Je kijkt drie keer naar de vrouwenfinale en niet naar mannenfinalequote:Op zondag 8 juni 2008 00:23 schreef qonmann het volgende:
Zo, heb nu 3 keer de partij Ana-Dinara gezien
Laatste keer op Sporza.
Het blijft een mooie partij, commentaar op Sporza & Eurosport liggen me het best.
Beide dames gaan voor elk punt ..
De winnares:
[ afbeelding ]
"Roland Garros heeft een nieuwe prinses", (commentaar Sporza)
Kijk mannen wsl wel voor een deel, het geheel duurt me iets te lang.quote:Op zondag 8 juni 2008 00:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je kijkt drie keer naar de vrouwenfinale en niet naar mannenfinale?
quote:Op zondag 8 juni 2008 00:31 schreef erkel het volgende:
Volgens mij is qonamnn meer fan van het vrouwelijk 'schoon', dan van het tennis an sich.
In ieder geval dit jaar een stuk spectaculairer dan de afgelopen jaren.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:28 schreef erkel het volgende:
Geen spectaculaire finale bij de dames.
Ik was tot op de laatste dag fan. Prachtig hoe zij kon tennissen.quote:Op zondag 8 juni 2008 00:37 schreef qonmann het volgende:
[..]
Dat klopt wel.
Als Safina gewonnen had, had k niet nog een keer gekeken wsl.
Ik ben overigens ook heel lang fan van Henin ben geweest, voordat ze bekend was eigenlijk al. alleen de laatste paar jaar niet meer omdat het wat saai werd.
Dat wel, al ben ik geen fan van het tennis wat er werd gespeeld vandaag bij de dames. Misschien ben ik niet geheel objectief daarin.quote:Op zondag 8 juni 2008 00:37 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
In ieder geval dit jaar een stuk spectaculairer dan de afgelopen jaren.
Welke?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik vond hem best wel leuk gevonden hoor
Ow.quote:
Zo, ik ben meteen wakker.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:00 schreef jojomen4 het volgende:
Wim is van alle markten thuis zie ik!
[...heel veel aanmoeidingen en vooral heel veel juichende-cheerleadersmileys...]
Wie was de oude dan?quote:Op zondag 8 juni 2008 00:23 schreef qonmann het volgende:
"Roland Garros heeft een nieuwe prinses", (commentaar Sporza)
Je bent er ook vroeg bijquote:
Dat wou ik maar zeggen ja.quote:Op zondag 8 juni 2008 09:11 schreef jojomen4 het volgende:
Kan me moeilijk voorstellen dat ze Henin een prinses noemen.:P
Goeiemorgen.quote:
Ja, ik was er al bang voor dat ze Henin bedoelden. Ze hadden dat beter door suus21 kunnen laten schrijven, want die geeft betere typeringen voor Henin.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |