Mooie return Ana. BP nu.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:08 schreef Nalbandian het volgende:
Mooi punt van Dinara !
Marat zit in Engeland dus of ze het zal merken?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:10 schreef Nalbandian het volgende:
Kom op Dinara, waar is die vechtlust gebleven....moet Marat even een racket kapotgooien ?
Die komt op MP tegenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:10 schreef Nalbandian het volgende:
Kom op Dinara, waar is die vechtlust gebleven....moet Marat even een racket kapotgooien ?
Wel gaar hoor, Marat zit in Londen en hij konmt niet eens even naar Parijs voor z'n zus.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:10 schreef Nalbandian het volgende:
Telepathiequote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:11 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Marat zit in Engeland dus of ze het zal merken?
Ach ja. Eigen levens, eigen carrieres. Hij wil zich voorbereiden op het gras.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wel gaar hoor, Marat zit in Londen en hij konmt niet eens even naar Parijs voor z'n zus.
Vrije vertaling: waarom ben je nu die finale aan het verkloten na een fantastisch toernooi $%$%$#GRMBLquote:
Ja, ik zocht meer een reden om mijn favoriete smiley even te gebruiken.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:14 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ach ja. Eigen levens, eigen carrieres. Hij wil zich voorbereiden op het gras.
Zo, jij spreekt een aardig woordje over de grens. Ik ben trots op je.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:18 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Vrije vertaling: waarom ben je nu die finale aan het verkloten na een fantastisch toernooi $%$%$#GRMBL
Bah, incestquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik zocht meer een reden om mijn favoriete smiley even te gebruiken.Ik zou ook niet komen als zij mijn zus was. Als Ivanovic mijn zus was wel.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:23 schreef Bartoli het volgende:
zo en dan nu de break maken Ana
quote:
Ik snap je niet, maar goed. Hoe kan Ana een break maken aan service?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:26 schreef Bartoli het volgende:
[..]
nee duh. Nu dan wel maar de break maken
oops sorry mijn foutquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik snap je niet, maar goed. Hoe kan Ana een break maken aan service?
quote:
Het punt had gewoon naar Ana moeten gaan.quote:
Hij was uit hoor. Zelfs de box van Ana gaf het aan.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het punt had gewoon naar Ana moeten gaan.
Ja,weet ik. Knipoog-PI vergeten (alsnog toegevoegd). Ik ben bevooroordeeld.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij was uit hoor. Zelfs de box van Ana gaf het aan.
Had ik hetzelfde gereageerd. Ik kijk naar naar die onzin-PI'squote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja,weet ik. Knipoog-PI vergeten. Ik ben bevooroordeeld.
Ik vind dat je er gewoon mee moet stoppen. Niemand begrijpt je, Nooit.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja,weet ik. Knipoog-PI vergeten (alsnog toegevoegd). Ik ben bevooroordeeld.
Nee, inderdaad. Graf-Hingis en Graf-Seles vond ik altijd wel leuke partijen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:40 schreef tong80 het volgende:
Mooie finale.
Gebeurt niet vaak bij de dames.
Interesseert me geen zak. Verschrikkelijk irritant als je dat doet als je tegenstander een fout maaktquote:
Nou, da's ook nie leuk.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:41 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik vind dat je er gewoon mee moet stoppen. Niemand begrijpt je, Nooit.
quote:Voortaan alleen maar serieuze posts.
Ach dat doen er zo veel.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:42 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Interesseert me geen zak. Verschrikkelijk irritant als je dat doet als je tegenstander een fout maakt
quote:
Hajde, hajde, hajdequote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:42 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Interesseert me geen zak. Verschrikkelijk irritant als je dat doet als je tegenstander een fout maakt
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:44 schreef Ambrosius het volgende:
De Belg filosofeert nu over wat Henin zou doen als ze nu de baan op zou stappen tegen één van deze twee.
Die zit hier in het café op de hoek op Ana te geilen. Martin weet ook wel waar het schone vlees isquote:
Het was een grap.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:43 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ben je nu serieus of maak je een grap?
3x is scheepsrecht!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:46 schreef Ambrosius het volgende:
5-3*, Ana hoeft maar één van de komende twee games te winnen en ze heeft haar eerste GS-titel.
Wat was hun conclusie? Dat ze ze van de baan zou vegen?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:44 schreef Ambrosius het volgende:
De Belg filosofeert nu over wat Henin zou doen als ze nu de baan op zou stappen tegen één van deze twee.
quote:
quote:Morgen ook voor Federer hoop ik
This was amazink / Anaquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:51 schreef TheGeneral het volgende:
Helemaal omhoog klimmen terwijl ze naar beneden (en dus ook omhoog) gewoon met een trapje kon gaan
Dat hij weer eens niet in de tribune mocht zitten, omdat de tegenstandster ook van Adidas is, is dan weer een smetje.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:52 schreef Ambrosius het volgende:
Even de nationlist uithangen:
Het is een beetje een Nederlandse zege, Sven Groenefeld.
Geen flauw idee. Kleine tieten heeft ze in ieder geval.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:53 schreef TheGeneral het volgende:
Is dat niet die oud speelster? Die Henin?
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:53 schreef TheGeneral het volgende:
Een koordslip bedoel je ? Dat noemen ze een string.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:54 schreef TheGeneral het volgende:
Henin heeft weer een lelijke koortslip ofzo...
Ik moet zeggen bij Henin keek ik niet in die richtingquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een koordslip bedoel je ? Dat noemen ze een string.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:53 schreef TheGeneral het volgende:
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Kleine tieten heeft ze in ieder geval.
Ana gaf het zelf ook toe.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:58 schreef TheGeneral het volgende:
Safina
Ze zegt dat ze het team van Ana vervelend vond
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:03 schreef Federer-fan het volgende:
Nou, die scheidsrechter staat morgen met zijn schaal in alle belangrijke kranten.![]()
![]()
Ne, ik vond het leuk om die smiley te gebruiken. Maar ik vind Henin minder eng dan Safina.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ga jij het tegenovergestelde beweren dan?
Yes!quote:
Was mooi geweest als Safina ook had gezegd dat ze dat vuistje van Ivanovic steeds zo irritant vond.quote:
Weer die hoofdletter, laatst ook al, met de Tennisser Nadal.quote:
de familie Djokovic zat erquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:46 schreef Sharapova het volgende:
Wat was er zo irritant aan het team van Ana dan? (ik heb maar een paar kleine stukjes kunnen zien, was op werk)
Op Eurosport herhalen ze nu Djokovic tegen Nadalquote:
En de herenfinale dan?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:17 schreef qonmann het volgende:
[ afbeelding ]
..en met dit plaatje neem ik afscheid van dit topic
Tot het Wimbledon toernooi
Mats Wilander sprak daar trouwens schande van op Eurosport. Wat vinden jullie?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:53 schreef Ambrosius het volgende:
Henin gaat de beker uitreiken trouwens.
Waarom sprak hij er schande van, omdat het zo snel na de beëindiging van haar carrière was?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mats Wilander sprak daar trouwens schande van op Eurosport. Wat vinden jullie?
Ik vind het wel aardig. Min of meer haar toernooi en het eerste grote toernooi na haar afscheid. Maar nu echt wegblijven dan, dat wel.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Waarom vond hij het schandalig.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja graag.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik vind het wel aardig. Min of meer haar toernooi en het eerste grote toernooi na haar afscheid. Maar nu echt wegblijven dan, dat wel.
Ook niet het soort taal dat je van Mats gewend bent.quote:
Nee indd, die irritante Nederlandse voice-over was ook verbaasd.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ook niet het soort taal dat je van Mats gewend bent.
Stel Federer wint dit jaar wederom Wimledon in een mooie spannende finale van Nadal en ze hebben Pete Sampras zover gekregen om de beker uit te reiken. (ok, dat kan natuurlijk niet omdat ze altijd dezelfde hebben daarvoor) Dan zal het zeker aandacht wegnemen bij de finalisten, maar ik denk zo dat Federer het een enorme eer zou vinden.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nee indd, die irritante Nederlandse voice-over was ook verbaasd.
Maar hij vond dat Henin de aandacht op deze manier wat wegnam van de finalistes. Denk persoonlijk dat dat wel meevalt
Ja, precies. En waarom zou Henin de aandacht wegnemen en bijvoorbeeld Martina Navratilova niet?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:26 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Stel Federer wint dit jaar wederom Wimledon in een mooie spannende finale van Nadal en ze hebben Pete Sampras zover gekregen om de beker uit te reiken. (ok, dat kan natuurlijk niet omdat ze altijd dezelfde hebben daarvoor) Dan zal het zeker aandacht wegnemen bij de finalisten, maar ik denk zo dat Federer het een enorme eer zou vinden.
Ben je een PI vergeten?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:33 schreef Federer-fan het volgende:
Federer heeft tot de finale van RG 12 uur en 50 minuten op de baan gestaan. Nadal heeft 13 uur en 7 minuten op de baan gestaan. Nadal heeft dus 17 minuten langer op de baan gestaan. Ik denk dat dát morgen het verschil gaat maken.
Oh ja.quote:
Nee, inderdaad. Het wordt er allemaal niet beter op.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:41 schreef Tim86 het volgende:
hij laat ze steeds vaker weg hoor, weet het zelf ook niet meer denk ik
Nee dat is gewoon een smiley. Een PI is een posticon.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
als ik zo naar de context kijk is dat eenof een
,
,
,
,enz.
Dat zijn de dingen die soms linksboven aan posts staan en die ik vaak vergeet te plaatsen bij mijn slechte, niet-geslaagde grappen waar alleen ikzelf om kan lachen.quote:
Ik vond hem best wel leuk gevonden hoorquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat zijn de dingen die soms linksboven aan posts staan en die ik vaak vergeet te plaatsen bij mijn slechte, niet-geslaagde grappen waar alleen ikzelf om kan lachen.
Het mag allebei:quote:
quote:“Ajde” is a Slavic incohative command…“Let's go” or “Let's do it.” It has manifestations in Polish (her ethnic background) and in Serbian and other SL's.
In Serbo-Croatian (or, maybe more precisely these days: Serbian and/or Croatian), “hajde” is the dictionary form. It's treated as an imperative verbal form; you can also say “hajdemo” (or “hajdmo”), or “hajdete” (addressing more than one person)–they all mean basically the same thing–“let's” or “let's go…”. People actually *say* both “hajde” and “ajde” (The “h” in Serbo-Croatian is rougher than in American English– closer to the guttural “ch”.) And in Macedonian, the inital “h” that appears in many Balkan words often disappears. Thus, “ajde” is the standard (and probably only–though them's dangerous words in the field of linguistics…) form here.
Je kijkt drie keer naar de vrouwenfinale en niet naar mannenfinalequote:Op zondag 8 juni 2008 00:23 schreef qonmann het volgende:
Zo, heb nu 3 keer de partij Ana-Dinara gezien
Laatste keer op Sporza.
Het blijft een mooie partij, commentaar op Sporza & Eurosport liggen me het best.
Beide dames gaan voor elk punt ..
De winnares:
[ afbeelding ]
"Roland Garros heeft een nieuwe prinses", (commentaar Sporza)
Kijk mannen wsl wel voor een deel, het geheel duurt me iets te lang.quote:Op zondag 8 juni 2008 00:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je kijkt drie keer naar de vrouwenfinale en niet naar mannenfinale?
quote:Op zondag 8 juni 2008 00:31 schreef erkel het volgende:
Volgens mij is qonamnn meer fan van het vrouwelijk 'schoon', dan van het tennis an sich.
In ieder geval dit jaar een stuk spectaculairer dan de afgelopen jaren.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:28 schreef erkel het volgende:
Geen spectaculaire finale bij de dames.
Ik was tot op de laatste dag fan. Prachtig hoe zij kon tennissen.quote:Op zondag 8 juni 2008 00:37 schreef qonmann het volgende:
[..]
Dat klopt wel.
Als Safina gewonnen had, had k niet nog een keer gekeken wsl.
Ik ben overigens ook heel lang fan van Henin ben geweest, voordat ze bekend was eigenlijk al. alleen de laatste paar jaar niet meer omdat het wat saai werd.
Dat wel, al ben ik geen fan van het tennis wat er werd gespeeld vandaag bij de dames. Misschien ben ik niet geheel objectief daarin.quote:Op zondag 8 juni 2008 00:37 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
In ieder geval dit jaar een stuk spectaculairer dan de afgelopen jaren.
Welke?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik vond hem best wel leuk gevonden hoor
Ow.quote:
Zo, ik ben meteen wakker.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:00 schreef jojomen4 het volgende:
Wim is van alle markten thuis zie ik!
[...heel veel aanmoeidingen en vooral heel veel juichende-cheerleadersmileys...]
Wie was de oude dan?quote:Op zondag 8 juni 2008 00:23 schreef qonmann het volgende:
"Roland Garros heeft een nieuwe prinses", (commentaar Sporza)
Je bent er ook vroeg bijquote:
Dat wou ik maar zeggen ja.quote:Op zondag 8 juni 2008 09:11 schreef jojomen4 het volgende:
Kan me moeilijk voorstellen dat ze Henin een prinses noemen.:P
Goeiemorgen.quote:
Ja, ik was er al bang voor dat ze Henin bedoelden. Ze hadden dat beter door suus21 kunnen laten schrijven, want die geeft betere typeringen voor Henin.quote:
5 setter, spannend en dan Nadal als winnaarquote:Op zondag 8 juni 2008 11:07 schreef borisz het volgende:
Ik hoop gewoon op een leuke partij, ik heb niet direct een voorkeur.
Nu nog maar 2,35 uur.quote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 11:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
5 setter, spannend en dan NadalFederer als winnaar.
Waar een prinses is, is ook altijd een gemene heks...quote:Op zondag 8 juni 2008 09:11 schreef jojomen4 het volgende:
Kan me moeilijk voorstellen dat ze Henin een prinses noemen.:P
quote:Op zondag 8 juni 2008 13:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waar een prinses is, is ook altijd een gemene heks...
Hij mag het in 2009 weer proberen.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:26 schreef TheArt het volgende:
Hup Fedje. Het wordt tijd voor die Grand Slam.
Ja, inderdaad.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:26 schreef TheArt het volgende:
Hup Fedje. Het wordt tijd voor die Grand Slam.
Ja, en BBC en Eurosport en Sporza.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:36 schreef Paaskonijn het volgende:
Gewoon op nederland1 te zien?
Ja, dit is elk jaar op voorhand de meest interessante wedstrijd idd.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:34 schreef Federer-fan het volgende:
Nog een half uurtje.Als ik in mijn hele leven nog maar 1 tenniswedstrijd mocht zien, zou ik deze willen zien. Er staat behoorlijk veel op het spel.
BBC kijken dus. Hoelaat begint het?quote:
Dus niet alleen in RG, maar überhaupt? Nou ja, 3 keer 't zelfde duo is ook wel bijzonder idd.quote:For only the second time in the Open Era (since 1968), the same two players battle it out for the third straight year in a Grand Slam final.
alleen RG. Eerder dit jaar was het nog Djoko-Tsonga bijvoorbeeld.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:39 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dus niet alleen in RG, maar überhaupt? Nou ja, 3 keer 't zelfde duo is ook wel bijzonder idd.
thxquote:
Als Roelfs op 1 zit wel. Als Marcella en Jan er zitten ga ik switchen met de BBC. Ik vind de BBC tegenwoordig niet meer zo geweldig. Dan Maskell van de BBC vond ik altijd goed. Kennen jullie die, jongelui?quote:Op zondag 8 juni 2008 14:38 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dan wordt het dus de BBC hier. [ afbeelding ]
Ja, Becker-Edberg was de andere keer dat dat gebeurde., op Wimbledon van 1988-'90.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:39 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dus niet alleen in RG, maar überhaupt? Nou ja, 3 keer 't zelfde duo is ook wel bijzonder idd.
Nee opa, vertel er eens een mooi verhaal over.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als Roelfs op 1 zit wel. Als Marcella en Jan er zitten ga ik switchen met de BBC. Ik vind de BBC tegenwoordig niet meer zo geweldig. Dan Maskell van de BBC vond ik altijd goed. Kennen jullie die, jongelui?
Het wordt een evenaring op zijn best :quote:Op zondag 8 juni 2008 14:38 schreef qonmann het volgende:
Het record van Borg op RG staat op het spel ..Hup Federer !
Nee, ik ook niet. Maar hij staat er vaak wel als het moet.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:43 schreef Arcee het volgende:
Overigens vind ik de woorden van Federer niet bij z'n getoonde spel in dit toernooi passen.
Italië begint meestal matig aan toernooien, dus dan heeft Fed nog best een kans.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
De kans dat Fed van Nadal wint is net zo groot als dat Nederland van Italië wint.
Ik heb weinig verstand van voetbal, dus dat zegt me niet zoveel. Bedoel je dat de kans klein is?quote:Op zondag 8 juni 2008 14:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
De kans dat Fed van Nadal wint is net zo groot als dat Nederland van Italië wint.
Zelfs als je er geen verstand van hebt kan je dat toch wel inschatten lijkt me..quote:Op zondag 8 juni 2008 14:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb weinig verstand van voetbal, dus dat zegt me niet zoveel. Bedoel je dat de kans klein is?
Nou, moet dat nou?quote:Op zondag 8 juni 2008 14:55 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Nee opa, vertel er eens een mooi verhaal over.
quote:Op zondag 8 juni 2008 14:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zelfs als je er geen verstand van hebt kan je dat toch wel inschatten lijkt me..
Que?quote:Op zondag 8 juni 2008 14:44 schreef Tim86 het volgende:
alleen RG. Eerder dit jaar was het nog Djoko-Tsonga bijvoorbeeld.
Op 1 specifieke ondergrond.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vind dat 't sterk overdreven wordt. Fed is nog steeds God en slaat redelijk makkelijk iedereen weg, er is alleen 1x per jaar een opperGod.
Klopt, hopelijk helpt dat.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:59 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat misschien wel in Federers voordeel kan werken: eigenlijk verwacht iedereen dat Nadal dit gaat winnen...en Federer kan nu meer ontspannen gaan spelen ipv dat hij "moet" winnen.
Hoezo ? OpperGod is Martinquote:Op zondag 8 juni 2008 14:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vind dat 't sterk overdreven wordt. Fed is nog steeds God en slaat redelijk makkelijk iedereen weg, er is alleen 1x per jaar een opperGod.
quote:
Jullie roepen net dat de woorden niet bij z'n spel passen, vandaar mijn reactie, nu opeens welquote:
BBC, loopt dik voor. Of Sporza.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:03 schreef Federer-fan het volgende:
Ik weet niet of ik nou naar Nederland 1 moet kijken of naar de BBC.Wat doen jullie en waarom?
Nee, Nadal is 1 keer per jaar oppergod op RG. Dat staat verder los van de woorden en de vorm van Federer.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jullie roepen net dat de woorden niet bij z'n spel passen, vandaar mijn reactie, nu opeens wel?
Federer normaal ook niet.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:04 schreef Ambrosius het volgende:
De BBC zegt het nog maar eens: best of 5 is zwaar in het voordeel van Nadal, hij verliest nauwelijks 3 sets.
Je bedoelt dat ze beter zijn?quote:
Ja, da's waar. Nadal heeft nog nooit een best-of-fivepartij op gravel verloren.quote:De BBC zegt het nog maar eens: best of 5 is zwaar in het voordeel van Nadal, hij verliest nauwelijks 3 sets.
Ga je niet kijken?quote:Op zondag 8 juni 2008 15:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga beneden op de bank hangen, veel plezier allen.
Neequote:
* Paaskonijn heeft alleen BBC1 hierquote:
Is het misschien mogelijk voor je om niet overal zo hatelijk op te reageren? Als je chagrijnig bent, reageer dat dan niet af op de mensen hier.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee. Dik voorlopen is imo gewoon dat ze sneller zijn met beelden. NOS is bijvoorbeeld een seconde of 4 trager dan Sporza.
Ik haat stomme vragen, sorry.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is het misschien mogelijk voor je om niet overal zo hatelijk op te reageren? Als je chagrijnig bent, reageer dat dan niet af op de mensen hier.
Ik vind het geen stomme vraag. Het kon betekenen dat de kwaliteit hoger was. Ik zag zo snel gen tijdsverschil tussen de beelden. Wat mij betreft hoef je dan niet meer te reageren als je een vraag dom vindt.quote:
Weet je het zekerquote:Op zondag 8 juni 2008 15:18 schreef Federer-fan het volgende:
Federer slat naar de backhand van Nadal. Go(e)d idee.
Ja, vind jij van niet? Volgens mij heeft Federer in het verleden de fout gemaakt om naar de forehand te spelen. Met die forehand zet hij Federer steeds klem in Federers backhandhoek.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Wat een bal van Rafa.
Naar de backhand slaan doet Federer volgens mij al een hele tijd, maar zoveel zwakker is die niet vind ik.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, vind jij van niet? Volgens mij heeft Federer in het verleden de fout gemaakt om naar de forehand te spelen. Met die forehand zet hij Federer steeds klem in Federers backhandhoek.
Ok, ik heb alleen het idee dat Nadal hem daarmee niet zo klemzet op zij backhandkant en Federer dus niet dwingt om backhands op schouderhoogte te slaan.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Naar de backhand slaan doet Federer volgens mij al een hele tijd, maar zoveel zwakker is die niet vind ik.
quote:Op zondag 8 juni 2008 15:30 schreef Federer-fan het volgende:
Dit is wel een ***begin voor Federer zeg.
Nee, dit is echt niks.quote:
Bedankt voor je empathie.quote:
0quote:
Diana Federer, de zus van Roger.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
Federer-Fan, wie is die blondine in je avatar?
Wees blij. Lijkt me niet echt de weddenschap die je wilde winnen.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:34 schreef Federer-fan het volgende:
Een game voor Federer. Mijn weddenschap op Betfair op een triple bagel voor Nadal heb ik dus alvast verloren.
Nee.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:36 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Wees blij. Lijkt me niet echt de weddenschap die je wilde winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |