?!
quote:Op zondag 8 juni 2008 13:05 schreef Picchia het volgende:
Engelse vrouwen lijken eerder een mannen instinct te ontwikkelen.
Groningen.quote:Op zondag 8 juni 2008 12:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het is hier in Groningen buiten al 26 graden.
Schubbekutteveen aan de Rijn is een wereldstad.quote:
Mondhouden kale betonwerker.quote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 13:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Mondhouden kale betonwerker.
Ze hebben wat schaduw van de eiken, en ze gaan veel in/om het hok liggen. We maken de kudde wat kleiner, we hebben vorige week 1 nieuwe ooi met twee pikzwarte lammeren gekochtquote:Op zondag 8 juni 2008 13:27 schreef du_ke het volgende:
Hoe houden je schaapjes het uit met dit weer? Het gras in de weide nog niet dor?
Een paar enveloppen met harde valuta zijn wel verstandig, denk ik.quote:Op zondag 8 juni 2008 13:35 schreef Boze_Appel het volgende:
Heeft iemand hier trouwens ervaring met het verkrijgen van een visum voor Rusland?
quote:Op zondag 8 juni 2008 13:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Ze hebben wat schaduw van de eiken, en ze gaan veel in/om het hok liggen. We maken de kudde wat kleiner, we hebben vorige week 1 nieuwe ooi met twee pikzwarte lammeren gekocht. De meesten zijn geschoren, die nieuwe + twee ouwen komen maandagavond aan de beurt. En dan gaan er ook twee weg.
Oh, en er zijn nu 5 kuikens. 't Is een beetje een rommeltje geworden, de oudste twee kuikens zijn nu al 4 dagen, de jongste is van vandaag. 1 kip broedt en 2 zijn kloek. Vanavond het nieuwe kuiken onder de broedkip vandaan plukken en onder de kloeken schuiven.
Het ontbreken van centraal gezag houdt natuurlijk niet meteen libertarisme in.quote:Op zondag 8 juni 2008 13:39 schreef du_ke het volgende:
Wel een leuke wat is erger het extreem libertarische Somalië of Noord Korea?
Mja, dat denk ik ook wel. Roebels kom ik niet ver mee denk ikquote:Op zondag 8 juni 2008 13:38 schreef Reya het volgende:
[..]
Een paar enveloppen met harde valuta zijn wel verstandig, denk ik.
Urhm, ontbreken van centraal gezag? Noord Korea? Wat?quote:Op zondag 8 juni 2008 13:40 schreef Reya het volgende:
Het ontbreken van centraal gezag houdt natuurlijk niet meteen libertarisme in.
Noord Korea is ook niet meteen het ideaal van SCH natuurlijk.quote:Op zondag 8 juni 2008 13:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Het ontbreken van centraal gezag houdt natuurlijk niet meteen libertarisme in.
Wat wil je weten dan?quote:Op zondag 8 juni 2008 13:35 schreef Boze_Appel het volgende:
Heeft iemand hier trouwens ervaring met het verkrijgen van een visum voor Rusland?
Floripas is wel eens in die hoek van de wereld geweest. Je kan haar een PMmetje sturen.quote:Op zondag 8 juni 2008 13:35 schreef Boze_Appel het volgende:
Het schijnt vrij eenvoudig te zijn om een Russisch visum te verkrijgen, maar het kost (zoals altijd) wel wat geld. De website van het Russische consulaat lijkt me een uitstekende plek om te beginnen.quote:Op zondag 8 juni 2008 13:35 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik ga niet per trein ... mijn scooter door Europa plan begint wat vorm te krijgen en heb een route uitgestippeld ... en het wordt via Finland naar beneden crossen via Rusland.quote:Op zondag 8 juni 2008 13:47 schreef Reya het volgende:
Bedenk wel dat als je met de trein reist, je ook een Wit-Russisch visum moet hebben, en dat kan wat lastiger uitpakken.
Top. Dank je.quote:Op zondag 8 juni 2008 13:46 schreef sigme het volgende:
Floripas is wel eens in die hoek van de wereld geweest. Je kan haar een PMmetje sturen.
http://spatiegebruik.nl/quote:Op zondag 8 juni 2008 13:05 schreef Picchia het volgende:
Engelse vrouwen lijken eerder een mannen instinct te ontwikkelen.
Je moet niet zoveel drinken.quote:
Ik heb me ingehouden.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je moet niet zoveel drinken.
Dat kan niet. Ik ben geen Marokkaanquote:Op zondag 8 juni 2008 14:16 schreef Mutant01 het volgende:
MrX stinkt.
Jij denkt middels Google een simpele, normale samenstelling te kunnen, uhm, ontkrachten? Als Google Het zegt dan gelden Nederlandse taalregels niet meer?quote:
Ja.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:24 schreef Monidique het volgende:
[..]
Jij denkt middels Google een simpele, normale samenstelling te kunnen, uhm, ontkrachten?
Hoe dan ook, het is 'manneninstinct'. Aan elkaar dus. Met bijwoorden en al die rare dingen, ja, dat is lastig, maar het is helder dat 'mannen instinct' geen 'manneninstinct' is.quote:
Of jij gebruikt verouderd Nederlands taalgebruik. En dat denk je te kunnen handhaven met een vage link naar een vage site van een vage fop-organisatie, die eigenlijk helemaal niet bestaat.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:26 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hoe dan ook, het is 'manneninstinct'. Aan elkaar dus. Met bijwoorden en al die rare dingen, ja, dat is lastig, maar het is helder dat 'mannen instinct' geen 'manneninstinct' is.
Als "verouderd Nederlands" "slonzig Engels met Nederlandse woorden" is, dan wel, ja.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:31 schreef Picchia het volgende:
[..]
Of jij gebruikt verouderd Nederlands taalgebruik.
Ware het niet dat ik niets slecht zeg over je familie. Dat maakt mij weer uiterst beschaafd.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Typische tokkie vraag, altijd verwijzen naar familie.
quote:Op zondag 8 juni 2008 14:32 schreef Mutant01 het volgende:
M heeft altijd gelijk, leg je daarbij neer Picchia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |