Is het misschien mogelijk voor je om niet overal zo hatelijk op te reageren? Als je chagrijnig bent, reageer dat dan niet af op de mensen hier.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee. Dik voorlopen is imo gewoon dat ze sneller zijn met beelden. NOS is bijvoorbeeld een seconde of 4 trager dan Sporza.
Ik haat stomme vragen, sorry.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is het misschien mogelijk voor je om niet overal zo hatelijk op te reageren? Als je chagrijnig bent, reageer dat dan niet af op de mensen hier.
Ik vind het geen stomme vraag. Het kon betekenen dat de kwaliteit hoger was. Ik zag zo snel gen tijdsverschil tussen de beelden. Wat mij betreft hoef je dan niet meer te reageren als je een vraag dom vindt.quote:
Weet je het zekerquote:Op zondag 8 juni 2008 15:18 schreef Federer-fan het volgende:
Federer slat naar de backhand van Nadal. Go(e)d idee.
Ja, vind jij van niet? Volgens mij heeft Federer in het verleden de fout gemaakt om naar de forehand te spelen. Met die forehand zet hij Federer steeds klem in Federers backhandhoek.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Wat een bal van Rafa.
Naar de backhand slaan doet Federer volgens mij al een hele tijd, maar zoveel zwakker is die niet vind ik.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, vind jij van niet? Volgens mij heeft Federer in het verleden de fout gemaakt om naar de forehand te spelen. Met die forehand zet hij Federer steeds klem in Federers backhandhoek.
Ok, ik heb alleen het idee dat Nadal hem daarmee niet zo klemzet op zij backhandkant en Federer dus niet dwingt om backhands op schouderhoogte te slaan.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Naar de backhand slaan doet Federer volgens mij al een hele tijd, maar zoveel zwakker is die niet vind ik.
quote:Op zondag 8 juni 2008 15:30 schreef Federer-fan het volgende:
Dit is wel een ***begin voor Federer zeg.
Nee, dit is echt niks.quote:
Bedankt voor je empathie.quote:
0quote:
Diana Federer, de zus van Roger.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
Federer-Fan, wie is die blondine in je avatar?
Wees blij. Lijkt me niet echt de weddenschap die je wilde winnen.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:34 schreef Federer-fan het volgende:
Een game voor Federer. Mijn weddenschap op Betfair op een triple bagel voor Nadal heb ik dus alvast verloren.
Nee.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:36 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Wees blij. Lijkt me niet echt de weddenschap die je wilde winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |