Had ik hetzelfde gereageerd. Ik kijk naar naar die onzin-PI'squote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja,weet ik. Knipoog-PI vergeten. Ik ben bevooroordeeld.
Ik vind dat je er gewoon mee moet stoppen. Niemand begrijpt je, Nooit.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja,weet ik. Knipoog-PI vergeten (alsnog toegevoegd). Ik ben bevooroordeeld.
Nee, inderdaad. Graf-Hingis en Graf-Seles vond ik altijd wel leuke partijen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:40 schreef tong80 het volgende:
Mooie finale.
Gebeurt niet vaak bij de dames.
Interesseert me geen zak. Verschrikkelijk irritant als je dat doet als je tegenstander een fout maaktquote:
Nou, da's ook nie leuk.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:41 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik vind dat je er gewoon mee moet stoppen. Niemand begrijpt je, Nooit.
quote:Voortaan alleen maar serieuze posts.
Ach dat doen er zo veel.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:42 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Interesseert me geen zak. Verschrikkelijk irritant als je dat doet als je tegenstander een fout maakt
quote:
Hajde, hajde, hajdequote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:42 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Interesseert me geen zak. Verschrikkelijk irritant als je dat doet als je tegenstander een fout maakt
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:44 schreef Ambrosius het volgende:
De Belg filosofeert nu over wat Henin zou doen als ze nu de baan op zou stappen tegen één van deze twee.
Die zit hier in het café op de hoek op Ana te geilen. Martin weet ook wel waar het schone vlees isquote:
Het was een grap.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:43 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ben je nu serieus of maak je een grap?
3x is scheepsrecht!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:46 schreef Ambrosius het volgende:
5-3*, Ana hoeft maar één van de komende twee games te winnen en ze heeft haar eerste GS-titel.
Wat was hun conclusie? Dat ze ze van de baan zou vegen?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:44 schreef Ambrosius het volgende:
De Belg filosofeert nu over wat Henin zou doen als ze nu de baan op zou stappen tegen één van deze twee.
quote:
quote:Morgen ook voor Federer hoop ik
This was amazink / Anaquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:51 schreef TheGeneral het volgende:
Helemaal omhoog klimmen terwijl ze naar beneden (en dus ook omhoog) gewoon met een trapje kon gaan
Dat hij weer eens niet in de tribune mocht zitten, omdat de tegenstandster ook van Adidas is, is dan weer een smetje.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:52 schreef Ambrosius het volgende:
Even de nationlist uithangen:
Het is een beetje een Nederlandse zege, Sven Groenefeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |