quote:Op zondag 8 juni 2008 20:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Een van de meest karakteristieke foto's uit de moderne geschiedenis.
quote:Op zondag 8 juni 2008 20:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Een van de meest karakteristieke foto's uit de moderne geschiedenis.
quote:Op zondag 8 juni 2008 20:56 schreef Aoristus het volgende:
Polen tegen Duitsland, beide teams zijn klootzakken, maar ze kunnen helaas niet allebei verliezen. Dan hoop ik toch maar dat Polen verliest.
Leo moet winnen.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:56 schreef Aoristus het volgende:
Polen tegen Duitsland, beide teams zijn klootzakken, maar ze kunnen helaas niet allebei verliezen. Dan hoop ik toch maar dat Polen verliest.
Niks ervan.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:58 schreef Picchia het volgende:
Duitsland wordt kampioen, dus ze kunnen niet verliezen.
De vodkadrinkende bewoners of het land zelf?quote:Op zondag 8 juni 2008 20:59 schreef Aoristus het volgende:
Ik heb best wel een hekel aan Polen, ik kan het niet eens beredeneren, maar ik moet ze gewoon niet
Gewoonquote:Op zondag 8 juni 2008 21:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De vodkadrinkende bewoners of het land zelf?
Er zijn meer Italianen die op een Duitse zege gokken.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:58 schreef Picchia het volgende:
Duitsland wordt kampioen, dus ze kunnen niet verliezen.
al een tijdje hoor.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:23 schreef Aoristus het volgende:
ein noel
Weet ik, maar pol is bepaald geen reuters of bloombergquote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:05 schreef Nautilus het volgende:
[..]
Er zijn meer Italianen die op een Duitse zege gokken.
[ afbeelding ]
Wat the fuck is dat voor gaye shit.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:26 schreef Picchia het volgende:
[..]
Gabry kan er ook wat van. Hé, Gabry! Mooie naam.
Duidelijkheid.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:41 schreef Mutant01 het volgende:
Altijd leuk, zo'n Nederlandse buurman.
"He buurman!"
"Ja."
"Alles goed"
"Ja".
Maar dan geen gekozen overheid.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:50 schreef Aoristus het volgende:
zie je wel dat er een sterke overheid nodig is omdat mensen niet zelf kunnen kiezen
nee natuurlijk niet, dat impliceert een moeilijke keuze waar je spijt van kunt krijgen. Dat is bij de totstandkoming van het Nederlandse elftal toch ook niet..quote:
Picchia klinkt leuker.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:32 schreef Nautilus het volgende:
Gabry beleefde tenminste avonturen. Een meisje aanranden achter een vuinisbak, met een auto met verlaagde bumper door de binnenstad van Utrecht rijden...
Ik eis dat de grote Gabry terugkeert.
Dat wel, maar dan denk ik bij mezelf: "Ach, lik mijn reet vuile ongelovige hond."quote:
Die bumper ligt nog naast die nieuwe verkeersdrempel in z'n woonwijk.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:32 schreef Nautilus het volgende:
Gabry beleefde tenminste avonturen. Een meisje aanranden achter een vuinisbak, met een auto met verlaagde bumper door de binnenstad van Utrecht rijden...
Ik eis dat de grote Gabry terugkeert.
Voor wie?quote:
Agressiever, vooral. Tenminste, als je de betekenis van het woord kent, anders klinkt het als een waterijsje.quote:
Je bent wel snel tevreden.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat wel, maar dan denk ik bij mezelf: "Ach, lik mijn reet vuile ongelovige hond."
Wat een verkapte terrorist ben ik toch.
Heb je door handoplegging die arresten al geleerd?quote:Op zondag 8 juni 2008 21:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat wel, maar dan denk ik bij mezelf: "Ach, lik mijn reet vuile ongelovige hond."
Wat een verkapte terrorist ben ik toch.
quote:Op zondag 8 juni 2008 22:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Heb je door handoplegging die arresten al geleerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |