Tis mij inderdaad gelukt.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Heb je door handoplegging die arresten al geleerd?
Pics van 30 jaar geleden....krijg altijd een vietnambeeld bij die heli's.quote:
Die meiden zijn veel te mager.quote:
absoluut en van het type dat 'er bij wil horen' ongeacht de smaak of nietquote:
Dat is waar, maar zij is zeker niet te mager.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:11 schreef Nautilus het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar Hind is ook niet alles.
Marokkanenhater.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:11 schreef Nautilus het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar Hind is ook niet alles.
Dat kunnen ze helemaal niet hebbenquote:Op zondag 8 juni 2008 22:16 schreef Apropos het volgende:
Ik ben ook geen Marokkanenhater. Het is zonde van mijn tijd, dat tuig te haten.
Erm, wat doet heroine daartussen?quote:Vluchten kan niet meer, heeft geen enkele zin
Vluchten kan niet meer, 'k zou niet weten waarin
Hoe ver moet je gaan
In zaken of werk, of in discipline
In Yin of in Yang of in heroine
In status en auto en geldverdienen
Hoever moet je gaan
Vluchten kan niet meer
Dan zeg ik het wel.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:19 schreef Nautilus het volgende:
Ik kan nu zeggen dat Marokkaanse meisjes veel goed maken, maar daar geloof ik niet langer in.
Jij hebt een grote neus. Daar helpt geen moedertje lief aan.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:22 schreef Mutant01 het volgende:
Pas je op dat ze je niet steken met hun neus.
Onzin. Mijn neus was verbrand op die foto.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:23 schreef Nautilus het volgende:
[..]
Jij hebt een grote neus en daar helpt geen moedertje lief aan.
Ik ben ze voor.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:22 schreef Mutant01 het volgende:
Pas je op dat ze je niet steken met hun neus.
Ik zal het van de zomer ondervinden, ben ik bang.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Apenheul wel. Je weet niet hoe zeer dat doet.
Wel als je vergeet zonnebrand op te doen. Factor 25 is aan te raden.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:26 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik zal het van de zomer ondervinden, ben ik bang.
En ik moet niet vergeten een inenting te halen.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wel als je vergeet zonnebrand op te doen. Factor 25 is aan te raden.
quote:
Quickly, inform the internets!quote:Op zondag 8 juni 2008 22:53 schreef Monidique het volgende:
Kutfrituurvet. Verdomme.
Indrukwekkende foto.quote:
Zelfs de scheidsrechter moest ze nietquote:Op zondag 8 juni 2008 23:16 schreef pberends het volgende:
Die Polen weten wel hoe ze moeten scoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |