Ja, dit is elk jaar op voorhand de meest interessante wedstrijd idd.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:34 schreef Federer-fan het volgende:
Nog een half uurtje.Als ik in mijn hele leven nog maar 1 tenniswedstrijd mocht zien, zou ik deze willen zien. Er staat behoorlijk veel op het spel.
BBC kijken dus. Hoelaat begint het?quote:
Dus niet alleen in RG, maar überhaupt? Nou ja, 3 keer 't zelfde duo is ook wel bijzonder idd.quote:For only the second time in the Open Era (since 1968), the same two players battle it out for the third straight year in a Grand Slam final.
alleen RG. Eerder dit jaar was het nog Djoko-Tsonga bijvoorbeeld.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:39 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dus niet alleen in RG, maar überhaupt? Nou ja, 3 keer 't zelfde duo is ook wel bijzonder idd.
thxquote:
Als Roelfs op 1 zit wel. Als Marcella en Jan er zitten ga ik switchen met de BBC. Ik vind de BBC tegenwoordig niet meer zo geweldig. Dan Maskell van de BBC vond ik altijd goed. Kennen jullie die, jongelui?quote:Op zondag 8 juni 2008 14:38 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dan wordt het dus de BBC hier. [ afbeelding ]
Ja, Becker-Edberg was de andere keer dat dat gebeurde., op Wimbledon van 1988-'90.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:39 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dus niet alleen in RG, maar überhaupt? Nou ja, 3 keer 't zelfde duo is ook wel bijzonder idd.
Nee opa, vertel er eens een mooi verhaal over.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als Roelfs op 1 zit wel. Als Marcella en Jan er zitten ga ik switchen met de BBC. Ik vind de BBC tegenwoordig niet meer zo geweldig. Dan Maskell van de BBC vond ik altijd goed. Kennen jullie die, jongelui?
Het wordt een evenaring op zijn best :quote:Op zondag 8 juni 2008 14:38 schreef qonmann het volgende:
Het record van Borg op RG staat op het spel ..Hup Federer !
Nee, ik ook niet. Maar hij staat er vaak wel als het moet.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:43 schreef Arcee het volgende:
Overigens vind ik de woorden van Federer niet bij z'n getoonde spel in dit toernooi passen.
Italië begint meestal matig aan toernooien, dus dan heeft Fed nog best een kans.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
De kans dat Fed van Nadal wint is net zo groot als dat Nederland van Italië wint.
Ik heb weinig verstand van voetbal, dus dat zegt me niet zoveel. Bedoel je dat de kans klein is?quote:Op zondag 8 juni 2008 14:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
De kans dat Fed van Nadal wint is net zo groot als dat Nederland van Italië wint.
Zelfs als je er geen verstand van hebt kan je dat toch wel inschatten lijkt me..quote:Op zondag 8 juni 2008 14:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb weinig verstand van voetbal, dus dat zegt me niet zoveel. Bedoel je dat de kans klein is?
Nou, moet dat nou?quote:Op zondag 8 juni 2008 14:55 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Nee opa, vertel er eens een mooi verhaal over.
quote:Op zondag 8 juni 2008 14:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zelfs als je er geen verstand van hebt kan je dat toch wel inschatten lijkt me..
Que?quote:Op zondag 8 juni 2008 14:44 schreef Tim86 het volgende:
alleen RG. Eerder dit jaar was het nog Djoko-Tsonga bijvoorbeeld.
Op 1 specifieke ondergrond.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vind dat 't sterk overdreven wordt. Fed is nog steeds God en slaat redelijk makkelijk iedereen weg, er is alleen 1x per jaar een opperGod.
Klopt, hopelijk helpt dat.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:59 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat misschien wel in Federers voordeel kan werken: eigenlijk verwacht iedereen dat Nadal dit gaat winnen...en Federer kan nu meer ontspannen gaan spelen ipv dat hij "moet" winnen.
Hoezo ? OpperGod is Martinquote:Op zondag 8 juni 2008 14:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vind dat 't sterk overdreven wordt. Fed is nog steeds God en slaat redelijk makkelijk iedereen weg, er is alleen 1x per jaar een opperGod.
quote:
Jullie roepen net dat de woorden niet bij z'n spel passen, vandaar mijn reactie, nu opeens welquote:
BBC, loopt dik voor. Of Sporza.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:03 schreef Federer-fan het volgende:
Ik weet niet of ik nou naar Nederland 1 moet kijken of naar de BBC.Wat doen jullie en waarom?
Nee, Nadal is 1 keer per jaar oppergod op RG. Dat staat verder los van de woorden en de vorm van Federer.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jullie roepen net dat de woorden niet bij z'n spel passen, vandaar mijn reactie, nu opeens wel?
Federer normaal ook niet.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:04 schreef Ambrosius het volgende:
De BBC zegt het nog maar eens: best of 5 is zwaar in het voordeel van Nadal, hij verliest nauwelijks 3 sets.
Je bedoelt dat ze beter zijn?quote:
Ja, da's waar. Nadal heeft nog nooit een best-of-fivepartij op gravel verloren.quote:De BBC zegt het nog maar eens: best of 5 is zwaar in het voordeel van Nadal, hij verliest nauwelijks 3 sets.
Ga je niet kijken?quote:Op zondag 8 juni 2008 15:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga beneden op de bank hangen, veel plezier allen.
Neequote:
* Paaskonijn heeft alleen BBC1 hierquote:
Is het misschien mogelijk voor je om niet overal zo hatelijk op te reageren? Als je chagrijnig bent, reageer dat dan niet af op de mensen hier.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee. Dik voorlopen is imo gewoon dat ze sneller zijn met beelden. NOS is bijvoorbeeld een seconde of 4 trager dan Sporza.
Ik haat stomme vragen, sorry.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is het misschien mogelijk voor je om niet overal zo hatelijk op te reageren? Als je chagrijnig bent, reageer dat dan niet af op de mensen hier.
Ik vind het geen stomme vraag. Het kon betekenen dat de kwaliteit hoger was. Ik zag zo snel gen tijdsverschil tussen de beelden. Wat mij betreft hoef je dan niet meer te reageren als je een vraag dom vindt.quote:
Weet je het zekerquote:Op zondag 8 juni 2008 15:18 schreef Federer-fan het volgende:
Federer slat naar de backhand van Nadal. Go(e)d idee.
Ja, vind jij van niet? Volgens mij heeft Federer in het verleden de fout gemaakt om naar de forehand te spelen. Met die forehand zet hij Federer steeds klem in Federers backhandhoek.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Wat een bal van Rafa.
Naar de backhand slaan doet Federer volgens mij al een hele tijd, maar zoveel zwakker is die niet vind ik.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, vind jij van niet? Volgens mij heeft Federer in het verleden de fout gemaakt om naar de forehand te spelen. Met die forehand zet hij Federer steeds klem in Federers backhandhoek.
Ok, ik heb alleen het idee dat Nadal hem daarmee niet zo klemzet op zij backhandkant en Federer dus niet dwingt om backhands op schouderhoogte te slaan.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Naar de backhand slaan doet Federer volgens mij al een hele tijd, maar zoveel zwakker is die niet vind ik.
quote:Op zondag 8 juni 2008 15:30 schreef Federer-fan het volgende:
Dit is wel een ***begin voor Federer zeg.
Nee, dit is echt niks.quote:
Bedankt voor je empathie.quote:
0quote:
Diana Federer, de zus van Roger.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
Federer-Fan, wie is die blondine in je avatar?
Wees blij. Lijkt me niet echt de weddenschap die je wilde winnen.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:34 schreef Federer-fan het volgende:
Een game voor Federer. Mijn weddenschap op Betfair op een triple bagel voor Nadal heb ik dus alvast verloren.
Nee.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:36 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Wees blij. Lijkt me niet echt de weddenschap die je wilde winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |