Ja, dit is elk jaar op voorhand de meest interessante wedstrijd idd.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:34 schreef Federer-fan het volgende:
Nog een half uurtje.Als ik in mijn hele leven nog maar 1 tenniswedstrijd mocht zien, zou ik deze willen zien. Er staat behoorlijk veel op het spel.
BBC kijken dus. Hoelaat begint het?quote:
Dus niet alleen in RG, maar überhaupt? Nou ja, 3 keer 't zelfde duo is ook wel bijzonder idd.quote:For only the second time in the Open Era (since 1968), the same two players battle it out for the third straight year in a Grand Slam final.
alleen RG. Eerder dit jaar was het nog Djoko-Tsonga bijvoorbeeld.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:39 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dus niet alleen in RG, maar überhaupt? Nou ja, 3 keer 't zelfde duo is ook wel bijzonder idd.
thxquote:
Als Roelfs op 1 zit wel. Als Marcella en Jan er zitten ga ik switchen met de BBC. Ik vind de BBC tegenwoordig niet meer zo geweldig. Dan Maskell van de BBC vond ik altijd goed. Kennen jullie die, jongelui?quote:Op zondag 8 juni 2008 14:38 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dan wordt het dus de BBC hier. [ afbeelding ]
Ja, Becker-Edberg was de andere keer dat dat gebeurde., op Wimbledon van 1988-'90.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:39 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dus niet alleen in RG, maar überhaupt? Nou ja, 3 keer 't zelfde duo is ook wel bijzonder idd.
Nee opa, vertel er eens een mooi verhaal over.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als Roelfs op 1 zit wel. Als Marcella en Jan er zitten ga ik switchen met de BBC. Ik vind de BBC tegenwoordig niet meer zo geweldig. Dan Maskell van de BBC vond ik altijd goed. Kennen jullie die, jongelui?
Het wordt een evenaring op zijn best :quote:Op zondag 8 juni 2008 14:38 schreef qonmann het volgende:
Het record van Borg op RG staat op het spel ..Hup Federer !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |